קובי פרל לתת למוזיקה לדבר - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על קובי פרל לתת למוזיקה לדבר - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

14 חוות דעת על קובי פרל לתת למוזיקה לדבר

TamarV-תמונה
TamarV
מקצוען זה לא מילה!!!!
5
20/01/2014

אין ספק שקובי הוא די ג'יי תותח. בלי קשר לרשימה של שירים שנתנו לו, הוא ידע לקרוא את הקהל ולהביא אותם לרחבת הריקודים כל הערב. הוא אפילו הציל אותנו בתחילת הערב כשהסאונדמן של האולם... שה פדיחות. קובי עשה הכל כדי שיהיה ערב מהמם!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
noga.mar-תמונה
noga.mar
חבל על ההתלבטות הבחירה הכי טובה שעשינו (מעבר לאחד בשנייה (; )
5
24/11/2013

בעלי מכיר את קובי לא מעט שנים, אבל מעבר לכך יצא לי להיות במספר אירועים שקובי תקלט בהם והיה לי ברור שכשנתחתן קובי יהיה הבחירה הראשונה ובאמת הוא היה הספק הראשון שסגרנו איתו אחרי... יעת התאריך. נפגשנו עם קובי בביתו בחדר נעים ומזמין. היה לי ברור שאצלנו יהיו שירי חופה וסלואו לא רגילים אלא משהו מיוחד וקובי היה סבלני ועזר לנו שירים ששנינו נאהב וגם הציע להכין הקדמה לשיר הכניסה לחופה כדי שבאמת ייצא מיוחד. אני מודה שהייתי כלה לא קלה ונפגשנו פעמיים כדי לבחור את השירים העיקריים. בכל הנוגע לשירים במסיבה נתנו לו יד חופשית. כבר ב18 בערב קובי התקשר והרגיע שהוא כבר באולם והכל יפה ובשליטה. החל משהגיעו ראשוני האורחים כבר קיבלנו תגובות על המוזיקה וכמה שהיא שתורמת לאווירה. (רצינו אירוע אלגנטי בגן וקיבלנו) ועד היום אנחנו מקבלים תגובות על האירוע והמוזיקה בפרט ויש אפילו חברים שרוצים את הפלייליסט לאירוע שלהם או סתם לכיף. בקיצור, מכל הספקים הרגשתי הכי מרוצה מקובי. סבלני, מרגיע, מקצועי ומתאים את עצמו לכל זוג. כבר ברור לי שאמליץ עליו מיד לכל חברי ואקח אותו לאירוע הבא שאצטרך.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
peijo83-תמונה
peijo83
המלצה לקובי פרל התותח!
5
23/11/2013

קובי היה הDJ בחתונה שלנו ואין לו מתחרה. הוא הקשיב לבקשות שלנו ולסגנון המוזיקה אותו אנחנו רוצים לשים בחתונה , ממוזיקה מזרחית, הודית, שנות ה80-90 לצעירים עד מבוגרים. הוא נותן שירות... מצוין ואדיב ובמחיר מצוין! מומלץ בחום לכל זוג שמתחתן או כל אירוע אחר! :-)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
marin-תמונה
marin
קובי פרל!!!
5
11/11/2013

קובי נתן לנו יחס מדהים, ישב איתנו שעות ארוכות עד שהצלחנו להבין מה אנחנו רוצים, היה סבלני מאוד. הצליח להבין בצורה מושלמת את הראש שלנו (אפילו כשאנחנו לא לגמרי הבנו בעצמינו). כשהגיע... לאולם התקשר להודיע שהוא פה והכל בסדר כדי שנהיה רגועים. הצליח לשלב ולהרקיד קהל מעורבב של דתיים ורוסים. כל הערב המוזיקה הייתה מעולה!!! קובי הצליח להיות רגיש לקהל בכל שלב ושלב ולהתאים את המוזיקה ככה שהרחבה לא התרוקנה לרגע. פשט נהננו כל כך!!!! :) מומלץ!!!!!!!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Vik-תמונה
Vik
ויקטוריה ויבגני
5
09/11/2013

קובי המלך! קודם כל הוא בן אדם מאוד נחמד, ישב איתנו כמה שצריך ועזר לנו לבחור שירים, והיה מוכן לעזור וליעץ בכל דבר שהיה קשור לחתונה. באירוע עצמו, הייתה לנו תקלה רצינית ם... ן (ששכח/לא ידע שיש אירוע באותו היום ולא הגיע), קובי תפעל את המצב חיבר את הציוד שלו על מנת שתיהיה מוזיקה בקבלת פנים, הביא את הסאונד-מן מהבית, עזר לו לחבר את הציוד הנדרש באולם, בקיצור חבל"ז. במהלך המסיבה הקפיץ את כל הקהל (גם את המבוגרים שרקדו כמעט עד סוף האירוע), הצליח לשים המון סגנונות מוזיקה, הרגיש את הקהל. בקיצור אין על קובי!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
זהר ודקל-תמונה
זהר ודקל
קובי פרל- עושה שמח!!
5
12/10/2013

התחתנו בקיבוץ, בקיץ האחרון. קיבלנו המלצה על קובי לאחר שפנינו לDJ אחר והתאכזבנו. קובי מקצועי, פתוח לסגנונות ולמצבים שונים, מכיר כל שיר ומבין עניין. משיחת הטלפון ובמיוחד במפגש... ו, מורגש שקובי נעים וכיף גדול לעבוד עמו. המון תודה!! זהר ודקל

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Gil hacohen-תמונה
Gil hacohen
אלוף!
5
28/05/2013

התחתנו בתחילת מאי והגענו לקובי דרך סטודנטים נישאים. היה אירוע מדהים, אנשים לא ירדו מהרחבה גם כשהשולחנות כבר היו מקופלים. קובי ענה על כל הציפיות שהיו לנו והצליח להתאים את המוזיקה... לכלל המוזמנים.. דתיים, חילונים, מבוגרים, צעירים.. היה פשוט מושלם! ממליצים בחום!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
elianali-תמונה
elianali
קובי הדיג'י הכי טוב שתכירו!!
5
26/05/2013

הגענו לקובי דרך "סטודנטים נישאים",מהרגע הראשון היה ביננו קליק, הוא קלט מיד את הסגנון שלנו השמיע לנו אופציות לשירים בכוון שאנחנו הצענו לו תוך שהוא מדבר על מקצב השירים והמעבר... ם ואף הציע שנגיע לארוע שלו. נפגשנו עם החברות הגדולות בחיפה למוזיקה אך היה לנו ברור שאין כמו קובי-הוא היחיד שדבר על על המעבר בין השירים והחשיבות של זה, היחיד שהציע שנבוא לארוע( כשהאחרים אפילו התנגדו לנושא..). הלכנו לראות אותו בארוע והוא הצליח להרקיד שם חבר'ה יחסית מבוגרים, דבר שעוד יותר חיזק את החלטתנו. הוא היה מאוד סבלני וזמין לנו תמיד. במהלך החתונה קבלנו מחמאות רבות על סגנון המוזיקה בקבלת הפנים וגם ברקודים והמחמאות המשיכו להגיע גם אחרי החתונה..בקיצור יצאנו מאוד מרוצים ואנחנו ממליצים עליו בכל ליבנו. וכמובן המחיר שלו בלי תחרות!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Sasha-תמונה
Sasha
דיג'י מספר 1!!
5
27/04/2013

אני ובעלי התחתנו ב18 במרץ 2013 וקיבלנו המלצה על קובי פרל מאחד המנהלים באולם "הינומה", מהרגע הראשון שנפגשנו איתו הייתה כימיה מצויינת, הוא הבין בדיוק מה רצינו ופשוט היה מקסים!... ע היה מושלם והרבה בזכותו, כולם יצאו מרוצים מהמוזיקה והרחבה הייתה מלאה כל הזמן!! והמחיר באמת ללא תחרות!!! בקיצור מומלץ בחום רב! באחריות:)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה