ברנע שירותי מוסיקה - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על ברנע שירותי מוסיקה - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

10 חוות דעת על ברנע שירותי מוסיקה

מור וארז-תמונה
מור וארז
ערן ברנע ROCKED OUR WEDDING!!!
5
16/07/2012

אל ערן ברנע הגענו בעקבות המלצות חמות של חברים. מהמפגש הראשון איתו ידענו שאין שום סיבה להתלבט עוד. הוא קולע בול לטעם האישי ולמה שהחתונה צריכה. הוא זה שנתן לנו את שיר החופה, שיר... ירת הכוס, הסלו, תחילת הריקודים, הכל... כי איתו פשוט לא צריך לדאוג. הוא כבר ידאג להכל. בזכות אנשי מקצוע כאלו כל כך כיף להרים אירוע כזה!!! ממליצים בחום :)

הוספת תגובה
Frederica -תמונה
Frederica
Nadav Sion is the BEST DJ ever
5
13/12/2011

I would very highly recommend Nadav to anyone looking for the time of his life !!!!!!! Nadav was professionnal, personal, flexible within our program, responsive to the... s/needs of the guests . Nadav, thank you so much for everything: you made it the WEDDING OF OUR DREAMS! The dance floor was full all night long and people still talk about what a great DJ we had! You perfectly knew how to blend our European and Israeli families together. You read our family, friends very well and did spectacular job . We were blessed to have had youa referred by a friend and we are happy to recommend you to other family and friends in the future. Thank you again for everything, you are fantastic!

הוספת תגובה
רויטל ושלומי-תמונה
רויטל ושלומי
עשה לנו את החתונה.
5
16/01/2011

הגענו לערן בעקבות המלצה של חברים. ערן נתן לנו שירות אישי ומקצועי. יודע לקרוא את הקהל ולתת לכולם את המענה המתאים. קיבלנו מחמאות על המוזיקה ממבוגרים וצעירים כאחד. אומרים שהוא מספר... אחד ואנחנו מסכימים.

הוספת תגובה
יפעת ושמעון-תמונה
יפעת ושמעון
נדב ציון פשוט מלך!!!
5
07/01/2011

נדב ציון הדיג'י הכי תותח שיש!! מקצועי בטירוף, יודע לקרוא את הקהל, ואותנו, מעודכן בכל מה שצריך, חברמן אדיב בטירוף תמיד הקשיב לנו וסייע לאורך כל הדרך ופשוט נהנינו מכל התהליך איתו!... המשרדים מדוגמים והצוות בכלל מקסים ואיכותי, בקיצר עשה לנו את החתונה, וגם לעוד כמה זוגות חברים שלנו שפשוט לא יכולים בלעדיו, מומלץ מכל הלב!!!!

הוספת תגובה
נורית וגיא-תמונה
נורית וגיא
צחי גרין - תותח על!
5
03/10/2010

אל צחי הגענו בעקבות המלצה של חבר. אנחנו היינו הזוג החמישי שהוא הפנה לצחי לאחר חתונתו ומה יש להגיד - לא התאכזבנו. מהרגע הראשון שפגשנו את צחי, הבנו שמדובר באחלה בן אדם. החיבור היה... מיידי ואיך אפשר שלא?! מדובר בבן אדם מקסים ונעים שמתחברים אליו בשניה. צחי קלט אותנו ישר ומיד הציע לנו מוזיקה לטעמנו ואף הציע לנו את שיר החופה שגרף מחמאות רבות בשל הייחוד שלו וההתאמה שלו אלינו ורק על כך מגיעות לו המון תודות. לגופו של עניין, האירוע היה מדהים! הרחבה הייתה מלאה מהרגע הראשון שלאחר החופה ואנשים סרבו ללכת לאכול. מדובר ברחבה ענקית שהייתה מלאה לאורך רובו המוחלט של הערב. עד היום אנחנו מקבלים מחמאות על האופי המסיבתי של החתונה ועל הדי-ג'יי. בקיצור, לא להסס. אין עליו! כמו שכתבנו בכותרת - פשוט תותח על!! גיא ונורית

הוספת תגובה