ברנע שירותי מוסיקה - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

ברנע שירותי מוסיקה

053-6130513
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • די ג'יי, הרכב מוזיקלי

ברנע שירותי מוסיקה

קצת על העסק

איך מגיעים לברנע שירותי מוסיקה

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

ברנע שירותי מוסיקה - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

10 חוות דעת על ברנע שירותי מוסיקה

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Adi-תמונה
Adi
נדב ציון
5
24/06/2016

את נדב ציון שמענו לראשונה מתקלט במסיבות בצפון ומיד ידענו שמדובר בדי ג'יי מקצועי בטירוף. בפגישה הראשונה הקליק היה מיידי, נדב הסביר לפרטי פרטים כיצד ייראה ובעיקר יישמע האירוע שלנו... ועשה זאת בסופר מקצועיות, יחס אישי וחם, סבלנות ואנרגיות טובות. לאורך כל הדרך ידענו שאנו יכולים לפנות לנדב בכל שאלה, בעיה או בקשה. בחירת השירים היתה משותפת, נדב הבין את הראש שלנו וידע בדיוק מה להמליץ ומתי לתת לנו את החופש להחליט לבד. החתונה עצמה היתה המסיבה הכי כייפית שהיינו בה, להיט אחר להיט, רחבה מלאה כל הערב וכמובן האנרגיות המטורפות שנדב מקרין מעמדת הדי ג'יי. נדב, אוהבים אותך, מעריכים אותך ומודים לך מקרב לב על חתונה מושלמת!!!! מתי קובעים דייט בלופט??? ♥♥♥ ולכל הזוגות שעדיין לא סגרו די ג'יי- אין מה להתלבט בכלל... רק נדב ציון המלך!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
עדי-תמונה
עדי
מס' 1!!
4.8
10/09/2014

ערן מס' 1 בתחומו!! זו ההחלטה הכי טובה שעשינו בכל תכנון החתונה! אין ספק שהוא הרים את הערב בצורה בלתי רגילה, האורחים לא הפסיקו לרקוד עד 2 וחצי לפנות בוקר וגם אז הפסקנו כי כבר כאבו... לנו הרגלים... אם אתם רוצים מסיבה אמיתית בחתונה שלכם - זה המקום!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Joni-תמונה
Joni
תותח!!!
5
21/10/2013

ערן עשה לנו את האירוע. אמנם קצת יקר, אבל שווה כל שקל ואפילו הרבה יותר. אין יותר מקצועי ממנו! היה תענוג לעבוד איתו לפני האירוע ובמהלכו. תודה ערן!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מאיה -תמונה
מאיה
מצויין
5
25/11/2012

ערן ברנע הוא מקצוען אמיתי. כל הפגישות לפני החתונה היו כיפיות עם וויסקי והקשבה למוזיקה. ערן היה מאוד מומלץ על ידי הרבה חברים ומשפחה וגם אנחנו ממליצים. יש לו ידע מוזיקלי נרחב והוא... ידע להבין את הטעם המוזיקלי שלנו ועזר לנו לבחור שיר כניסה, שיר יציאה וסלואו. הוא היה מאוד רגיש במהלך האירוע, ושילב במוזיקה קטעים מהברכה שהקראנו במהלך החופה ומשיר שהחתן ניגן לי. למרות שהתחתנו ביום ראשון, החתונה נמשכה עד 3 בלילה בזכותו!! אנשים לא רצו ללכת!

הוספת תגובה
השפינרים והשפינרים-תמונה
השפינרים והשפינרים
נדב ציון ברנע מוסיקה
5
06/11/2012

אם אתם רוצים חתונה מושלמת באמת אז הדבר הכי חשוב הוא הדיג'יי. את נדב ציון פגשתי ממש בתחילת החיפושים שלנו, הלכנו אליו יחד אני ובעלי והיה קליק מיידי, הוא קלט אותנו בצורה ישירה, את... עם שלנו ואת סגנון האירוע, זה כל כך הרשים אותי שנדלקתי עליו ישר וידעתי שזה הדיג'יי שאני רוצה לחתונה שלי. כל הביקורות על נדב אכן נכונות, הוא פשוט קשוב לקהל שלו ויודע לקרוא אותו באופן מעולה. החתונה שלי נערכה ביום שני ונמשכה עד 2:00 לפנות בוקר, מה שלא קורה בדרך כלל באמצע השבוע. הרחבה תמיד היתה מלאה ואנשים פשוט לא רצו ללכת (אני כבר רציתי ללכת כי מתו לי הרגליים מלרקוד). שיר אחרי שיר נדב הצליח לרגש את הקהל, הוא והעוזר שלו עשו עבודה נהדרת בחלוקת ההפתעות בהדרגה. חשוב לי לציין שאצל נדב העבודה שלו היא לא רק להבין את הסגנון של האירוע ולהשמיע פלייסליסט בהתאם לדרישות החתן והכלה. הוא עוזר לכם לבנות קונספט שלם של אירוע, משלב טיפים נהדרים (מתי כדאי לעשות ריקוד סלואו, כיצד לפתוח את האירוע מבחינת הריקודים, כיצד להרקיד את המבוגרים ולשמור על אוירה שמחה ועוד מלא שבכלל לא חשבתי עליהם לפני שהוא אמר לי). נדב שווה כל שקל, אפילו שהוא לא זול. בעלי הסתייג מהמחיר ושקל אופציות אחרות לאחר ששמע שחברים שלו לקחו דיג'יי ב1500-3000 שקל אבל אני התעקשתי בגלל הכימיה שהיתה לנו איתו. פשוט ידעתי שאני יכולה להיות שקטה מבחינת המוסיקה בחתונה. לאחר שבעלי ראה את ההבדל בין נדב לקולגות שלו- הוא הבין שצדקתי. קיבלנו מלא מחמאות על האירוע בזכותו

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים