באפלו-קייטרינג אסאדו - קייטרינג לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 4 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereHow-ManydishPriceKosherFoodmy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על באפלו-קייטרינג אסאדו - עמוד 4

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

30 חוות דעת על באפלו-קייטרינג אסאדו

Shlomo Doctorman-תמונה
Shlomo Doctorman
הקייטרינג הכי טעים בשירות הכי טוב
5
03/09/2012

הייתה לנו בת מצווה בחוות היצרנים בכפר קיש ואין לי מילים לתאר את השירות שקיבלתי מנדב (למרות שאישתי שיגעה אותו בכל מיני בקשות) היה פשוט מושלם והמדד הכי טוב שלי לטיב האוכל הוא... ים למחרת קיבלתי מחמאות בלי סוף על טיב האוכל והכמות אני ממליץ מכל הלב לעשות את האירוע דרך באפלו כי פשוט אתה יוצא בהרגשה טובה מכל הצדדים גם מצד האורחים וכמובן מצד קייטרינג בכל הקשור למחיר,שירות , ואדיבות אני אישתי כל ילדי וגם כלת הבת מצווה ממליצים בחום וכבר הזמנו מקום לחתונה של הילדה

הוספת תגובה
אורית -תמונה
אורית
קיטרינג מעולה!!
5
01/09/2012

התחתנו ב 22/8/12 , חיפסנו מקום קסום ואווירה מיוחדת לחגוג. התפיט, האווירה, השרות האדיב, וצורת ההגשה של קיטרינג בופלו אפשרו לנו ליצור חתונה מיוחדת ומדהימה. קיבלנו פדבקים מדהימים... אורחינו על איחות הבשר ושאר המנות הנהדרות (הישג לא פשוט שכן מדובר בקהל דרום אמריקאי שמבין ואוהב את הבשר שלו!). חשוב לציין את האדיבות , הנכונות והיחס האישי שהעניקו לנו נדב ושאר אנשי בובלו לפני ובמהלך האירוע - מומלץ בחום!!!

הוספת תגובה
shahaf וhillel-תמונה
shahaf וhillel
המלצה חמה מאוד...
4
09/10/2011

התחתנו בספטמבר 2011 ולקחנו את הקייטרינג של בפאלו מהסיבה הכי חשובה - שהאוכל שלהם באמת הכי טעים מכל מה שטעמנו והתפריט כמו שאנחנו אוהבים - פשוט וקולע בול. לא צריך להשתגע, רק להתעסק... עם חומרי גלם טובים ואנשים שמבינים באוכל, במיוחד בבשר. עוד דבר חשוב ביותר הוא האנשים - נדב הבעלים הוא גם המנהל בפועל וזה מאוד חשוב. מפרגן, זמין, ונותן תחושת בטחון. מאוד אהבנו את כל ההתנהלות שלו וזה מאוד מאוד חשוב בכל התהליך. אנחנו מאוד מאוד ממליצים על בפאלו וגם האורחים... הדבר היחיד שהוא אולי חסרון הוא שאין להם שום חבילת עיצוב שכלולה במחיר אבל את זה כל אחד יכול לארגן לבד, כמו שאנחנו עשינו.

הוספת תגובה
גל -תמונה
גל
כזה יש רק אחד באמת
5
26/12/2010

האוכל פשוט מדהים. לא הפסיקו להחמיא לי שבועות אחרי החתונה,עד כמה היה טעים ושהאוכל למעשה היה חוויה בפני עצמה.הצוות הוא צוות חם,מפרגן,מבין והכי חשוב זמין כל הזמן לכל שאלה ובקשה ממש... הרגשתי כבר כאילו הם חלק מהמשפחה.לא היתי צריכה לדאוג לכלום הם אירגנו הכול מהמזלג לעיצוב ולאוירה. אני ממליצה בחום ...תודה על אירוע בלתי נשכח..אתם אלופים. מבטיחה ויודעת שניפגש עוד(בברית)

הוספת תגובה
אלחנן וקרן-תמונה
אלחנן וקרן
באפלו קייטרינג
5
05/12/2010

נתחיל אם זה שנדב פשוט אדם קליל מגניב שכיף לתכנן איתו אירוע. יש לו את זה. ניסיון, עין לפרטים שגם אנחנו לא ידענו שצריך וכמובן כמובן אוכל איכותי לאוהבי בשר וגם לאוכלי צמחים. מאז... יתי בחתונה של חברים כאורח חשבתי שזה מה שארצה לאכול בחתונה שלי. מזל שגם אישתי היקרה הסכימה אחרי טעימה קטנה אחת. ואכן עמדו בציפיות. לבאפלו יש את כל הכלים להפיק אירוע מאפס, מרמת השולחנות כיסאות דרך הכספת ועד להמבורגר באמצע הלילה. אנחנו לא רצינו "אוכל חתונות" והצלחנו! בנוסף הם גם הצליחו לשתף פעולה עם המקום בו התחתנו, שבהתחלה עשו לנו הרבה בעיות להביא ספק חיצוני, ובסוף באפלו גם הצליחו לקטוף מהם מחמאות. בקיצור ממליצים בחום!

הוספת תגובה