TOP דוראן - אולמות אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על TOP דוראן - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

45 חוות דעת על TOP דוראן

גולש-תמונה
גולש
מדהים מדהים מדהים!!
5
20/12/2018

פשוט מדהים! האוכל יוצא מן הכלל ואין מספיק מילים לתאר את איציק שתמך וליווה לאורך כל הדרך. ממליצה בחום !!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
גולש-תמונה
גולש
מ ד ה י ם
5
20/12/2018

כמו בבית היה שרות מעל ומעבר

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
mayush10-תמונה
mayush10
חתונה באולם אשכולית בטופ דוראן
5
13/02/2015

החתונה שלנו נערכה באולם האשכולית בטופ דוראן אחרי שראינו כמה אולמות מהשניה הראשונה שנכנסנו לאולם נעטפנו בחום ואהבה מצד מנהלת האירועים אילנה שבאה לקראתנו בכל דבר ורק דאגה שנהיה... צים ושהאירוע יעבור על הצד הטוב ביותר קיבלנו המלצות על צלמים ודיגיי שפשוט עשו עבודה מדהימה בכל מהלך האירוע כל הצוות של האולם היו נחמדים ואדיבים ודאגו לכל דבר קטן שביקשנו גם אחרי החתונה אילנה שבאמת באמת לא פגשנו עוד אישה כזאת בשום אולם שהיינו בו לפני דאגה ואפילו צ'יפרה בכל מה שהיא יכלה כדי שנמשיך לחייך גם אחרי האירוע באמת שלא יכלנו לבקש יחס יותר חם ואוהב מהדקות שלפני הכניסה לחופה ועד השעות הקטנות של הלילה מחיר ושירות מעל ומעבר!! אז באמת המלצות חמות על האולם ועוד יותר חמות על אילנה המדהימה!!!! אוהבים המוןןןן ברק ומיה 11.2.15

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מיה אזולאי -תמונה
מיה אזולאי
מיה ודור - חתונה
5
05/11/2014

את החתונה שלנו סגרו בטופ דוראן אחרי שראינו כמה אולמות , אך ההצעה שלהם הייתה ללא ספק יותר אטרקטיבית. סגרנו באולם אשכולית שהיה מהממם ביופיו והוקסמנו ישר! האיש מכירות שלנו - טל היה... מדהים בכל מובן המילה ועשה לנו את חווית אירגון האירוע למשו נעים וכמה שפחות לחות, טל היה שם בשבילנו בכל זמן שהיינו צריכים, עזר לנו והפך להיות היועץ שלנו כמעט לגביי כל מה שקשור לחתונה. באמת מומלץ אם כבר הגעתם לשם לבקש אותו בתור האיש שלכם. אנשי המקצוע שיוו אותנו עד יום החתונה היו אחראיים, עמדו בזמנים ובבקשות שלנו, אם זה המעצב ולד- שהגשים לנו באופן ויזואלי את איך תיראה החתונה, אם זה אורן - השף שעשה לנו אוכל ברמה גבוהה ביותר( לפי מה שהאורחים אמרו), הברמנים - שקיבלו פירוט מה אנחנו מעוניינים לעשות ופעלו בדיוק כמו שביקשנו, ואחרון החביב- דורון- מנהל האירוע שלנו, מהרגע שהגענו לאולם הוא דאג למהלכו התקין והמושלם של האירוע, ענה והגשים כל קפריזה של הכלה:), היה סבלני, הרגיע אותנו בדקות לפני החופה, ובאמת נתן לנו הרגשה הכי טובה שאפשר. לאחר האירוע היה לנו את העונג להיות בסוויטה של האולם שהייתה נקייה ומסודרת ,שם חיכה לנו ארוחת לילה ושתיה מרעננת , ומקלחת נקייה. אין ספק שבחירת אנשי המקצוע והשירות שמקבלים משנים את החוויה של האירוע כולו. באמת מומלץ להגיע ולראות וכמובן להגיע לטל:)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אלעד-תמונה
אלעד
אירוע בר מצווה פשוט מושלם!
4.8
31/08/2014

חגגנו בר מצווה לבננו הבכור באולם תפוז ב- 6/8/2014. האירוע היה מעל ומעבר למה שציפינו (ושאפנו לטופ...), אין מילים לתאר את השירות הנפלא שקיבלנו מכל מי שטיפל בנו (טל איש המכירות... ים שהיה זמין עבורנו בכל שעה וטיפל בנו בצורה יוצאת דופן, אורן השף עם ידי הזהב והלב הרחב שהאורחים לא הפסיקו לדבר על האוכל הטעים שהכין, מוטי מנהל האירוע שליווה אותנו כל הערב בהרבה סבלנות והמלצרים שתפקדו בצורה נהדרת וטיפלו באורחים שלנו בצורה יפה מאוד). אנו ואורחנו נהנינו מכל רגע, אנו עדיין ממשיכים לקבל מחמאות כל הזמן על האירוע. תודה רבה ובאמת כל-הכבוד!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
prila-תמונה
prila
ה- מקום לחתונה מושלמת!
5
28/05/2014

לא קורה הרבה שיש לי רק דברים טובים לומר על משהו... מקום נהדר, אנשים נהדרים, טל איש המכירות שלנו היה מקסים וזמין עבורנו לכל שאלה או בקשה. רוב העובדים נמצאים שם שנים ורואים חתונות... בכל ערב- ועדיין נותנים תחושה כאילו החתונה שלנו היא החשובה ביותר בעולם. וזו הרגשה טובה מאוד... אין לי מילים- על ההשקעה בטופ דוראן, הדאגה, האיכפתיות, המקום המושקע מבחינת ויזואלית. ממליצה מכל הלב.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
לילי-תמונה
לילי
חתונה עושים ב"טופ דוראן" או לא עושים בכלל!
5
15/04/2014

לטופ דוראן הגענו אחרי שכבר ראינו שבעה מקומות. בהגיענו למקום נפעמנו מהיופי של החופה ושל האולם והתאהבנו במקום. ואז פגשנו את איציק המדהים ומיד הבנו שכאן נתחתן. אין ספק שהביטוי "אין... דברים כאלה" הומצא עליו. מדובר באדם ישר, אמין, סבלני ואדיב. תמיד קיבל אותנו בחיוך והיה זמין עבורנו 24 שעות ביממה. איציק ליווה אותנו לאורך כל הדרך וכמובן באירוע עצמו (ונשאר איתנו עד תום האירוע). הוא התייחס אלינו כאילו היינו הזוג היחיד שמתחתן שם ונתן לנו הרגשה שאנחנו הכי חשובים בעולם. יהודה, היה מנהל האירוע שלנו ותקתק את הכל בצורה מדהימה ומקצועית מה שאפשר לנו להיות רגועים ולדעת שהמושכות נמצאות בידיים הטובות ביותר. גם היום, כשחלפו כבר שבועיים וחצי מאז האירוע אנחנו עדיין ממשיכים לקבל מחמאות וביקורות חיוביות על האירוע המדהים, על המקום המרהיב, ועל האוכל והקינוחים הטעימים. מומלץ בחום לקחת את הבר קינוחים. זה היה להיט וכל האורחים התקשרו לציין שמעולם לא היו בחתונה עם כאלו קינוחים מדהימים לא יכולנו לבקש חתונה מדהימה יותר, ואנחנו מאושרים על שבחרנו להתחתן ב"טופ דוראן" שהעמיד לרשותינו צוות אמין, מסור, מקצועי ונדיר!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
חיים-תמונה
חיים
מושלםםםם
5
18/01/2014

המקום המושלם לחתונה חורפית או קייצית!! היחס מדהים המחירים מצוינים והמנות מטריפות חושים!! אני לא האמנתי שאני יכולה לקבל כזאת מקצועיות אמינות איכות שירות ותמיכה מדהימים כל כך!!... ידים שלא מעיפים אותך אחרי מספר דקות של שיחה!! נכנסים לפרטים הכי קטנים כדי להימנע מהפתעות בהמשך!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Micha-תמונה
Micha
אין, אין, אין על טופ דוראן !!!
5
23/06/2013

מ ק ו ם מ ד ה י ם ! ! ! השירות המעולה, האיכות המעולה, המצויינות של המקום ללא ספק מציב אותם ברמה הכי גבוהה שיכול להיות בו אולם אירועים כלשהו. היחס המדהים בו זוכים מי שרוצים לעשות... את האירוע שלהם בטופ דוראן מבינים עד כמה הבחירה שלהם במקום תהיה הבחירה הנכונה והנבונה ביותר שיכולה להיות. היינו באולם זה מס' פעמים בעבר וכ"כ אהבתי והתלהבתי מהמקום, מהשירות, מהאוכל ובייחוד מהאוירה המדהימה במקום וכל זאת עד לפני שחשבנו בכלל להתחתן. כן, הלכנו לחפש עוד אולמות, ביקרנו בעוד כמה מקומות אבל זה היה סתם לבדיקה בשביל באמת להבין עד כמה הבחירה בטופ דוראן עם הצוות המדהים במקום זה הדבר הנכון. ישבנו עם הסוכן המדהים, טל קריתי לו אנחנו מסירים את הכובע בפניו מליון פעם על שירות מדהים שהבחור הזה נותן אתם פשוט מרגישים שרוצים אתכם שם. יש להם כזאת חמימות והרגשת משפחתיות שזה מה שבעצם אנחנו בתור לקוחות שמחפשים אולם לעשות בו את האירוע שלנו, רוצים האירוע שלנו היה באולם האשכולית. שהגן שלו פשוט אחד מהמקומות היותר יפים שיכולים להיות, חופה על המים,צד אחד של מקומות הישיבה נמצא על הדשא והצד השני נמצא על המים שזוהי אטרקציה מדהימה לאורחים!! בנוסף במקום מדשאות גדולות עם כורסאות ישיבה.. מדהים !! כמו השירות של ההנהלה נהדר כלפי הלקוחות כך גם השירות שנותנים המלצרים פשוט יוצא מגדר הרגיל !! האוכל בטופ דוראן.. אין אחד מהאורחים שלנו באולם שלא נהנה מהאוכל !!! התגובות היו "כבר לא היה ממקום בבטן מרוב שאכלתי" וגם "האוכל והקינוחים היו כ"כ טעימים שחשבתי לקחת הביתה" !!! הקהל שהיה אצלנו באולם אמר ולא פעם במהלך האירוע ולאחריו שלמקום כזה הוא בהחלט יחזור ויספר עליו לכל מי שהוא מכיר שגם הם.. ייהנו. תודה ענקית לכל הצוות המדהים.. בייחוד לטל

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
רותם בצלאל דוק-תמונה
רותם בצלאל דוק
טופ דוראן- הטופ שבטופ
5
20/06/2013

לפני כמה שנים הגעתי לאירוע של חברה שהתחתנה בטופ דוראן- מיד ידעתי ששם אני הולכת להתחתן. וככה היה! לא יכולנו לבקש אולם עם יחס אישי, צמוד כמו שקיבלנו בטופ דוראן!!! הכל טקטק כמו... ן. האוכל הכי טעים שיש!! יחס חם ואוהב! מרגישים שהכל ניתן באהבה ולא רק כדי לקחת עוד ועוד מהחתן והכלה. נותנים הרגשה של מלכים, בני בית, חלק מהם! לא מתקמצנים על כלום- לארג'ים באופן תמידי! אולם ברמה הגבוהה ביותר!! בקיצור, אין מילים לתאר את האולם המדהים! הייתה לנו חתונה מהסרטים!!!! (חתונה באולם תפוז)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה