לימור רוזן - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 7 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על לימור רוזן - עמוד 7

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

64 חוות דעת על לימור רוזן

יעל -תמונה
יעל
לימור מדהימה!
5
10/12/2011

אני ממליצה בחום על לימור! היא מאוד מאוד נעימה והסטודיו אינטימי וכיפי. הסגנון שלה מאוד נקי, עדין ואיכותי וכך גם הבדים. השמלה הייתה כל כך נוחה שממש לא הרגשתי אותה בחתונה – וזה מאוד... חשוב! לימור מאוד סבלנית, קשובה ומקצועיות, מה שהפך את התהליך למושלם. בקיצור – היא ממש מקסימה ומאוד מומלצת!!!!!

הוספת תגובה
נטע ויובל-תמונה
נטע ויובל
לימור רוזן
5
29/11/2011

אין לי מילים כמה אני ממליצה על לימור. מעבר להיותה מעצבת מדהימה וקשובה, היא באמת באמת האדם שאתם רוצים שילווה אתכם לאורך התקופה הזו. כל כך רגועה ושלווה, ובעיקר מבינה עניין ויודעת... עשות שמלות מטורפות ונוחות שזה גם מאוד מאוד חשוב. כל פעם שנכנסתי לסטודיו רציתי למדוד שמלה אחרת, עד שבמהלך התהליך החלטתי לעשות שמלה נוספת לריקודים. הסטודיו של לימור זה מקום שנעים להגיע אליו, והכי חשוב לימור (וסווטה המדהימה) יעזרו בהכל, ייעצו ויהיו תמיד הכי מקצועניות וסבלניות. באמת באמת באמת שאני ממליצה בחום רב!

הוספת תגובה
ofri וdavid-תמונה
ofri וdavid
היה תענוג
5
22/09/2011

אני כבר בביקור הראשון שלי אצל לימור ידעתי שזה המקום שלי, סטודיו קטן , אינטימי, עם יחס אישי , והכי חשוב שמלות הורסות!!!! בדים עדינים ויפים , גזרות פשוטות עם אופי, גימורים מושלמים... והכל מעורבב עם מין טוויסט והמון סטייל . מה שלא חשבתי זה שבאמת בכל שיחת טלפון שאני עושה מאז החתונה כולם יחמיאו לי עליה !!!! אז ללימור ולצוות , תודה תודה תודה היה פשוט מושלם עופרי

הוספת תגובה
אלעד -תמונה
אלעד
לימור - האחת והיחידה
5
19/09/2011

מתחילת חיפושיי אחר שמלת הכלה שלי הייתה לי תמונה די מדויקת של מה שאני רוצה בראש. ידעתי שאני רוצה שמלה עדינה ונקייה, אבל שיקית ומגניבה. חרשתי על כל האתרים, כולל "מתחתנים", וראיתי... ברים שהתקרבו למה שאני מחפשת, אבל המחירים היו פשוט לא שפויים. באחד החיפושים במקרה נתקלתי בתמונה של שמלה של לימור כפרסומת רצה בצד ופשוט לא האמנתי, זאת הייתה ה"שמלה" שדמיינתי לי בראש. בסטודיו של לימור פגשתי מעצבת מוכשרת ומקצועית שהקסימה אותי עם הנחמדות הטבעית והלא מתאמצת שלה. במהלך המדידות לימור גילתה המון סבלנות ואכפתיות, השרתה אווירה נעימה והייתה קשובה לכל הקפריזות. למרות שלא עשיתי לה חיים קלים וביקשתי שינויים כמעט אחרי כל מדידה (חלקם די משמעותיים), לימור לא נתנה ולו לרגע אחד הרגשה של אי שביעות רצון מהבקשות שלי או כעס. אני חייבת לציין את התופרת הנפלאה של לימור, סווטה. סופר-מקצועית ומתוקה אמיתית שתמיד קיבלה אותי בחיוך, הייתה אמיתית ויצרה תחושה של היכרות ארוכת שנים ולא כאילו שאני סתם עוד לקוחה. לימור וסווטה השקיעו בי הרבה עבודה ובעיקר אהבה. התוצאה הסופית מדברת בעד עצמה – ביום החתונה השמלה שלי הייתה מדהימה ולא הייתי יכולה לבקש לעצמי שמלה יפה מזו. לימור, תודה רבה!

הוספת תגובה
galiaila-תמונה
galiaila
לימור רוזן- מומלצת מכל הלב!!!
5
26/08/2011

הגעתי ללימור אחרי שכבר עברתי אצל המעצבים המוכרים וחיפשתי משהו שונה. לימור הייתה מקסימה והתאהבתי בה ובשמלה מהרגע הראשון. הדגמים שלה כל כך מחמיאים, נשיים ומיוחדים. אחד הדברים... י לגלות הוא שחוץ מלימור, גם התופרת שלה סווטה הייתה מצויינת ותומכת כך שנהנתי מכל פעם שהגעתי למדידה וסמכתי על שתיהן בעיניים עצומות. ביום של החתונה השמלה הייתה הדבר שקיבלתי עליו הכי הרבה מחמאות ולאורך כל החתונה ניגשו אליי בנות ושאלו מי עיצבה לי את השמלה. לימור פתחה את הסטודיו שלה לאחרונה ואני צופה לה הצלחה ענקית בהמשך כך שעכשיו זה הזמן להגיע אליה, כשהמחירים שלה עדיין סבירים :)

הוספת תגובה
קשת וניר-תמונה
קשת וניר
מומלצת בחום!
5
25/08/2011

אל לימור הגעתי לאחר חיפוש מייגע ושיטוטים רבים. היה לי מאוד חשוב שהשמלה שאלבש תהיה מבד איכותי, שהתפירה תהיה ברמה גבוהה ושהגזרה תהיה מדוייקת. כמובן, שבנוסף לכל הדרישות לגבי השמלה,... קיוותי למצוא שמלה כזו במחיר סביר, ולקבל יחס אדיב וסבלני. אצל לימור קיבלתי ה-כ-ל!!! הבחורה פשוט מדהימה!!! מצאתי שמלה הורסת - עדינה ונסיכית, מבד שיפון-משי, בתפירה עילית, שנעשתה בדיוק לפי מידותיי (שהשתנו באופן תדיר, בגלל לחץ החתונה שגרם לי לרזות). והמחיר היה מעולה! 6000 ש"ח לשמלה חדשה לגמרי! (ראיתי שמלות דומות במחירים גבוהים בהרבה...). לגבי היחס - פשוט אין מילים. לימור, והתופרת שלה, סווטה - מקסימות! נעימות, קשובות, ולא מתפשרות על דבר! התחושה הייתה שהיה להן חשוב שהשמלה תצא מושלמת אפילו יותר ממני! גם כשהיו לי בקשות לשינויים ותוספות קטנטנות בדקה ה-90, הן חוו את דעתן הכנה, ולא פחדו לשנות, להוסיף, לתקן - והכל עם חיוך ובהבנה! מרוב שהייתי מרוצה מהכל - באמצע התהליך ביקשתי מלימור שתכין לי שמלה נוספת, בעיצוב אישי שלי (וכמובן, בעזרת הכוונה שלה ושל סווטה). השמלה השניה עלתה 2,500 ש"ח וגם היא הייתה פשוט מדהימה!!!!!!! אני לא מפסיקה לקבל מחמאות על השמלות המדהימות, ואני ממש שוקלת לחזור ולקנות את השמלה השניה מרוב שנקשרתי אליה...

הוספת תגובה
נעמה -תמונה
נעמה
לימור רוזן - מומלץ ביותר!!!!!!
5
03/08/2011

בחיפושי אחר שמלת כלה, לא הייתה לי שום המלצה והלכתי "עיוור" להמון המון מקומות. לא ידעתי בדיוק מה אני רוצה, אלא מה אני לא רוצה ולכן היה לי קצת קשה. כשהגעתי ללימור, היא קלטה אותי... ד מהר ושלפה מיד את הדגם הנכסף. שינינו יחד כמה פרטים קטנים, היא זרמה איתי בכל דבר אבל שמרה על מקצועיות כשצריך להסביר מה כדאי לעשות ומה לא. בחורה אדיבה, סבלנית, מקסימה. היא והתופרת המקצועית שלה עשו עבודה מעולה. לא מדובר בפס ייצור של תופרות זולות, אלא בעבודה פדנטית שנעשית בסטודיו עצמו. בחתונה קיבלתי אינספור מחמאות, והכי חשוב, קיבלתי בדיוק בדיוק את מה שרציתי!! הייתי מרוצה עד הגג!

הוספת תגובה
Hila-תמונה
Hila
לימור רוזן
5
01/08/2011

הגעתי לסטודיו של לימור רוזן בשבוע הראשון שהוא נפתח - לא ידעתי למה לצפות.. איך שנכנסתי נתקלתי בבחורה עדינה ומקסימה - שקיבלה אותי עם חיוך ולב רחב וביחד עם האווירה השיקית-אלגנטית של... הסטודיו - פשוט התאהבתי. ככלה הריונית לא חשבתי שיגיע היום ואעמוד בחופה עם שמלה שתתאים בדיוק למידותי הגדלות ומשתנות ללא הרף, ושאתחבר אליה. בטח שלא חשבתי שהתהליך הזה של המדידות האינסופיות יהפוך אצלי לתהליך חווייתי וכיפי להפליא - פשוט הייתי מגיעה לסטודיו בתחושה שאני מגיעה לפינוק בספא ומיד סבטה (התופרת הסבלנית והחרוצה) ולימור 'התלבשו' עליי בשמחה ונתנו לי להרגיש כמו כלה מיוחדת במינה. לא יכולתי לבקש חוויה יותר מדהימה ממה שקיבלתי אצל לימור שתזכר לי לעד. מאחלת לכל כלה חוויה מדהימה שכזו ! ומפרגנת בכנות ובהמון אהבה

הוספת תגובה
ענאל ועומר-תמונה
ענאל ועומר
פשוט חלום
5
01/07/2011

השמלות של לימור רוזן הן פשוט חד פעמיות בנוף שמלות הכלה הישראלי. כשנתקלתי במקרה באתר שלה בשיטוטיי באינטרנט התאהבתיט מיד. לקח לי קצת זמן להחליט על איזה כיוון אני הולכת (בהתחלה... תי לעצמי מחיר די מינימלי) אבל אז ראיתי את השמלה - היא הייתה עדינה ומלכותית, ממש קסומה, ויותר לא היו וויכוחים והתלבטויות. לימור היא בחורה כובשת ומקסימה ומאוד מאוד סבלנית! היא עמדה בגבורה מול מתקפת של שתי אימהות ובן זוג דעתני במיוחד והרגיעה אותי כשכבר איבדתי את הצפון מרוב דעות מנוגדות. והיא עזרה לי גם במציאת מעצב שיער ומאפרת. כשלא ידעתי לאיזה כיוון ללכת עם השיער היא גלשה איתי באינטרנט והראתה לי תמונות, ואפילו נפגשה איתי בסטודיו שלה בכדי שאוכל למדוד נעליים עם השמלה (מעבר לפגישות הנחוצות למדידות) פשוט תענוג צרוף היה כל התהליך, ובסופו של דבר בליל הכלולות אנשים התעלפו מהשמלה. אני פשוט לא יכולה להמליץ עליה מספיק!

הוספת תגובה
קראו תגובה אחת