אלמוג בר מוזיקה לאירועים - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

אלמוג בר מוזיקה לאירועים

053-9418131
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • די ג'יי

  • מחיר
  • 4000 עד 6000 ₪

אלמוג בר מוזיקה לאירועים

קצת על העסק

איך מגיעים לאלמוג בר מוזיקה לאירועים

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

אלמוג בר מוזיקה לאירועים - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

10 חוות דעת על אלמוג בר מוזיקה לאירועים

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
גולש-תמונה
גולש
Dj מושלם שידאג שכולםםםם יהיו על הרחבה 💃
5
26/01/2020

אלמוג מקסים ומקצועי! בעל ידע ענק במוזיקה יודע לקרוא את הרחבה ולהתאים את המוזיקה לקהל ולבקשות של הזוג. הרחבה הייתה מלאה וגם מבוגרים שבדרך כלל יושבים קמו לרקוד. מומלץ בחום!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
טל ורועי-תמונה
טל ורועי
הדיג׳יי המושלם!
5
28/06/2016

אל אלמוג הגענו מהמלצה של חבר ויצאנו הכי מרוצים שאפשר! נפגשנו פעמיים לפני החתונה וכל פגישה הייתה מהנה ופרודוקטיבית, אלמוג קלע בול לטעם המוזיקלי שלנו, עזר לנו להחליט על שירים... ו ולשבירת הכוס ונתן לנו הרגשה שאנחנו בידיים טובות. אצל אלמוג מקבלים גם טיפים למהלך החתונה, הוא דואג שתדעו כל מה שצריך לדעת מראש ככה שלא תהיו בלחץ ביום החתונה (איך לשים את ההינומה, איך שוברים את הכוס בצורה נכונה ועוד...) במהלך החתונה אלמוג ידע לקרוא את קהל האורחים ככה שכולם רקדו כל הערב! בקיצור - מ ו ש ל ם ! מומלץ!!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
dimaneme-תמונה
dimaneme
Amazing is an understatement
5
24/10/2014

אתמול היה הערב הכי מדהים בחיי ובחיי אישתי. זכינו להתחתן תחת ניצוחו של הדיג'יי הכי מדהים שיש, והמילים האלו לא עושות חסד לאלמוג. אין מילים לתאר את המקצועיות, הכישרון, האכפתיות... ס האישי של אלמוג. ההחלטה לעבוד עם אלמוג בר הייתה אולי ההחלטה הכי חשובה שקיבלנו בתכנוני החתונה.. מהרגע הראשון שהחלטנו לעבוד יחד ועד לסוף החתונה הרגשנו שיש לנו על מי לסמוך, וזה לא היה brainer מבחינתנו, מרגע שאלמוג התחיל לדבר הבנו שזה זה. אבל החתונה, וואו, פשוט מ-ד-ה-י-ם. אלמוג הרים את הרחבה, החל מהצעירים, המבוגרים, הילדים, כולם כאחד קטשו את הרחבה. אלמוג ידע לקרוא את הקהל בצורה פשוט גאונית. ברצוני לצייין שביום לפני החתונה החלטנו לשנות את שיר החופה ולהוסיף גיטריסט שינגן בלייב. אלמוג, לא רק שלא נרתע מזה, הוא מיד ערך את השיר שרצינו כדי שהגיטריסט יוכל להתאמן. והתוצאה הייתה מושלמת.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
עינת ושלומי-תמונה
עינת ושלומי
פשוט מדהים
5
05/03/2012

ביום חמישי 1.3.12 התקיימה החתונה שלי. אלמוג הייתה הבחירה שלנו לדייג'יי ומהיום הראשון שפגשנו אותו הבנו שמדובר במקצען אמיתי. אדם שמביא נטו מוזיקה איכותית לפי הקהל של הזוג. סגרתי עם... אלמוג שנה לפני האירוע ואין ספק שההחלטה שלי הייתה מדוייקת הקהל שלי לא הפסיק לרקוד גם המבוגרים וגם הצעירים גם האיטלקים וגם העיראקים. אני ממש מבקשת כשאתם רוצים לבחור דייג'יי לחתונה תשאלו את עצמכם שאלה 1 יחידה האם האדם שעומד מולכם הוא בעל הנסיון המתאים להרים לכם את האירוע לשמיים ואלמוג אכן כזה הוא פשוט שידרג לי את האירוע . דרך אגב אני הגעתי לאלמוג דרך חוות הדעת ולכן חשוב לי לתת גם את שלי מבטיחה שלא תתחרטוווווו!!!!! ואלמוג תודה רבה על אירוע מדהים.

הוספת תגובה
yuliaser-תמונה
yuliaser
חתונה יוליה ורועי 26.9.11 לימון ארועים
5
13/12/2011

אני חייבת להגיד, שמדובר בדיג'י המושלם. למרות שעברו כבר יותר מחודשיים, הרגשתי צורך להודות ולהמליץ בחום על הדיג'י אלמוג בר. הגענו לאלמוג במיקרה דרך הצלם שלנו בכלל, אחרי שפסלנו... ו אחר - וסגרנו כבר באותו ערב. אנחנו בד"כ לא כאלה פזיזים אבל משהו באלמוג אמר לנו שזאת ההחלטה הנכונה ובדיעבד אנחנו שמחים מאד שלא הססנו. לאורך כל תכנון הארוע, אלמוג היה קשוב לכל בקשה ומשאלה והיו לא מעט, כמו שירים שחפשנו, וריקוד שלנו שתוכנן בקפידה שגם היה כאב ראש לא קטן, והשיר בחופה - כל הארוע היה ממש תלוי בטיימינג המושלם - ופשוט הצליח לו! יותר מזה, הבקשות שלנו לשירים מולאו באופן הכי מדוייק ואפילו כאשר חברה שלי ביקשה אינפקטד - הוא סירב לה בעדינות ורק לאחר קבלת אישורי השמיע את השיר. מדובר בבן אדם מקסים ומקצוען אמיתי. מומלץ בחווווםםםםם.

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים