די ג'יי תומר ורד D.J. - freemusic - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 38 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על די ג'יי תומר ורד D.J. - freemusic - עמוד 38

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

401 חוות דעת על די ג'יי תומר ורד D.J. - freemusic

ניר -תמונה
ניר
פשוט מצוין!
5
16/04/2012

הגענו לתומר ורד דרך איזיווד. תהליך העבודה עם תומר היה מעולה! מצד אחד פשוט וקל ומצד שני יעיל ומוצלח. נפגשנו פגישת היכרות + עבודה ראשונה ובה הכרנו את תומר, הוא למד על הטעם המוסיקלי... שלנו וכבר הציע לנו קו מנחה לאירוע. פגישה קצרה נוספת לסגירות לפני החתונה וזה הכל... בין לבין התייעצנו עם תומר על בחירת השירים, הוא מאוד סייע לנו ברעיונות ואפילו שלח דוגמאות מסודרות לפי קטגוריות. באירוע עצמו תומר היה פשוט מעולה!!! גם לדעתנו וגם לדעת כל האורחים. הוכחה לכך היא שאפילו חודש אחרי אנשים עדיין מציינים את המוסיקה שהייתה באירוע (אפילו בלי שאנחנו שואלים... אנשים פשוט אומרים מיוזמתם שהייתה מוסיקה מעולה). חשוב לציין שלמרות שסגרנו מול תומר קו מוסיקלי מועדף, סמכנו עליו ביד חופשית לחלוטין ולא התאכזבנו. השליטה של תומר באירוע, תשומת הלב לרחשי הקהל, הזרימה בכל השלבים... הכל דפק כמו שעון עד כדי כך שלא היינו צריכים לדבר איתו בכלל תוך כדי, למרות שהוא מצדו כל הזמן חיפש את קשר העין איתנו - לראות שאנחנו מרוצים. בסוף האירוע תומר הפתיע בזה שהוא הביא לנו את כל המוסיקה שהוא נגן באירוע לפי החלקים (קבלת פנים, אוכל וריקודים) שזו אחלה מזכרת. ואפילו צ'יפר בוידאו של החופה שהוא צילם בטלפון - משהו שהיה מאוד נחמד לקבל כבר למחרת החתונה. לסיכום - תומר הוא תקליטן מקצוען ממדרגה ראשונה, הן מבחינת תהליך העבודה והן מבחינת עבודה באירוע עצמו. איש מקצוע שאפשר לסמוך עליו לגמרי ובעיניים עצומות. חוץ מזה שהוא מקצוען, תמיד כיף לעבוד עם בחור שפשוט לא מפסיק לחייך, לעודד ולתרום לכל תהליך ההפקה של החתונה. ממליצים בחום רב מאוד מאוד מאוד!!!!!

הוספת תגובה
טלי וגיא-תמונה
טלי וגיא
עצרו את החיפושים!!! מצאתם את הDJ שלכם!
5
16/04/2012

מעבר להיותו גאון מוזיקלי, תומר הוא גם המלווה המושלם לחתן וכלה ולא רק מבחינה מקצועית, תומר יודע איך להרגיע והטיפים שלו תמיד עושים את העבודה. הגענו לתומר דרך המלצה מהמפיק גיא בלכר... (THE PERFECT), ומהשנייה הראשונה התאהבנו בחמוסקס וקים החתולים המדהימים (תומר אל תיעלב גם בך התאהבנו), וידענו מיד שהחיפושים הסתיימו.שנינו מגיעים ממוצאים אתניים שונים (אשכנזי, מרוקאי, בוכרי ורוסי) מה שיצר פערים מבחינה מוזיקלית שלא הורגשו אף לא לרגע במהלך האירוע כי תומר ידע לשלב את המוזיקה בצורה הכי טובה והכי נכונה לפי הקהל. כי מה שעובד פשוט עובד!!ובמילים של תומר :" הכיף בחתונה עליי".אם לא הבנתם עד עכשיו.... תומר הוא פשוט מדהים!!!טלי וגיא שושן 27.2.12

הוספת תגובה
הדס ואלעד-תמונה
הדס ואלעד
מעולה!!!
5
09/04/2012

במילה אחת- אדיר!!! אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על המוסיקה המעולה בחתונה!!! כבר בפגישה הראשונה תומר זיהה מה אנחנו אוהבים יותר ומה פחות. עדיין היה לו חשוב לשבת איתנו ולשאול בדיוק... מה "עושה לנו את זה" , כדי שהמוסיקה בחתונה תהיה הכי הכי אנחנו. אפילו את השיר שאיתו עלינו לחופה תומר השמיע לנו בפעם הראשונה- וישר התאהבנו! בחתונה עצמה ידענו שאנחנו יכולים להיות הכי רגועים ופשוט להנות - הולכת להיות מוסיקה מעולה!!! (ובאמת כך היה)! בקיצור - מומלץ בחום!!! איש הקשר שלי היה: תומר ורד אהבתי אצל הספק: את המקצועיות ואת היחס האישי. לפני החתונה קיבלנו מתומר עצות וטיפים איך להפוך את החתונה למסיבה נהדרת עבור האורחים בכל הגילאים. לדעתנו המוסיקה בחתונה מאד חשובה ויכולה להרים או להוריד את האנרגיות, ואיזה כיף שהיה לנו את תומר שיצר אנרגיות מטורפות וכיף אדיר לכולם!

הוספת תגובה
דנה ואיתי-תמונה
דנה ואיתי
כזה באמת יש רק אחד!
5
25/03/2012

האמת, פשוט ידענו שכך יהיה! את תומר הכרנו דרך רשימת הספקים של איזיווד, ואני בתור כלה לעתיד טובה, התחלתי לאסוף מידע על הדי ג'יים שהופיעו ברשימה..מהביקורת הראשונה שקראתי על תומר,... דעתי שזה מי שאני רוצה לחתונה שלנו, כמו שאומרים, זו היתה אהבה מביקורת ראשונה..:-.) יש לציין שכשגיליתי שיש לו 2 חתולים כבר ידעתי שבטוח זה הוא, אבל בכז"א פגשנו לפניו עוד מישהו, אבל היה לי ברור שלא סוגרים כלום עד שנפגשים עם תומר, ואז אחרי שנפגשנו, כבר לא היה מקום לספק, שנינו רצינו אותו ורק אותו בעמדה הכי חשובה בערב הכ"כ מיוחד שלנו! תומר מקסים ברמות אחרות, מהשניה הראשונה שדיברנו איתו הרגשנו בבית, גם בביקור הראשון בבית שלו, הרגשנו שאנחנו בחברה של חבר טוב, שרוצה עבורינו את הכי טוב שאפשר. הוא קלט אותנו בצורה מדהימה, גם כשלא ידענו להגיד בבירור מה בדיוק השירים הספציפיים שאנחנו רוצים, מהמעט שאמרנו הוא עשה כ"כ הרבה, הדבר הכי חשוב שביקשנו ממנו היה לא להפסיק לנגן, ושאנשים לא יירדו מהרחבה!! ואכן כך היה, אם אנחנו לא היינו מסמנים לו שאנחנו על סף עילפון ב2 בלילה, הוא היה ממשיך לנגן עד הזריחה..:-) לרגע לא היתה תחושה, של "יאללה חבר'ה כבר מאוחר בואו נלך לישון.."הוא פשוט היה מדהים!!! הוא שמר עלינו, ועל הבקשות שלנו, ודאג לשמח אותנו מעל ומעבר!! כמה שידענו שהוא הבחירה הנכונה בשבילנו, ושהוא יעשה את העבודה כמו אנחנו רוצים, הוא היה מעל ומעבר למצופה, אם זה בסבלנות שלו כלפינו, בשליחת רעיונות מאוד מגוונים לשירים, בזמינות שלו עבורינו מתי שרק היתה לנו שאלה, ביום עצמו, בתזכורות שלו שלא נשכח לאכול צהריים..:-) בערב המרגש, כשהגיע לראות מה מפלס ההתרגשות, המשיך לפרגן ולעודד, ובחתונה עצמה שהוא פשוט לא הפסיק לרגע את החגיגה!! התגובות שקיבלנו על המוזיקה היו פשוט מדהימות, תומר עשה עבורינו את הדבר שהכי רצינו, וזו היתה חתונת מסיבה מטורפת, נהנינו מכל רגע ורגע, והפינוקים המשיכו לזרום גם אחרי שהמוזיקה נגמרה, ותומר דאג לתת לנו דיסקים עם כל המוזיקה של הערב, שתהיה לנו מזכרת לחיים..תומר, אנחנו באמת באמת אוהבים אותך, ומודים מכל הלב שהפכת את הערב הכי מיוחד שלנו לבלתי נשכח!! אהבנו הכל הכל!! במיוחד את המסירות בעבודה, את האהבה למה שהוא עושה בכ"כ הרבה כישרון, ואת היכולת המדהימה שלו לאלתר אונליין ברגעים הכי קריטיים באותו הערב..

הוספת תגובה
הגר -תמונה
הגר
הגר
5
19/03/2012

תומר היה סופר מקסים, מהרגע הראשון הוא כותב הודעות מעדכן בכל פרט ועד ליום החתונה, שהוא נתן הרגשה שאין מה לדאוג והוא שולט במצב. נושא המוסיקה היה החשוב לי ביותר ביום החתונה ולא סתם... בחרנו בתומר, זה היה אחרי הרבה חיפושים באינטרנט והוא היה הראשון והאחרון שראינו. בסוף החתונה קיבלנו ממנו מזכרת נהדרת, הדיסקים מהשירים של החתונה. אנשים מכל הסוגים באו ואמרו שהמוסיקה הייתה נהדרת ואנחנו לא הפסקנו לרקוד לרגע. בקיצור, הוא עושה מלא שיעורי בית, ניתן לסמוך עליו בעיניים עצומות, הוא יהיה יותר מוכן מכם לחתונה.

הוספת תגובה
Jud-תמונה
Jud
רוצה שוב מסיבה!!!
5
19/03/2012

שמו של תומר ורד עלה בינינו כשבוע לאחר הצעת הנישואין. בתומר נתקלנו בפעם הראשונה כחצי שנה לפני שהתארסנו, בחתונה של חברים טובים שבה עבד והיה פשוט מעולה. המסיבה שלהם הייתה אדירה... נו שברגע שיגיע זמנינו, ניצור קשר איתו. תומר היה הדיג'יי הראשון והאחרון שאצלו היינו. הוא הסכים להגיע לטבריה, שם היה האירוע. ישר לאחר הפגישה איתו ידענו שזה סגור. הוא היה מאוד נחמד ואדיב והיינו מאוד שלמים עם ההחלטה. הגענו אליו שוב כשבועיים לפני החתונה, סגרנו קצוות לגבי העדפות מוזיקליות כאלה ואחרות. תומר מאוד נחמד וחברותי והכי חשוב - גאון מוזיקלי. הגענו לחתונה כאשר אנו בטוחים בבחירה שלנו, ללא שום חשש לגבי המסיבה. למרות הבטחון הגבוה שהיה לנו בתומר ורד, הוא עדיין הצליח להפתיע אותנו, המסיבה הייתה פשוט אדירה. החברים לא הפסיקו לפרגן, לחייך ולרקוד. בסוף הערב הוא אפילו הכין לנו הפתעה כיפית. ממליצה בחום!!!!! בעל האולם נכנס לבר לעבוד מרוב שהוא נהנה מהמוזיקה, סיפר לנו שהוא לא רואה אירועים מסוג זה באולם ורוצה שחתונת ביתו תהיה זהה לשלנו! השלב הבא הוא להמליץ לכל החברים שעדיין לא נישאו, כדי שנוכל שוב לרקוד לצלילו!!!

הוספת תגובה
יניב -תמונה
יניב
הדי ג'י תומר ורד בה' הידיעה
5
19/03/2012

הגענו לתומר דרך האתר הזה, הוא הדיג'יי הראשון שהלכנו אליו וישר ידענו שזה "זה". בפגישה הראשונה עשינו הכרות, הוא בדק איתנו איזו מוסיקה אנו אוהבים , איזה קהל יהיה לנו וכו'. נורא... ו את הרוגע והקלילות שלו, זרם איתנו בהכול. חשוב להדגיש כי ביקשנו מוסיקה מגוונת- ברוסית לצד של הכלה, מזרחית לצד של החתן ומוסיקה לטעמנו-החתן והכלה.

הוספת תגובה
אליאור -תמונה
אליאור
תומר המקסים!
5
03/03/2012

הגענו אל תומר דרך EASYWED ומאוד שמחנו להכיר אותו.קודם כל תומר הוא בן אדם מקסים!! התלהבנו ממנו ומהחתולים המדהימים שלו ישר והבנו שהוא בן אדם מיוחד!!הוא מאוד התאים את עצמו אלינו וגם... אל הקהל המגוון שלנו, נתן לנו לעשות שיעורי בית כדי שהוא יכיר את הסגנון שלנווביחד התאמנו מה אנחנו רוצים לקבלת הפנים ולמוזיקה. קבלת הפנים הייתה מקסימה והוא אפילו הכין לנו דיסק מתנה למזכרת עם כל השירים מקבלת הפנים. גם בריקודים הוא הרקיד את הרחבה והיה ממש כיף!!אחלה בחור, ראש טוב ומאוד מקצועי. נתן לנו הרבה טיפים לחתונה ובכלל והיה חבר גם מעבר..תודה רבה תומר!!! איש הקשר שלי היה: תומר ורד המקסים אהבתי אצל הספק: את היחס האישי, האכפתיות, ההומור והמקצועיות שלו. נפגשנו עם תומר ראשון וישר סגרנו איתו.

הוספת תגובה
שרון -תמונה
שרון
במילה אחת - תותח.
5
27/02/2012

כמו להרבה זוגות, גם אצלנו המוזיקה היתה מאוד מאוד חשובה לנו וידענו שעל זה אנחנו לא מתפשרים. אחרי שהיינו אצל כמה תקליטנים "מצאנו" את תומר ומהר מאוד הבנו שזה זה. מהרגע הראשון... ו אליו והוא הבין את הראש שלנו. היה איתנו מאוד מאוד נחמד ואדיב והרחבה.... אין דברים כאלה, אנשים לא נחו לרגע. לא הפסקנו לקבל מחמאות על המוזיקה. בקיצור - דיג'י תותח!

הוספת תגובה
רוית וגלעד-תמונה
רוית וגלעד
תומר ורד
5
08/02/2012

אנחנו רוצים להמליץ בחום על תומר ורד שהוא קודם כל אחלה בנאדם שכיף לעבוד איתו, סובלני, איכפתי והכי חשוב - מבין גדול במוסיקה. היתה לנו חתונה שדרשה שילוב של הרבה סגנונות מוסיקה... ר עשה לנו פשוט עבודה מצויינת. אפילו המבוגרים שנשארים לשבת היו מרוצים מזה שהיה אפשר לדבר אחד עם השני ולא היה רועש כי תומר דאג לכבות את הרמקולים ההיקפיים. אחרי החתונה תומר נתן לנו דיסק עם כל המוסיקה שהיתה בחתונה...מאז אנחנו לא מפסיקים לרקוד גם בבית. איש הקשר שלי היה: תומר ורד _________________________________________

הוספת תגובה