קובי פרל לתת למוזיקה לדבר - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

קובי פרל לתת למוזיקה לדבר

053-7932552
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • אולפן הקלטות, די ג'יי, מעגל מתופפים

  • מיוחדים
  • כנרים וכנריות, נגני סקסופון, נגני גיטרה, פסנתרנים

  • מחיר
  • 4,000 עד 5,000 ₪

קובי פרל לתת למוזיקה לדבר

קצת על העסק

איך מגיעים לקובי פרל לתת למוזיקה לדבר

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

קובי פרל לתת למוזיקה לדבר - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

14 חוות דעת על קובי פרל לתת למוזיקה לדבר

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
גולש-תמונה
גולש
אושר המוסיקה!!!
5
05/05/2019

קובי המקסים!!! איש רגיש, נעים, מקצועי, נגיש וזמין ונענה לכל הבקשות. הבנתו במוסיקה היא מדהימה! מושלם!! הרים לנו חתונה מדהימה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Alex-תמונה
Alex
תותח שלא יאמן
5
15/03/2016

אל קובי הגענו דרך המלצות מחברים ומהצלם שהיה איתנו בחתונה. קובי אדיב, נחמד, מעניין, מקסים ומקצועי. היינו אצל קובי מפגש אחד לקביעת התאריך ועוד מפגש לקביעת השירים. כשקבענו את... , נעזרנו בו המון, התייעצנו והוא אף הדגים לנו איך הוא רואה/מתכנן לעבור בין השירים, מדהים!! ביום החתונה ביקשנו ממנו לתת דגש לז'אנר מיוחד (וזאת לאחר שכבר קבענו איתו את רשימת השירים, ופה הוא היה צריך אונליין לחדש את הרשימה) וזאת הוא עשה על הצד הטוב ביותר. במהלך הארוע, נשרף אחד הרמקולים של האולם, ובמקום לתת לצוות מהאולם לטפל בבעיה, ובינתיים האווירה יכלה להפגע, קובי הלך והביא את הציוד שלו מהרכב (ציוד שלא היה אמור להביא בכלל, לא סיכמנו איתו עליו, כל האחריות היא של האולם) הפעיל והמשיך את הערב כאילו לא קרה כלום. אין מה להגיד, קובי אמין, מקצועי ופשוט מ-ד-ה-י-ם. בהחלט מומלץ! אלכס ואילנה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
-תמונה
קובי המדהים!!
5
11/09/2014

היה ממש כיף, קובי עשית לנו את האירוע שמח וכיף, אהבנו את היחס החם והמפנק, ההשקעה, זרם עם הראש שלנו, קלט את הראש של הקהל הרבה אנשים אהבו את המוסיקה. המחיר היה מעולה! שווה כל שקל... אני ממליצה בחום על קובי פרל

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אולגה -תמונה
אולגה
דיג'י לאירוע מושלם!
5
27/07/2014

קודם כל בן אדם מדהים! אדיב, סבלני, מאוד מאוד מקצועי! נותן יחס אישי. בעל ידע וניסיון רב עובד עם כל הסגנונות. לי הייתה חתונה מעורבת מאוד (קיבוץ גלויות, קווקזים, פרסים,... ) וקובי דאג להקפיץ את כולם ולא סתם ל5 דקות אלא עד השעות הקטנות של הלילה (02:30), ושכולם יהיו מרוצים. אז לכל אלה שמתלבטים תהיו רגועים קובי יהפוך לכם את הערב למושלם!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
limor-תמונה
limor
מצויין
4.5
09/05/2014

רצינו מישהו שיקשיב לנו ויתן לנו את המוזיקה שאנחנו אוהבים ולא את הפלייליסט הרגיל ששומעים בכל חתונה. גם לא רצינו דיג'י שיגיד עזבו אני יודע את העבודה שלי וישים מה שבא לו. קיבלנו... וק מה שרצינו. קובי הקשיב לנו ובנה פלייליסט מיוחד בשבילנו. יותר חשוב- הוא גם בדק מה אנחנו לא רוצים לשמוע ודאג גם לזה ולמרות ההגבלות הדי נוקשות שהכתבנו לו הוא הצליח לגרום לאנשים לרקוד בשישי בצהרים עד שהייתי צריכה לסמן לו לחתוך כי אני כבר הייתי מותשת. בנוסף הוא גם סייע עם ההגברה ועם הסרט שהכינו לנו והנחה אותנו בבחירת שירים. בכל זמן ההכנות הרגשתי שאני יכולה לפנות אליו בשאלות ובקשות והוא תמיד ענה בשיא האדיבות.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים

זמר - יהודה - זמר

חצור הגלילית

יהודה - זמר