דיג'יי- dj- so - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 3 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על דיג'יי- dj- so - עמוד 3

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

21 חוות דעת על דיג'יי- dj- so

ניסן ושילה-תמונה
ניסן ושילה
שי ודובב - שוב תודה!
5
07/02/2012

בחודשיים האחרונים היינו בשני אירועי חתונה יוקרתיים. בשניהם היו דיג'יי מפורסמים ומחוזרים (וכמובן גם מאוד יקרים), שלא אציין את שמם, אך מעבר לכל הפוזה, הרעש והצלצולים לא היה שם דבר.... בשורה התחתונה, המוסיקה היתה מאוד בעייתית. ממה שהבנו הם נצמדו לבקשות החתן והכלה למרות שסגנון המוזיקה לא תאם כלל וכלל את המוזמנים ולא גילו אף לרגע גמישות בניסיון להשאיר את הקהל על הרחבה. התוצאה היתה שאנשים לא נהנו, מעט מאוד אנשים היו על הרחבה לאורך האירוע, ובשעה 23:00 החתן והכלה עברו לצילומים אישיים עם החברים משום שהרחבה היתה ריקה. לא יכלנו שלא להיזכר בחתונה המופלאה שהרימו לנו שי ודובב. למרות שהיו לנו מעט אנשים (150) הרחבה היתה מפוצצת ולפחות חצי מהם המשיכו בכל הריקודים ונשארו על הרחבה לאורך כל האירוע כמעט - שהסתיים אחרי חצות... שי ודובב הפגינו ניסיון ומקצועיות, לצד מעורבות אמיתית בשמחתנו. הם היו קשובים לנו בראש ובראשונה אך הבינו גם את החשיבות של אורחינו וידעו לזהות נכונה את הסגנון שלהם ולהפציץ (תוך שהם מסבירים לנו את המטריה ומבקשים את רשותנו כמובן). הם גילו גמישות ויצירתיות ובעיקר היו חדשניים ולקחו חלק אקטיבי בהרקדה. אז נכון שהאירוע עבר מזמן אבל אחרי האירועים האחרונים שבהם היינו והתשבוחות הרבות שאנו ממשיכים לקבל על מסיבת חתונה שמחה ומיוחדת בזכות הריקודים והאווירה, הרגשנו צורך לשוב ולהמליץ על שי ודובב. ניסן ושילה 054-6490111

הוספת תגובה
אסנת -תמונה
אסנת
פשוט שווה
5
05/02/2012

שי ודובב תיקלטו בחתונה שלנו ב 26.12.11 בשמיים כחולים. המעט שני יכול לעשות למענם ולמענכם זה להמליץ לכם על DJSO . קודם כל הם עזרו לנו מכל הלב ובהמון סבלנות בכל שאלה שרק שאלנו אותם... (לא רק בקשר למוזיקה) ושאלנו המון. הם הצליחו להרקיד את כל האורחים בזכות השקעה עצומה של זמן וסבלנות בבחירת השירים. כל האורחים שדיברנו איתם נתנו מחמאות על המוזיקה בחתונה. המחיר מעולה במיוחד לאור המחירים בשוק. אבל הכי חשוב שהם עושים הכל מאהבה. אנחנו ממליצים בחום ונשמח לעזור לכם לעשות בחירה מוצלחת אם עדיין יש לכם ספקות אתם מוזמנים להתקשר 0503750757 (רועי).

הוספת תגובה
ניסן-תמונה
ניסן
שי ודובב ברמה מאד מאד גבוהה!
5
14/12/2011

שי ודובב אנשים מדהימים, מקצועיים ובכמה רמות מעל כל התקליטנים האחרים שרוצים רק לקחת מכם כמה שיותר כסף. היה לנו חיבור מצויין איתם, הם הפכו את האדמה רק כדי שנקבל מה שרצינו.הם באים... שכרה כדי להנות מהערב! פשוט נהנים מכל רגע כאילו שהארוע שייך להם עצמם.כל כך אכפת להם שזה פשוט מדהים. הם הגיעו מוקדם לחתונה באחוזת הברון ובדקו שוב ושוב שהכל כמו שצריך.אין מילים פשוט בחורים זהב, מלח הארץ ברמה אישית גבוהה מאד ולא כמו שאר התקליטנים התת רמה שנפגשנו איתם. והכי מצחיק- המחיר שהם מבקשים נוח מאד ואפילו זול למדי בהשוואה למה שמקבלים בתמורה. שי ודובב עשו לנו את החתונה וכולם מזכירים לנו את הארוע הנפלא עד היום!!

הוספת תגובה
טל -תמונה
טל
מדהימים!!!
5
25/10/2011

שי ודובב אנשים מדהימים, נחמדים, מקצועיים ותקליטנים מוכשרים!! היה לנו חיבור מיידי איתם, הם זרמו איתנו (ולא היינו קלים) ועשו הכל כדי שנהיה מרוצים. הם באמת אוהבים את מה שהם עושים... ואים את זה. איכפת להם וחשוב והם גילו סבלנות אין סופית לכל הבקשות שלנו על אף שהיו מוזרות. רצינו מוסיקת 80's והם ישבו ונברו ועשו עבודת בית מצויינת. הם הגיעו מוקדם לחתונה ערוכים עם כל הציוד כולל מחשב שביקשנו להקרנת סרט!! בתחילת הערב הם דבקו ברשימה כפי שביקשנו וברגע שנתנו להם אור ירוק לשים מה שבא להם הם עפו. נהנינו מכל רגע ושמחנו כל כך על הבחירה בשי ודובב. ממליצים בחום!!

הוספת תגובה
עמיחי ואניה-תמונה
עמיחי ואניה
עשו לנו את החתונה
5
16/12/2010

שי ודובב (SODJ) פשוט עשו לנו את החתונה. מהפעם הראשונה שנפגשנו איתם, ידענו שאותם אנחנו רוצים בחתונה שלנו. הם אנשים מקסימים ונעימים. בחתונה הם פשוט "הרימו" את האולם, הם הזרימו... יות מטורפות לרחבה ואנשים לא הפסיקו לרקוד כל הערב. בחירת השירים שלהם הייתה מצויינת. מאז החתונה מלא אנשים שואלים על ה-DJ ואומרים שהם היו פשוט מעולים.מומלץ.

הוספת תגובה
אנה ודוד-תמונה
אנה ודוד
זאת הבחירה הכי טובה שעשיתי בחתונה (חוץ מהחתן)
5
10/12/2010

SODJ תיקלטו בחתונה שלנו, דבר ראשון אף אחד לא ישב,כולם היו ברחבה ולי זה היה מאוד חשוב דוקא בגלל שהיתה לנו חתונה קטנה של 150 איש ובחתונה קטנה זו היה לי חשוב שכולם ירקדו וימלאו את... רחבה וזה בידיוק מה שהיה בשעה 2 היתי צריכה לבקש ממנו להפסיק את המוסיקה כי אנשים לא רצו ללכת הביתה.... חשוב שתדעו ששי מקשיב לכם ולמה שאתם רוצים שיהיה בחתונה שלכם ונותן עצות מקצועיות שיעשו את החתונה שלכם שמחה,הרבה דיג'יים גדולים שכולם מכירים לא באמת מקשיבים לכם ומנגנים את המוזיקה שהם אוהבים ולא מה שאתם באמת רציתם, עם שי זה לא יקרה.... יש לו מגוון רחב של מוזיקה והרבה ידע בנושא ולכן היה לנו מאוד קל לבחור שירים לחופה לכניסה לאולם וכו... נהננו מכל רגע....אנחנו ממליצים עליו בחום! תודה!

הוספת תגובה
קראו תגובה אחת