באפלו-קייטרינג אסאדו - קייטרינג לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 3 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereHow-ManydishPriceKosherFoodmy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על באפלו-קייטרינג אסאדו - עמוד 3

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

30 חוות דעת על באפלו-קייטרינג אסאדו

jasmin-תמונה
jasmin
תודה תודה תודה ושוב תודה!!!!!!!
5
30/09/2014

לכל צוות בפאלו!!! ולנדב!!! על השירות האדיבות הנכונות ועל האוכל המדהים(!!!!) והטעים (!!!!) שמהביס הראשון ועד היום (ומאמינה שלעוד הרבה זמן) רק מחמאות אני מקבלת על בחירת... ! * מצאנו אותם דרך אתר מתחתנים חיפשנו את הקייטרינג עם הכי הרבה תגובות טובות וכך הגענו לבאפלו, אין ספק שהתגובות טובות ככל שיהיו עדין לא מגיעות ללתאר את הטעם השירות והכיף שהם מכניסים לחתונה!!! המחיר שפוי והתמורה מושלמת אין ספק שזאת הייתה ה-בחירה! כולם אמרו לי לפני החתונה שלי לא יהיה זמן לאכול ואני אמרתי שעם קייטרינג כזה אין סיכוי שהבאתי אותם ואני לא יהנה מהם גם ואכן אחרי החופה דאגתי לשבת ולהינות מהאוכל הנהדר שהכינו לנו כבר הרבה זמן שלא נהיננו מאוכל טוב כזה! אני ממליצה בחום אם אתם לא מוכנים להתפשר על האוכל ועל המחיר באפלו עונה על כל הדרישות בציון הגבוה ביותר! מקווה להתקל בהם בעוד הרבה אירועים כי לאכול את האוכל שלהם פעם בחיים זה כמו לקחת ממתק מתינוק! ממליצה ממליצה ממליצה!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
רוני-תמונה
רוני
לאבי ונדב המדהימים תודה ענקית על ההפקה המטורפת
5
30/09/2014

האוכל היה פשוט מושלם, אין בן אדם שלא התלהב מהאוכל (אנחנו באים ממשפחה מאוווודדדדד ביקורתית), כל מנה בצבע!!!! כל צוות הקייטרינג מקצועי אמין זריז ומאוד אדיב וחייכן, תודה אבי ונדב... ין לי מילים לתאר כמה שעשיתם לנו את האירוע יותר ממושלם

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מעין ובן-תמונה
מעין ובן
שרות מושלם באווירה משפחתית!! תודה!
5
22/06/2014

אנחנו לא יודעים מאיפה להתחיל להודות לאבי ונדב - קייטרינג באפלו על ערב פשוט מדהים!! דבר ראשון היחס האישי מאד לכל אורך הדרך, כל שאלה שהיתה לנו, כל בעיה, כל תהייה, הם היו שם בשביל... לתת מענה ולעזור לנו!! לא משנה באיזה שעה התקשרנו, לא משנה איזה שאלה היתה לנו ואיזה רעיון, היה לנו 100% גיבוי והם אף נתנו רעיונות משלהם. מעבר לזה, כל הזמן התעניינתם אם הכל בסדר איתנו ואם אנחנו צריכים איזו עזרה, הרבה מעבר למסגרת שהיו צריכים, וכל זה רק בשביל שאנחנו נהייה מרוצים, שלווים ולא מתוחים. הסירו מאיתנו כל חשש ואי וודאות. האוכל היה כל כך טוב, שקבלנו טלפונים לאורך כל השבוע להגיד שהאוכל היה פשוט תאווה לחך ושהקייטרניג היה מושלם, ממנות הפתיחה עד אחרון הקינוחים! אנשים פשוט נהנו מהאוכל. גם הטיפול באירוע מעבר לאוכל היה פשוט פנטסטי!! אם זה העמדות של האוכל, שהיו מתוקתקות, המלצרים האדיבים המסתובבים עם האוכל ולא הפסיקו לשניה להציע מטעמים, דוכני אוכל בכניסה שתמיד היו מלאים באוכל בלי תורים בכלל, הבופה הטעים שהיה נגיש לכל, ללא תורים, עם בשרים שרק עתה יצאו מהמעשנות, תוספות המעולות שזה עתה יצאו מהבישול, הכל הוגש חם ובמלא אהבה! בכלל הטיפול המסור של כל צוות העובדים בקהל המוזמנים שלנו היה פשוט מדהים! כשדמיינו איך צריך להראות הקייטרינג, לא יכולנו להגיע לרמת המקצועיות וההצלחה שהייתה בפועל, כל כך טעים, כל כך חלק!! אבי ונדב, פשוט אלופים, היה ערב בלתי נשכח!!! נותר רק להגיד תודה ולהמליץ מכל הלב!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Ana-תמונה
Ana
קייטרינג באפלו תודה רבה!
4.8
25/04/2014

תודה רבה לנדבר ואבי על חתונה מקסימה שעלתה מעל הציפיות שלנו. אבי ונדבר דאגו לכל הפרטים הכי קטנים. הכל היה בדיוק כפי שסיכמנו מראש ואף טוב יותר! האוכל בחתונה היה נהדר, קיבלנו המון... חמאות מהאורחים. לא היינו יכולים לבחור קייטרינט טוב יותר!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
efi-תמונה
efi
תודה ענקית על חוויה שלא תשכח!!!
5
30/10/2013

לנדב וצוות בפאלו המקסימים ומקצועיים, אין כמוכם! הזמינות, ההקשבה, הסבלנות, הזרימה, התמיכה לפני האירוע תוך כדי וגם אחרי. הכל מתואם עד הפרט האחרון, מילה זו מילה! ההתארגנות שלכם... תית בעיקר שהיה מדובר בבית פרטי, זרמתם עם הבקשות ועם השינויים במהלך האירוע, הדהים אותנו הרוגע שהכל מתנהל, אין אווירת לחץ והכל מתקתק מהתחלה ועד הסוף. אין דבר שביקשנו ולא נענה!!! לפני ובמהלך האירוע! זה שאתם מביאים את הציוד אתכם מוריד כל כך הרבה כאב ראש ולחץ מסביב אפילו הקישוט למרכז השולחן. המחיר לא גבוה כלל והכי חשוב השירות שווה כל שקל!!!! והאוכל...מממ...האוכל!!!!!!! האנשים נהנו מכל ביס וטעימה מהבשרים המעושנים, הסלטים, המנות פתיחה - אוכל גורמה טעים במחיר שפוי בהחלט!!!!! אני הייתי מתחתנת לפחות פעם בשנה עם הקיטרינג שלכם... :-) תודה ענקית על חוויה מדהימה, נעימה וטעימה!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
kk-תמונה
kk
קיטרינג באפלו הייתם מדהימים,תודה!!!!
5
27/10/2013

קיטרינג באפלו היקרים,רצינו להודות לכם על הארוע הניפלא שעברנו עימכם ,מאוד נהננו מהאווירה ,האוכל, השירות ,הגישה והתזמון היה מושלם! לא היינו צריכים לבקש ממכם כלום כי הכל כבר נעשה... אינטואיציה שלכם וההבנה של הארוע המורכב שהיה לנו עשתה את הכל, הכל היה בזמן ,במידה הנכונה ,השירות עם חיוך והכל בגובה העיניים האורחים שלנו שהם קניבלים ואניני טעם בבשר מאוד נהנו וחוו חוויה קולינרית מיוחדת ,האסאדו ותנורי העישון ומיני סוגי הבשר השונים הנעימו את החך של אורחינו היה ארוע שלא ישכח נדב ואבי היקרים תודה על הגישה והנכונות אתם מקסימים היה כייף איתכם אתם גם נותני שרות מעולים וגם אנשים מיוחדים ומקסימים הלוואי וניפגש שוב ,היה מדהים עם טעם של עוד... קרן ואילן

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
עדי -תמונה
עדי
עשינו איתו 2 אירועים - והשלישי בדרך....
5
03/09/2013

המבחן לנותן שירות או ספק זה הרצון להמשיך לעבוד איתו בעתיד... קייטרינג באפלו עברו את המבחן הזה בהצלחה. האוכל - משובח! קיבלנו מחמאות מהאורחים שבוע אחרי (זה אומר הכל) זה לא אוכל... ונות - זה פשוט בשר אסאדו עשוי בקפידה - לא צריך יותר מזה.. אגב - הם דואגים באופן אישי למנות מיוחדות ומעולות לצמחונים וטבעונים שמקבלים יחס מיוחד . שירות - זמין, יעיל, מקצועי, לעניין. עם הרבה ניסיון ועזרה בפרטים קטנים, הם פשוט יודעים את העבודה. (הם גם מאוד סבלניים לאינסוף שאלות קטנות ובקשות) מאוד נוח לעבוד עם נדב. מאוד אהבנו שמילה אצלם זה מילה, הם דייקנים, מגיעים בזמן, לא בלגניסטים - ומעל הכל - לא מנסים לתחמן בעלויות או להתקמצן באוכל- לא מנסים לשאוב ממך כל מיני תוספות ושטויות. המחיר מאוד הוגן, נמוך ביחס למה שמציעים עסקים אחרים . אני ואישתי ממליצים בחום !

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Limor-תמונה
Limor
חתונה ב 20/8/13
5
01/09/2013

בדקתי הרבה מקומות עד שהגעתי ל 2 גברים צעירים ונחמדים אשר הובילו אותי לאורך כול הדרך מא-ת אבי כהן ונדב שוורץ הינם אנשים מדהימים באופיים איכותיים ברמות גבוהות ויכולתם הרגישה לעזור... ולתמוך הינה הגדולה בינהם אני מודה על הקמת ארוע שטח מהמם מקורי איכותי אוכל מעולה שרות מעל ומעבר שאפו לקיטטרינג בפאלו לצוות המדהים לטבחים למלצרים להקמה ופירוק הארוע כול הכבוד מאיתנו לימור ואהוד סולצ'נסקי

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
buffalo-תמונה
buffalo
קייטרינג באפלו - נדב ואבי, אתם צוות מנצח!!
5
13/06/2013

נפגשנו לפני שלוש שנים באירוע בת המצווה של בתי ועכשיו זוהי פעם שנייה שאנחנו נפגשים ועובדים יחד באירוע בר המצווה של תומר. בשמי ובשם משפחת עמרם רצינו לומר: תודה ענקית לכם על היותכם... חלק מאירוע בר מצווה מדהים. היחס האדיב והשרות הבלתי פוסק של צוות הקייטרינג, המקצועיות, הסבלנות והאדיבות שלכם, תרמו לאירוע ולאווירה הנינוחה והשלווה בערב מושלם בחוף ה"בורה בורה" שעל שפת הכנרת ! התייחסות והקפדה על הפרטים הקטנים, הנתינה וההשקעה הרבה, כל זאת הביאו להפקת האירוע על הצד הטוב ביותר !!! האוכל שעליו ניצח אבי, היה בשפע, עשוי בפשטות אך באיכות מעולה, בטוב טעם ובאופן מושלם, הקינוחים שהוגשו באסטטיקה ובצבעוניות היו טעימים ומעולים- פשוט תאווה לעיניים. הייתם נפלאים, היה לי העונג לעבוד אתכם פעם נוספת ומקווה לעבוד גם בהמשך !!! מאחלים לכם עוד אירועים רבים ומוצלחים, יישר כוח וניפגש בשמחות. יעל דוויק ומשפחת עמרם (טבריה)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Claudia Mizrahi-תמונה
Claudia Mizrahi
אירוע קיץ לנוער עם קייטרינג באפלו! היה מדהים!
5
04/10/2012

בחודש אוגוסט ובמסגרת אירועי הקיץ,ערכנו אירוע לבני נוער במועדון הנוער בהרצליה. האירוע כלל הופעה של אמן ידוע וקייטרינג במהלך כל הערב לכ-1000 מוזמנים. ההתקשרות עם קייטרינג באפלו... ה מקצועית, מתחשבת ואדיבה, אך הכי חשוב, במהלך האירוע צוות באפלו העניק שירות יוצא מהכלל, אוכל טעים, כמויות בשפע, הגשה אסטטית וברמה גבוהה, צוות אדיב ומסביר פנים. במהלך כל האירוע הצוות של באפלו היו שותפים ודאגו להצלחת האירוע בכל פרט קטן כגדול, כשמתגברים על קשיים מבחינת השטח והפסיליטיס במקום. אני ממליצה בחום על קייטרינג באפלו! גם באירועים עסקיים עומדים בסטנדרד גבוה וטעם של לחזור לעשות איתם אירוע. היה פשוט תענוג!

הוספת תגובה