דן מיכאלי - איפור ושיער - תסרוקות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על דן מיכאלי - איפור ושיער - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

56 חוות דעת על דן מיכאלי - איפור ושיער

ayelet-תמונה
ayelet
מומלץ בחום
4.5
03/05/2014

דן המהמם עשה אותי כלה מהממת כמו שלא ידעתי שאני יכולה להיות!!! האיפור לא זז עד הלילה במלון, השיער לא זז עד הלילה במלון וכשהגעתי בלילה, לאחר ששלפתי את כל 54( 3 פעמים ח"י) סיכות... יו לי בראש, הקשרים נפתחו ללא כל בעיה. המחיר לא הכי זול (וגם לא הכי יקר) אבל שווה כל שקל!! שמעתי על בחורות שנראו זוועה כבר אחרי קבלת הפנים. בקיצור דן מהמם והייתי מהממת בזכותו ואני ממליצה בחום!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Nili-תמונה
Nili
תעשו לעצמבן טובה ותסגרו שיער -איפור אצל דן מיכאלי ;)
5
22/01/2014

לפני שסגרתי את דן חיפשתי המון מעצבי שיער-איפור לחתונה כי האיפור שיער היה משהו שידעתי שאני לוקחת את הטוב ביותר בלי פשרות! ובתור מישהי ביקורתית הרבה לא היו נראים לי עוד לפני שפגשתי... אותם, רק מהתמונות. לדן הגעתי מהמלצה של חברה משותפת שאמרה שהוא תותח. כשנפגשנו דן היה באמת מקסים, יודע מה שהוא עושה ואיך להקשיב לרצונות שלי ולהתאים לי בדיוק את מה שיהיה יפה לי. וידעתי מיד שאין לי מה להיפגש עם עוד מעצבי שיער איפור וסגרתי איתו. בחתונה עצמה דן היה פשוט מדהים!!! אין מילים אחרות, הכי סבלני, מקשיב, מצחיק הרגשתי כאילו חבר נמצא איתי ואני לא מדברת על האיפור המהמם שעשה לי!!! בדיוק כמו שרציתי להיראות והשיער שהיה בול מה שרציתי ולא זז כל הערב שזה היה ממש חשוב! כולם החמיאו לי ויצאת בדיוק הכלה שחלמתי להיות הוא קלע בול לטעמי! האיפור גם היה איכותי ומהמם ברמות ופשוט לא זז עד השעות הקטנות של הלילה. אני ממליצה בחום על דן מיכאלי, הוא ממש מוכשר ופשוט עושה שיער איפור מהמם וברמה הכי גבוהה שתצפי ולא פחות חשוב במחיר ממש ממש סביר! המון תודה דן היית פשוט מדהים!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
סיון ואבי-תמונה
סיון ואבי
דן האלוף!
5
25/11/2013

דן הוא יחיד ומיוחד, מוכשר ברמות שאי אפשר לתאר.. החוויה שעברתי איתו ביום החשוב בחיי הייתה אדירה , נהנתי מכל רגע! דן מקצועי ברמות, שם לב לכל פרט ופרט ויודע להוציא אותך מרוצה !... יבלתי אינסוף מחמאות על התסרוקת והאיפור. דן יודע לומר בדיוק מה יתאים לך, מהרגע הראשון, וגם אם בהתחלה יש חששות- בסוף זה הדבר הכי נכון שעשית! דן דן המושלם, מאחלת אותו לכל כלה ביום החתונה! בזכותו עברתי יום של כיף ואושר! חשוב לציין שהאיפור הצטלם מ-ד-ה-י-ם בתמונות! דן, תודה רבה לך על הכל, אתה כשרון! ידיים של אמן! אוהבת המון!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קרן-תמונה
קרן
מניסיוני, דן מיכאלי הוא המאפר והתסרוקתן מספר 1 בארץ !!!!!!
5
18/11/2013

אין לי מילים לתאר כמה אני שמחה שדן מיכאלי עשה לי את האיפור והשיער ליום החתונה שלי!!! קודם כל הבן אדם הזה מקצועי ברמות אחרות, יש לו עין ויד מדהימה, יודע תוך רגע (יותר טוב ממני) מה... יחמיא ומה פחות... קיבלתי כל כך הרבה מחמאות על האיפור והשיער... פשוט אומן!!!! חוץ מזה, מהבחינה האישית, היה לי כל כך כיף איתו! הוא הרגיע, הקשיב ובכלל השרה אווירה של כיף וביטחון.... לא הייתי לחוצה בכלל.... אני באמת ומכל הלב ממליצה, למי שמחפשת מקצועיות, איכות ואדם נעים וטוב שיהיה לידה באותו היום, רק, אבל רק, את דן מיכאלי!!!!!! הוא פשוט אלוף ומדהים שאין מספיק מילים לתאר!!! דן- שוב תודה על הכל.... מקווה שיהיו הרבה שמחות בקרוב ונוכל לעשות שידורים חוזרים :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
איפור-תמונה
איפור
מושלם!!!!!
5
09/11/2013

אני גרה בני יורק והגעתי להתחתן בארץ בקיץ האחרון. אני לא יכולה לתאר כמה שהיה קשה לארגן הכל משלט רחוק וכמובן שחלק מנותני השירות שבחרתי היו הימור (הימור גורלי יש לציין). הגעתי לדן... רך אתר מתחתנים כשמאוד אהבתי את התמונות של כל ההפקות איפור ושיער שלו והכלות כמובן. דיברתי עם המון מאפרים וספרים שהזהירו אותי לא לקחת מישהו שעושה גם שיער וגם איפור כי אחד מן השניים לא יהיה מוצלח. כשהגעתי לדן משהו אמר לי שאותו אני בוחרת. האדיבות, הזמינות (למרות הבדלי השעות) והמקצועיות בידע ובשירות קנו אותי. מיותר לציין שהמחיר המעולה שהוא נתן לי לעומת המחירים המגוחכים שכולם שם מבקשים גם עשו את שלהם. כשהגעתי לארץ עשינו איפור ושיער נסיון שכבר היה מושלם ונתן לי בטחון בהחלטה שלי. ערב החתונה היה מושלםםםםם!!!! האיפור היה מדהים והחזיק כל הערב ויותר. השיער היה מסודר לאורך כל החתונה והכל היה בדיוק כמו שרציתי. דן הוא מסוג האנשים שצריך אותם בערב החתונה. חוץ מזה שהוא מקצועי ומספר אחד באיפור ושיער מבחינתי, הוא גם כל כך נעים ומרגיע, וקשוב לרצונות של הכלה. אני ממליצה עליו בחום ויודעת שכל מי שתבחר בו תהיה הכי מרוצה בעולם בערב כל כך חשוב. תודה דן!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אלונה-תמונה
אלונה
דן התותח!!!!!!
5
07/11/2013

הגעתי לדן אחרי שקראתי את כל ההמלצות שכתובות עליו באתר ולמרות שלא ראיתי אף עבודה אישית שלו, מההתחלה הרגשתי שהוא האחד :-) אחרי החתונה הרגשתי מחויבות לרשום כאן כי זה מה שגרם לי... ע אליו וחשוב לי שעוד בנות שקוראות יתרשמו ויעשו בדיוק כמוני. דן מדהים!!! הוא מוכשר בטירוף ומשרה הרגשה של רוגע וכיף מהרגע הראשון. הוא משקיע שעות באיפור והשיער והתוצאה הייתה פשוט מדהימה. נהנתי מכל רגע! ללא ספק אחת הבחירות הכי טובות שלי ביום הזה (חוץ מהחתן כמובן...) ממליצה בחום לכל מי שרוצה לחוות יום מושלם...

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ניקה שולמן-תמונה
ניקה שולמן
לדן המדהים! פשוט תודה :)
5
05/11/2013

אין ספק בהצלחת להפוך את יום החתונה לאפילו יותר מיוחד ממה שהוא :) הייתה לי חוויה מדהימה איתך, מהשיחה הראשונה, לפגישת ניסיון וכמובן ביום החתונה עצמה. תודה רבה על היחס, ההשקעה האין... סופית, תודה על זה שידעת מה אני רוצה עוד לפני שאני ידעתי בכלל :) תודה על זה שבזכות המקצועיות והכישרון שלך פשוט הייתי רגועה ביום החתונה שלי. ממליצה בחום לכל הכלות העתידיות כי באמת שאין דברים כאלה!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
שרה-תמונה
שרה
מדובר באמן!!
5
29/10/2013

אחרי חיפושים רבים וקריאת ביקורות אין סופיות על מאפרים/ ומעצבי שיער, הגעתי לגאון הזה העונה לשם דן מיכאלי!! בנות- אני חוסכת לכן כאן על החפירה המתישה הזאת- אין לי ספק שזאת ההמלצה... י טובה שאני יכולה לתת לכן. פניתי בהתחלה לכמה מעצבים ומאפרים וכשהם היו כבר תפוסים- כולם המליצו לי לדבר עם דן מיכאלי ולבדוק אם הוא פנוי אז הייתי חייבת לראות במה מדובר. אני לא ממש אוהבת איפור/ שמאפרים אותי ולאחר מס' ניסיונות אצל מאפרים שונים- הגעתי לדן ומיד היה חיבור :) היה לי מאוד חשוב שיאפרו/ יסרקו אותי בצורה עדינה ולא "עשויה" מידי ודן לגמרי סיפק את הסחורה. ברוב הניסיונות אצל האחרים נבהלתי מאיפור והשיער ואצל דן הרגשתי שהוא באמת מאפר אותי בצורה שמתאימה לי. ביום של החתונה דן הגיע לביתי על הבוקר, עבר איתי על האופציות (בחרתי רק באותו היום מה לעשות עם השיער כי ידעתי שאני בידיים טובות) הכול היה ברוגע ובנועם- בדיוק מה שכלה צריכה באותו היום. התוצאה- ואו!!! הכי פחדתי להיבהל מעצמי וזה לא קרה! :) התאהבתי בתוצאה שהיתה באמת מושלמת עבורי, האיפור (שלא זז עד הלילה- ואני השתוללתי/ נישקתי- לא מעט) השיער שלא זז מילימטר- אף שמונץ ושום תזוזה - הכול נשאר במקום עד הסוף! חברות שלי נדהמו מהאיכות ומכך ששום דבר לא זז/ נמרך - מתחילת הערב. קיבלתי אין סוף מחמאות על האיפור העדין והמושלם, ועל התסרוקת המקסימה . גם אחרי שהעליתי תמונות , מאורסות טריות עדיין שואלות מי היה אחראי על האיפור והשיער- ואני ממליצה מכל הלב. שמחה שבחרתי בדן ומקווה שכלות נוספות יזכו "ליפול" לידיו של הכישרון הזה!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
גל דרמון-תמונה
גל דרמון
גל דרמון
4.8
28/10/2013

אני ודן זה היה אהבה ממבט ראשון! זה התחיל מהיום שבאתי אליו לאיפור ניסיון. אהבתי את הגישה שלו את חוש ההומור שלו, הניסיון שלו ואיך שהוא איפר אותי. זה המשיך בחתונה של אחותי (הוא... ר גם אותה), והסתיים בחתונה שלי, ביום המאושר בחיי. זה היה יום מיוחד במינו ולא רק בגלל שביום הזה התחתנתי אלא בגלל שדן עזר לי לעבור את היום הזה הכי בכיף, בצחוקים, ברוגע, דאג, תמך, ואיך לא באיפור מעלף ,ושיער- אין לי מילים!!! כל כך היה לי כיף לקבל מחמאות מכל האנשים שבאו לשמוח איתי ביום המאושר בחיי! דן לא חסך בכלום!!! הוא ממש אומן ואם הייתי צריכה לבחור שוב הייתי בוחרת בו ללא ספק!! חוץ מזה שהוא מאפר מעלף הוא גם בנאדם מקסים, דואג, מייעץ, אוזן קשבת ואפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות. אז דן דן! תודה רבה לך על הכל ושניפגש רק בשמחות!!! אמשיך להמליץ כי אין כמוך!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
בר וישראל-תמונה
בר וישראל
דן מיכאלי התותח!!
5
16/08/2013

התחתנתי ב16/5 ביום חמישי דן בא אלי למלון, היה סבלני מצחיק והכי הכי מקצועי שיש!! יש לי שיער מאוד דק ודן דאג לכך שהשיער שלי יראה הכי מדהים בעולם! הוא איפר אותי מדהים!! בסבלנות... דנות! והכי מדהים זה שהשיער והאיפור החזיקו מעמד עד שהגעתי למלון בסיום הערב.. אנשים לא הפסיקו להחמיא לי. ולאחותי ואימי שסירק ואיפר גם..ממליצה עליו בחום!!! יש לו ידי זהב! שמחה שאנחנו נפגשים שוב בחתונתה של אחותי באוקטובר :-) דנדוש אין עליך!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה