באפלו-קייטרינג אסאדו - קייטרינג לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereHow-ManydishPriceKosherFoodmy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על באפלו-קייטרינג אסאדו - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

30 חוות דעת על באפלו-קייטרינג אסאדו

נגה-תמונה
נגה
קייטרינג מומלץ בטירוף!!
5
16/07/2016

לפני כחודש התחתנו בחאן בצפון הגולן. חיפשנו משהו שמתאים לאווירה של המקום. במקרה הגענו לנדב מבאפלו וזה היה המקרה הכי טוב שקרה לנו. מהרגע הראשון קיבלנו ממנו שירות מהיר ואמין תוך... בה למה אנחנו רוצים. הוא לא היה מקובע וזרם איתנו. המחיר היה מעולה. כל האורחים סיפרו שהאוכל היה מצויין. הצוות היה נפלא, ופשוט היה לנו שקט בכל מה שקשור אליו. ממליצים ממש בחום- נגה ועמרי מרום גולן.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Mor-תמונה
Mor
קייטרינג לחתונה
4.8
05/05/2016

קייטרינג באפלו סיפקו את האוכל לחתונה שלנו וקצרו מחמאות מהקצה לקצה! כל הדרך לחתונה היתה מאוד נעימה, בזכות נדב שידע לתת את השירות הכי טוב, להיות זמין ותמיד להיענות בחיוב ובנועם... ל בקשה שלנו. נדב נכנס לתמונה לאחר שהמקום בו ערכנו את האירוע נזקק לתגבורת ומיד הרגשנו שאנחנו בידיים מקצועיות ובטוחות. נדב יודע להכין אוכל מעולה לכל חך - מעשנת הבשרים מוציאה נתחים בטעם חלומי ואפילו הטבעונים ליקקו את האצבעות עם שיפודי הסייטן המעולים. נמליץ לכל מי שמחפש קייטרינג שיודע לעבוד בצורה אסתטית, נעימה ו*מאוד* טעימה! תודה לנדב, לאבי ולכל צוות באפלו!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Yardéna-תמונה
Yardéna
באפלו-קייטרינג אסאדו מ-ו-מ-ל-ץ!!!!
5
10/04/2016

שהאורחים בחתונה אומרים לך שבא להם עוד פעם על החתונה שלך בגלל הבשרים ,ולא בקטע של מחמאה, אלא אנשי פודי וקרניבורים מלידה, אתה יודע שעשית את הבחירה הנכונה! נדב, הבנאדם כל כך מגניב... כל כך רגיש בהבנה לפרטים הכי קטנים בעל יחס אישי יוצא דופן ויוצא מן הכלל,שירות VIP ברמה שיכולה להביך אפילו את הוותיקים במקצוע, כדי לתת לכם ראש שקט ביום האירוע, אכן ללא ספק הדבר ה-כ-י טוב שיכלנו לתת לעצמנו, למשפחתנו ולאורחים בחתונה! רואים שהוא אוהב את העבודה שלו ואוהב את האנשים שעובד עימם. צוות של הקייטרינג שיודע לספק לאורחים את ההנאה הצרופה של אוכל איכותי וטעים ויתרה מזו של בשרים נימוחים מלאי טעם ועשויים ברמה כל כך מקצועית. ובל אשכח את תנורי העישון שתימרות עשן וריח מגרה יוצאים מהם ולא משאירים אף חך יבש. מומלץ זו לא רק מילה אלא בדחיפות תהומית לכול אירוע. ייעוץ נכון ויעיל, 100% שירות, תקשורת בין אישית מ-ד-ה-י-מ-ה, מענה מקצועי ברמה עולמית על כול שאלה/ תהייה, 100% גיבוי, וכמובן---> הנאה צרופה!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
גיתאי ושירה קציר-תמונה
גיתאי ושירה קציר
ארוע מוצלח לבריתה
5
12/02/2016

חיפשנו לערוך בריתה עם קייטרינג בסגנון שונה.... בחיפוש באינטרנט נתקלנו בבאפלו קייטרינג אסאדו. דיברנו עם נדב שמהרגע הראשון עשה עלינו רושם חיובי. שהמטרה העיקרית שלו לדאוג לאירוע... לח ולשביעות רצוננו. היום נערך האירוע אצלנו בקיבוץ. נדב והצוות הגיעו כבר מוקדם בבוקר וערכו הכל בצורה מופתית. הכל בטוב טעם ורק חיכה לאורחים שיגיעו. כמובן שגם רמת האוכל היתה מדהימה ומעולה. נדהמנו מאיכות הבשר והצלייה האיכותית. כל המנות היו טעימות ללא עוררין וכל אורחינו פשוט לא הפסיקו לשבח. נשאר רק להגיד המון תודה לנדב ולכל הצוות שעמל שעות להשביע את רצוננו ולא מעט גם את קיבתנו. נמליץ עליכם בחום לכל מכרינו ונקווה לקיים עוד אירועים רבים יחד איתכם תודה רבה שירה וגיתאי קציר - מחניים

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Ori-תמונה
Ori
אירוע יום הולדת
4.8
04/12/2015

לאירוע יום ההולדת 60 של אמא שלי הזמנו את באפאלו קייטרינג ונשארנו עם טעם של עוד. אפשר היה לסמוך עליהם מהרגע הראשון בטלפון ועד פינוי המנות מהשולחן. הכל היה מתוקתק עם הכלים מסודרים,... מנות פתיחה וסלטים, מנות עיקריות משובחות ועשויות היטב וקינוחים טובים והכל כשר כפי שביקשנו. האורחים היו מאוד מרוצים ונתנו רק מילים טובות. ממליץ עליהם בחום! השירות והאנשים מדהימים ונותנים תחושה שאין מה לדאוג חוץ מלבוא ולאכול. תודה על הכל!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Shirly-תמונה
Shirly
מדהימים!!!!!!
5
04/11/2015

חברים יקרים ברצוננו להמליץ על האיש והקייטרינג שעשו לנו את החתונה! "באפלו קייטרינג אסדו" בניצוחו של נדב שוורץ איש גדול עם לב רחב! שניצח על האירוע כמנצח על תזמורת פילהרמונית... הכי טובה בעיר! כשנפגשנו לראשונה בקיבוץ גינוסר שעל שפת הכנרת ידענו שזו תהייה חוויה נהדרת! מאז החל רומן בהמשכים כשנדב מרגיע אותנו שהכול יהיה לא פחות ממדהים! וביום האירוע כשהיינו בעננים נדב וצוות העובדים תפקדו יותר טוב מהגדולים! לאחר האירוע המחמאות מהאורחים לא הפסיקו לזרום ועדיין ממשיכות עד היום! אפילו הצמחונים והטבעוניים שבינינו לא נשארו מקופחים והעידו כי יצאו שבעים ומאושרים! ושלא נדבר על הקינוחים .... לא להאמין שהם פרווה! (גם אנחנו הרמנו גבה כשטעמנו לראשונה כמעט הכרחנו את נדב להישבע ;-) ) אז תודה ענקית לנדב המנצח על התזמורת ולאבי המנצח על הבשרים המעולים שנעשו באהבה ביד אומן בטוב טעם מצוין! ולכל צוות המלצרים הייתם גדולים מהחיים!!! וכמובן שאנחנו ממליצים בחום ובאהבה על חוויה יוצאת דופן ומענגת את החך והנשמה. באהבה והלוואי שנתראה בעוד אירועים שירלי ועומרי רז - זיכרון יעקב 2015

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Shuki-תמונה
Shuki
WOW
5
17/06/2015

אני רוצה לשתף אתכם באירוע המדהים שערכנו על שפת הכנרת. לאחר לא מעט טעימות בחרנו בקייטרינג ברמה אחרת בשם קייטרינג באפלו . היום ברור לנו כי עשינו החלטה טובה ואני אסביר מדוע :... וכל היה מעולה בסטנדרט גבוה מאוד • הבשרים שבמעשנת היו טעימים ועסיסיים. • טאבון פוקצו'ת הנאפות במקום במבחר מילויים ותבלינים • סלטים רעננים ומתובלים היטב • קינוחים ומתוקים WOW אין דברים כאלה • השירות היה מעולה • צוות מלצרים מקצועי לסיכום היה אירוע מושלם האורחים לא הפסיקו לדבר על האוכל. בקיצור מומלץ בחום לכל מי שמחפש קייטרינג ברמה גבוה . לאבי ונדב אתם תותחים ותודה רבה לכל הצוות ונתראה באירוע הבאה !!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
חיים-תמונה
חיים
פשוט מקצוענים!!
5
17/06/2015

לאבי ונדב, תודה רבה על חתונה מושלמת, אוכל טעים, מלצרין איכותיים והכי חשוב אנשים טובים. חיים

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
שרון-תמונה
שרון
אירוע עסקי
5
21/01/2015

לנדב המהמם המון תודה על אירוע מוושקע.. היה מדהים. הזמנו את באפלו לאירוע מסיבת תחילת שנה (אירוע עסקי)היה פשוט מושלםםםם...מהאוכל הטעים בטירוףףף..והיחס והארגון היה הכי מקצועי... . מעכשיו זו חתונה קטולית.. נתראה רק בשמחות.. שרון.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
zafnat-תמונה
zafnat
תודה לבאפלו! לא יכולנו לבחור טוב יותר..
5
05/10/2014

היה לנו חשוב לעבוד עם ספקים שהם קודם כל בני אדם,שאכפת להם ולא מנצלים את המצב שבו זוג שעומד להתחתן נמצא בו.מההתחלה נדב היה זמין לכל שאלה והיה נעים לעבוד איתו בכל מה שנוגע להפקת... ירוע.אבי שאחראי יותר על האוכל היה קשוב לבקשות שלנו, כשרצינו לשנות משהו לטעמנו הוא היה פתוח להכין גם דברים שלא מופיעים בתפריט.האוכל היה מעל המצופה!אנשים לא הפסיקו להגיד כמה טעים היה ולא שמענו אפילו תגובה אחת שלילית על האוכל/הצוות.אנחנו ממליצים באפלו לכל מי שרוצה לעשות אירוע ״אמיתי״, לא פלצני, בעיקר אוכל טוב! ואנשים טובים!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה