מיכה פרנק-טבעון אירועים - קייטרינג לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereHow-ManydishPriceKosherFoodmy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על מיכה פרנק-טבעון אירועים - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

34 חוות דעת על מיכה פרנק-טבעון אירועים

לירון ואור-תמונה
לירון ואור
טעים ונעים!
4.5
24/09/2013

התחתנו בגן החורשה, וקייטרינג הבית- מיכה פרנק- סיפק את שירותי האוכל... בטעימות, הבנו שלא בכדי בחר עודד לעבוד עם מיכה פרנק- האוכל מדהים, והיה קשה מאוד לבחור מבין המנות של... - מנהל הקייטרינג, בחור חביב, נחמד ומקצועי. מבין בדיוק מה הוא עושה, ומפרגן לא מעט! נהנינו לעבוד איתו, ואנחנו (והאורחים שלנו) יצאנו מרוצים מאוד מהאוכל! אי אפשר לתאר כמה אנחנו שומעים על איכות האוכל!! הצוות מקסים, והמלצרים המקצועיים סיפקו לאורחינו יחס טוב, ודאגו לתת את מלוא תשומת הלב. ממליצים בחום לעבוד עם מיכה פרנק- בין אם בחורשה (עדיף) ובין אם בכל מקום אחר!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
gal-תמונה
gal
קייטרינג מספר 1!
5
01/09/2013

כבר בטעימות הבנו שיש לנו עסק עם מקצוענים אמיתיים ובחתונה קיבלנו הוכחה נוספת לכך. האוכל היה טרי מגוון ובשפע. צוות המלצרים דאג כל הזמן שכלום לא יחסר. והשוס האמיתי היו הקינוחים!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
gilush-תמונה
gilush
מיכה פראנק זה ה- קייטרינג
4.8
09/08/2013

התחתנו בגן אירועים החורשה ביגור שם הקייטרינג של מיכה פראנק הוא חלק מהחבילה. עוד כשביקרנו שם בחתונות אחרות התמוגגנו מהאוכל, מההגשה ומהבשר. עוד בשלב הטעימות היה אפשר לראות שמדובר... איכות שלא רואים כל יום- בחדרי טעימות אינטימיים ונעימים עם בקבוק יין צמוד ומנות מגוונות: גם לקרניבורים כמונו, גם לאורחנו הצמחונים ואפילו לאורחנו הרגישים לגלוטן והכל ממש בטוב טעם. ניכר שהושקעה מחשבה יצירתית במנות. לפני האירוע כשנפגשנו עם אסף- מנהל הקייטרינג- ניכר כי מדובר באדם שמשקיע מחשבה בפרטים - הוא המליץ לנו על מנות שלא חשבנו עליהן וגם הציע לוותר על מנות שניראו לו פחות מתאימות לקהל שלנו. בנוסף על שלושה מזנוני פתיחה אסף נתן לנו במתנה גם עמדת דים סאם. אנחנו ביקשנו והתעקשנו שהמתאבנים המסתובבים בין האורחים יהיו מספיק מורגשים ואכן נראה שהיתה יותר תנועה מכיוון המטבח. האורחים שלנו לא הפסיקו לשבח את העיקריות הובשר (לצערי לא טעמתי) וגיסתי עוד שמה את האסאדו המצוין בסנדוויצ'ים יצירתיים גם חצי שבוע לאחר החתונה . הסלטים היו יצירתיים, קיציים ומרעננים . היה אוכל טוב לפי הדיווחים ומתברר שעמדת הבר בורגר של חצות שירתה רק את הכלה והחתן המורעבים כי האורחים שלנו כבר לא יכלו להכניס כלום לפה. מילה אחרונה בקשר לקינוחים: אסף נתן לנו במתנה גם סורבה בנוסף לשאר הקינוחים ודאג לקינוח נטול סוכר בשביל אורחנו המבוגרים. ושוב - האורחים שלנו לא מפסיקים לדבר על האוכל. שווה ביותר

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Eyal-תמונה
Eyal
חתונה 23/05
5
20/07/2013

התחתנו ב 23.5.13 . שכרנו בנפרד את המקום בו התקיים האירוע ואת הקייטרינג . חיפשנו קייטרינג שיענה גם על איכות, גם על יחסי אנוש טובים וגם יהיה במסגרת תקציבנו. מצאנו את מיכה פרנק... טנו לנסות. במסגרת ההכנות לחתונה נתקלנו בבעיות רבות מצד המקום אותו שכרנו. הקייטרינג של מיכה פרנק היה שם עבורנו על מנת לעזור ולכבות את השרפות שנוצרו עקב הבעיות עם המקום. הם היו זמינים עבורנו בכל עת ולכל עניין והיו מאוד הוגנים. במיוחד יש לציין את אסף, שלא חסך מאמצים כדי למצוא פתרון לכל בעיה שהתעוררה. ניכר היה שבצד הרצון הטוב יש להם ניסיון רב שעזר להם למצוא פתרונות יעילים לקשיים שהתגלו. בחרנו את המנות שיוגשו בהתייעצות עם אסף. הם גילו רוחב לב וגמישות עם התפריט. ביום הארוע, האוכל היה אף יותר טעים ממה שהוצג לנו בטעימות!! גם דברים שלא היינו מרוצים מהם בטעימות והערנו עליהם היו מעולים. גם האורחים שלנו ציינו שהאוכל היה מצויין. גם הכמויות היו מספקות, לכל אורך האירוע הושאר דוכן אחד שאיפשר לקבל אוכל למי שרצה, והכל נעשה בשמחה ותוך רצון להבטיח שהאירוע יהיה מושלם. אנחנו ממליצים בחום!! גלית ואייל

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
לילך -תמונה
לילך
וואו!
5
14/07/2013

יותר מיין - אוכל ישמח לבב אנוש, ואנשים שטעים להם, נהנים יותר, אז מי שרוצה חוויה בלתי נשכחת עבורו ועבור אורחיו - שיסגור עם הקייטרינג של מיכה פרנק אין מילים לתאר עד כמה האוכל היה... טעים! בפגישות שלנו הרגשנו שיש עם מי לדבר, שאסף ומיכה לומדים להכיר אותנו כזוג, מה חשוב לנו ועד כמה האוכל משמעותי מבחינתנו. האורחים שלנו התמוגגו על בשר רך וטעים, הצמחוניים, הטבעונים והלא צמחוניים חגגו עם הסלטים ועם התוספות המדהימות – ונראה שאנשים קמים לתוספות בפעם השלישית והרביעית... לרגע לא היה מחסור, הכל התמלא בקפידה, היה טרי והצוות תיזז וחייך לאורך כל הדרך וגם אנחנו לא עמדנו בפיתוי ואכלנו כל הזמן (בעיקר גנבנו מצלחות של האורחים)... הזמנו גם מזנון לילה, המבורגרים, אם תשאלו אותנו, אם אתם רוצים לפנק את האורחים, ולתת להם עוד אנרגיה לרחבה, זאת הדרך המושלמת לעשות את זה. ההמבורגרים היו פשוט טעימים בצורה בלתי רגילה ואי אפשר היה להסתפק רק באחד... הזמנו גם את הבר קפה, שהיה פתוח מתחילת הערב, והאורחים ממש נהנו ממנו ואמרו "איזה כיף שיש קפה כל הזמן ולא רק שנייה לפני שעוזבים"... הכל היה בנדיבות ומכל הלב והרגשנו את זה בכל דבר קטן שניתן לנו... אנו חושבים שלסכם את הקייטרינג של מיכה פרנק במילה אחת זה לא מספיק ויגבול בפשע, אבל שלמות אכן מתקרבת לתיאור חלקי של האוכל והצוות המדהים שלהם! ממליצים בחום!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
dalit-תמונה
dalit
מומלץ בחום!
4.5
22/06/2013

אסף מנהל הקייטרינג אדם מאד נחמד, רגוע, נעים, כיף לעשות איתו עסקים. לגבי האוכל---- מצויין!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! האורחים בחתונה נהנו בטירוף וגם אנחנו, אוכל איכותי, נקי, ברמה... מאד מאד גבוהה! החל במנות הראשנות ועד המנה העיקרית והקינוחים! טעים בטירוף!! ממליצים לכולם לנסות---- אתם לא תתאכזבו!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
פבל-תמונה
פבל
אלוהים ישמור איזה אוכל
5
28/05/2013

אוווווו ואוווו ואווו אין דברים כאלו.... אני יכול לכתוב עמודים על גבי עמודים על איכות המנות הראשונות ואיזה אנשים מדהימים יש במיכה פרנק (גילי מנהל אירועים התותח) וכמה אני מעריך את... אסף אבל זה לא מעניין אף אחד כשמדברים על אוכל מדברים על בשר!!!! ואיזה בשר מדהים החברה האלו עושים, אנשים לקחו מנה שנייה ושלישית מהאסדו והאנטריקות....גילי התותח ראה שלא אכלנו כלום במהלך הערב (כי תכלס זה לא שאין זמן זה האווירה שמונעת מלאכול) והכין לנו קופסאות אם אוכל שיהיה לנו מה לאכול בצהרים שאחרי איזה התחשבות

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
טל וגיא-תמונה
טל וגיא
רצינו רק להגיד תודה!!
5
08/11/2012

לאסף ולצוות מיכה פרנק המקסימים!! רוצים להגיד לכם תודה רבה מכל הלב, על הקייטרינג המדהים והטעים כל כך שהפגנתם בחתונה שלנו!! התחתנו בשדות של מושב היוגב, חתונה שהצריכה הערכות... , הבאת כסאות ושלוחנות למקום, מזנונים ובר שתייה ואת האוכל כמובן! האוכל היה מוגש בצורה יפה ואלגנטית הרבה בשר משובח והעיקר חיוך מתמיד של כל הצוות לאורך כל הערב!! אנחנו ממליצים בחום על קייטרינג מיכה פרנק, קייטרינג משובח שעד היום האורחים שלנו מדברים על האוכל הטעים שהיה בחתונה של טל וגיא:) במיוחד הבשר והתוספת של השעועית הירוקה בטמפורה- מומלץ ביותר! איש הקשר איתו עבדנו היה אסף, שליווה אותנו מהרגע הראשון שפנינו אליהם, במהלך החתונה וגם לאחריה. בחור מקסים, אחראי, מקצועי, מצחיק וכיפי!! תווודדדדההה!!

הוספת תגובה
גלי ורון-תמונה
גלי ורון
ה-קייטרינג לחתונה :)
5
30/10/2012

החתונה שלנו הייתה בחורשה בקיבוץ יגור והיא יצאה מקסימה ומיוחדת!!! האוכל היה מוכן בזמן והוגש חם, לא היו תורים או המתנה במזנוני האוכל. קבלת הפנים הייתה מאורגנת היטב, בצורה שמזמינה... ליה את האורחים והם נהנו להסתובב בה, היא הייתה כיפית ומהנה עבורם. האורחים נהנו מאוד מהמנות שהוגשו להם בקבלת הפנים, ומהאוכל שהוגש בחתונה לאורך הערב כולו, החל מהסלטים והמתאבנים ועד למנות הבשר. על הבשר קיבלנו מחמאות בלי סוף גם בזמן האירוע עצמו וגם בטלפונים שאורחים ערכו במיוחד כדי לספר לנו כמה נהנו וכמה האירוע היה ברמה גבוהה. אסף היה מוכן לשמוע מאיתנו את הדרישות שלנו ואת הרצונות שלנו ולבוא לקראתנו בדברים שביקשנו. לא היינו צריכים לדאוג לכלום וידענו שהכל מטופל בצורה הטובה ביותר על ידי עודד, אסף והצוות שלו.

הוספת תגובה
Ilanit Frank-Barron-תמונה
Ilanit Frank-Barron
קייטרינג מיכה פרנק - מספר 1 !!!
5
27/09/2012

אין לנו מילים לתאר את החתונה שמדהימה שהיתה לנו בזכות קייטרינג "מיכה פרנק" מהרגע הראשון שבו נפגשנו עם אסף (אחד הבעלים) בערב הטעימות לא היה לנו ספק שזה יהיה הקייטרינג שלנו ונוכחנו... לדעת שזו היתה בחירה מצויינת מאין כמוה! מההתחלה עוד בשלב הטעימות אסף היה אדיב מאוד וקשוב אלינו לאורך כל הדרך. ערב האירוע היה ערב בלתי נשכח!! היתה אוירה נעימה ורומנטית, האוכל היה כל כך טרי טעים והוגש בצורה כל כך יפה ואסתטית מה שנשמר לאורך כל הערב עד לעמדת לילה והקינוחים. במהלך האירוע היתה התנהלות מול אנשי קשר שבחרנו ולא היתה בקשה אחת שלא נענתה בחיוך ובמהירות! מאז אנשים לא מפסיקים להגיע אלינו ולהגיד לנו איזה אוכל מדהים ושירות היו לנו בחתונה! אנחנו ממליצים בחום לכל מי שרוצה חתונה בלתי נשכחת!!

הוספת תגובה