דן מיכאלי - איפור ושיער - תסרוקות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 3 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על דן מיכאלי - איפור ושיער - עמוד 3

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

56 חוות דעת על דן מיכאלי - איפור ושיער

הדס-תמונה
הדס
דן מיכאלי בנות!
5
07/08/2013

חיפשתי מאפר ומעצב שיער, סגרתי אצל רוני פרנקל ולא אהבתי את הניסיון שעשו לי שם, ויתרתי על 500 ש"ח ששילמתי שם כדי שדן מיכאלי יעשה לי איפור ושיער... ואין מרוצה ממני!!! תשומת הלב שלו... לפרטים, למה שאני רוצה, ההתחברות שלו לחזון שלי-לאיך שאני רוצה להיראות ביום החתונה שלי, הזמן שהקדיש לי בניסיון- כל זה גרם לי להרגיש הכי שלמה עם הבחירה שלי. יש לו ידיים מדהימות, יש לו חוש אופנה וסטייל, הוא יודע מה מתאים למה... ואם הוא חושב שלא יתאים לך משהו- תקשיבי לו! אל תעלבי, כי דן אומר מה שהוא חושב ואני מאד הערכתי את התכונה הזאת אצלו, בחור צעיר, מוכשר ושאפתן, שלא יוותר עד שתצאי מושלמת.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
einavstern-תמונה
einavstern
דן היה פשוט מצויין
4.8
04/07/2013

מהרגע שהגעתי אליו הוא נתן לי הרגשה של הקשבה. הוא ידע לשלב את הכישרון והידע המקצועי שלו יחד עם הרצונות שלי. הרגשתי שהוא יודע להרגיע את כל החששות. גם כשהתקשרתי אליו עם שאלות, גם... שרציתי לשנות כל מיני דברים הוא תמיד הקשיב, הרגיע ונתן תחושה של נינוחות ומקצועיות. גם ביום של האירוע הוא קבע איתי שעה והקדים במיוחד כדי לתת עוד זמן ונחת. ועל התוצאה בכלל אין מה לדבר - קיבלתי המון מחמאות והרגשתי הכי יפה בעולם!! ואפילו נשארנו לישון במקום וגם האיפור וגם השיער נשארו אפילו ביום שאחרי!!! אני מאחלת לכל כלה איפור מושלם כזה לחתונה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
רותם ואור-תמונה
רותם ואור
דן מיכאלי מדהים!!!!
4.5
28/06/2013

דן מיכאלי. ואו! כמה מחמאות....עבד המון זמן על השיער והאיפור שהכל יהיה מושלם.נתן לי שפתון ופודרה לטאצ' אפים והדריך את המלוות מה לעשות אם ואם...אבל לא היה...הכל נשאר במקום והכי... ...בערב להוריד את האיפור (כן כדאי להוריד את האיפור בערב ולא לבדוק אם האיפור נשאר עד ליום למחרת) ירד בקלות- זה היה כל כך כיף! הרגיע אותי והשכיח אותי מכל הדאגות שהיו באותו היום...

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
הגר-תמונה
הגר
דן הוא הבחירה המושלמת!
5
21/06/2013

מקצועי ופדנט ברמות! כבר מאיפור הנסיון ידעתי שאפשר לסמוך עליו והרגשתי בידיים טובות. דן הגיע אליי בבוקר החתונה ומהרגע שהגיע היה כל כך כייף! דן הוא בחור מקסים רגוע ומצחיק, הכי... לם ליום חתונה, האווירה הייתה כייפית ונעימה וזה מאוד חשוב! אין בכלל מה לדבר על המקצועיות וההשקעה שלו, הרגשתי שהוא פי אלף יותר פדנט ופרפקציוניסט ממני, כלה ביום חתונתה :) המחמאות על האיפור היפה והעדין וכמו כן גם על השיער הגיעו מיד וגם הרבה אחרי האירוע. באמת שאין יותר טוב ממנו, מי שרוצה לסגור לעצמה את הפינה ולדעת שהיא עשתה את הבחירה המושלמת, שתבחר בדן! (13.6.13)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
danit-תמונה
danit
דן מיכאלי האלוף!
5
16/06/2013

הגעתי לדן דרך ההמלצות כאן באתר ודרך האתר המרשים שלו! כבר בפגישת הניסיון היה לי חיבור ממש טוב איתו. הוא הבין את הראש שלי ועשה לי איפור ושיער ניסיון בסגנון שרציתי ואפילו הרבה יותר... יפה ממה שחשבתי שייצא. עוד לפני החתונה דיברתי עם דן כמה פעמים בטלפון והתייעצתי איתו לגבי תכשיטים ושאלות שהיו לי ודן בכל שלב שידר זמינות והיה קשוב ונעים. ביום החתונה ביליתי עם דן כל היום! קבענו לשעה 9:00 בבוקר וכבר בשעה 8:30 הוא הגיע ונשאר איתי עד השעה 21:00 בערב, עד לחופה! עבר עליי יום מדהים בזכות דן, הוא הרגיע אותי וסמכתי עליו בעיניים עצומות בגלל ההצלחה שהייתה לנו בפגישת הניסיון.. הכל עבר בצורה רגועה כייפית ומצחיקה, לא הייתי לחוצה בכלל באותו יום ואין ספק שלדן יש חלק גדול בזה! חוץ ממני דן איפר ועיצב את השיער גם לאמא שלי ושתי האחיות שלי ואת כל זה הוא עשה לבד ובאופן מושלם! הוא עמד בזמנים והספיק להקדיש לכל אחת תשומת לב מבלי להלחיץ. במהלך האירוע קיבלנו המון מחמאות ושום דבר לא זז לאורך כל הערב. דן הוא בחור מקצועי בטירוף, יודע את העבודה ויודע להתאים לכל אחת את המראה המושלם מעבר לזה שהוא בן אדם מקסים ומצחיק! אני ממליצה לכל מי שסולדת מהרעיון של סלון כלות ומעדיפה יחס אישי ביום החשוב בחייה ליצור קשר עם דן!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
סיון-תמונה
סיון
דן מיכאלי
4.8
05/06/2013

אם בא לך להיראות מושלמת בחתונה, וכנראה שבא לך....את תרצי את דן לצידך ביום הזה. מעבר לעובדה שהוא פשוט אומן, מדובר בבחור פרפקיוניסט שלא מוכן לקבל פחות משלמות. הוא הגיע אלי הביתה... עות הבוקר המוקדמות ולא הפסיק לעבוד עד השעה 19:00 בערב כשסיים לאפר ולעצב את השיער של כל המלוות והכל בחיוך וסבלנות. הדבר הכי טוב שאת יכולה לעשות עם דן זה פשוט לבטוח בו ובמקצועיות שלו ולדעת שהוא לא יאכזב, השיער והאיפור נראו מעולה כל הערב, שום דבר לא זז/נמרח/ירד/עלה והמחמאות לא הפסיקו לזרום.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
גל וליאור -תמונה
גל וליאור
דן דן !!
3.8
13/05/2013

טוב נתחיל בזה שדן הוא אחד המצחיקים בלי לעשות כלום! חח כבר ב9 בבוקר בדיוק התייצב אצלי וישר התחיל לסדר אותי ולהיכנס לאווירה וישר הרגיע אותי ואמר לי זה הזמן להתחיל להנות, אין לי... ים לתאר כמה יפה הוא סירק ואיפר אותי כמה מחמאות כל הערב ויום למחרת וגם בשבת חתן לא הפסיקו להחמיא ולהגיד שהייתי נראת מדהים!!!!! האיפור והשיער לא זז אפילו אודם לא הייתי צריכה להשים וגם תיקון לאחר צילומים לא.. הכל היה מושלם מדיוק ומהמם כמו שדן אוהב להגיד!! הרבה ביקשו את השם שלו בחתונה שבהחלט ימליצו עליו!! אין עלייך דן עשית אותי מאושרת(אחרי החתן כמובן חחח) יש לציין שהוא גם סירק את אחיות שלי ואיפר בצורה מדהימה ותיקתק הכל בזמן ! שאני ואחיותי לא האמנו איך הוא הספיק הכל לבד!! תותח!! בקיצור ממליצה בחום על דן לכל כלה שרוצה להיות לא פחות ממושלמת!!! חולה עלייך דן דן !

איכות
שירות
זמינות
הוספת תגובה
Michal-תמונה
Michal
החוויה שלי מיום החתונה עם דן
4.8
29/04/2013

הגעתי לדן דרך המלצה של דוגמנית ותיקה שבמהלך הקריירה שלה עבדה עם מאפרים ומעצבי שיער מהשורה הראשונה ובלי להתבלבל המליצה על דן. החתונה שלי הייתה ביום שישי בצהרים 26.4.13, דן הגיע... יי מוקדם בבוקר בדיוק בשעה שקבענו. כל הבוקר איתו היה מאוד רגוע ונעים עם מוזיקה טובה ואוירה משוחררת שהסיטה ממני את תחושת הלחץ שהלכה והתגברה בימים לפני החתונה. אחרי שדן סיים לאפר ולסדר לי את התסרוקת מעולם לא הרגשתי יפה כל כך, קטפתי המון מחמאות בחתונה מכל אורחים, בהחלט הייתי מסמר החתונה. דן עבד במיומנות כזו גבוהה שהתסרוקת לא זזה מילימטר, האיפור נשאר רענן לאורך כל האירוע בעזרת הטיפים וההנחיות של דן. זו לא עוד המלצה על מאפר ומעצב שיער, הוא איש מקצוע מאוד מוכשר שמעבר לכישרון הבילתי רגיל שלו, הוא איש מאוד נעים להיות בחברתו, בטח ובטח ביום החתונה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ענבל-תמונה
ענבל
מוכשר ברמות שאין לתאר!!!!!
5
16/04/2013

כמה מילים שאני ארשום כאן לא יצליחו לתאר את השביעות רצון שלי מזה שבחרתי בדן לעשות לי שיער ואיפור לחתונה! הוא מוכשר ברמות אחרות, מקצועי, סבלני, קשוב ומרגיע! היה לי כיף בכל שנייה... וא העביר איתי ביום הזה , מהאיפור שיער ניסיון הבנתי שאני בידיים טובות ואין ספק שהוא הוציא אותי הכלה הכי קלאסית, עדינה, אצילית ומה לעשות: הכי היסטרית שיש! המחמאות שקיבלתי ואני מקבלת כל יום מאז נגמרה החתונה, כולם שואלים מי עשה לי שיער ואיפור ומשבחים את העבודה שלו! אז אין בכלל מה להתלבט : דן מדהים! לא פחות חשוב זה שהוא עושה המון קמפיינים של אופנה ומגזינים הכי נחשבים שיש ככה שאין מי שמבין יותר ממנו במה הולך היום ואיך תיהי גם כלה מהממת וגם כלה "שיקית" (-: דן, אמרתי מאה אלף פעם ואומר שוב: ת-ו-ד-ה!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ורדית-תמונה
ורדית
דן מיכאלי אין כמוך!! תודה ענקית
5
17/03/2013

אחד הדברים המשמחים ביותר שחוויתי ביום חתונתי זה להתאפר ולהסתרק אצל דן!! התחתנתי ב14.3.2013 אי אפשר לתאר במילים את היחס שחוויתי מדן ,יחס שאינו ברור מאליו, אל דן הגעתי שבועיים לפני... יום החתונה לעשות גווני שמש שהוא המליץ לי , מדובר באדם מקצוען שידע בדיוק מה מתאים לי קיבלנו המון מחמאות והיחס היה מדהים. ידענו שביום חתונתי אני הולכת לחוות איתו חוויה מדהימה! ואכן כך היה, דן התקשר אליי יום לפני החתונה. ושאל לשלומי , הרגיע אותי ונתן לי עצות. דן הגיע ביום החתונה חצי שעה לפני הזמן לביתי והחל במלכה מעבר למקצוענות דן היה אחד האנשים החשובים שהיו איתי באותו יום דאג שיהיה לי טוב, שאהיה רגועה, דאג שאוכל ואשתה !!! פשוט מדהים !! באותו היום הרגשתי שאני הכי חשובה לו ואת האכפתיות שהכל יהיה מושלם גם ההרגשה לי וגם התסרוקת והאיפור. התסרוקת והאיפור יצאו מושלמים קיבלתי המון מחמאות . התסרוקת לא זזה לי כל העבר וכנ״ל גם האיפור יצא מדהים!! יום למחרת דן התקשר אליי ושלח לי הודעה לשאול לשלומי ולדעת איך היה ,אינו ברור מאליו בכלל, רק מראה עד כמה הוא דאג ואכפתי כלפיי הכלות שלו ונותן יחס עודף ומדהים!! אדם מבריק בעבודותיו, מקצוען ואדם מדהים!! דן איפר גם את אמא שלי וגיסתי והוציא אותן מדהימות !! דן, מגיע לך תודה ענקית הייתה אדם משמעותי בחתונה שלי!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה