TOP דוראן - אולמות אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 5 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על TOP דוראן - עמוד 5

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

45 חוות דעת על TOP דוראן

שלומית -תמונה
שלומית
מושלם
5
01/06/2011

כשהגענו לראשונה ופגשנו את איציק המקסים ידענו שזה זה.איש מקסים שליווה אותנו לאורך כל הדרך מתי שהיינו צריכים בוקר וערב,היה איתנו בכל צעד עד לחופה והפך לנו את החוויה למרגשת... וכל מעולה, יחס מצוין, אנשים חמים.קיבלנו ביקורות של 100+++ בחתונה והכי חשוב שנהנו.מקום מהמם,מומלץ בחום במיוחד איציק גור שעשה לנו את החוויה והאירוע למושלם.

הוספת תגובה
ליאת-תמונה
ליאת
מקום מקסים!!!
5
12/05/2011

חיפשנו לא מעט , אבל ברגע שנכנסנו ופגשנו את איציק , הסתכלנו אני ובן זוגי אחד על השני בחיוך והבנו שזה המקום! היתה חתונה מקסימה, כיפית, יפה וה-מון אוכל טעים! אני ממליצה בחום!!!!!

הוספת תגובה
אסף ומיכל -תמונה
אסף ומיכל
האולם ב- ה' הידיעה!!!!
5
10/04/2011

התחתנו ב-21.3.11 באולם אשכולית. כל אחד אומר שהחתונה שלו הייתה מעולה, אבל במקרה הזה האירוע פשוט היה מושלם בצורה יוצאת דופן. כשהתחלנו לחפש אולמות לחתונה, חיפשנו מקום שיהיה בחצי... רך מב"ש וגם מאיזור חיפה כיון שהיו לנו אורחים משני הכיוונים. חיפשנו מקום שקודם כל נקבל בו יחס חם וטוב שיהיה בראש שלנו ולא ילחם בנו על כל דבר (בכל זאת חתיכת הוצאה היום חתונה..), לא חיפשנו מקום מפואר מידי, ובטח שלא יקר מידי, אבל היה לנו חשוב שיהיה מכובד, שהאוכל יהיה טוב ושיהיה כיף לנו ולאורחים שלנו. TOP דוראן היה האולם הראשון מתוך מספר אולמות שבדקנו ובשום מקום אחר לא קיבלנו את היחס, ההתחשבות, האדיבות וההגינות שקיבלנו פה. לא סתם כולם מדברים על איציק, איציק הוא נכס! איציק ליווה אותנו לאורך כל הדרך מהסיור באולם ועד הבוקר שלמחרת האירוע, תמיד ברוגע, בהסברים, ביצירת שקט מסביבנו כך ששום דבר לא הלחיץ אותנו, לכל בקשה קטנה או גדולה היה מענה (למשל דברים שביקשנו להוסיף ללא תשלום נוסף הוספו), האדיבות, ההקשבה והסבלנות שלו מעוררים הערצה. הרגשנו חופשיים להתקשר ולשאול אותו שאלות שעלו, גם 5 פעמים ביום ובעיקר נתן לנו הרגשה שבאמת איכפת לו מהאירוע שלנו ושלא סתם מנסים להוציא מאיתנו עוד ועוד כסף. ההדרכה שלו לגבי אישורי הגעה וסידור הישיבה של המוזמנים הייתה רק איך לחסוך לנו מנות ולצמצם עלויות. ביום החתונה, דורון מנהל האירוע דאג לנו שנאכל לפני, דאג לכל בקשה שהייתה לנו ולהורים שלנו, הסביר הכל בנחת וברוגע כדי שלא אנחנו ולא ההורים שלנו נהיה לחוצים, שלא יפתחו סתם רזרבות וממש תקתק את האירוע מההתחלה ועד הסוף באדיבות ובמקצועיות אין שנייה לה. בלילה ישנו בסוויטה של האולם, כאשר חיכה לנו שם מגש עם אוכל למקרה שאנחנו רעבים, מקלחת ושירותים צמודים וכמובן מיטה. בבוקר התעוררנו באופן עצמאי, אף אחד לא בא לבדוק מה קורה ומתי נשחרר את החדר והגישו לנו ארוחת בוקר מלאה. שלושה שבועות חלפו מאז ועדיין אנחנו וההורים שלנו מקבלים טלפונים, והודעות בפייסבוק כמה היתה חתונה מדהימה ושמחה, עיצוב האולם והחופה (ע"י וולאד) שממוקמת בחוץ על האגם היו מהממים ביופיים. האוכל (באחריותו של השף אורן) גם בבופה העשיר וגם באולם, היה איכותי וטעים בטירוף, ממש כמו מסעדת גורמה. צריך תמיד לזכור שלפעמים זול זה יקר, אנחנו חיפשנו לצמצם עלויות ועדיין לקבל את הטוב ביותר ואכן הצלחנו ועל כן אנחנו ממליצים בחום, המקום הזה שווה כל שקל ואת כל ההשקעה שמסביב!תודה לכל מי שהיה מעורב בהפקת החתונה שלנו, איציק, דורון, וולאד, אורן וכל השאר, אתם נהדרים!! המון המון המון תודה על אירוע מדהים!! אוהבים מיכל ואסף 21.3.11

הוספת תגובה
אביעד -תמונה
אביעד
פשוט מדהים
5
20/02/2011

התחתנו לפני שבוע (פבואר) והיה פשוט מדהים! אחרי שהתרוצצנו בין 16 אולמות והיו לנו חילוקי דעות לא קלים הגענו לטופ דוראן וישר ידענו שזה זה. פשרה מעולה בין איכות מעולה למחיר לא... . העיצוב מעולה, על האוכל לא הפסקנו לקבל מחמאות ועל היחס אין בכלל מה לדבר... את כל התהליך מתחילתו ועד סופו ליוה אותנו אדם בשם איציק שעזר לנו מלא בתהליך המורכב, אפשר ועזר לנו לחסוך במנות ע"י סידור רזרבות בכל שולחן (בסופו של דבר לא שילמנו אפילו על רזרבה אחת, למרות שהיה לנו יותר אנשים ממה שתכננו). אם פותחים שולחן לא משלמים על כל השולחן אלא רק על האנשים בפועל באו - וכמו שאמרתי גם על זה לא חייבו אותנו וקיזזו את זה עם חורים של אנשים שלא הגיעו. העיצוב היה מעולה - המגוון בחבילה הבסיסית מאוד רחב ולא צריך לשלם הון על עיצוב מיוחד. את כל הערב ליוה אותנו גלעד, איש מדהים עשה בשבילנו הכל (אפילו קשר לי את העניבה :), היה איתנו לאורך כל האירוע ודאג לכך שהכל תקתק כמו שעון. לאחר האירוע קיבלנו סויטה ללא תשלום לאותו הלילה (שזה החדר ההתארגנויות - לא מדהים אבל לגמרי מספק) שיש בו את כל מה שצריך מיטה, ספה מקלחת ושירותים... בבוקר שאחרי קיבלנו לחדר ארוחת בוקר עם שתייה חמה. יותר מהכל מה שהיה טוב זה היחס והשירות המדהים של כולם שם. היינו באלמות שהציעו לנו אירוע ב260 שקל למנה והאולם הזה לדעתי היה יותר יפה ובטוח עם יחס יותר טוב... משוט ממליץ בחום!

הוספת תגובה
keren וshlomi-תמונה
keren וshlomi
אי אפשר להישאר אדישים
5
13/02/2011

התחתנו ב 8/2/2011 אחרי שביקרנו בכמה מקומות הגענו ערב אחד למקום , זה לקח בדיוק שניה וחצי כדאי להבין שהחיפושים נגמרו! למחרת קבענו עם טל וסגרנו את התאריך בלב שלם. טל בחור נדיר יודע... מה לומר ואיך להרגיע אינו מבטיח מה שאינו יכול לקיים- ואין דבר כזה בטופ-דוראן :) המקום פשוט מושלם - ולא רק כי הקירות הגינה והתאורה מושלמים אלא כי המקום מחזיק אנשים אנושיים מדודי בטעימות ,ולאד בעיצוב אורן השף,דורון מנהל האירוע וכמובן טל - כולם ביחד יוצרים מקום מדהים,אווירה נעימה ונוחה לא מלחיצים - וכמובן הסוויטה שבהתחלה הרמתי גבה לגבי שינה במקום , אחרי האירוע אמרתי לעצמי איך לא חשבו על זה קודם :) בקיצור חברה עם זה הטעם שלכם בעיצוב על תהססו לגבי החומר האנושי - לא תתאכזבו.

הוספת תגובה
גיא ודניאלה-תמונה
גיא ודניאלה
מומלץ בחום
5
04/02/2011

התחתנו ה 29.12.2010 כבר בסבב אולמות כשנכנסנו ישר התאהבנו במקום. אחרי סיבוב קצר סגרנו על אולם תפוז שיותר מצא חן בעינינו. איציק קיבל אותנו ומאותו רגע עזר לנו בהכל עד החתונה כולל... ירות באולם, סידורי הושבה, ספקים וכל שאלה שרק עלתה. גלעד דאג שהאירוע יתקתק בדיוק כמו שצריך, האוכל היה מדהים ועדיין מקבלים מחמאות ואפילו בסגירת החשבון באו לקראתנו. יתרון נוסף יש במקום סוויטה להתארגנות ולשינה בלילה ככה שלא צריך לדאוג לכלום בקיצור מומלץ בחום, כל הצוות היה מצויין

הוספת תגובה
shira_pi-תמונה
shira_pi
מקום יפה, אוכל טוב, מחיר סביר
4
13/01/2011

אני חושבת שבאופן כללי, שווה מאוד "לרדת קצת דרומה" , כי אפשר להשיג הרבה יותר עבור מחירים נמוכים בהרבה מאשר מה שאפשר להשיג באזור המרכז / השפלה. טופדוראן היה בסבב שלנו, אחרי שהיינו... שם בשתי חתונות. החופה מקסימה - וממוקמת בצורה כזו שלרוב המוזמנים יש אפשרות לשבת ולראות את החופה בנוחות. האוכל מצויין , גם בקבלת הפנים וגם בארוחה עצמה . החסרונות המרכזיים לדעתנו היא העמדה של הדיג'י שממוקמת אי שם גבוה בשמים , והעדר של רחבה "מוגדרת" ( אמנם יש את האזור של התאורה ומסך הלדים, אבל עדיין לדעתנו עדיפה רחבה מבודדת קצת יותר- וזו הסיבה שבסוף בחרנו לא להתחתן שם ). וצ'ופר קטן אחרון -סוויטה של המקום, שמאפשרת לזוגות לישון שם. נוח וקרוב .

הוספת תגובה
אלינור ויצחק-תמונה
אלינור ויצחק
החתונה ה-מושלמת 28/10/10 אלינור&איציק
5
10/01/2011

התחתנו בטופ דוראן-אשכולית, לפני שסגרנו שם עשינו סבב גדול שנמשך חודש ב-10 מקומות שונים וזה המקום היחיד שבאותו יום שראינו אותו סגרנו. קודם כל בגלל היופי של המקום, המקום חדש מעוצב... אופן נקי ומהממם, החופה על המים וגם אח שלי התחתן לפני 3 שנים באולם הישן יותר- תפוז וזכרנו כמה מוצלח היה שם. קודם כל אנשי המקצוע באולם תמיד מוכנים לעזור לך, אחרי שעשינו טעימות פעם ראשונה אמרו לנו שבטעימות השניות נעשה רשימה של דברים שאנחנו רוצים והם יכינו לנו וככה היה, השף בפגישה לפני החתונה הוסיף לנו מנות אחרונות וצ'יפר אותנו במלא דברים, מיותר לציין שהתשבוחות על האוכל מהאורחים היו מצויינות,ולד המעצב עשה לי עיצוב מיוחד שאף פעם לא עשו באולם הזה-לפני זה במשך יומיים הוא והבעלים חיפשו את הדברים שרציתי וזה עוד לפני שסגרנו איתו, באופן סופי העיצוב היה מושלם ומיוחד מלא פרחים, חופה עגולה בדיוק כמו שרציתי-עד היום חודשיים אחרי מדברים וזוכרים את העיצוב שהיה בחתונה (וזה משהו שבדר"כ לא זוכרים....).ולד ועוד צוות של 4 אנשים עבדו מהבוקר עד 19:30 על העיצוב.....אשת המכירות אילנה הייתה מקסימה וענתה על כל שאלה ובקשה שישי לנו, הברמנים היו כל כך מקצוענים ונחמדים עשו לנו שמח חבל על הזמן-הם מקצועיים ברמות הכינו שייקים מיוחדים וכל מיני דברים,בקיצור מומלץ בחום בין הספקים שאנחנו מרוצים שסגרנו איתם זה הם.....

הוספת תגובה
מיכל ולירן-תמונה
מיכל ולירן
חוויית חתונה נפלאה בטופ דוראן!
5
11/12/2010

התחתנו בטופ דוראן ב8.12 באולם אשכולית. בערב החתונה נהנינו מכול רגע והכול תקתק כמו שעון, אך חשוב יותר - תהליך העבודה מול טופ דוראן היה נעים מאוד ויעיל תודות לאיציק. איציק אדם... ם, מקצועי ונעים. הוא פתר עבורנו כול בעיה ועזר לנו להשיג את הדילים המשתלמים ביותר ואת הספקים הטובים ביותר. איציק חסך לנו הרבה מאוד כאבי ראש מיותרים והפך את התהליך שיכול היה להיות מייגע במיוחד לנעים ככל הניתן. חוץ מזה, חשוב לדעת שהאוכל מצוין והמקום מקסים. אנחנו אהבנו במיוחד את החופה באשכולית. גם עתה - מספר ימים לאחר החתונה - אנחנו וההורים לא מפסיקים לקבל טלפונים עם מחמאות על האירוע. אנו ממליצים בחום לבחור בטופ דוראן כמקום לערוך בו את חתונתכם. לא תצטערו!

הוספת תגובה
גילת וערן-תמונה
גילת וערן
התחתנו ב18/11/2010 והיה פשוט מושלם
5
23/11/2010

הצוות פשוט מדהים - דורון ואיציק שליווה אותנו במהלך כל התהליך ותמיד היה סבלני למרות שהשעה הייתה כבר 1:30 בלילה עזר לנו עם סידורי ההושבה גלעד שנתן לנו תחושה של מלכים ודאג שלא יישאר... מקום פנוי ריק, האוכל היה פשוט משגע ולא הפסקתי לקבל מחמאות על כמה טעים ואייזה אולם יפה אני מודה לכם מקרב לב היה אירוע מהסרטים אני מצפה בקוצר רוח כבר לקבל את סרט הוידאו!

הוספת תגובה