לימור רוזן - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 3 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על לימור רוזן - עמוד 3

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

64 חוות דעת על לימור רוזן

ענבר-תמונה
ענבר
לימור רוזן
4.8
18/11/2014

עשיתי את שמלת הכלה שלי בסטודיו של "לימור רוזן" וזו הייתה הההחלטה הכי טובה שיכולתי לקחת! לימור מדהימה וכל הצוות שם מקסים ונותן תחושה נוחה מאוד. השמלה יצאה בדיוק כמו שדמיינתי אותה... ואפילו יפה יותר, שמחתי להגיע לכל מדידה ולא הפסקתי לקבל מחמאות באירוע וגם חודשים אחריו!! המחיר ממש סביר לעומת ההשקעה והאיכות שמקבלים, זו הייתה אחת מבחירותיי הטובות!! ממליצה בחום רב!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
DafnaDaniel-תמונה
DafnaDaniel
הבחירה המושלמת מכל הבחינות
4.8
18/11/2014

לימור הייתה המעצבת הכי מקסימה שפגשתי בכל הפגישות שלי בחיפוש שמלת כלה. מצאתי אצלה שמלה מהממת ובמחיר שפוי לחלוטין. היא באה לקראתי בכל בקשה שהייתה לי, הבינה את הראש שלי ועשתה הכול... די שאצא מרוצה. התופרות והמעצבות שעובדות איתה מקסימות אחת אחת. קיבלתי את השרות הכי טוב שיכולתי לבקש לכל אורך הדרך. השמלה הייתה מדהימה, נוחה מאוד ונראתה מעולה עד הדקה האחרונה של החתונה. לא הרגשתי חם או לא בנוח אפילו שזו הייתה חתונה שישי והקבלת פנים והחופה הייתה בחוץ ובחום. בקיצור! היה מושם, השמלה מושלמת ולימור מושלמת! מומלצת בחום.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Stav-תמונה
Stav
שמלת כלה
4.8
13/11/2014

לימור והבנות, תודה על הטיפול המסור והיחס המדהים. מצאתי אצלך בסטודיו בדיוק את השמלה שרציתי, ולמרות "האילוצים" הצלחת להתאים אותה ויותר מזה. השמלה היתה מדהימה, נוחה וכיפית ואתן... תן נעימות, מקסימות, מקצועיות, אכפתיות וקשובות. תודה על הכל, סתיו

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
adi-תמונה
adi
שמלות הכלה היפיפיות של לימור
4.8
29/10/2014

כבר מהמבט הראשון על השמלות באתר של לימור התאהבתי בסגנון העדין והיפייפה, אבל ההחלטה הסופית נקבעה כשהגעתי לפגישה בסטודיו. לימור והבנות נעימות ומקסימות, קשובות ומאוד מקצועיות.... ו לי בהמון סבלנות וחיוך שמלה לטעמי (זה לא היה קשה, הכל מהמם). לימור הייתה מקסימה וללא בעיה הסכימה לשנות ולהוסיף, חשוב לי לציין שהיא תפרה לי שמלה מאפס בהתאם למידותיי והכל כחודש וקצת לפני החתונה. כל אחת מהמדידות הייתה כייף טהור. הן דאגו שהכל יהיה לטעמי ובאמת הרגשתי שהכל נעשה כדי שאהיה מרוצה ושלמה מהבחירה. השמלה יצאה מהממת וכמובן שהתאימו לי הינומה ועליונית בסגנון זהה לשמלה. הרגשתי מליון דולר ויצאתי סופר מרוצה,ממליצה בחום

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
תהילי ואנטוני-תמונה
תהילי ואנטוני
לכל הכלות שרוצות להיות בידיים טובות
5
06/09/2014

ממליצה בחום על שמלות הכלה של לימור רוזן האלופה!!! מרגע שנכנסתי פשוט התאהבתי, שמלת כלה מושלמת בשבילי . לכל המדויקות מבניכן מצאתן את המקום המושלם בו כל תפר עומד במקום וכל אבן... רה למופט. שמלות עדינות ונעימות, נוחות ומדהימות! כל האורחים התלהבו ממש מהשמלה והייחודיות שבה. אם לא בא לך להיות עוד כלה עמוסה, אצל לימור תצאי קסומה . מעבר לשמלה השירות , האדיבות והרצון לעזור לי בכל תחום הפתיע אותי לטובה.. תמיד ניסתה לעזור ולהמליץ על נותני שירות מבלי כל רווח, רק מרצון טוב לסייע ולתת . אין אנשים כאלה !

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
sharonnn-תמונה
sharonnn
תודה ענקית ללימור רוזן וכל הצוות!!
4.8
03/05/2014

קיבלתי לחתונה שלי את השמלה המושלמת! בדיוק את מה שרציתי ויותר! לימור והבנות זרמו עם כל בקשה שלי, אפילו הקטנה ביותר. תמיד נתנו לי להרגיש שהכל בסדר ושכל מה שאני רוצה ומבקשת הוא... י. לא שמעתי את המילים "לא" או "אי אפשר", להיפך. וגם אם זה היה נראה מורכב, הן בדקו וחזרו אליי עם תשובה שהכל ייעשה בדיוק כרצוני! והכי חשוב הן כל המחמאות שקיבלתי על השמלה לכל אורך האירוע!! הרגשתי מדהים! ואני כמובן ממליצה בחום על הסטודיו :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
שרון גנוט-תמונה
שרון גנוט
בדיוק מה שדמיינתי!
5
28/12/2013

היה לי מאוד קשה למצוא את השמלת כלה שחיפשתי והלכתי להמון מעצבים והכל לא היה בדיוק אלא ליד עד שהגעתי ללימור. החלטנו לתפור שמלה מאפס שמבחינתי זה היה הימור גדול אבל המקצועיות הכישרון... והיחס החם והזורם עם ראש פתוח גרם לי ללכת על זה. התוצאה היתה שמלה מדהימה ללא התפשרות ובדיוק מה שרציתי! אני באמת ממליצה בחום הצוות: מיה לימור וסבטה הם מקסימות וכישרוניות והמחיר הוגן

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
טל גרינברג-תמונה
טל גרינברג
החוויה שלי אצל לימור
5
23/12/2013

הסטודיו של לימור הוא המקום הראשון אליו הגעתי במסגרת החיפושים שלי אחר שמלת הכלה המושלמת וכשהגעתי לשם הבנתי שאני לא צריכה להמשיך ולחפש. חוץ מהעיצוב העדין והמושלם ,הכרתי בן אדם... א מקצועי ומוכשר ומיד התחברתי ונשאבתי לתוך תהליך שהפך לחוויה כיפית ועיקרית בהכנות החתונה. לימור, תודה רבה על הטיפול המסור, על ההקשבה והיחס המדהים וכמובן על שמלת החלומות המהממת שעיצבת לי.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
iditgl-תמונה
iditgl
מעולה!
5
09/11/2013

כשבחרתי מקום לשמלה, רציתי למדוד בהרבה מקומות כדי שאני אהיה בטוחה אבל ברגע שהייתי בסטודיו של לימור לא היה לי ספק ששם אני אסיים. הבדים היו ממש מדהימים, השמלות יפות ולימור הייתה ממש... נעימה. היא קלטה את הסגנון שלי מהר וידעה מה להראות לי. התהליך עצמו היה ממש כיף וגם כשהיו לי בעיות וחששות, לימור עזרה לי להחליט אם זה מוצדק ויש דברים לשנות או אם הכול בראש שלי :). השמלה יצאה מדהימה ועד עכשיו (חודשיים+ אחרי) אני מקבלת עליה מחמאות! אז המון תודה!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
liran-תמונה
liran
מקסימה ומקצועית, שמלות מדהימות
4.8
22/10/2013

חוץ מזה שהיא אישה מקסימה, לימור רוזן ממש ממש מקצועית, דואגת להכל עד הסוף, השמלות שלה מדהימותומיוחדות (לא רק השמלה שלי שהייתה מדהימה כמובן :)! העובדות שלה כנ"ל! אני חיה בחו"ל... תי לארץ למספר ימים בלבד פעמיים כדי לארגן ענייני חתונה, והיא ממש התאימה את עצמה ללו"ז שלי והייתה תמיד זמינה לשאלות, ובכלל משדרת נועם ורוגע- מאוד חשוב בלחץ שלפני חתונה! הייתי מאוד מאוד מאוד מרוצה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה