מיכה פרנק-טבעון אירועים - קייטרינג לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 3 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereHow-ManydishPriceKosherFoodmy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על מיכה פרנק-טבעון אירועים - עמוד 3

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

34 חוות דעת על מיכה פרנק-טבעון אירועים

Mor Rechtman-תמונה
Mor Rechtman
מיכה פרנק קייטרינג נדיר!!!
5
27/09/2012

פשוט מ ד ה י ם ! אוכל מעולה, אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על כמה שהיה טעים! שירות מצוין, כל דבר שביקשנו קיבלנו ובחיוך אסף ליווה אותנו בכל צעד ועזר לנו עם הכל! תודה ענקית מכל הלב... על הכל, אתם ללא ספק מספר 1 !!!

הוספת תגובה
דקלה וגדי-תמונה
דקלה וגדי
ה-חתונה
5
20/08/2012

התחתנו ביום חמישי בגן החורשה ביגור, חתונה שנייה (אחי התחתן שם לפני שנתיים) וזה רק משתפר :) האוכל היה מדהים, השירות היה אדיב ואסף ליווה ותמך בנו לאורך כל ההכנות ואחרי. אנחנט לא... סיקים לקבל טלפונים ומחמאות על האוכל המצויין. ממולץ בחום

הוספת תגובה
Shaked Arbel-תמונה
Shaked Arbel
אין לו מתחרים באזור הצפון
5
09/08/2012

כשחיפשנו קייטרינג לחתונה שלנו היו חשובים לנו כמה דברים: 1) איכות הבשר- כי אנחנו משפחה ארגנטינאית ולא מתפשרים על זה 2) מבחר סלטים רעננים וטעימים 3) כמה תוספות טובות ולא פלצניות... ורמלות ומפונפנות שאנשים אפילו לא יזהו מה הם אוכלים 4) התנהלות נוחה מול נותני השירות 5) ושכל הבקשות הלא מוגזמות שלנו יהיו תמורה למחירים הגיוניים לחתן וכלה צעירים שבתחילת דרכם. חד משמעית- הסכמנו על מיכה פרנק, בלי להתבלבל קיבלנו בדיוק מה שרצינו ועוד לפני שביקשנו. היחס היה אישי ונעים כבר מהטלפון הראשון. הטעימות התנהלו בדיסקרטיות ולא נדחפנו לאירוע של מישהו אחר רק כדי לטעום קצת מנות. פגשנו את צוות המלצרים, כולם בוגרים ונותני שירות בעלי מודעות, ראינו הרבה דברים שאפילו לא חשבנו שחשוב לנו לבדוק. מאותו רגע, הפסקנו לדאוג ונתנו להם להציע ולעזור ולתת טיפים מהנסיון הרב שלהם. יש עוד המון מה לספר עליהם אבל מה שבאמת חשוב זה האוכל- האורחים אמרו שמזמן לא נהנו מכזאת חוויה באירוע... והמחיר- אנחנו באמת הרגשנו שהם באו לקראתנו ולא ניסו לסחוט כסף מחתן וכלה שבתחילת דרכם.... אז בקיצור, מומלץ באמת באמת! אל תשכחו לטעום מהשעועית בטמפורה והסלט חיטה וחמוציות.

הוספת תגובה
גיא והילה-תמונה
גיא והילה
מצוין מצוין ולקינוח... מעולה.
5
30/07/2012

אין מה להגיד, החברה האלה מהקיבוץ פשוט יודעים את העבודה. בכל שלב בדרך הרגשנו שיש לנו עם מי לדבר ועל מי לסמוך. תודה רבה על אירוע מושלם! בטעימות היה לנו קשה לבחור מרוב שהכל כל כך... ים ובחתונה לא ממש הספקנו לאכול... אבל שמענו רק והמון דברים טובים מכל האורחים ובעיקר... "בשר מהטובים שאכלתי". תודה רבה.

הוספת תגובה
קסניה ואלון -תמונה
קסניה ואלון
מעולה ומומלץ בחום!!!
5
14/07/2012

את הקייטרינג של מיכה מפנק אנחנו מכירים עוד מהחתונה של המשפחה מלפני שנתיים. ושהחלטנו להתחתן לא היה לנו ספק שנבחר אותם. משיחת טלפון הראשונה ועד תשלום האחרון קיבלנו יחס אישי ומכובד.... בטעימות הכרנו את כל הצוות והחיבור לאוכל היה מיידי... הקייטרינג המליץ לנו על המקום לאירוע, ישר קלט את האופי שלנו ואת סגנון החתונה שבחרנו לעשות. אסף (מנהל הקייטרינג) ליווה אותנו לאורך כל הדרך, דאג ועזר בכל פרט קטן. ביום של האירוע הכל היה בדיוק כמו שרצינו: אווירה כפרית,מוזיקה טובה, אוכל מעולה (שלא נדבר על הבשרים המעושנים...), כל האורחים היו שבעים ומרוצים. מה עוד אפשר להגיד... כשהצוות והמלצרים רוקדים איתך ביחד ברחבת הדשא... נראה לי שאין יותר משפחתי מזה. תודה רבה שהייתם חלק מהחגיגה שלנו!

הוספת תגובה
Hagai Eyal Pushti-תמונה
Hagai Eyal Pushti
אוכל מעולה ובשפע!!!
5
12/06/2012

אוכל מעולה ובשפע!! הבשרים מעולים והסלטים מרהיבים וטעימים הכל היה מוגש ומאורגן בטוב טעם! ממליצים בחום!!! דגנית וחגי וכמובן תודה גדולה לאסף- אין עליך!!!

הוספת תגובה
הדס -תמונה
הדס
אין בשרים כאלה!!!
5
08/06/2012

כשהגענו לאסף הוא אמר לנו " תסגרו איתנו, לא תצטערו", ואכן הוא עמד בהבטחתו. לאורך כל הדרך שמענו רק "אין בעיה", "מה שתרצו", "חשוב לנו לשמוע את דעתכם" ועוד ועוד. והאוכל, אין מילים.... לא הפסקנו לשמוע מחמאות, כמה הבשרים הם בכמה רמות מעל מקומות אחרים, כמה הכל היה טעים. כל מי שדיברנו איתו אחרי הארוע ציין כמה הוא נהנה מהאוכל. הצוות של מיכה פרנק מקצועי, מנוסה ויודע את העובדה. אנחנו שמחים מאוד שבחרנו במיכה פרנק להיות הקייטרינג שלנו. אין ספק שלא יכלנו לבחור יותר טוב. המון תודה על היחס, המקצועיות והאוכל המדהים!!! הדס וניר

הוספת תגובה
ענת ותומר-תמונה
ענת ותומר
מדהים!!!!!
5
31/10/2011

איזו חתונה מדהימה! אנחנו בחרנו לעשות לאסף ולצוות של מיכה פרנק חיים קשים ולהתחתן בחצר הבית של ההורים... ואין ספק שבחרנו בקייטרינג הנכון למשימה! כל המעורבים בדבר עשו עבודה מדהימה,... גילו גמישות ויצירתיות והכל עם חיוך על השפתיים. האוכל היה מ-ד-ה-י-ם, המלצרים היו חייכנים, מקצוענים וחמודים להפליא. תודה לצוות של מיכה פרנק שעשו לנו את האירוע :-)

הוספת תגובה
סטפני -תמונה
סטפני
בשר מעולם אחר!
5
04/10/2011

קיבלנו המון תגובות מהחתונה על האוכל המעולה שהיה! הבשר באמת ברמה של מסעדה משובחת, סלטים מעניינים ומגוונים והכל היה מוכן כפי שצריך, במידה וכמות מספיקה. מלבד זה, העבודה מול הצוות... יא נעימה ובאמת נותנים הרגשה שהכל יהיה טוב וטעים ובאמת כך היה! קייטרינג מעולה!!

הוספת תגובה
נועם ומיכל-תמונה
נועם ומיכל
קייטרינג ברמה גבוהה !!!!!
5
24/09/2011

קייטרינג ברמה גבוהה בכל שלבי החתונה: מקבלת הפנים ועד הסלטים התוספות החמות הבשרים הקינוחים והבשר ליד רחבת הריקודים לאורך כל הלילה.. קיבלנו כמויות של טלפונים לאחר החתונה וגם... ים של ההורים שהיה אוכל מדהים ושלא נתקלו בכזה אוכל בחתונות בכלל...... במיוחד פירגנו על איכות הבשר... ( האנטריקוט הסינתה והאסאדו זכו למירב תשומת הלב ....) תודה רבה על האוכל המצויין והשירות האדיב נהינו המון וכך גם אורחינו... נועם ומיכל ביטון 12.09.2011

הוספת תגובה