וודינג סטור Wedding Store - אטרקציות לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantEventWhereWhereSpecialattractionsDesignmy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על וודינג סטור Wedding Store - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

26 חוות דעת על וודינג סטור Wedding Store

נעמה&עידן-תמונה
נעמה&עידן
וודינג סטור- פשוט הפכו את הרחבה לנוצצת ומדהימה!
5
10/11/2013

וודינג סטור המדהימים! עיצבו לנו חבילת הפתעות לרחבת הריקודים והחופה, מילאו אותנו בנוצצים על כל סוגיהם, מה שהפך את הרחבה למוארת ויפה..השירות מאד מקצועי, היחס חם והמחיר לכל... בת לציין שזה חסך לנו את הטירחה ללכת לחנות ולבחור אביזרים, הכל היה פשוט ומתקדם דרך החנות האינטרנטית. ניר אתה אלוףף!! אין עליכם!! נשיקות, נעמה&עידן

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
טוני ואסף-תמונה
טוני ואסף
אין עליכם!!!
5
21/10/2013

כשחושבים על חתונה, שי כל כך המון סידורים. מקום, תקליטן, צלם, מגנטים, רב ועוד ועוד. כשהגנו לחלק של מה אנחנו רוצים לתת לאורחים למזכרת?,מה לרחבה? מה לחופה? הגענו לוודינג סטור. אין... ילים לתאר את הזמינות, המיקצועיות, האדיבות והייעוץ שקיבלנו. מבלי לקום מהספה סגרנו המון המון פינות והכל תחת ניצוחו של ניר המדהים. הסבלנות של ניר והדרך שבה הוא הבין את הראש היו פשוט אינטואיטיבים של איש שירות מעל הכל. חשוב היה לו שנהיה הכי מרוצים מהבחירות ויותר מכך מהשירות והמהירות. ניר הכל היה מושלם. תודה. תודה תודה. ואם אתם חושבים על ללכת להתרוצץ אחרי הדברים לפני תקשיבו לזוג עם ניסיון תרימו טלפון לוודינג סטור. מבטיחים לכם שתהיו מרוצים. שוב תודה - טוני ואסף 17/10/13

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
av-תמונה
av
פשוט תענוג..
5
13/05/2013

בלי לצאת מהבית, קיבלתי את השירות הטוב ביותר ! למרות שזה רק כמה שטויות לרחבה שעלו 100 ש"ח בלבד אני קיבלתי מבעל העסק יחס מדהים. מתקשרים המון לעדכן וליידע, זמינות לשאלות ומצב הזמנה... כל הזמן! והכי חשוב טוב לב ענקי (יצא לי נסיבות מצטערות לפני החתונה ובעל הבית עזר והגיע עד אליי). בקיצור למה לבזבז זמן יקר ולצאת מהבית שאפשר לקנות בזול ולקבל יחס של מיליון דולר?! ממליצה באחריות.. דנה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Liron Daniel-תמונה
Liron Daniel
שירות
5
29/11/2012

שירות אמין, סבלני, נעים ואיכותי. לא מובן מאליו. הרבה מעל סטנדרט השירות במדינה שלנו. המחירים טובים והמוצרים איכותיים. אבל מעל הכל שירות נהדר. עשיתי הזמנה טלפונית, קבלתי המלצות... תיות לגביי כמויות ומוצרים ולא שיחת מכירה אגרסיבית. הגיע שליח עד הבית ולא הלך עד שראיתי את כל המוצרים. רציתי לבצע החלפה ובמקום לקחו ממני הודעה וחזרו אליי דבר ראשון בבוקר וטיפלו בתוך כמה שעות! ממליצה בחום.

הוספת תגובה
Uri Dvir-תמונה
Uri Dvir
גימיקים מוודינג סטור
5
11/09/2012

רכשנו לחתונתנו שני מארזי Light Party כמה מתנפחים ו10 ראסטות זוהרות (מומלץ בחום!!!!) תהליך ההזמנה היה פשוט והיחס היה מושלם, דאגו לזרז לנו את המשלוח למרות שההזמנה בוצעה קצת... . בנוסף הזמנו גם שמשיית תחרה לצילומים שהוסיפה המון! תודה למיר ולכל שאר הצוות על הכל! אוהבים אורי וקארין 6.9.12

