אופוריה Oforia - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 3 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על אופוריה Oforia - עמוד 3

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

54 חוות דעת על אופוריה Oforia

סיון ויניב-תמונה
סיון ויניב
לירון- האיש שעשה לנו את החתונה
5
30/06/2013

מאיפה מתחילים? לירון היה כנראה הספק הכי טוב שלנו בחתונה! הייתה לנו חתונה שפשוט לא מפסיקים לדבר על המוזיקה שהייתה בה. נכון, נתנו ללירון הכוונה ורשימת שירים שאנחנו אוהבים, אבל... נות שלו היא התזמון, השילוב בין כל הסגנונות וכמובן הבחירות האישיות שלו שפשוט היו מעולות. בואו רק נציין שלי יש טעם שבעלי מגדיר כ"בעייתי" ולירון הצליח לשים לי את כל השירים שאהבתי, בלי שכל שאר האנשים יברחו....כשרון ענק בקריאה של הקהל . הייתה לנו חתונה סופר- מעורבת מבחינת מוזמנים: אשכנזים, תימנים, דתיים, חילוניים- הכל מהכל וכולם פשוט רקדו עד 2:30 כאילו אין מחר. לירון, את כל התודות שיש אמרנו לך אישית (וגם אמא שלי שכתבה לך מכתב מקסים), אבל באמת שאין גבול לפרגון. עשית לנו את החתונה, אותי אישית שימחת ברמות מטורפות ולא סתם שאלתי אותך- מה הסיכוי שאתה עושה גם בריתות ....

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
han וom-תמונה
han וom
לירון פיקר הדיג'י ההכי טוב בארץ!
5
12/06/2013

אנחנו היינו הזוג השלישי מבין כל חברינו שלקחו את פיקר לתקלט בחתונה. אז כמובן שלא היה אפשר להתאכזב, לירון פשוט בחור מדהים! נוגע בקהל עם המוזיקה, יודע בדיוק מה לשים ובאיזה נקודה... וק. כ"כ סמכנו על לירון שקודם כל התקשרנו לבדוק אם הוא פנוי בתאריך ורק אחר כך סגרנו תאריך עם האולם, אחרת היינו בוחרים תאריך אחר בעקבותיו! לירון, פשוט מאוד הדיג'י מספר 1 בארץ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
שי ומעין-תמונה
שי ומעין
די גי לירון פיקר
4.8
26/05/2013

אין על המקצועיות של לירון! פשוט יודע את העבודה, קורא את הקהל ובעיקר את הזוג, חשוב לו להבין מה אנחנו אוהבים והאירוע היה מטורף!! השולחנות היו ריקים וכולם היו על הרחבה עד סוף... ! היה מושלם, לירון עשה את הערב!! מקצוענות לשמה!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קרן -תמונה
קרן
מוש היה פשוט מדהים
5
16/05/2013

אני רוצה להמליץ על מוש מאופריה התחתנו ביום ראשון ב-12.5 .13 מהפגישה הראשונה שלנו עם מוש ידענו שהוא האחד, מוש היה נחמד ומקסים וזרם איתנו באותו הראש. בחתונה הכל הלך חלק כל מה... נו הוא עשה , הרחבה הייתה מלאה כל הזמן עד 1 בלילה. קיבלנו אחרי האירוע מחמאות רבות על המוזיקה ועל כמה שהיא הייתה מיוחדת ולא בנאלית כמו בכל אירוע אחר. באמת שאין לי דברים רעים להגיד על מוש הוא היה פשוט מ-ו-ש-ל-ם!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
דניאל-תמונה
דניאל
לירון פיקר- אופוריה
5
05/05/2013

לירון היה הדיג'י בחתונה שלי, והיה פשוט מעולה!! החתונה היתה בשישי בצהרים ונמשכה עד הלילה. המוזיקה שלירון ניגן לקחה אותנו ממוזיקה רגועה ומגניבה בקבלת פנים (כבר בקבלת הפנים קיבלנו... חמאות על המוזיקה!!) עד למוזיקה שהרקידה את כל האורחים. במהלך הערב הוא ניגן מוזיקה שפשוט השאירה את כולם על הרחבה, גם הצעירים וגם המבוגרים יותר. אפילו ההורים שלנו התלהבו מהמוזיקה! פשוט מעולה. מומלץ מאוד

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
רז ויפעת-תמונה
רז ויפעת
לירון המעולה!!!
5
21/04/2013

את לירון מאופוריה ראינו בחתונה של חברים לפני יותר משנתיים, עוד אז, לפני שידענו שנתחתן, אמרנו לעצמנו שכשזה יקרה לירון יהיה הדי. ג'י שלנו ואכן לקראת החתונה הגענו ללירון, לא ראינו... ף אחד אחר לפני כן ובסיום הפגישה הראשונה איתו הבנו שאין לנו גם צורך לראות עוד מישהו. לירון מיד הבין את הראש שלנו, עם האנרגיה האינסופית שלו והחשיבה הסופר מהירה שלו הוא השמיע לנו המון שירים וסגנונות והרגשנו שהוא מבין את הראש שלנו ויבין את הטעם של האורחים. ואכן, ביום החתונה, לירון קרא את הקהל ושילב בין השירים בצורה מושלמת. הוא דבק ברשימה שהכנו מראש של איזה שירים אנחנו רוצים שיהיו ויותר מזה אילו שירים וסגנונות אנחנו לא רוצים שיהיו, ובכל זאת ידע לנגן את השירים הכי מתאימים שהצליחו להחזיק את האורחים , הצעירים והמבוגרים, ברחבה לאורך כל הערב. היתה מסיבה מעולה. מומלץ ביותר

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
saka-תמונה
saka
אין על לירון!!!
5
20/04/2013

חתונת רוק = לירון פיקר! לירון היה מדהים, הבין אותנו בשניה! כבר מהרגע הראשון שישבנו אצלו במשרד הוא גרם לנו לקפץ בכסא בעודנו עוברים על סגנונות שונים, משמיע לנו דברים ובוחן מה... נו אוהבים. באירוע עצמו לירון קרא את הקהל כמו ספר, הוא הצליח לשלב סגנונות שונים וגרם לכולם(!!!) לרקוד כל הערב!! אפילו המבוגרים רקדו כמו ילדים! הבן אדם מלך! והמסיבה הייתה מ-ט-ו-ר-פ-ת!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ערן ויוליה-תמונה
ערן ויוליה
מוש התותח
4.5
09/02/2013

הגענו למוש דרך המלצה של האולם אירועים וגיליתי שהוא היה הדי גיי בחתונה של בחברה הכי טובה שלי, וכבר אז זכרתי אותו לטובה. למרות שנפגשנו עם עוד תקליטן אחריו, ידענו שהוא האיש בשבילנו.... פגישת המוסיקה איתו כשבועיים לפני החתונה הייתה ממש מדליקה וקבלנו הרבה רעיונות לשיר החופה, שבירת הכוס והסלואו ובסיומה חזרנו הביתה עם דיסק און קי מלא שירים שווים שנעשה חושבים גם בבית. הערב הגיע והיה מדהים. מוש הגיע בזמן, הכל תקתק מהרגע הראשון. כל ההמלצות שהוא נתן (כמו לא להתחיל עם המסיבה אחרי שבירת הכוס אלא לתת לאנשים לאכול ואז לעבור לריקודים ברצף) יצאו כנכונות, והבנו שלמרות הרצונות שלנו לפעמים כדאי להקשיב לבעלי ניסיון שעושים 3 חתונות בשבוע וכבר ראו הכל מהכל. כמות המחמאות שקבלנו על המוסיקה הייתה עצומה. בחתונה היו 50% מבוגרים ו-50% צעירים וכולם נהנו ורקדו מהרגע הראשון ועד שאנחנו (החתן והכלה) כבר לא יכולנו לעמוד על הרגליים ובקשנו לסיים את האירוע (וזו הייתה חתונה של אמצע שבוע). היה שם הכל - שנות ה-60, 70, 80, 90, פופ, דאנס, רוק ולבקשתנו גם קצת ים תיכוני. בקיצור - היה מעולה ומוש יצא תותח שדאג להשאיר את כולם, האורחים המגוונים ואנחנו כמובן, מסופקים ומרוצים.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
שרון וגיא-תמונה
שרון וגיא
לא הייתי משנה דבר!
4.8
01/02/2013

שמענו על אופוריה דרך חברים שהתחתנו לפנינו וכבר בחתונות שלהם ידענו שכשיגיע זמננו אנחנו נבחר במוש. כבר מהפגישה הראשונה הבנו שמצאנו תאום נפש מבחינה מוסיקאלית - הרגשנו שלא רק שמוש... ין בדיוק מה שרוצים, הוא גם התלהב מהרעיונות שלנו וגרם לנו להתרגש עוד יותר! הוא גילה נכונות גם להקשיב למה שאנחנו רוצים (והיינו מאוד בררנים!) ובאותו הזמן ידע להציע לנו דרכים שנוכל לשפר את מגוון המוסיקה ו"לרצות את הקהל" מבלי שנצטרך להתפשר על הטעם שלנו. מוש לא נעלב כששלחנו לו רשימה ארוכה של שירים שרצינו שיהיו בחתונה ואת השירים שרצינו שלא היו באוסף הפנומנלי שלו הוא מצא בשבילנו. סגנון המוסיקה של מוש מגוון מאוד - ממוסיקה של הורה לריקודי עם אחרי החופה, דרך שנות ה60, 70 ו-80, הנוסטלגיה של שנות ה-90, רוק ומטאל ועד הלהיטים הגדולים של היום ברחבות הריקודים. (הוא גם מבין במזרחי אבל זה היה קו אדום בשבילנו). הוא גם עזר לנו להכין ציוד כדי שאחותי תוכל לשיר לנו את שיר הריקוד הראשון שלנו - שהיה קסום במיוחד. קיבלנו המון המון מחמאות על המוסיקה ואנחנו עדיין מתלהבים היום מכמה כיף היה לנו. מאוד נעים לעבוד עם מוש, אי אפשר היה לעמוד בפני האנרגיות שלו מבלי להדבק בעצנו ואין ספק שבלעדיו האירוע שלנו היה הרבה פחות מיוחד. המחיר היה דומה לשוק - 5250 שקל - אבל תמורת זה מוש היה זמין לנו במיילים, טלפונים ו-facebook בכל שעות היום כולל מספר פגישות במשרד שלו בהרצליה פיתוח. המון המון תודה מוש אם אתה קורא את זה! מחכה לראות אותך בארוע הבא! שרון וגיא.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
דנה וגיל-תמונה
דנה וגיל
מוש האלוף!!!!!
5
29/09/2012

אנחנו רוצים לספר על מוש - הדי ג'יי הכי מגניב בארץ!!! שעשה לנו חתונה מדהימה, כיפית ומרגשת עם מוזיקה מושלמת. מוזיקה היא חלק בלתי נפרד ומשמעותי מאד בחיים של דנה ושלי וחיפשנו בנרות... דם שנוכל גם להתחבר אליו כחבר וגם נוכל לדבר איתו על סגנונות מוזיקליים נרחבים. מהרגע הראשון מוש היה חברותי , נעים וכיפי אך עם זאת מקצועי ביותר ולא נבהל משום כיוון מוזיקלי שאליו פנינו אלא רק הרחיב לנו את האופקים ונתן לנו המון פתרונות יצירתיים לכל אורך הדרך. מוש הכיר כל אמן שעליו דיברנו, כל שיר שחיפשנו ואף חשף אותנו לגרסאות נדירות ומענינות שעוד לא גילינו. כל האורחים היללו את הדיג'יי בחתונה ואמרו ששנים הם לא נהנו לרקוד ככה לצלילי רוקנרול ישן, דיסקו בטוב טעם, שירים ישראלים שמחים ואפילו רוק יותר כבד לנו ולחברינו בשעות המאוחרות. מוש- יצאת אלוף!! אנחנו נמליץ עליך לכל החברים והמכרים ובטוח נתראה באירועים בעתיד!

הוספת תגובה