ג'קסון עיצובים - תכשיטים ואקססוריז: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereForComp_ServicePricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על ג'קסון עיצובים - עמוד 2

דירוג גולשים

4
איכות
3.5
שירות
3.5
זמינות
3.5
מחיר
3.5

כתבו חוות דעת

28 חוות דעת על ג'קסון עיצובים

רן-תמונה
רן
שירות מצויין !
5
27/02/2014

הגעתי לג׳קסון בעקבות המלצה של חבר בכדי לרכוש טבעת אירוסין. במקום מבחר עצום של טבעות, ולמוכרות יש סבלנות אינסופית - עברנו על כל טבעות האירוסין וסיננו מתוכן לאט לאט את הטבעות, עד... הגעתי להחלטה הסופית. היהלום הותאם למחיר הטבעת ונאמר לי שהטבעת תהייה מוכנה כעבור שבוע. למחרת הופתעתי לשמוע שהטבעת כבר מוכנה. במעמד הקנייה קיבלתי גם הנחה וגם עגילי פנינה במתנה, והערכת הטבעת עבור הביטוח היא בעלות של יותר מפי 2 ממה ששילמתי בסוף. ממליץ בחום להגיע במהלך השבוע ולהימנע מלהגיע ביום שישי.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
יעל דגני-תמונה
יעל דגני
חווית קניה מענגת מפנקת ומלאת תשומת לב.
5
15/01/2014

על גקסון שמעתי מהתכשיטן האישי שלי ועל כך אני מודה לו מכל ליבי . אני אומנם אם החתן אך הזוג הצעיר ביקש שהבוא איתם ופשוט נהנתי. התקבלנו בחיוך חם ומאיר פנים מיד הצמידו לנו דיילת ששמה... נטי והיא היתה איתנו והראתה לנו טבעות בלי סוף עם המון סבלנות ולאחר חצי שעה של מדידות מצא הזוג הצעיר את מבוקשו המבחר פשוט עצום ומרהיב והמחיר? חבל"ז 2 הטבעות שאחת מהן היא של דורה עלו 1940 ש"ח. ברור לי שאת התכשיט הבא שלי אני קונה שם . תודה על היחס ןעל חווית קניה מענגת

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
שירן-תמונה
שירן
טבעות נישואין
5
19/11/2013

המחיר של הזהב שם מאוד זול יחסית למתחרים. המבחר ענק!!!!אי אפשר שלא למצוא שם משהו. הבעיה היחידה זה שזו חנות ענקית, וקצת הולכים לאיבוד. לנו עזרו מאוד להסתדר שם ואנחנו היינו מאוד... צים. על הטבעת שלי אני לא מפסיקה לקבל מחמאות. אני מאוד מרוצה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Iris And Steve-תמונה
Iris And Steve
טבעת אירוסין
1
30/09/2013

קניתי יהלום באופן עצמאי בגלל שאיכות היהלום היה מאוד חשוב לי. לאחר הרבה המלצות פניתי לג'קסון על מנת שיכינו לי טבעת וישבצו לי את היהלום. כשבאתי לקחת את הטבעת לפני ההצעת נישואים... תי שהיהלום שובץ ממש ממש עקום ושהכינו לי טבעת 14K במקום 18K שביקשתי וכמובן שילמתי... אבל כבר רציתי להציע ולא רציתי לחכות עוד שבועיים... לאחר ההצעה חזרנו על מנת ליישר את היהלום, ומרוב שהעבודה היתה גרועה היו חייבים להכין טבעת חדשה... בפעם הראשונה הכינו שוב טבעת 14K ודגם שונה לחלוטין... בפעם השנייה שוב 14K ושוב דגם אחר לגמרי... בפעם השלישית שוב 14K ושוב דגם לא קרוב למה שביקשנו... המשכנו להיות סבלניים... בפעם הרביעית כבר ממש התבאסנו! שוב 14K ושוב דגם אחר. ביקשתי את הכסף חזרה והסבירו לי מלא הסברים מטופשים למה אי אפשר ולמה יותר טוב 14K ועוד ועוד... לי כבר לא היתה סבלנות ביקשתי שיתקנו את הטבעת שהצעתי איתה נישואים ע"י ניסיון להשלים את הזהב החסר ע"י הלחמה. החזירו לי הפרש כספי בין ה14K ל18K ממש מזערי (ולא לפי המחירון שהיה שם) ושוב התחילו שזה מחיר קנייה ולא מכירה ועוד שטויות. בקיצור עוגמת נפש מטורפת!!!! כל ביקור שם זה חנייה של 50 שקלים והמתנה של שעתיים!!! לא ממליץ בכלל!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
korin-תמונה
korin
עוגמת נפש שאין לתאר! אשמח לחסוך עוגמת נפש זו מזוגות אחרים
2
26/09/2013

איך לתאר את שהלך בחנות- שוק! אנשים דוחפים אותנו, נתקעים בנו, העובדת שהציגה לנו את הטבעות "זרקה" אותנו לעובדת אחרת, שהייתה בכלל עם זוג אחר ולא ממש "שמה" עלינו- בקיצור סיוט!... . לצערי הרב בעלי שיכנע לחזור. לפני תשלום המקדמה הדגשנו לעובדת שאם הם לא יכולים להתחייב שהטבעת תגיע שבוע לפני החתונה, אנחנו לא קונים אותה. העובדת הבטיחה לנו שאין לנו מה לדאוג ושהטבעת תגיע גג עד ליום ראשון ה-1/9/13. ב1/9/13 בעלי אמר להם שאנחנו באים במיוחד מהדרום, שכן הבטיחו שהיא תגיע עד ליום זה. ניר אמר לבעלי שהטבעת תשתחרר מהמכס בשלישי ותהיה אחר הצהריים (אציין שיום לאחר מכן היה ערב ראש השנה, כך שלא היה מקום לעיכובים כלל!!!). בעלי הסביר לתומר, הבעלים, שביום שני זה היום האחרון שאחנו יכולים לבוא לקחת את הטבעת, משום שאנחנו מהדרום, מה גם שהם אלו שהתחייבו לתאריך מסוים ועל פי הבטחה זו לקחנו שנינו ימי חופש מהעבודה וריכזנו את כל הסידורים האחרונים שהיו לנו במרכז הארץ. תומר אמר שאין לו מה לעשות וזה לא תלוי בו. בעלי ניסה להסביר שאין לנו אפשרות לבוא ביום שלישי ומשום שזה טעות של העסק ולא שלנו, מן הראוי שהוא ימצא פיתרון ויביא אלינו את הטבעת. בעלי הגדיל לעשות ואמר לו שלא יביא את הטבעת עד אלינו לאזור באר שבע, אלא שנפגש באמצע הדרך באזור צומת כנות. ולתגובה הזאת, ממש לא ציפינו! תומר התפרץ על בעלי, אמר מילים שממש לא ראויות לצאת מפי אדם בעל עסק ולאחר שסיים להוציא את זעמו ניתק לבעלי בפרצוף. העסק הנוראי הזה, או יותר נכון הבעלים, תומר, השאיר אותנו כבולים פחות משבוע לפני החתונה, ללא טבעת וללא זמן ללכת לקנות טבעת אחרת, שכן היינו בפתחו של ראש השנה שמייד אחריו הייתה חתונתנו.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
DADY-תמונה
DADY
לא מספיק מקצועים בטבעות אירוסין עם יהלום
3.5
18/09/2013

רכשנו שם טבעות נישואין מזהב בלבד יש מבחר גדול לא מומלץ לקנות שם טבעת אירוסין עם יהלום לא מספיק מקצועיים ביהלומים - הציעו לנו תעודות לא של GIA עדיף לרכוש יהלומים אצל חברי בורסה... לבד בבורסת היהלומים

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
orelgo-תמונה
orelgo
אחלה חמודים!
4.5
22/07/2013

הגענו לג'קסון באמצע שבוע (יום רביעי). קיבלה אותנו בחורה חמודה בשם קים שעשתה איתנו את כל הסיבוב וסייעה רבות בסינון ובבחירה של הטבעות הסופיות. המחיר סביר. הטבעות עברו הצרה והיו... נות תוך יומיים. לא מומלץ להגיע בשישי.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
נועה ואור-תמונה
נועה ואור
ג'קסון תכשיטים (מתחם הבורסה)
4.5
25/02/2013

מבחר ענק של טבעות אירוסין/נישואין ודוגמאות מיוחדות ויפות. מחירים בהתאם לשוק. שירות טוב ואמין. מומלץ בחום

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
michal וofir-תמונה
michal וofir
אין על ג'קסון
5
12/11/2012

לפני שהגענו לג'קסון הייתי סקפטית אם אני אמצע שם משהו בגלל המבחר הרב. אבל הקשבנו לעצות והגענו באמצע השבוע בבוקר, היינו בין הבודדים בחנות וקיבלנו הרבה תשומת לב. המבחר כאמור ענק אבל... ישנם מספר סגנונות ווריאציות שונות שלהם כך שאפשר לסרוק את כל הטבעות בשעה ולבחור. המחיר לגרם זהב הוא הזול ביותר בארץ ויש אחריות לכל החיים כולל ניקוי/הגדלה/הקטנה. שווה להיכנס...

הוספת תגובה
ראובן -תמונה
ראובן
אדיבות,מקצועיות ומבחר
5
31/10/2012

כשנכנסו אני וזוגתי לעתיד לג'קסון היינו המומים מגודל המקום אחרי שהיינו בטוחים שניכנס לחדרון קטן כמו תא מעצר. איך שנכנסו מיד קפץ עלינו אחד המוכרים ושאל עם אנחנו צריכים עזרה הוא... ון אותנו לאזור הטבעות הנישואין ולתדהמתנו גילינו מבחר אדיר של טבעות בכל הגדלים והצבעים. לבסוף מצאנו את שחיפשנו וגם במחיר מתאים והוגן (נכון לעכשיו הכי זול שראינו והיינו בכמה מקומות לפני). ניר תומר והמוכרים עזרו לנו מאוד.

הוספת תגובה