הוספת תגובה
Evita וEvita-תמונה
Evita וEvita
מומלץ בחום
5
31/07/2012

הזמנו מ- WeddingStore קשקושים לרחבה, כמו שרשראות הוואי, מנצנצים, בועות סבון וכו'. בנוסף, הזמנו מהם מניפות נייר מקסימות לחלק לאורחים בכניסה לחתונה. אמנם המניפות לא היו שימושיות... אותו הערב (למזלנו היה מזג אוויר מדהים!), אבל אורחים מספרים שהם משתמשים בהן עד היום לימי הקיץ החמים. כל המוצרים היו איכותיים וכל תהליך ההזמנה היה קל ופשוט. המחירים אולי טיפה יותר גבוהים מאשר בכפר גלעדי, אבל זה הרבה יותר נוח וחסכוני עבור כאלו שלא רוצים לקחת חופש מהעבודה ולחפש חנייה בשביל הקניות בדרום ת"א.

הוספת תגובה
Osnat Lifshitz-תמונה
Osnat Lifshitz
גימיקים לרחבת הריקודים
5
10/06/2012

הזמנתי גימיקים לרחבת הריקודים לחתונה שלי בוודינגסטור - מעבר ליחס המקסים והסבלנות האינסופית, קיבלתי את המשלוח תוך יום אלי הביתה. הלוואי והייתי יכולה לתת חוות דעת שכזו על עוד ספקים... ואנשי מקצוע ואולמות לחתונות...בקיצור מומלץ ביותר!!!

הוספת תגובה
יאנה ויקיר-תמונה
יאנה ויקיר
יאנה חניק ועכשיו (אילת) - חווית השירות של וודינג סטור
5
24/05/2012

הזמנתי מוודינג סטור זיקוקין בחופה ובסלואו+קונפטי+בועות סבון+בלוני אורז. בנוסף הזמנתי גימיקים לרחבת הריקודים כמו: סטיקלייטים שרשראות+צמידים ושרשראות הוואי. החבילה הגיעה תוך יום עם... שליח הבייתה. השירות בחתונה היה מעולה הכל נעשה בצורה הטובה ביותר, בזמן שנקבע עם נותני השירות, עם מנהל הצוות בערב האירוע דיברתי יום לפני הוא נשמע מקצועי מאוד בטלפון, וכך גם בוצעה העבודה בצורה מקצועית ביותר. ממליצה בחום רב על השירות של וודינג סטור. אוסיף ואומר שהנציגים שמטפלים טלפונית (ניר ומשה) נותנים שירות מעולה, ונחמדים מאוד ומתקשרים ומוודאים שהחבילה הגיעה, ושהכל נמצא באותה החבילה. גם בנושא התשלום על חבילת הזיקוקין הקונפטי ביקשתי לשלם יום אחרי האירוע וכמובן שלא הייתה שום בעיה. כל הכבוד ותודה רבה על השירות, ממליצה מאוד.

הוספת תגובה
riniol ואסף-תמונה
riniol ואסף
המלצה חמה מכל הלב!
4
21/05/2012

הזמנו מwedding store כיפות לחתונה שלנו. אנחנו מאד מרוצים מהכיפות, אבל ההמלצה החמה באמת היא על השירות שקבלנו. יחס אישי כזה לא קבלתי משום ספק שאיתו עבדתי לקראת האירוע. יצרו איתי... שר טלפוני לאורך כל התהליך, וגם אחריו לוודא שאני מרוצה. אין לי מילה אחת רעה לומר! מדהימים!! תודה על כל רגע של נחת והנאה. ממליצה בחום!

הוספת תגובה
נרקיס-תמונה
נרקיס
הרחבה היתה צבעונית ושמחה
5
21/03/2012

קנינו ערכת גימיקים לרחבה באמצעות וודינג סטור והשירות שקיבלנו מהם היה פשוט מדהים. לאור לוחות הזמנים הצפופים (כי נזכרנו מאוחר) . אספנו את החבילה מהם, יצא בחור להביא לנו אותה לאוטו... מאחר ואין חניה. למחרת התקשרו לברר שהכל הגיע לשביעות רצוננו. באמת שירות אישי, מהיר ונדיר בימינו. כל המוצרים היו תקינים ועשו המון שמח על הרחבה!!! ממליצה בייחוד על כל האביזרים המהבהבים שרואים אותם בחושך.

הוספת תגובה