TOP דוראן - אולמות אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 3 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על TOP דוראן - עמוד 3

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

45 חוות דעת על TOP דוראן

מעיין ואסף-תמונה
מעיין ואסף
טופ דוראן
5
02/06/2013

לטופ-דוראן הגעתי לאחר שראיתי 2 גני אירועים כשהגענו לטופ-דוראן קיבל אותנו איציק הסביר לנו על המקום ועשה לנו סיבוב בין 2 האולמות וכבר התאהבתי במקום החמימות ויחס של אנשי הצוות פשוט... גרם לנו עוד יותר לרצות לסגור שם. באף רגע לא הרגשנו שלוחצים עלינו לסגור ולמרות שהם אמרו לנו לקחת כמה ימים לחשוב על כך אנחנו לא חשבנו לרגע ופשוט סגרנו תאריך לגן האשכולית. עוד לפני שסגרנו ביקשתי לטעום את האוכל וכמובן שאיציק הסכים ואני יכולה רק לומר שהאוכל שם מהמםםםם! איציק עזר לנו ותמך בנו במשך כל התהליך היה איתנו והרגיע אותנו כשהיינו לחוצים אף פעם לא הראה רגע של כעס כששיגענו אותו. העיצוב של המקום כלכך יפה ועדין , ולד עזר לנו להחליט מה מתאים לנו גם כשזה לקח שעות! לאחר החתונה קיבלנו כלכך הרבה מחמאות על האולם ועל האוכל המדהים.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
איה ובועז -תמונה
איה ובועז
חתונה 17,513
5
22/05/2013

וואהוו פשוט אין מילים לתאר את אושרינו !! לאחר שבדקנו הרבה מקומות שונים ומגוונים לבסוף הגענו למקום הקסום טופ דוראן ,מקום שמשלב בין כפריות ופרדסים לבין ארכיטקטורה מודרנית בקלאס... ה מאוד ,בדיוק מה שחיפשנו .מה שקסם לנו יותר זהו היחס שקיבלנו מ...הבעלים מיקי והצוות הנפלא שלו.דיברו איתנו בגובה העיניים ,עזרו לנו לחסוך איפה שאפשר בלי שמץ של חמדנות ,תמיד היו נכונים לעזור ולייעץ וכל פעם הפתיעו לטובה מחדש.האוכל היה ברמה גבוה מאוד וניכר שהעובדים ככולם מרגישים כמשפחה אחת כי השירות היה ברמת 5 כוכבים .האורחים שלנו לא הפסיקו להחמיא על הבחירה,כל כך קיווינו שנוכל לרשום המלצה כה חמה אחריי יום חתונתינו ,והינה הגיע היום ובהחלט מגיע להם .הכל התנהל בצורה מושלמת תודה רבה לכולם , ותודה מיחדת לאיציק , למנהל האירוע דורון , למעצב ולד ולאורן השף !

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ayelet-תמונה
ayelet
אין כמו אילנה!!
4.8
19/05/2013

לפני כחצי שנה התחלתי לחפש אולם לחתונה, בשנייה שדרכנו בטופ דוראן והכרנו את אילנה קיבלנו יחס אישי וחם שידענו שנפלנו במקום הנכון, אילנה מקצועית וליוותה אותנו בכל התהליך המחירים בטופ... דוראן הם נוחים ובהחלט יותר שפויים משאר המקומות! לגבי האוכל הייתה לנו בעיה שהמנות הגיעו קרות לחלק מהשולחנות והמלצרים לא ממש תפקדו לצערנו ! בכל אופן יש לשים דגש על זה אני בכל זאת ממליצה כן להתחתן בטופ דוראן! יחס כזה ושירות כמו שקיבלנו לא תמצאו במקום אחר!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Orit-תמונה
Orit
ה- מקום לחגוג בו אירוע בה' הידיעה
5
06/05/2013

התחתנו בתאריך 28.4.13 לג בעומר באשכולית ביום בו ראינו את טופ דוראן, היינו אמורים לראות עוד מקומות אך באמת שכבר לא היה צורך. ברגע שיצאנו מטופ דוראן ידענו ששם אנחנו... ם מדהים ביופיו, אוירה נעימה ורגועה מאוד. כבר בפגישה הראשונה בה ישבנו עם טל קריטי (תותח על !) היה מעל ומעבר לצפיות שלנו. הבחור אלוף , הוא מבין כל כך הרבה בענייני חתונות ונתן לנו כל כך הרבה טיפים. מדברים שצריך לשאול ולדרוש מספקים אחרים כמו די ג'יי וצלם ועד איפה כדאי לקנות את חליפת החתן.שדרך אגב אימצנו כל טיפ שלו בחום ויצא שרק הרווחנו מזה. מה גם שהוא היה פנוי לענות לנו על כל שאלה בקשה וגחמה שצצה ונתן פשוט שירות שאפשר רק לחלום עליו. מרגישים שהוא רוצה בטובת הזוג וכמה הוא אוהב ומעריך את המקום בו הוא עובד. חשוב לציין שגם יומיים לפני החתונה לאחר שהגשנו את סידורי השולחנות היו לנו המון ביטולים בעקבות דחיית המדורות ליום ראשון ובכל זאת באו לקראתנו לא מעט מה שבסופו של דבר הביא לכך שלא נפסיד ביום החתונה יש את דורון שלא עזב אותנו לרגע והסביר לנו מה ואיך הכל הולך להיות והיה איתנו ולמענינו עד אחרון ההולכים . גם לאחר החתונה עזרו לנו מאוד מאחר והיו מספר אורחים שטעו באולם ושמו את המתנה בכספת של האולם השני. דורון מיקי וטל דאגו לכך שנקבל את המתנות שלנו כבר באותו יום. בקיצור, המקום מומלץ בחום צוות מדהים שיודע לתת שירות כזה שהלוואי שכל נתוני השירות היו נותנים שירות ברמה כזאת גבוהה. כל האורחים שלנו התלהבו מהמקום ואמרו שהוא מדהים קלאסי ומעוצב להפליא ושהאוכל היה מעולה ואם כבר באוכל עסקינן, עד שלא טועמים אותו לא מבינים איזה רמה יכולה להיות לאוכל בחתונה! (ובאיזה שפע..) מומלץ בחום רב ושווה כל שקל!!!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Vicky and Vadim-תמונה
Vicky and Vadim
טופ דוראן
4.8
12/04/2013

התחתנו בטופ דוראן ב9.4.13 הייתה חתונה ס-ו-ף ה-ד-ר-ך!! עברנו בלי להגזים בסביבות ה20 אולמות....לא הצלחנו להגיע להסכמה משותפת איזה אולם לבחור, בסוף מישהו המליץ לנו על טופ דוראן... רנו מה יש לנו להפסיד ללכת לראות....אז הלכנו ובחרנו חד משמעית....אהבנו הכל...האולם החופה המדהימה הצוות האוכל...הכל.... בנוסף חשוב לי מאוד לציין שהאיש קשר שלנו הייתה אילונה, היא חמודה מאוד ומקצועתית ביותר...מהתחלת דרך היא הייתה לטובתנו...היא הייתה גמישה בכל הבקשות שלנו....היא לא לחצה עלינו בכלום ותמיד הלכה לקראתנו....שיא העזרה שלה היה כשמסרתי לה את סידור השולחנות....עשינו את זה יום קודם והסיכום של כל הדברים היה על דף מקושקש שלא נראה לי שאני אפילו הייתי מבינה מה הלך שם ומה רציתי ...הגעתי לאילונה יום לפני החתונה למסור לה את זה והייתי בלחץ זמן מטורף הייתי חייבת כבר להיות במקום אחר...אילונה אמרה לי תשאירי כאן את הכל ואני אדאג לזה...אז צחקתי ואמרתי לה את לא תביני כלום ממה שהולך כאן ומי עם מי ומה עם מה....היא הסתכלה עלי במבט של בטחון ואמרה סעי לשלום....כעבור שעתיים קיבלתי את הסידור שולחנות...לא האמנתי...הכל היה מסודר פיקס.....השולחנו עמדו מושלם השולחנות שהיו אמורים להיות ביחד עמדו אחד ליד השני.....אין לי מושג איך היא הצליחה לעשות את זה....באמת שאין לי...רק זה היה שווה את הכל...שהיא הורידה ממני את כל נטל הזה ועשתה הכל בעצמה...באמת וואו!!! כמובן שמבחן התוצאה היה האירוע עצמו....הכל התנהל מושלם העיצוב אולם היה מושלם הצוות יה מושלם....זה נשמע כאילו אני שתולה...אבל אני לא...אני באמת מורידה את הכובע כשצריך להוריד אותו וכאן זה אכן המצב...המנהל אירוע שליווה אותנו היה ככ רגוע ונחמד ועוזר שהכל עוד יותר נהיה מושלם..

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
נטשה ובוריס-תמונה
נטשה ובוריס
המקום לחתונה המושלמת מבחינתנו
5
22/02/2013

מסע החיפושים לחגיגה של פעם בחיים, היו מלווים בהרבה חששות ודאגות. כשהגענו ל"טופ דוראן" רחובות, נפגשנו עם אילנה. הפגישה הייתה מקצועית, עניינית וקיבלו את כל התשובות כך שבלי עוד ספק-... סגרנו את העסקה. אילנה דאגה לנו בכל התחומים, ווידאה שהכול מסתדר וסגור לפני החתונה והמליצה לנו על ספקים נוספים שכולם עבדו יפה. בהכנות לחתונה נפגשנו עם אילנה, שתמיד קיבלה אותנו בפנים חמות ונתנה לנו שירות מצוין. גם אנשי הצוות באולם- תמיד עזרו ותמכו בכל מה שהיינו צריכים בהכנות. ובסוף, כל העבודה השתלמה והחתונה הייתה חלום! צוות האולם היה נחמד ביותר, היו עם חיוכים ונתנו שירות מעולה לאורחים. בקבלת פנים- המלצרים היו מסודרים עם כפפות לבנות, האוכל היה טעים ומגוון ביותר, העיצוב היה יוצא דופן עם המלצתו של ולאד (מעצב של האולם), מנהל האירוע תיקתק ודאג לכל, ואילנה הייתה לאורך האירוע ודאגה לעזור לכולם! גם אחרי האירוע, התעוררנו בסוויטה מפנקת של האולם וקיבלנו ארוחת בוקר משביעה היישר לחדר. אם אתם רוצים חתונה מהסרטים- תנו לצוות טופ דוראן לטפל לך בכם :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
לירון ונוה-תמונה
לירון ונוה
ציפיתי ליותר- ארוע שישי צהריים
2
11/12/2012

ערכנו ארוע פדיון לבן שלי ב 01/11/12 ביום שישי בצהריים. הגענו לטופ דוראן מתוך המלצות טובות על איכות האוכל של המקום אך התאכזבנו לגלות שלא כך הדבר... ( כנראה בארועי צהריים), אומנם האוכל בקבלת הפנים היה טוב, אך המנות העיקריות הסטייק- הוגש קר לאורחים ולא עשוי טוב, יבש ( הרגיש כאילו מארוע של יום לפני), מנות הילדים הוגשו גם כן קרות. מבחינת שירות: המלצרים היו מאוד איטיים ולא שירותיים, הוגשו לאורחים צלחות שבורות וחלק מהכיסאות היו מלוכלכים ( אחד האורחים אף ניקה אותו בעצמו), הקינוחים היו טובים אך הקפה היה מזוויע- לא הפעילו את מכונת הקפה כי טענו שלא הזמנו אותה( לא ידעו אותנו מראש שצריך להזמין אותה) ועל כן האורחים נאלצו להכין לעצמם את הקפה בכוסות חד פעמיים, דבר שלא מכבד את עצמו. לאחר שפנינו אליהם עם הטענות הללו קיבלנו תשובות לא ענייניות כמו: "האורחים כנראה היו מבוגרים יחסית ולכן לא הצליחו לאכול את הסטייקים" , מה שלא נכון וגם לא צריך להאמר. הפיצוי שהציעו לנו לא כיבד את עצמו והיה עלוב מאוד. שילמו גם לא מעט על כל מנה, כך שציפינו לקבל לפחות פיצוי כספי על אותן המנות שהוחזרו ע"י האורחים. ולמרות הפניות הרבות שלנו אליהם הן טלפונית והן במיילים לא קיבלנו שום תגובה. למקום הזה כבר לא נחזור לקיים ארוע, וחבל שכך נגמר כי אנחנו יודעים גם לפרגן ולשבח כשצריך ומגיע.

הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
אירנה ומיכאל-תמונה
אירנה ומיכאל
חתונה 1/11/12
5
05/11/2012

התחתנו בטופ דוראן ביום חמישי האחרון (1/11/12) ואין מספיק מילים בפינו בכדי לתאר את השמחה והאושר שאנו חווים עד היום מההחלטה. קודם כל, רצינו לשבח את איציק, נציג המכירות של האולם... ווה אותנו לאורך כל הדרך! כל שאלה קטנה, תהייה או עצה תמיד מצאנו מענה אצלו. החיוך הנצחי שלו והשלווה גרמו לנו להיות הרבה יותר רגועים לקראת האירוע, רק שיחה קצרה איתו כבר גרמה לנו לשכוח מכל החששות שהיו לנו. בנוסף, כל שאר אנשי המכירות היו תמיד חייכנים ומוכנים לעזור למרות שלא יצא לנו לעבוד הרבה בחברתם. אורן, השף של האולם פשוט מדהים! איכות האוכל,הטעם,התפריט המגוון...האורחים לא מפסיקים לצלצל ולשבח! לא לוותר על בר הקינוחים! שווה כל שקל! ולאד המעצב,שעשה עיצוב אלגנטי וקלאסי לאולם ולחופה וטרח לאורך כל הדרך. צוות הברמנים והמלצרים שסיפקו לקהל האורחים חווית שירות ברמה אחרת ותמיד עם חיוך. דורון, מנהל האירוע של אולם אשכולית, שידע לכוון ולהסביר הכל לגביי כל צעד באירוע. בעלי האולם לא היו לחוצים על הסגירת חשבון, ומאחר שהחתונה הייתה ביום חמישי חששנו שלא נספיק לסגור חשבון ביום שישי. הדבר התקבל בחיוך אצלם וללא כל חשש נאמר לנו שאין בעיה שנגיע לסגירת חשבון גם ביום ראשון! רק רצינו להגיד תודה רבה על החוויה והזכרונות היפים והמתוקים שנשארו לנו מיום כל כך חשוב בחיינו. כל מי שעדיין מתלבט פשוט חבל על הזמן!!!

הוספת תגובה
אושרת ואייל-תמונה
אושרת ואייל
חתונה של ה1 באוגוסט 12
5
29/09/2012

קודם כל איך שהגענו לטופ דוראן, פגשנו בטל איש מכירות מקסים ואדיב שעזר תמיד תמיד תמיד כמה שרק יכל!!, כל בקשה שלנו כל התייעצות תמיד טל עמד לרשותנו וסייע מכל הלב. ביום הארוע, היינו... ם דורון, אחד האנשים המקסימים והאדיבים, אין דברים כמוהו, הארוע תיק תק ממש כמו שצריך. אחד הייתרונות של טופ דוראן, וזאת אני אוכל לומר עם יד על הלב, הייתי בחופף כמעט עם הארוע שלנו, וגם אחרי ב3 ארועים שונים, לא היה ולא משתווה לאוכל הנהדר של המקום הזה, אחד הטובים שנתקלתי! הקינוחים משהו בכלל מאוד מיוחד, ללא ספק בראש המטבח הזה אורן נץ כל כך מוכשר, והקונדיטור אין מה לומר. הגן עצמו מקסים ביותר והדי ג'י יושב למעשה מה שעושה את הסאונד נעים לאוזן. אני חושבת שזהו אחד המקומות ההוגנים במחירו לארוע מקסים ובהחלט יפה ומכובד, מומלץ בחום. אנשים במשפחה שלנו עד עכשיו מדברים על הארוע כמה נהנו וכמה אהבו את המקום.

הוספת תגובה
גילת וגורג-תמונה
גילת וגורג
נחמד+
3
19/09/2012

היינו בטופ דוראן והחלטנו לא לסגור מכמה סיבות: 1. מחיר תאורה והגברה-10,000 גבוה מאוד מאוד ולטעמנו לא כ,כ שווה. 2. מחיר מנה מאוד גבוה, הציעו לנו לחודש מאי 230 ש"ח לא כולל יום חמישי... ולא כולל תאורה והגברה. 3. המקום נראה מבחוץ מאוד יפה, שמתעמקים המקום לא כזה מושקע. בסך הכל למראית עין המקום יפה, אך ישנם מקומות הרבה יותר יפים במחיר שמבקשים.

הוספת תגובה