אופוריה Oforia - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 6 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על אופוריה Oforia - עמוד 6

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

54 חוות דעת על אופוריה Oforia

אריאל ויוליה-תמונה
אריאל ויוליה
DJ עם סגנון
5
10/05/2011

התחתנו באביב בחוץ. DJ מוש התאים לנו באופן אישי את המוזיקה בצורה מושלמת. החל מהקבלת פנים והחופה עד לשעות הקטנות. פגישות המוזיקה המקדימות היו יעילות ומהנות ונתנו לנו בטחון לגבי... זיקה שתהיה בחתונה. מוש שולט בכל הסגנונות. אנחנו ביקשנו מוסיקת ארץ ישראל הישנה, קובנית, צוענית, רוסית ורוק ישראלי ללא מזרחית (רק 2 שירים) ומוש בנה את האירוע ללא דופי. קיבלנו הרבה מחמאות על המוזיקה מכל סוגי האורחים: צעירים ומבוגרים כאחד. אנחנו מאד נהנינו וממליצים בחום על מוש לכל מי שרוצה חתונה עם סגנון.

הוספת תגובה
קרן ואלעד-תמונה
קרן ואלעד
אם אתם מחפשים רחבה מלאה ושילוב סגנונות
4
03/02/2011

ראינו את לירון באירוע של קרובי משפחה והוא הצליח למלא את הרחבה במשך ערב שלם ולא שכח לגוון בין כל הסגנונות שהזוג ביקש (כל הצדדים היו מרוצים, למרות השילוב המאתגר בין מגוון עדות גדול... שהוזמנו לאירוע). נפגשנו עם לירון מחוץ למשרד בבית קפה כי המשרדים שלהם היו בשיפוצים. הפגישה הייתה נעימה ולירון השאיר עלינו רושם טוב. החלטנו בסופו של דבר לבחור בדי ג'יי "פרטי" ולא במישהו דרך משרד גדול ולכן לא בחרנו בלירון.

הוספת תגובה
shir -תמונה
shir
אהבנו את מוש וגם הקהל אהב!!
5
01/02/2011

היתה לנו אופציה לדיג'יי במחיר אפסי ולכן לא חיפשנו...הגענו במקרה אל מוש (היינו במקרה במשרד ליד בקשר לעיניין אחר) וניכנסנו על הדרך (בלי לתכנן או לדעת מראש) - התאהבנו, וסגרנו. היינו... מאוד מרוצים! וגם הקהל. הוא מוכשר, מבין במוזיקה (של כל הזמנים) ומקסים. בנאדם עם קלאסה. ממליצים בחום!!

הוספת תגובה
עפרה ואלי-תמונה
עפרה ואלי
לירון פיקר-אופוריה
5
13/01/2011

אם יכולתי הייתי נותנת לו 10 כוכבים ויותר. פשוט בנאדם מקסים, משקיע, באמת היה אכפת לו שהחתונה שלנו תהיה הדבר הכי מדהים ומיוחד בעולם. באמת אדם נדיר. הגעתי אליו די במקרה כשקולגה שלי... אמרה שהוא יהיה בחתונה שלה, נכנסתי להמלצות והתפעלתי מהתגובות. ידעתי שאני חייבת שהוא יהיה בחתונה שלנו. כבר מהשיחה הראשונה נדלקתי עליו, ואחר כך בפגישות ובכלל הוא פשוט הרגיע אותנו ונתן תחושה שהכל יהיה פיצוץ. וכך היה!!!! עד היום מדברים על החתונה המדהימה שלנו, על המוזיקה שהתאימה לשלל האוכלוסיות שהוזמנו: קיבוצניקים, צרפתים, דתיים.... כולם נהנו. לירון פשוט זרם עם מה שהקהל רצה ונתן לו בדיוק את מה שהוא ביקש. הרחבה היתה מלאה עד סוף הערב. אנחנו לא מתים על מוזיקה מזרחית ולירון הצליח לשמח את כולם עם מינימום מוזיקה כזו (קצת צריך, אין מה לעשות....) היתה מסיבה נהדרת, נהנינו מאוד. לפני החתונה הקלטתי אצלו ברכת כלה, הוא לא גבה על זה תשלום נוסף וערך אותה זה פעם אחר פעם עד שהייתי מרוצה. דיג'יי טוב הופך את החתונה ממשהו סטנדרטי שיש אלפים כמוהו לאירוע באמת מיוחד שאנשים יזכרו עוד הרבה זמן. אל תתלבטו, תתקשרו לאופוריה ובקשו את לירון.

הוספת תגובה
ranirgol-תמונה
ranirgol
פס הקול של החתונה שלכם
5
10/01/2011

נפגשנו עם לירון לקראת החתונה שלנו וישר נדלקנו . המקצועיות , החביבות , המרץ הותירו אותנו ללא ספקות - אנחנו בידיים טובות . ואכן כך היה באירוע של שישי צהריים - לירון התאים את... קה למקום , לאווירה לאנשים . התגובות שקיבלנו על האירוע התחלקו לשניים : המוזיקה והאולם . בהחלט שווה .

הוספת תגובה
צביקה וטלי טליה-תמונה
צביקה וטלי טליה
אלרועי מאופוריה - דיג'יי מדהים שפשוט עשה לנו את החתונה!!!
5
05/01/2011

אלרועי בן ציון מאופוריה פשוט דיג'יי מדהים וסופר מקצועי. אני מוזקאי בעצמי וכבר בפגישתינו הראשונה תרם הארוע התרשמתי מאלרועי ביותר. הוא פשוט הרים לנו את הארוע. הוא גם בחור מקסים... ים לעבודה שזה לא פחות חשוב מהמוזיקה. הארוע שלנו היה מאתגר במיוחד מכמה סיבות: מספר מוזמנים קטן (170) וכן עיתוי קצת בעייתי (יום שלישי ובשיא החורף). לכן, האתגר לתקליטן היה פי כמה וכמה מאשר בכל ארוע אחר. אבל בעיקר בזכות אלרועי, וכמובן גם בזכות האורחים המדהימים שלנו, הייתה מסיבת ריקודים מדהימה שפשוט לא הפסיקה. אנשים נשארו עד מאוחר ולא עזבו את רחבת הריקודים. אפילו אני הופתעתי מהאנרגיה וזה הרבה בזכות אלרועי שפשוט הניע את כולם, שם מוזיקה מגניבה ובהחלט קלע גם לדברים שביקשנו מראש וגם לדברים שהלהיבו את האורחים בפועל בערב החתונה. אני רק יכול להגיד תודה ענקית וממליץ על אלרועי בחום ובעיניים עצומות!

הוספת תגובה
צחי וטלי-תמונה
צחי וטלי
מצויין!
5
05/11/2010

שכרנו את מוש מצוות אופוריה ונהנו מכל שלב בדרך, מפגישת ההיכרות, פגישת המוזיקה הארוכה והמרגשת וכמובן האירוע שלנו מוש הראה בקיאות יוצאת מן הכלל בכל סוגי המוזיקה ויצירתיות בשילובים... יניהם. הוא הרגיש את הקהל וכראיה לכך המסיבה התארכה לתוך הלילה וקיבלנו מחמאות רבות על המוזיקה.

הוספת תגובה
יובל-תמונה
יובל
די ג'י מוש - חתונה ישראלית
5
10/10/2010

למוש הגענו בעקבות המלצה חמה מחבר ולא התאכזבנו. המוסיקה בחתונה הייתה מעולה (לטעמנו), ותאמה בדיוק את בקשותינו. מוש היה מאוד בראש שלנו מבחינת מוסיקה (הרבה ישראלי, מעט מזרחי, קצת... זי, לטיני ועוד), דבר אשר בא לידי ביטוי בפגישות ובחתונה. מוש קרא את הקהל בצורה מעולה, ושמר על רחבה מלאה במשך שעות ארוכות. בנוסף, חברים שלנו הכינו לנו שיר לחופה. מוש עשה כל שביכולתו לסייע להם (להשיג מיקסר, לכוון סאונד) מבלי לערב אותנו בסוד ההפתעה. תודה רבה!

הוספת תגובה
אדר וארז-תמונה
אדר וארז
המלצה
5
25/09/2010

אלרועי וכל צוות אופוריה!!! נתחיל בזה שזו הייתה אהבה ממבט ראשון - צוות מקסים ומקצועי אז איך אפשר שלא?!?!? הרגשנו שעל הצוות הזה אפשר לסמוך בעיניים עצומות ובכך להוריד מאיתנו עוד... יות שקשורה לחתונה =) וכך היה - אירוע מדהים מלווה במוזיקה אדירה. אלרועי ה -דיג'יי, מעבר לזה שהייתה מסיבה מדהימה בזכותו, אלרועי הוא מוכשר, מקסים, קשוב והעבודה איתו הייתה נוחה ונעימה לאורך כל הדרך. אנחנו אוהבים אותו ומודים לו מלא!!!!!!! נשמח להמליץ לכל המתחתנים הטריים בחוםםםםם!!!!!! ארז ואדר 14/9/2010 

הוספת תגובה