וודינג סטור Wedding Store - אטרקציות לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 3 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantEventWhereWhereSpecialattractionsDesignmy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על וודינג סטור Wedding Store - עמוד 3

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

26 חוות דעת על וודינג סטור Wedding Store

ליעד ונגה-תמונה
ליעד ונגה
מומלצים בחום!
5
18/01/2012

השירות של ניר היה מעל ומעבר - הזמנה פשוטה ומשלוח מהיר עד המשרד. האביזרים עשו את העבודה והיה מאוד שמח בחתונה :)

הוספת תגובה
אלכס -תמונה
אלכס
חוויה כייפית בקניית מטריה
5
07/12/2011

הזמנתי מיטריה וקיבלתי אותה תוך יומיים. הגעתי למקום וקיבלתי שירות מעולה כאשר הסבירו לי על המוצר ולמחרת גם התקשרו לשאול אם הכול בסדר. אני קונה הרבה באינטרנט והפעם זה היה שירות הכי... טוב. ממליץ בחום לכולם.

הוספת תגובה
מאיה ושי-תמונה
מאיה ושי
חבילת כיפות
5
01/12/2011

קלות ונוחות בעת ביצוע ההזמנה, מבחר נרחב ושירות לקוחות מצויין. היו קשובים וגמישים לצרכיי, היו איתי בקשר רציף עד לקבלת המוצר ולשביעות רצוני. יצא מקסים ובאחלה מחיר

הוספת תגובה
ענבל ומיכאל-תמונה
ענבל ומיכאל
ממליצים בחום
5
27/10/2011

אני ומיקי קנינו חבילת אטרקציות ב 300 ש"ח. יש בה כל מה שצריך. מיד אחרי ביצוע ההזמנה באתר בתקשרו אלינו ווידאו איתנו את ההזמנה, קיבלתי חשבונית מסודרת למייל ומה שיה ממש מעולה שלא... ם עושים - התקשרו לוודא שקיבלנו את החבילה ושאנחו מרוצים ממנה. כל הכבוד

הוספת תגובה
יערית ושלומי-תמונה
יערית ושלומי
חווית הקניה ב-wedding store
5
15/09/2011

אני ובן זוגי הרכבנו חבילת מוצרים של גימיקים לרחבה (שרשראות, צמידים, מגנטים). התקשרנו לניר המדהים והוא עזר לנו במקצועיות ואדיבות לשדרג את החבילה שלנו (באותו סכום ראשוני שקבענו!!)... על- ידי הורדת פריטים מסויימים והוספת אחרים לפי כמות המוזמנים והאופי של האורחים שלנו. המקצועיות של ניר באה לידי ביטוי ברחבה והדרך שבה הצליח להבין בדיוק מה אנחנו צריכים הייתה מדהימה. האורחים נהנו וכבר ביקשו את הטלפון של wedding store..

הוספת תגובה
אריק -תמונה
אריק
בית ספר לשירות לקוחות
5
23/08/2011

האתר פשוט ומסודר ומכיל את כל מה שאפשר לחשוב עליו. היה חוסר הבנה קטן בחשבונית והעניין נפתר במהרה ע"י פיצוי קטן וגם משלוח חינם הבייתה מיד ביום למחרת במקום שבוע וחצי שהייתי אמור... ות במקור. התאמצו מאוד כדי שנצא מרוצים וזה הצליח בגדול. ממליץ בחום.

הוספת תגובה
יבגני ואנה-תמונה
יבגני ואנה
חבילת גימיקים
5
27/07/2011

הזמנתי חבילת צעצועים וגימיקים במחיר של 390 ש"ח במקום 490 ש"ח. הזמנתי משלוח לסניף הדואר הקרוב בהנחה שהמשלוח יגיע תוך 5-7 ימי עסקים. להפתעתי הרבה קיבלתי את החבילה ישירות הביתה... עות שליח תוך יום אחד! ברצוני להמליץ המלצה חמה ביותר על האתר wedding store על השירות היוצא דופן והמוצרים המיוחדים והנהדרים, ובמיוחד ברצוני לציין את הנציג מטעם האתר העונה לשם ניר על טיפולו המקצועי,המהיר והאדיב ביותר בהזמנתי.

הוספת תגובה
גלי -תמונה
גלי
שירות מעולה!!!
5
10/07/2011

הזמנו מ"וודינג סטור" שני משולחים, בזו הראשונה הזמנו מניפות לחלוקה בקבלת פנים ובזו השנייה כמה "קשקושים לרחבה". מהשיחה הראשונה עם ניר זכינו לשירות יוצא דופן באיכותו. הוא היה מקסים... ואדיב ביותר וניסה לבוא לקראתנו בכל דרך, החל מהמחיר (דאג להנחה) וכלה בהבאת המשלוח. ניר ייעץ לנו על הצד הטוב ביותר לגבי הכמויות ולא סתם ניסה לדחוף עוד ועוד. ניכר שהוא באמת מבין ויודע. מאחר וההתקשרות הייתה כה נעימה פנינו שוב לניר והזמנו דרך "וודינג סטור", גם קשקושים לרחבה. גם כאן ההתנהלות הייתה אדיבה ונעימה לאורך כל הדרך. קבלנו שירות מצויין ויצאנו מרוצים מכל היבט. שני המשלוחים הגיעו ארוזים היטב. אציין גם שהמחיר זול יותר מהאתר המתחרה ובאופן כללי שווה לזה של כפר גלעדי.

הוספת תגובה
מעיין ואבי-תמונה
מעיין ואבי
נותני שירות נהדרים!!
4
27/06/2011

הזמנתי שבוע לפני החתונה שלי שרשראות הוואי , משרוקיות וצמידים זוהרים. המשלוח הגיע עד הבית (לבקשתי ) כיומיים אחריי ההזמנה במצב נהדר- המחירים סבירים והשירות אמין.

הוספת תגובה
אושי וארז-תמונה
אושי וארז
שידרוג ענקקקק למסיבה בחתונה!!
5
31/05/2011

כבוד כבוד כבוד, אנחנו נזכרנו מאוחר מאוד, ערב לפני ליתר דיוק, התקשרנו לנסות את מזלנו ושיחק לנו המזל וקוראים לו ניר! סיפרנו לניר שהגענו אליו דרך פפריקה - טעם במוסיקה, ניר הבין... נו ובדק מה ניתן לעשות, רשמנו לו את ההזמנה שלנו שכללה: כובעים ועניבות, מתנפחים ומשקפי סטיק לייט. ניר חזר אלינו כעבור שעה קלה עם בשורות יותר טובות ממה שציפינו להן. ניר דאג לכך שהמשלוח יגיע ישירות לדיג'יי שלנו שהביא הכל עימו לחתונה. במהלך המסיבה הוצאנו את המתנפחים המשקפיים והכובעים+עניבות, וזה גרם לאנשים להשתולל ושידרג את המסיבה בכמה רמות. אז אם לא רשמתם לעצמכם weddingstore.co.il אנחנו דיברנו עם ניר כאמור... לדעתי הגימיקים לרחבה הם חובה בכל מסיבה!! ועם שירות כזה זה ללא ספק ה-מקום לסגור את העניינים! ושוב תודה ענקית!

הוספת תגובה