אלמוג בר מוזיקה לאירועים - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על אלמוג בר מוזיקה לאירועים - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

10 חוות דעת על אלמוג בר מוזיקה לאירועים

אביתר ודריה-תמונה
אביתר ודריה
אלמוג בר
5
19/07/2011

למרות שלבסוף לא סגרתי עם אלמוג, אני חייב לציין לטובה את הטעם המצוין שלו במוזיקה. לא רק שאלמוג הינו דיג'יי מעולה, הוא גם בחור מקסים ולבבי שמוכן לעזור ולייעץ גם בנושאים אחרים שאינם... מוזיקה... בנוסף, חשוב לציין לשבח את האדיבות והחביבות של אלמוג

הוספת תגובה
מיכל וטל-תמונה
מיכל וטל
"....מזל שיש אותך..."
5
14/07/2011

כדי לתאר את הערב העצום והנדיר הזה צריך להעלות את כל ה DVD לאתר... ומכיוון שלא ניתן להראות אז ננסה לתאר במילים: אלמוג הפך את הערב הזה לחוויה כל כך עצומה שלא השאירה אף אחד מהאורחים... על הכיסאות, הוא קרא את הקהל ונתן תחושה של קסם עם קצב מבלי להוריד לאף אחד את הדופק. מלכתחילה החיבור היה חזק מאחר ומצאנו בן אדם צנוע ורגיש לכל בקשותינו, ולאורך כל הדרך ליווה אותנו ולא רק שמע אלא ממש הקשיב! אלמוג היקר, צריך כישרון מולד כדי להביא ערב כזה לשיא השיאים כך ש-400 איש יהנו מכל רגע... מאחלים בהצלחה ואוהבים, מיכל וטל וינר 11.7.2011.

הוספת תגובה
אלינור וגולן-תמונה
אלינור וגולן
אחלה די ג'י
5
30/06/2011

אל אלמוג הגענו בטעות אחרי שדי ג'י אחר היה תפוס באותו ערב והמליץ עליו. מייד התקשרתי אליו וקבענו פגישה. למרות שהוא היה הדי ג'י הראשון שראינו, אחרי פחות מ 15 דקות כבר ידענו שאין... ר צורך לחפש. אלמוג נגע בנו קודם כל באישיות החמה והנעימה שלו. הוא גם היה סופר מיקצועי ויכל לשלוף כל שיר שרק הזכרנו בשניות. מההתחלה ועד אחרי האירוע, אלמוג רק הרשים אותנו בצורה מאוד חיובית. בחתונה הוא ידע איך לשמח את כל האורחים וכמובן אותנו. אין מילים בפי לתאר עד כמה אני מבסוטית מימנו וממליצה עליו באחריות!!

הוספת תגובה
רומי ותומר-תמונה
רומי ותומר
אל תחשבו פעמיים
5
21/02/2011

את אלמוג בר לא ראינו בפעולה טרום החתונה....הייתה פגישה ופשוט ידענו שהוא הדי ג'יי שלנו. הרחבה לאורך כל החתונה, עד השעות הקטנות הייתה מלאה באנשים, מבוגרים וצעירים, רוקדים... ל בחירת השירים הייתה מגוונת, מתאימה לקהל והכי חשוב- מקפיצה וממלאת באנרגיה. אז שוב, אל תחשבו פעמיים!

הוספת תגובה
ילנה ומאור-תמונה
ילנה ומאור
הדיג'י הטוב ביותר
5
12/12/2010

אלמוג היה אחת הבחירות היותר טובות שלנו בדרך לחתונה. בזכותו הרחבה נשארה מלאה עד השעות הקטנות של הלילה. הוא שלב את רוב השירים שבקשנו, והמוסיקה היתה מעולה ומגוונת.

הוספת תגובה