לימור רוזן - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על לימור רוזן - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

64 חוות דעת על לימור רוזן

Ayelet-תמונה
Ayelet
המלצה חמה על לימור רוזן
4.8
27/11/2016

הגעתי לסטודיו של לימור אחרי שראיתי את השמלות המהממות באתר שלה, שקלעו בדיוק לטעם שלי. ולימור והבנות בסטודיו מקסימות ועזרו לי לבחור שמלה (אזהרה - התלבטות קשה לפניכן). מאז ועד יום... החתונה ההתנהלות הייתה מעולה - תיאמנו מראש את כל המדידות (היה לי חשוב מאוד בגלל עומס בעבודה) ובכל פעם שהגעתי הצטרפה אלינו התופרת של השמלה שהייתה גם היא מקצועית מאוד. באופן כללי האווירה מאוד נעימה וחברית, גם ברגעים המלחיצים רגע לפני יום החתונה. המחיר הוא כמובן נושא אינדיבידואלי שכל אחת צריכה לשקול עם עצמה, ואין ספק שלימור היא לא מעצבת השמלות הזולה ביותר בשוק. לדעתי התמורה שמתקבלת מבחינת איכות השמלה, המקצועיות, התהליך הנעים והשקט הנפשי לדעת שאת בידיים טובות בהחלט שווה את המחיר.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
צליל צור-תמונה
צליל צור
לימור וידי הזהב!!!
5
22/11/2016

לימור רוזן האחת והיחידה! דגמים מדהימים, בדים איכותיים, סבלנות בלתי נגמרת. אצל לימור מהתחלה ועד הסוף הרגשתי את המקצועיות , הניסיון, הרוגע והביטחון שיש לה במה שהיא עושה. בפגישה... שונה מדדתי כמה אופציות עם אבי המדהימה! בחרתי דגם, לא קל אחרי שסוף סוף מצאתי מקום עם מבחר של דברים שאהבתי, ועם בדים שמופיעים בקולקציה שיש לה במלאי. היו גם כאלה שהלכתי אליהן ומדדתי דברים אבל לא היה את הבד הזה לתפור לי מחדש.. ואז צריך להתפשר על בד או לחפש משהו דומה. אצל לימור היה לה בדיוק את מה שרציתי ואתה מה שרואים באתר! עשינו קצת שינויים בשמלה בהמשך, גם שבוע וחצי לפני כשרציתי להוסיף שכבה לשמלה, לימור לרגע לא ניסתה לשכנע אותי שלא כדאי (דברים ששמעתי על מעצבות אחרות דרך חברות..שהגיבו ככה גם כשרצו רק לקצר באורך)..לרגע לא הרגשתי שהיא מחפשת לעשות לעצמה או לתופרות קיצורי דרך או פחות עבודה. זה היה לי הכי חשוב, וגיליתי את זה לאורך התהליך. הכי חשוב לה שאת תהיי מרוצה והיא כולה נרתמת לשם כך ביחד עם צוות התופרות שלה. אני גרה בחו"ל והיא מוכרת גם בבוטיקים בדיוק איפה שאני נמצאת (ניו יורק)- אבל לא רציתי לוותר על האינטראקציה עם המעצבת עצמה, הניסיון שלה, והטאץ' האישי שלה בשמלה שלי), ולכן בחרתי לתפור אצלה בארץ! לא בכל שעה נתונה היא בסטודיו, אבל כדאי בעיני לבקש בפגישת התיאום לקבוע שעה שהיא תהיה בה- כי בעיני זה חשוב לדבר עם המעצבת עצמה, לראות אם יש לה אימפוט בשבילכן כבר בשלב המדידות הניסיונות או איך שלא קוראים לזה.. אני ממליצה עליה בעיניים עצומות כי אני מכירה אותה, אבל מישהי שלא מכירה אותה עדיין יכולה למצוא את עצמה תוהה אם יש לה כימיה איתה, איך היא, וכן הלאה, וכדאי בעיני להוריד את סימני השאלה באופן מאוד פשוט.. ).

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אור-תמונה
אור
מדהים!!!
5
21/11/2016

אחד הדברים שהיו חשובים לי במיוחד זאת השמלה שלי לחתונה. חיפשתי בהמון מקומות (מספר דו ספרתי)... היה קשה לי להחליט והרבה מקומות ניסו לשנות את הסגנון שלי כדי שיתאים למה שיש... ר המקסימה ושאר הבנות פשוט זרמו איתי מהשנייה הראשונה! כל מדידה היתה מהנה ממש! ובסוף התוצאה... יותר מושלם ממה שיכולתי לדמיין!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
zusmanna-תמונה
zusmanna
שמלת כלה של לימור רוזן
4.8
20/08/2016

אז אני לא מהבנות שמאז שהן קטנות ידעו מהי שמלת חלומותיהן... אבל משיטוטי באינטרנט הגעתי ללימור רוזן והתחברתי מאוד לסגנון ולמחירים השפויים. מכיוון שאני גרה בחו"ל והגעתי לארץ לעשרה... מים לצורך סידורי חתונה ומציאת שמלה חיפשתי מעצבות שיש להן מגוון של גזרות ובדים ולימור רוזן הייתה אחת מהן. לשמחתי הרבה לא נאלצתי להתברבר יותר מידי בין החנויות כי בקלות יחסית מצאתי את ה-שמלה אצל לימור! כפי שאמרתי ממש לא ידעתי מה אני רוצה, היו לי כמה רעיונות מהקולקציה שראיתי באתר אבל הצוות המדהים של לימור מיד קלט את הסגנון והטעם שלי והציעו לי שמלה שכנראה לא הייתי חושבת עליה בעצמי. בקיצור הייתה לי חוויה מדהימה- הצוות מקסים, הסטודיו נעים והשמלה הכי יפה שיש!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Osi-תמונה
Osi
חתונה אוסי ודניאל
4.5
10/07/2016

מהרגע הראשון התאהבתי בשמלה ולמרות שהלכתי למדוד עוד 10 שמלות אחרות ידעתי שבסוף אני אחזור אל האחת שלי.. לימור מעצבת ברכות ואלגנטיות שפשוט שווה אותך מהמבט הראשון. השמלה נתפרה במיוחד... בשבילי ויצאה מ-ד-ה-י-ם, מעצבת אלופה, תופרת מעולה וצוות מקסים בסטודיו. אמנם עקב התפירה האישית זה יצא מעט יקר אבל פשוט שווה כל שקל!! לימור מקסימה וכך גם שני ואבי שעובדות בסטודיו, כל בקשה קטנה שלי מיד נענתה בחיוך ובתפירה הבאה הכל כבר היה כפי שדמיינתי.. תענוג, 0 דאגות, בדיוק מה שכלה צריכה בשבועות שלפני החתונה!! תודה ללימור ולצוות!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מיתר-תמונה
מיתר
שמלות מהממות, תפירה איכותית, ויחס אישי חם ומדהים! לא תתחרטי :)
5
26/01/2016

לימור הייתה מקסימה מהרגע הראשון, ומאוד סבלנית לאורך כל התהליך, הקשיבה לבקשות שלי באינסוף סבלנות וחיוכים, והתגמשה איתי בזמנים של המדידות השמלה היתה מדהימה ויצאתי הכי מרוצה שיש!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
DN-תמונה
DN
לימור רוזן
5
12/01/2016

הגעתי ללימור לאחר שצפיתי בכמה שמלות שלה באתר האינטרנט. כאשר נכנסתי קיבלו אותי בחיוך גדול. מדדתי כמה שמלות והכל נעשה בסבלנות גדולה ועדינות. עד שמצאתי את האחת. לא הלכתי לחפש... ות אחרים. פשוט מצאתי אצל לימור את כל מה שחיפשתי בסטודיו לעיצוב שמלות: * איכות * יופי * סבלנות * אמפתיה * מחיר. שווה ללכת אליה רק בשביל החוויה הנעימה. לימור והצוות שלה נחמדות, אדיבות ומסייעות בכל עת. ממליצה מכל הלב ללכת ולהתרשם. תודה לימור על שהפכת את היום שלי לכזה מהמם. דניאל.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אפי-תמונה
אפי
שמלת חתונה מהממת
4.5
15/08/2015

אל לימור הגעתי אחרי ששמעתי את השם מחברה שבדקה אצלה שמלות. היו מספר דגמים שאהבתי ובהתחלה התכוונתי לסגור שמלת משי חלקה בשני גוונים אבל כשהגעתי בפעם השניה עם אמא שלי, ראיתי על הקולב... שמלת שני חלקים בסגנון מעט וינטג'י וסתם החלטתי למדוד. השמלה יפייפיה, חלק עליון תחרה ועליה רשת חרוזים קטנים והחלק התחתון שיפון. לימור המקסימה זרמה איתי על שינויים בגזרה שהיו לי בראש, את החלק התחתון היא עשתה גזרת גופיה עם וי גדול בגב והחלק התחתון שיפון קלוש מלא עם חגורה דקה באותה דוגמא של כתפיות החלק העליון. לימור והצוות שלה היו מקסימות מהרגע הראשון ולאורך כל תהליך המדידות, כל מה שביקשתי נענה בחיוב והשמלה יצאה בדיוק כמו שדמיינתי, והיתה כל כך נוחה וכייפית במהלך הערב. לימור ושני גם עזרו לי לקבל החלטה על תכשיטים ונעליים. המחמאות על השמלה עדיין ממשיכות להגיע :) ולי רק נותר להתענג על התמונות....

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
danayiftach-תמונה
danayiftach
שמלת חתונה אצל לימור
5
03/01/2015

ללימור הגעתי במקרה לחלוטין במסגרת פגש "כלות חכמות". ואיזה מזל שמצאתי אותה. אחרי שהייתי אצל 4 מעצבים שונים, שאצלם בעיקר קיבלתי תחושה שאני צריכה להתאים להם, שהגוף שלי לא של... ת אחרי שציינו בפניי שלל פגמים ("את כמובן תהיי עם מחטב נכון?"), שהשמלות הן קצת תחפושת ובעיקר שאני הולכת לשלם הרבה מאוד כסף, לימור הייתה שינוי מרענן. מעבר לעובדה שלדעתי אצלה השמלות מרשימות ואלגנטיות מבלי להיות עמוסות וקיטשיות, מהרגע הראשון שפוגשים אותה, היא חייכנית ומקסימה. היא מדגישה את היתרונות שיש לכל כלה, ומנסיונה מתאימה שמלה שתדגיש את היתרונות האלה, ומעורבת אישית מתחילת התהליך ועד ליום האירוע. לכל הדרך היא מחווה את דעתה הכנה לחלוטין, בעדינות מקסימה, ויחד עם צוות תופרות מקצועי (אני ספציפית הייתה עם סווטה המדהימה), הן מלוות בכל שלב בתהליך, ומאפשרות לבצע המון שינויים והתאמות בעיצוב כדי שיהיה ייחודי. המחיר היה נמוך יותר מרוב המעצבים שפגשתי , ועם זאת השמלה לא נופלת (ואף עולה בחלק מהמקרים) באיכותה משמלות אחרות שראיתי, והליווי המקצועי והאישי שמקבלים שווה הכל לדעתי. בערב עצמו כמובן שקיבלתי שלל מחמאות על השמלה, אבל בעיקר מה שחשוב היא שהיה לי נוח, השמלה שרדה סט צילומים בשדה קוצים ללא פגע, ובעיקר היה לי עצוב להחזיר אותה :( מומלץ בחום!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
הגר גם-תמונה
הגר גם
שמלת חתונה
5
18/11/2014

בחרתי את השמלה חודש וחצי לפני החתונה, אתן בטח יכולות להבין את תחושת האמל'הההה!!! לימור והבנות המדהימות ליווי אותי לאורך כל הדרך, עם כל ההתלבטויות..... והיו...... צוות חם,... יך וקשוב וכמובן לימור מוכשרת בטירוף! והכי כיף שלא הפסיקו להחמיא לי ביום החתונה..... אז ממליצה בחום .. ומזל טוב למתחתנים!:)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה