דיג'יי- dj- so - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על דיג'יי- dj- so - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

21 חוות דעת על דיג'יי- dj- so

Nirit and Koby-תמונה
Nirit and Koby
NO'1 D.J'S!!!
5
31/03/2014

אחרי שראינו את דובב ושי בחתונה של חברים שלנו, ידענו מיד שהם יהיו ה d.j's בחתונה שלנו ולא סגרנו תאריך עם האולם עד שלא ביררנו איתם שהם פנויים. כבר בפגישה הראשונה שלנו איתם, הבנו... ד כמה הבחירה שלנו הייתה מעולה!!! (בחירה שעתידה לקבל שבחים מכל האורחים בחתונה). דובב ושי היו מדהימים והפגישה איתם זרמה מעולה, הרגשנו ממש נוח ושהם נהנים מהתהליך לא פחות מאיתנו! הם עברו איתנו על כל השלבים המוזיקליים בחתונה, ייעצו לנו והשמיעו לנו כל שיר שהתלבטנו לגביו ונתנו לנו את כל הזמן שבעולם על מנת שנהיה שלמים ומרוצים מהבחירות שלנו. אחת הבקשות שלנו הייתה שהרחבה תהיה מלאה כל הזמן (כמו בקשתם של כל חתן וכלה) רק שאנחנו ביקשנו לעשות את זה עם הרבה האוס ואלקטרו דבר שבדרך כלל פחות מקובל. דובב ושי נענו לאתגר ללא חשש, הם התחילו את הערב עם מוזיקה מדהימה שהקימה את כל האולם על הרגליים ואנחנו היינו בעננים! ואז הגיע סט האלקטרו! וואוו!!! זה היה סט מטורף שנבחר על ידם בקפידה והשאיר את כל האורחים שלנו על הרגליים שמאז החתונה לא מפסיקים לשבח את המוזיקה המעולה שהייתה בחתונה ואת הדי ג'יים שלא הפסיקו לקפוץ ולרקוד על הבמה ואיתנו ברחבה ולהכניס המון אנרגיות! לא יכולנו לבקש רחבה מלאה ושמחה יותר ממה שדובב ושי אירגנו לנו!!! אצל דובב ושי רואים שמדובר במקצוענים, שמחוברים למוזיקה, חיים את זה ומבינים את המטרה שלה בכל שלב באירוע. הם מבינים את הצרכים של הזוג המתחתן, את הלבטים, את החששות ויודעים להשרות רוגע שלווה והרבה שמחה בכל התהליך. אם אנחנו נסכם את הכל במשפט אחד נאמר שפשוט תיפגשו איתם, ותראו בעצמכם שאי אפשר שלא להתאהב!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אפרת ארגמן-תמונה
אפרת ארגמן
תודה רבה מקרב לב לדובב ושי- צוות SO DJ הנפלאים !!!
5
29/03/2014

אנו ממליצים בחום על SO DJ, צמד התקליטנים- דובב ושי הנפלאים שתיקלטו אצלנו באירוע הגדול, המרגש והבלתי נשכח. נפגשנו עם דובב ושי לפני האירוע ותוך מקצועיות רבה ובאדיבות מלאה הרכבנו... דיו את רשימת השירים שיהיו בחתונה וזה היה הליך מאוד מעצים ונעים. לאורך כל הדרך גילו הצמד הבנה וסבלנות גדולה ביותר כמו גם במהלך האירוע עצמו בו תיקלטו בצורה מעולה ואדירה כשכל החוגגים מחמיאים על כל פרטי האירוע לרבות צמד התקליטנים המוכשר והאיכותי ! יישר כח, הם בחירה מצויינת לכל זוג שמחפש ורוצה תקליטנים ברמת גבוהה ביותר. אפרת והראל 052-8889842

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
עידן-תמונה
עידן
ערב שלא ישכח
5
18/08/2013

נתקלנו בהמון אנשי מקצוע אך זוג מקצועי, אדיב, בעל סבלנות (וצריך הרבה סבלנות לזוג לחוץ לקראת חתונה) ומחוייך כמו שי ודובב. השירות לא רק נעים ואדיב גם מקצועי ומרגיע, הם עמדו בהבטחה... שלהם לגרום לארוע להיות שמח והיה שווה כל רגע לצידם. כל מילה שארשום לא תמחיש את מה שחשתי באירוע. שי ודובב אתם מקסימים, תודה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אורית ואורית וירון-תמונה
אורית ואורית וירון
קשב רב וסבלנות לבקשות והשגעונות שלנו. ומוזיקה נהדרת.
4.8
13/04/2013

ראינו את שי ודובב ראשונים בסבב חיפושי הדיגיי, ולאחר שבדקנו עוד כמה אחרים חזרנו וסגרנו איתם. מה שהיה לנו הכי חשוב זה שהאירוע והמוזיקה בו תהיה לפי מה שאנחנו מחליטים ומגדירים. שי... ובב זרמו איתנו, ובערב החתונה הכל היה בדיוק כפי שציפינו- ויותר מכך. הרבה דיגיים אחרים אמרו לנו- אני לא יכול להבטיח שאת כל השירים שאתם מבקשים אני אשים ושידרו שהם מבינים יותר מאיתנו. במקרה של שי ודובב הם נתנו לנו תחושה של מקצועיות וניסיון רב מצידם, אבל יחד עם זאת נתנו לנו להרגיש שאנחנו אלו שמנהלים את האירוע ומחליטים. באירוע עצמו היה שמח מאוד, רחבה מלאה ומוזיקה שקיבלנו עליה מחמאות רבות בערב ובימים שאחריו לסיכום- מומלץ

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Ellala-תמונה
Ellala
לשי ודובב הנפלאים
5
03/01/2013

תודה רבה על אירוע מדהים! החל מהפגישה הראשונה ידענו שמדובר בצמד מקצוענים, שיודעים את העבודה ועושים אותה באהבה רבה. במהלך כל ההתקשרות מולם הרגשנו אדיבות ורצון לעזור, הרגשנו חופשי... העלות כל בקשה ונענינו ברצון רב וברצינות. טרם האירוע היו לנו חששות מכיוון שהקהל שלנו הוא קהל "קשה", אך לשמחתנו דובב ושי ידעו בדיוק איך לגשת כך שהרחבה הייתה מלאה כל הערב. במהלך כל האירוע הורגשה אנרגיה מצוינת, ושי ודובב נתנו מעצמם והורגש שהם נהנים ושמחים לעשות את עבודתם. קיבלנו כבר במהלך הערב הרבה פרגון על הדי ג'ייז- גם מהצעירים וגם מהמבוגרים! ממליצים על SO DJs בחום! לא יכולנו לעשות בחירה טובה יותר. אלון ואלה -17/12/12

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Shani-תמונה
Shani
שי ודובב - תודה על אירוע מדהים
5
14/12/2012

כבר בפגישה הראשונה עם שי ודובב נכבשנו, זוג שלמרות כל התחרות בחוץ נשארים צנועים ופשוטים. היה כיף לדבר איתם בגובה העיניים, היו זמינים לכל שאלה ובקשה. בבחירת השירים היו כה סבלניים,... הבינו אותנו וייעצו לנו לפי נסיונם ולפי ההרגשה שקיבלו מאתנו. כשהגענו לאירוע היה כל כך נעים לשמוע את המוזיקה שנוגנה (הרבה לפני שהאורחים בכלל הגיעו). במהלך האירוע כל הרחבה הייתה מפוצצת, אנשים לא נחו לרגע, המחמאות עליהם כבר הגיעו בזמן האירוע עצמו. לא נתנו לנו רגע לנשום, אפילו לא הספקתי להרים את הראש להסתכל עליהם בעמדה (וגם שהצצתי לשנייה ראיתי אותם נהנים כאילו הם חלק מהמסיבה). הם היו בקשר ישיר עם הרוקדים לאורך כל האירוע, פירגנו לאורחים וגם העלו אותנו לעמדת הדי גיי (היה מדהים לראות את כמות הרוקדים מלמעלה). לא לחצו לסיים גם שנשארו עשרה אורחים (ואני כבר סבלתי מכאבי רגליים עזים). שי ודובב, הייתם מדהימים, תודה ששמרתם על הרחבה מלאה!:)

הוספת תגובה
Dan Feldman-תמונה
Dan Feldman
תודה שי ודובב!!!
5
14/10/2012

אל שי ודובב הגענו בהמלצת חבר ומיד ידענו שאין טעם להמשיך לחפש. מהפגישה הראשונה הכל איתם עבר בכיף גדול. הם מאד השתדלו להבין ולקלוע לטעמים המוזיקליים שלנו ובאמת להבין מה אנחנו היינו... רוצים לשמוע בחתונה, ושמחו לעזור ולייעץ לא רק בנושא המוזיקה, ובאמת שהמעט שאנחנו יכולים לעשות הוא להמליץ עליהם בחום! בפגישה שבה קבענו את השירים נדהמנו מהידע(ואותי קשה להפתיע) והמגוון שהם מכירים, היה להם חשוב מאד להבין בידיוק מה היינו רוצים לשמוע ולהבין לאן אפשר "להתגמש" כדי להרקיד את האורחים - והרחבה אצלנו לא התרוקנה עד שלא יכולנו לעמוד כבר. אנשים שדיברנו איתם אחרי החתונה נגנבו מכמה כיף היה. שי ודובב מקצועיים ואדיבים ופשוט היה לנו תענוג בזכותם אז תודה!!

הוספת תגובה
מיכל ואורן-תמונה
מיכל ואורן
חתונה של מיכל ואורן 11.9
4
15/09/2012

הדבר הראשון שיש לדעת על דובב ושי הוא שמדובר קודם כל באנשים מקסימים, קשובים, עוזרים ומקצועיים. קיבלתי את הטלפון של דובב מהמלצה של חברה וכבר בשיחה הראשונה ידעתי שלא מדובר פה בעוד... פק. דובב עזר לי והדריך כמעט בכל דבר שהיה קשור לחתונה כולל בבניית תקציב החתונה ועד ללכת איתנו לאולם אירועים לבחון אותו. בפגישת היכרות הבנו שמדובר בחברה שמחוברים למוזיקה ואוהבים את העשיה שלהם. הם מקצועיים ומבינים עניין, דאגו להקשיב לנו וקלטו את הראש שלנו מיד בהתחלה. החתונה הייתה שמחה והרחבה הייתה מלאה עד סוף האירוע.

הוספת תגובה
Inbal Horesh-תמונה
Inbal Horesh
שי ודובב תודה ענקית!
5
04/06/2012

אנחנו התחתנו ביום שישי צהריים, אתגר גדול להרקיד אנשים בשעה זו של היום ואני חייבת לומר ששני הבחורים עמדו בה בגבורה! תוך כדי התחשבות במגוון טעמים מוזיקליים הם זרמו איתנו ועם הקהל. ... ממליצה עליהם בחום.. ברגע שפגשנו אותם היה חיבור וידענו שהם בדיוק בראש שלנו. לאורך כל תכנון הארוע, היו קשובים לכל בקשותינו והיו לא מעט, כמו שירים שחיפשנו, וריקוד שלנו שתוכנן בקפידה שגם היה כאב ראש לא קטן, והשיר בחופה - כל הארוע היה ממש תלוי בטיימינג המושלם - ופשוט הצליח להם. מדובר בצמד מקסים ומקצועיים. מומלץ בחווווםםםםם.

הוספת תגובה
ורד ואודי-תמונה
ורד ואודי
האורחים באמת יצאו עם שרירים תפוסים
5
15/02/2012

החתונה הייתה בינואר 2012. קודם כל, ההבנה של הצמד הזה במוסיקה- זה מדהים, וזה ממש ממש חשוב אלא אם אתם רוצים לשבת ולעשות פליי-ליסט של כ-ל השירים שאתם רוצים בחתונה... חוצמזה, הם... מים! מקשיבים לכל פרט ופרט, זורמים לגמרי עם הראש של הזוג, לומדים את הטעם שלו ויוצרים פליי-ליסט שמתאים לו בול, ושיגרום לאורחים להישאר ברחבה עד הבוקר (ואתם לא מאמינים כמה דיסקים יש להם, יו ניים איט- יש להם! אי אפשר להתקיל אותם בכלום..). היה ממש נוח לעבוד איתם, לדעת שיש תמיד אוזן קשבת ושיש עם מי לדבר (ושהם יודעים לעבוד עם קריזות של כלות). אנחנו ממש התלהבנו מהמקצועיות והקפדה על הפרטים הקטנים. שמחנו מאוד שיש נותן שרות שאפשר לסמוך עליו עד הסוף ושמחנו עוד יותר כשראינו את כ-ל האנשים בחתונה נדבקים לרחבה וכששמענו את התגובות על שי ודובב. באמת שאין דברים כאלה. מומלץ מ-א-ו-ד. אצלנו החתונה נגמרה בשתיים בלילה, וזה בגלל שלכלה כבר לא היו רגליים לרקוד (שלא נדבר על הבוקר שאחרי!). בקיצור: אורחים עם שרירים תפוסים- זו לא רק סיסמה מסתבר.. וגם: מקצועיות, מחיר נמוך בהשוואה לתמורה, והכי חשוב- חתונה לפנים.

הוספת תגובה