מיכה פרנק-טבעון אירועים - קייטרינג לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 4 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereHow-ManydishPriceKosherFoodmy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על מיכה פרנק-טבעון אירועים - עמוד 4

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

34 חוות דעת על מיכה פרנק-טבעון אירועים

עינבל -תמונה
עינבל
למי שאוהב מחמאות .. :)
5
21/09/2011

הקייטרינג של מיכה פרנק טעים {מאוד!} , טרי, המנות יפות, מתאימות לכמות האורחים {אין נגמר..} , בקיצור למי שאוהב מחמאות.. :)

הוספת תגובה
אפרת וגיא-תמונה
אפרת וגיא
אין דברים כאלו!!!like like like
5
10/07/2011

את קייטרינג מיכה פרנק הכרנו דרך ארועים שונים, המלצות ובעיקר שם גדול בתחומו ההולך לפניו. מיכה ושאר הצוות הינם ברי סמכא בתחומם וכמו בחתונה של אחותי שקיטרינג מיכה נכח בה, כך גם ... לנו בחתונה, לא מפסיקים לדבר על הבשר הנמס בפה והמיוחד בטעמו המעושן שהיה אצלנו בארוע... אציין ואוסיף ששהיה לנו מאוד חשוב נושא האוכל והתפריט בכלל ואיכות הבשר בפרט גם כי בחתונה שלנו נכח גרעין רציני של חברה צעירים אוהבי בשר (: אנו ממליצים בחום על קייטרינג מיכה פרנק..מהרגע הראשון היה מדהים, הבשר מושלם!!מלא סוגים של מנות פתיחה, סלטים, מנות מיוחדות כמו סילוואש הונגרי, טריות, חומרי בסיס מהאייכותיים ביותר ,צוות מקצועי , אסף שליווה אותנו לאורך כל הדרך והפך לחבר ועוד ועוד.. אנצל את הבמה להודות ליעל לבנון המקסימה ששידרגה לנו את הארוע ונתנה בטוב טעם ,רעננות, יופי וססגוניות את הטאצ' שלה בעיצוב הגן עם הליליות הוורודות שנראה כי נקטפו שניה לפני הארוע, טריות ומריחות נפלא, שכל כך התאימו לקונספט החתונה בוורוד סלומון שלנו(: אז בקיצור:ת-ו-ד-ה!

הוספת תגובה
אסנת -תמונה
אסנת
מעולה
5
13/06/2011

האוכל מדהים, השירות מעולה, חוויה מדהימה, קיבלנו מלא מלא מחמאות על האוכל, על העיצוב ועל היחס הטוב של המלצרים

הוספת תגובה
אושי וארז-תמונה
אושי וארז
יאמממממייייי!!
5
31/05/2011

לכל חובבי הבשר , מיכה פרנק הינו קייטרינג הבית של גן החורשה בקיבוץ יגור בו התחתנו, תודה גדולה לאסף שליווה אותנו מתחילת החיפושים שלנו אחר מקום להתחתן ועד לערב החתונה שהיה... גובות של אנשים על האוכל גם היום , שבוע אחרי החתונה, לא מפסיקות להגיע ולחמם את ליבנו. היה בשר בשפע לכולם ואפילו אנחנו אכלנו יום אחרי מנות שארזו לנו מהקייטרינג בסוף האירוע ופשוט ללקק את האצבעות! עזבו אותכם בלחמניות עם חומוס ומטבוחה קחו בשר איכותי מעושן עם המון אהבה ובשפע. זה המקום להזכיר גם את יעל לבנון (נגיעות - negiot.net) מעצבת הבית של מיכה פרנק שעשתה עבודה מדהימה עם סידורי השולחנות, הליליות שהזמנו היו מדהימות ונראה לי שחלקן עדיין מדהימות אצלנו בבית!!

הוספת תגובה
רוני ועומר-תמונה
רוני ועומר
תודה ענקית ואישית לצוות מיכה פרנק
5
19/03/2011

קודם כל והכי חשוב רצינו להודות לצוות אסף תמר ומיכה פרנק, הגענו אליכם אחרי אכזבה מהקייטרינג הראשון כחודשיים לפני החתונה ומאוד מתוסכלים מהמצב שאין לנו מה להאכיל את אורחינו, כשהגענו... לטעימות בכלל לא התלבטנו סגרנו איתכם ישר במקום. האוכל היה מדהים והסלטים היו עוד יותר ואסף כמו שאמרנו לך בטלפון אתה חייב לחלק את המתכון לסלט תרד עם התותים, אנשים זוכרים בחתונות בעיקר את האוכל אז אצלנו זוכרים את האוכל ומאוד לטובה היה פשוט מושלם ותמר שדאגה לכל דבר אם זה לארוחינו ואפילו לנו, היה פשוט מדהים ואין ספק שנמליץ עליכם לכולם!!! שוב אלפי תודות!!!

הוספת תגובה
קרן ואיתמר-תמונה
קרן ואיתמר
שאפו לצוות של גלעד אסף ורוני
5
04/10/2010

מאיפה בכלל להתחיל... אנחנו בחרנו לא להתחתן בגן, אלא על הדשא בבריכה שבקיבוץ שלנו. ברור שבתפריט יהיה אסאדו. הראשונים שהיינו אצלם בטעימות-מיכה פרנק והם היו גם האחרונים! היה ברור לנו... שאיתם אנחנו רוצים לעבוד. אחלה חברה, אחלה אוירה. הם הביאו איתם את כל הציוד הנדרש, ה-כ-ל, והפכו את הבריכה למקום פשוט מקסים וחגיגי. אסף היה פשוט אדיר, תמיד מקשיב, תמיד זמין, באמת שיש על מי לסמוך. ואז גם יצא לנו להכיר את גלעד-גיגי שהוא פשוט מדהים. גם בחתונה, הכל נעשה בשלווה ובמהירות וכמובן שתמיד תמיד בחיוך. ולא נשכח את רוני שתקתקה את המלצריםוהייתה פשוט אדירה, אז באמת שאין יותר מידי מה להתלבט- ללכת אך ורק על הקייטרינג הזה! אצלנו החברים הצעירים אף פעם לא מדברים על האוכל, באים כדי לשתות ולעשות שמח אבל אחרי שהם טעמו את האסאדו של גלעד....הם לא רגועים. אז מחמאות על האוכל הגיעו מ-כ-ל הכוונים.

הוספת תגובה
יהל ועומר-תמונה
יהל ועומר
וואו!!! אין עליכם
5
22/09/2010

היתם מדהימים!!! תודה על אירוע מדהים, הכל זרם בצורה מושלמת וטבעית. רמה כזו של מקצועיות ומושלמות... אנשים לא הפסיקו לדבר על האוכל גם שבוע אח"כ. נתתם לנו תחושה (וגם קיימתם) שאפשר... מוך עליכם, שאתם תמיד זמינים וסבלנים. הבשר היה חוויה לא נורמלית כמו כל האוכל... אז תודה, תודה תודה... עומר ויהל

הוספת תגובה
אביב ויואב-תמונה
אביב ויואב
תודה, תודה, תודה
5
12/09/2010

הגעתם איתנו עד מטולה, הרמתם הפקה מטורפת שאפילו לא העזנו לחשוב שהיא אפשרית- שיחקתם אותה בענק! היה מדהים, החל מהעיצוב ועד הביס האחרון של האוכל. אפילו האמהות שלנו לא מצאו על מה... ונן!!!

הוספת תגובה
אפרת ורועי-תמונה
אפרת ורועי
היה גדול
5
02/09/2010

אסף מהקייטרינג של מיכה פרנק עזר לנו להגיע לחתונה שלנו נטולי דאגות. ליוו אותנו לאורך כל ההכנות ותמיד היו זמינים בעבורינו. בערב החתונה עמד לשירותינו "צבא" מרשים ביותר של מלצרים... קודתה של רוני מנהלת האירוע שלנו. זה היה מדהים לראות שבכל פינה עמד נותן שירות מקצועי, עם חיוך, שעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. התחושה הייתה שכל מה שהבטיחו לנו התקיים, יכולנו להסיר כל אחריות במהלך האירוע ופשוט להנות מהיום הכל כך מרגש הזה. תודה רבה לכל הצוות של מיכה פרנק על שירות אדיב וסופר מקצועי וכמובן על הבשר הכי טעים שיכול להיות. תודה, תודה, תודה אתם תותחים.

הוספת תגובה