די ג'יי תומר ורד D.J. - freemusic - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 36 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על די ג'יי תומר ורד D.J. - freemusic - עמוד 36

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

401 חוות דעת על די ג'יי תומר ורד D.J. - freemusic

מיה ואיל-תמונה
מיה ואיל
מיה ואיל 20.03
5
07/07/2012

נפגשנו עם תומר כ-3 חודשים לפני החתונה בביתו, הפגישה הייתה מאד נעימה ואפשר היה לראות שתומר מבין במוזיקה ועוסק בזה מתוך אהבה. תומר דאג לסכם בכתב את כל מה שאמרנו על מנת להדגיש את... שוב לנו בחתונה. בלפני החתונה דאג לשלוח לנו מסרונים עם עצות ליום הארוך והמרגש. תומר היה לבבי ונעים ביותר. כל הבקשות שלנו בוצעו במלואן וכול האורחים שיבחו את עבודתו. ללא ספק שהדי.ג׳י הוא אחד הספקים החשובים בחתונה ומהפגישה הראשונה היינו בטוחים שתומר יעשה את עבודתו נאמנה. לתומר- הרבה תודה הרחבה לא הייתה ריקה לרגע ואני ואיל נהנינו מכל רגע

הוספת תגובה
חן וערן-תמונה
חן וערן
תומר ורד האלוף
5
06/07/2012

קודם כל מבחינה מקצועית, תומר הוא מקצוען אמיתי. הכי אהבנו שהוא פשוט ידע לקרוא את הקהל ולהתאים את המוזיקה לאנשים ולמצב. המעברים בין השירים היו פשוט תענוג. כל השירים האהובים עלינו... ביקשנו לפני החתונה, כמובן היו. מעבר להיותו מקצוען, תומר הוא פשוט בנאדם נפלא שמיד התחברנו אליו. התקשורת איתו היתה נעימה לכל אורך הדרך. תומר אתה אלוף, אוהבים אותך! בסוף החתונה הוא נתן לנו דיסקים עם השירים מהחתונה. והכי אהבנו שביום החתונה הוא שלח לנו SMS לא לשכוח לשתות מים. אמא שלי לא דואגת לי ככה.

הוספת תגובה
ליאת ואסף-תמונה
ליאת ואסף
תעצרו הכול! מצאתם את ה DJ שלכם!
5
03/07/2012

תומר ורד זה ה- DJ הכי טוב בישראל נקודה. קודם כל, הוא הרבה שנים בתחום אז הוא מאד מקצועי, אבל חשוב מכך- הוא אחלה בנאדם וממש כיף לעשות איתו חתונה. הפגישות לפני החתונה מתקיימות אצלו... בבית (עם במבה, דובדבנים ואפילו חתול ספינקס!), באוירה מעולה ובהמון המון הקשבה והכלה. הוא מאד צמא לשמוע על הטעם המוסיקלי ועלינו בכלל כדי שיוכל להבין את הראש שלנו ושל הקהל, ולזרום באירוע בהתאם. יש לציין שאנחנו זוג מוסיקאים, כך שהמוסיקה בחתונה הייתה אולי הנושא הכי חשוב לנו. בפגישות הגענו עם דיסק אונקי מחולק לתיקיות (מסכן תומר... :) וקצת חפרנו לו, אבל סמכנו עליו בעיניים עצומות ובקושי ניגשנו אליו עם בקשות באמצע החתונה. הוא ידע לזרום בטבעיות ובאהבה גדולה בין אהבת הקהל לבין האהבות הקטנות שלנו והרחבה הייתה מלאה בכל רגע נתון במהלך האירוע. חוצמזה- בסוף האירוע קיבלנו ממנו 4 דיסקים עם כל המוסיקה שהושמעה בחתונה. לא מלך...? קיצר- מצאתם DJ! מברוכ :) מאד אהבתי שהחתונה הייתה לא רגילה מבחינת המוסיקה- קיבלנו את הרוק שלנו וקיבלנו קהל מרוצה. חשוב לציין, שגם בשירי המטאל הכבדים שבהם הרחבה קצת "הידלדלה" מבחינת כמות הרוקדים, תומר ידע בשניות (!!) להרים את כולם בחזרה ולהקפיץ את האולם. ועוד משו קטן וחשוב- עשינו קטע קצר עם שתי גיטרות חשמליות, וחשוב להגיד שהבאלאנס והסאונד היו מעולים (ותודה גם לשלומי הסאונדמן!), שמעו אותנו אחלה ומגיע לתומר שאפו! בקיצור הבנאדם שפיץ!!! :)

הוספת תגובה
Gilad ומירב-תמונה
Gilad ומירב
הDJ הנכון עבור כל מי שאוהב לשמוח ולהנות
5
01/07/2012

תומר היה מעולה בכל פרמטר שאפשר לחשוב עליו. הפגישות איתו היו שילוב של מקצוענות וכיף, פשוט האזנו למוסיקה שהוא השמיע לנו ונהננו, וכל ההתנהלות לאורך כל הדרך היה תענוג אחד... ה עצמה תומר הגיע מוקדם למרות פקק עצום שהיה בדרך (יחי האופנוע) ולמרות שהטכנאי שלו איחר, ולא היתה לו אפילו עמדה, מוסיקה נהדרת התנגנה ועוד איך. (הוא הביא גיבוי של כל המוסיקה איתו, התחבר למחשבים של הגן ולמערכות שלהם, וניגן את המוסיקה כאילו היא היתה מהעמדה המקצועית שלו) קיבלנו מחמאות מפה ועד הודעה חדשה על תומר, גם על בחירות השירים, גם על ההתנהלות שלו ובעיקר הוא פשוט ידע כל רגע מה קורה ברחבה ואיך לגרום לאנשים להמשיך לרקוד ולרקוד. (ואי אפשר בלי להזכיר את חמוסקס ז"ל וקים המקסימים שעשו לנו שמח בכל פגישה)

הוספת תגובה
מיטל ואמרי -תמונה
מיטל ואמרי
תומר ורד
5
01/07/2012

התחתנו לפני שבוע בבית על הים, הגענו לפגוש את תומר, מרגע שנפגשנו איתו, הפסקנו לחפש, ידענו שהוא האחד. תומר ורד הוא dj מעולה שעזר לנו מאוד בניהול האירוע. יחס אישי וחם, כמו גם... ם טובים במוזיקה ובשאר הארגונים של החתונה. העיף לנו את הרחבה למקומות אחרים לגמרי. לאורך כל הדרך היה מדהים היחס האישי והחם פשוט יוצא מן הכלל , בחור מדהים , קשוב , מייעץ , והכי חשוב עוש את העבודה שלו בצורה מדהימה מומלץ בחום רב איש הקשר שלי היה: תומר ורד אהבתי אצל הספק: יחס חם ואוהב לא אהבתי אצל הספק: כלום, הכל מצויין הערות למחיר: דרך חבילה של איזיווד

הוספת תגובה
Mor Rockban Aish-תמונה
Mor Rockban Aish
חוות דעת
5
01/07/2012

מלך. אין מלה אחרת. פשוט מלך.כל הערב הרחבה היתה מפוצצת באנשים, כל הסגנונות החל מתימנית וכלה ברוק כבד עברו שם, ולא היה אחד שלא רקד !!תומר היה מעולה לאורך כל הדרך, התעניין בכל... ים, הציע רעיונות מגניבים, ואפילו צילם את הסולו שאחי ניגן בסלואו והעלה לפייסבוק :)הגיע לפנינו לאולם ותקתק את כל המוזיקה הנהדרת בקבלת הפנים שגרפה אינספור מחמאות מכולם.באמת אין מלים לתאר כמה נהננו, וכמה האורחים שלנו נהנו בערב החתונה. אהבנו במיוחד את הקלילות של תומר, את היחס החם ואת ההתעקשות להשאיר את המוזיקה עד שהאדם האחרון ירד מהרחבה! תומר - אתה הגדול מכולם ! תודה רבה על ערב פשוט מושלם !!

הוספת תגובה
tamar -תמונה
tamar
פשוט מעולה!
5
26/06/2012

פשוט מעולה... בפגישות איתו ניתן להרגיש שהוא באמת מבין ובעל נסיון. אבל הכי חשוב זה שהוא קורא את הקהל בצורה מדהימה ויודע לשלב את בקשות הזוג שניתנו מראש יחד עם הקריאה המדהימה שלו את... הקהל. אנחנו נתנו לו כיוון כללי (מה אוהבים ומה לא וכו'), ומשם נתנו לו לזרום לבד והוא עשה זאת בהצלחה מרובה (פשוט שגר ושכח ויש על מי לסמוך...). נקודה נוספת שהייתה מעולה זה שהוא שמר על קצב גבוה עד הרגע האחרון ולא ניסה לסיים את החתונה עם שירים של סוף... אהבתי אצל הספק: האינטראצקיה האישית במהלך תכנון החתונה (נסו ותראו, קשה להסביר את זה). שמר על קצב גבוה עד הסוף. קריאת קהל מטורפת.

הוספת תגובה
גיל שחר-תמונה
גיל שחר
חתונה מושלמת
5
24/06/2012

תומר הוא מקצוען אמיתי שעושה את מה שהוא אוהב וזה מורגש בכל פרט, החל משלבי התכנון בהם הוא לומד להכיר את הזוג ויודע להתאים בעצמו את המוסיקה המתאימה וכלה בערב החתונה עצמו והדאגה... רוע יהיה הכי מוצלח שאפשר. תומר נתן לנו את ההרגשה שיש על מי לסמוך וניקה אותנו מהרבה מאד כאבי ראש ודילמות... החתונה התרחשה ביום רביעי והאורחים לא הפסיקו לרקוד! תומר היה צריך להפסיק את המוסיקה כדי שילכו לאכול... תומר התאים את המוסיקה לקהל היעד באופן מושלם, הרחבה לא התרוקנה לרגע... (הריקודים נמשכו עד אחרי 02:00) תומר והצוות שלו עשו עבודה מדהימה ואנחנו ממליצים בחום וללא סייגים! איש הקשר שלי היה: תומר אהבתי אצל הספק: את העובדה שמבחינת תומר הוא היה נשאר לתקלט עד שש בבוקר... ואת עשרות ההערות שקיבלנו מהאורחים על המוסיקה המדהימה שבחרנו (לא עשינו כלום- זה הכל תומר...)

הוספת תגובה
idan וshila-תמונה
idan וshila
תומר ורד מספר 1
5
23/06/2012

תומר ורד , האיש המדהים שהביט זורם בדמו העיף לנו את הרחבה למקומות אחרים לגמרי לאורך כל הדרך היה מדהים תמיד הרגשנו שאנחנו הזוג היחיד שהוא מלווה היחס האישי והחם פשוט יוצא מן הכלל... , בחור מדהים , קשוב , מייעץ , והכי חשוב עוש את העבודה שלו בצורה מדהימה אין אדם אחר מלבדו שהיינו רוצים לראות מעל לרחבה שלנו מומלץ בחום רב איש הקשר שלי היה: תומר ורד אהבתי אצל הספק: היחס האישי והמדהים , נותן לאורך כל הדרך תחושה שאנחנו הזוג היחיד שהוא מלווה פשוט סוג של vip לא אהבתי אצל הספק: אין דבר כזה

הוספת תגובה
לירז וחגי-תמונה
לירז וחגי
מעולה!!!!!!!!!
5
19/06/2012

תומר היה פשוט מדהים! מההתחלה ידענו שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות. כל הדרך שעברנו איתו הייתה כל כך מקצועית וכל כך מושלמת . מהגלויות שקיבלנו ממנו בחגים ועד האס אמ אסים הקטנים.... כל פעם שנזכרתי בשיר שבא לי שיהיה באירוע, הוא ישר הוסיף לי לרשימה. האוירה הייתה מדהימה ברחבה ואנשים לא יכלו להפסיק לרקוד! מקצוען ברמות אחרות ובן אדם מדהים! היה ערב מושלם!!!!

הוספת תגובה