ג'קסון עיצובים - תכשיטים ואקססוריז: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 4 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereForComp_ServicePricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על ג'קסון עיצובים - עמוד 4

דירוג גולשים

4
איכות
3.5
שירות
3.5
זמינות
3.5
מחיר
3.5

כתבו חוות דעת

28 חוות דעת על ג'קסון עיצובים

עדן ותומר-תמונה
עדן ותומר
מבחר ענק במחירי רצפה!!
5
06/01/2011

ראינו בערך 50 חנויות תכשיטים, ובג'קסון היה את המבחר שהיה בכל ה50 חנויות ויותר!! בפעם הראשונה שהגענו היה בגלל התגובות פה באתר, ראינו כל כך הרבה טבעות והתבלבלתי מרוב המבחר העצום.... מנו עין על כמה טבעות והחלטנו לחזור בפעם אחרת שנהיה יותר "ממוקדים מטרה" חזרנו שוב, וכמובן ששנינו יצאנו עם זוג טבעות מהמם והכי זול שמצאנו. אנחנו שנינו מאוד מאוד מרוצים מהבחירה, מהשירות והסבלנות!!

הוספת תגובה
רבקה ואבי-תמונה
רבקה ואבי
קנינו שם 2 טבעות נישואים
4
06/01/2011

הגענו בשעה סבירה בצהריים אז לא היה צפוף כמו ששמענו שקורה לפעמים. יש מלא מלא מגשים של טבעות והכל מפוזר וזה לא הולך לפי סדר מסוים אבל מצאנו את הטבעות שלנו ויצא לנו ממש זול ביחס... ומות אחרים, התמורה שווה את המחיר.

הוספת תגובה
rini ושלומי-תמונה
rini ושלומי
אין על ג'קסון!!!
4
12/11/2010

מבחר עצום, יחס חם, מחיר הוגן, עבודה מהירה, מומלץ בחום!!! ריני ושלומי צדקה

הוספת תגובה