לימור רוזן - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 6 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על לימור רוזן - עמוד 6

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

64 חוות דעת על לימור רוזן

טל ואביב-תמונה
טל ואביב
הכי ממליצה בעולם!!
5
01/07/2012

לימור, מעצבת אופנה בחסד, מקצועית, פדנטית ובעלת חוש אופנתי אלגנטי ביותר. את לימור הכרתי לפני שהתחלתי לחפש שמלת כלה וסיפרתי לה על הרעיון שלי לשלב בשמלה עבודת יד שלי – אני מעצבת... יטים. לימור לא הססה וקפצה על הרעיון והתחלנו לעבוד ביחד על השמלה. עם המון תשומת לב והמון סבלנות נוצרה לה שמלת כלה יפיפייה ברמת גימור מושלמת שגרמה לי להרגיש כמו מסיכה אמיתית. לימור יוצרת בעבודת יד את כל השמלות עם תשומת לב רבה לפרטים וכמובן לכלה עצמה. היא לעולם תתן לך את ההרגשה שאת הכי חשובה!! אם את מחפשת שמלה עם קוים נקיים, אלגנטית או שיקית זה המקום. אני ממליצה ממש ממש בחום!!!!

הוספת תגובה
איולי איולי-תמונה
איולי איולי
המון תודה ללימור המקסימה
5
30/06/2012

לימור עושה שמלות מדהימות. לאחר ערב שלם בו לא הפסיקו להחמיא לי אני יכולה רק להמליץ למי שאוהבת סגנון רומנטי , שיקי ומיוחד- רק לימור!!! מהרגע שהחלטתי שאני סוגרת אצלה ועד הרגע... י את השמלה (בעצב רב) לימור הייתה סבלנית, מקסימה, קשובה והיה לי כל כך כיף לעבוד איתה.יש לה באמת שמלות מיוחדות, באיכות מדהימה והכי חשוב נוחות ובמחיר נוח מאוד.

הוספת תגובה
Yael Mishani-תמונה
Yael Mishani
האחת והיחידה
5
27/06/2012

הגעתי ללימור רוזן אחרי מדידות רבות. כבר כמעט התייאשתי וחשבתי לעצמי שאולי לא לכל אחת מתאים ללבוש שמלת כלה. אבל אז הגעתי ללימור וכשמדדתי את השמלה הראשונה ידעתי, פשוט הרגשתי, שזאת... שמלה שלי, שבפעם הראשונה אני מרגישה 'אני'. לא רציתי לשנות בה דבר, היא היתה פשוט מושלמת. אז תודה רבה לימור על שהענקת לי את שמלת חלומותיי, על הסבלנות וההקשבה, על ההקפדה על הפרטים הקטנים ועל כך שהיית לי מפלט נעים ורגוע מכל המולת הארגונים לחתונה. מומלץ בחום לכל מי שמחפשת להיות מיוחדת, יפה, קלאסית, נקייה והכי חשוב - לא מחופשת.

הוספת תגובה
Hila Born-תמונה
Hila Born
סיפור הצלחה!
5
21/06/2012

חוויית השמלה מבחינתי הייתה חייבת להיות נעימה, חיובית, כזו שתשאיר טעם טוב ולא רק מראה טוב. ברגע שפגשתי את לימור, ידעתי שזו אהבה ממבט ראשון. הבחורה מוכשרת, מדויקת ויודעת בדיוק מה... יא עושה. מעצבת שרואה אותך, מבינה אותך וחשה את אופייך. לא היה מקום להרהורים..לאחר מדידה של 2 דגמים, לימור הביטה בי, חשבה לרגע, שלפה את השמלה שלי ואמרה "תמדדי, נראה לי שזה בשבילך". וכך היה. רוח צעירה, משב מרענן, דיוק מדהים. זו לימור. התהליך מתחילתו ועד סופו היה מדהים, קליל, נעים, ומלא אכפתיות. ידעתי שאין מה לדאוג, אני בידיים מקצועיות וטובות. ממליצה בחום לכל בחורה שמחפשת שילוב של ראש מקצועי ומוכשר עם נפש נעימה. מודה לך על היצירה שהענקת לי.

הוספת תגובה
יערית -תמונה
יערית
החוויה המהנה ביותר!
5
12/05/2012

את השמלות המיוחדות, הייחודיות והעדינות של לימור אתן יכולות לראות באתר. אני רוצה לספר לכן על מה שלא רואים באתר: 1. אצל לימור זה היה המקום הראשון שאהבתי יותר משמלה אחת. 2. החיוכים,... החום וההבנה של לימור הופכים את התהליך לנעים וכייפי. 3. במהלך הכנת השמלה, אחרי שכבר עשינו מדידות פתאום החלטתי (סתם התעוררתי בבוקר וזאת הייתה התחושה) שהמחשוף עמוק מידי. כל מה שהייתי צריכה לעשות זה להתקשר ללימור ובמדידה שלאחר מכן התאמנו את המחשוף למה שמתאים לי. 4. במהלך המדידות לפעמים מצטרפות חברות או חלק מהמשפחה - לימור ידעה לזהות בדיוק מה הדברים שחשובים לי ולנקות את הרעשים מסביב. 5. הייתה לי תקרית קלה 4 ימים לפני האירוע והייתי צריכה לכסות את הגב. לימור, בלי לחשוב פעמיים הסכימה להוסיף לי חלק (זה אפילו יצא מיוחד יותר). אני בטוחה שבמקום אחר היו מנפנפים אותי ואומרים לי לאפר או למצוא פתרון אחר. כבר בשלב החיפושים זיהיתי שיש מעצבי שמלות שבטוחים שהם יודעים הכי טוב ואם הכלה חושבת שצריך לשנות משהו בניגוד לרצונם, הם פשוט לא יתנו לזה לקרות ויגרמו לך להרגיש שאת טועה. אצל לימור זה כל כך אחרת. כל דבר שהרגשתי לא נוח איתו היא מיד מצאה פתרון שהתאים לשתינו. אפילו יום לפני האירוע היא עוד עבדה על השמלה שלי כדי שאני אהיה מרוצה.. השמלה כמובן יצאה מדהימה. שילבה אלמנטים משמלות שונות, התאימה לאופי שלי. את כל המחמאות שקיבלתי אני כמובן שולחת ישירות ללימור! לשמחתי, לימור מעצבת גם שמלות לאירועים אז ברור לי שעוד ניפגש בשמחות אחרות :) בקיצור, אתן חייבות לבקר בסטודיו של לימור. ברגע שתגיעו, כבר תבינו על מה דיברתי ולא יהיו לכן ספקות.

הוספת תגובה
שרון -תמונה
שרון
המעצבת הכי מוכשרת שתמצאו
5
22/04/2012

התחתנתי לפני שלושה חודשים ואני ממליצה לכולכן לבדוק קודם כל את הסטודיו הנעים של לימור רוזן ברחוב גורדון בת"א. מעבר לכך שלימור נעימה (ובניגוד לשאר המעצבות - צנועה) בצורה קיצונית,... יא כ"כ מוכשרת, הגעתי אליה וברגע שלבשתי את השמלה שלימור בחרה עבורי ידעתי שזהו. באותו רגע סגרתי איתה. השמלה הייתה הכי מיוחדת ועם זאת נעימה,נוחה, רומנטית, נקייה, בלי כל השטויות מסביב, הרגשתי כמו נסיכה אבל הכי חשוב שלא התחפשתי והייתי אני בתוך השמלה המהממת הזו. מומלץ בחום אחת החוויות הכי טובות שלי בחתונה!

הוספת תגובה
ליעד -תמונה
ליעד
אין עליה
5
01/04/2012

ארגנו את החתונה בחודש וקצת. היו לי ימים ספורים לחפש שמלת כלה. אחרי שיטוטים של שלושה ימים ברצף בירושלים ובתל אביב, הייתי נואשת ומיואשת. לא רק שלא מצאתי שמלה שאהבתי, כל המקומות... יתי בהם טרחו להדגיש את החסרונות ולהסביר לי כמה קשה יהיה להתאים לי שמלה. הגעתי ללימור עם דמעות בעיניים. בנעימות, עם חיוך והמון המון סבלנות, היא התאימה לי דוגמא מבין אלה שהיו לה להציג. תוך פחות מחודש לימור עיצבה לי שמלת כלה מהאגדות. הצליחה להסתיר את כל מה שצריך ולהבליט את מה שאפשר. מעבר לזה, היה פשוט נעים לעבוד עם לימור. תמיד נעימה, אף פעם לא לחוצה, מקשיבה לכל הבקשות (גם הכי הזויות) עוזרת לחשוב, מסבירה מה כן ולמה, למה לא ואיך אפשר אחרת. מעל לכל, מקצוענית אמיתית שעיצבה את אחת השמלות המהממות והקלאסיות, בלי ניפוחים מיותרים ובלי קישוטים. יש ללימור עין טובה וטעם מצויין והיא הצליחה לעמוד גם בפרץ של בקשות מוזרות. מעבר לכך, המחירים שלה סבירים ביותר. היא דייקנית יותר משעון שוויצרי ואפשר פשוט לסמוך עליה. מילא שאני התאהבתי בה. אבל גם ההורים התלהבו, שלא לדבר על החתן. השמלה בפרט והעבודה של לימור בכלל שוות כל שקל שהשקענו בהן. בקיצור, אין מלים להודות ללימור. בכל זאת, המון תודה.

הוספת תגובה
מוריה ודניאל-תמונה
מוריה ודניאל
מעצבת מהדימהההההה!!
5
16/02/2012

בלימור התאהבתי מהרגע הראשון! הגעתי לסטודיו הביתי והחמים, עם שמלה שלא הייתה קיימת אצל שום מעצב ושום מעצב לא ידע להבין אותה. אצל לימור כבר הייתי נורא מבולבלת, לא ידעתי איך להסביר... בשנייה שפתחתי את הפה כבר עם בדים ואילתור עשתה את שמלת חלומותיי. השמלה בנויה משלושה חלקים, בעצם שלוש שמלות שונות לגמרי!! הבדים היו נעימים, התפירה הייתה מעולה והשמלות היו נוחות.. הרגשתי נסיכה (: לימור רציתי לומר לך תודה על השמלות המהממות שיצרת לי, על האביזרים שצירפת ועל היחס החם והאוהב שלך!! למרות שהיו לך עוד המון כלות, הרגשתי הכלה היחידה! את אדם נפלא ששמחתי להכיר ואמליץ עלייך בעיניים עצומות!

הוספת תגובה
גל ואבנר-תמונה
גל ואבנר
הבחירה הכי טובה שיש!!
5
04/02/2012

אני כל כך שמחה שבחרתי בלימור לעצב את שמלת הכלה שלי. הרוגע, ההקשבה, הדיוק ומעל הכל היצירתיות שלה, הפכו את המפגש שלנו לחוויה מדהימה. הרגשתי מדהים בחתונה, וקיבלתי המון המון מחמאות... ל השמלה יוצאת הדופן. שמלה שיקית, מוקפדת ונשית מג"ינס לבן שרק לימור יכולה לעצב!

הוספת תגובה
Gilad וMichal-תמונה
Gilad וMichal
לימור פשוט מדהימה!
5
21/01/2012

אל לימור הגעתי במקרה, ששעברתי ליד החנות שלה. מהרגע הראשון שנכנסתי לחנות, ידעתי שהגעתי למקום טוב. התלבטתי קשות בין 2 שמלות ולבסוף בחרתי בשמלת קולר, שיצאה פשוט מדהים!!! ללימור... וף רעיונות לשדרוג ויש לה מענה לכל שאלה ובעיה שהעלתי בפניה! לימור עצמה בחורה מקסימה ופשוט הפכה את החוויה למרגיעה וכיפית! באחה"צ של יום החתונה השמלה הייתי לי עדיין קצת ארוכה ובהתראה של רבע שעה באתי אל לימור והיא טיפלה בי ביעילותף זריזות ורוגעץ במקום להיות לחוצה שאני באמצע תיקונים כשעה לפני החתונה שלי, פשוט קשקשנו וצחקנו וזה מאוד הרגיע אותי. השמלה פשוט יצאה מדהים!!! קיבלתי אינסוף מחמאות!!! והרגשתי ממש נסיכה באותו יום!!! תודה לך לימור!!!

הוספת תגובה