גילי שני מאפרת ומסרקת מקצועית - איפור כלות: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 4 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על גילי שני מאפרת ומסרקת מקצועית - עמוד 4

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

33 חוות דעת על גילי שני מאפרת ומסרקת מקצועית

מורן ויוני-תמונה
מורן ויוני
פשוט אין עליה!
5
25/10/2011

אם את מתלבטת אז דעי שאם גילי אין התלבטויות, מעבר לעובדה שהיא מקצועית ברמות אחרות, מוכשרת, יודעת לקרוא אותך ולזרום איתך. היא נעימה, משרה נינוחות כזו שרק מי שהתחתנה תבין עד כמה זה... חשוב.. גיליל'ה תודה על שחלקת איתי את הרגע הזה, היית מדהימה.

הוספת תגובה
NOA -תמונה
NOA
מאפרת מדהימה
5
03/10/2011

לא היה בי לרגע ספק שאני רוצה שגילי תאפר אותי ביום החתונה, היא אמנית, מקצועית, סבלנית, כיפית ומרגיעה.. היא משרה אוירה נעימה ונוחה (ואני בטוחה שלא כל כך קל לאפר כשאני מחזיקה עלי את... הבת שלי בת 7 חודשים ((-: )האיפור יצא מדהים, מדויק ובדיוק כמו שרציתי, החתונה הייתה בצהריים, היה חם ועדיין לא היה צריך שום טאץ' אפ, התבאסתי להוריד את האיפור כי הוא היה פשוט מהמם ואיכות האיפור שבו היא משתמשת לא פחות חשוב והא מבין הטובים והאיכותיים שיש גילי, תודה תודה ושוב תודה האיפור שאיפרת אותי, מהמם כמוך!

הוספת תגובה
אורלי -תמונה
אורלי
אחת ויחידה והכי טובה שיש!!!
5
15/07/2011

הורסת!!!!! פשוט אומנית. קיבלתי לפני כמה ימים את התמונות מהחתונה וכולם לא מפסיקים לשבח את האיפור שלי! גילי קלילה, מקצועית ויודעת הכי טוב מה מתאים לך. הסתכלתי על תיק העבודות שלה... שוט התאהבתי. הכי מומלצת מכל הספקים שהיו לי!

הוספת תגובה
תמר ותום-תמונה
תמר ותום
מדהימה!!!
5
23/06/2011

הגעתי לגילי דרך המלצה של חברה..מהטלפון הראשון ועד לרגע האחרון היא היתה מקסימה! תמיד ענתה לכל שאלה, ייעצה, היתה קשובה והרגיעה. ביום החתונה היה כיף כל כך שהיתה בסביבה, עשתה עבודה... מדהימה בנועם וברוגע. (כל מי שהיה בסביבה נדהם מיופיה...) והכי חשוב- אין אדם בחתונה שלא החמיא על האיפור! האיפור החזיק עד סוף החתונה מבלי שהיה צורך בטאץ' אפ. ממליצה בחום!

הוספת תגובה
anna1306-תמונה
anna1306
מקצועית מאוד
5
22/06/2011

מה שאהבתי אצל גילי זה שהיא הייתה מאוד קשובה לאיך שאני רוצה שהאיפור יראה וזה בדיוק מה שהיא עשתה.לא רציתי איפור כבד אלא משהו טבעי וזה מה שיצא בסוף.גילי הגיע אלי למקום התארגנות שלי... בדיוק בזמן,היתה מאוד מקצועית אך יחד עם זאת נתנה תחושב כיפית ורגועה,עזרה לי ללבוש את השמלה.קיבלתי אין ספור מחמאות! אין ספק שעשיתי את הבחירה הנכונה.ממליצה בחום!

הוספת תגובה
לירז -תמונה
לירז
אומנות האיפור
5
01/04/2011

לגילי הגעתי דרך המלצות של חברות. כבר באיפור הניסיון התאהבתי. כשחיפשתי מישהי שתלווה אותי ביום המדהים שלי, הרצון היה שתהיה זו מישהי נעימה, מבינה, מקצועית ויותר מהכל- מישהי שיהיה לי... כיף שתהיה חלק מהיום שלי. את המשבצת הזו מילאה גילי! בחורה מקסימה שמן הרגע שהראשון קשה שלא להתחבר אליה! גילי ליוותה אותנו לאורך הבוקר, וכל אחת שעברה תחת ידיה, יצאה מקטלוג. עבודה מושלמת, מקצועית מאוד והכל מלווה בחום וחיוך. ממליצה מאוד!!!!! ובחום!!!!! גילי- תודה! בזכותך הרגשתי כמו נסיכה :)

הוספת תגובה
ענת ויונתן-תמונה
ענת ויונתן
אין עליה!
5
21/11/2010

בכל ענין האיפור היו חשובים לי 2 דברים, אחד שיהיה לי נעים להיות עם מי שתהיה איתי שניה לפני שהכל מתחיל והדבר השני זה להיות מאופרת אבל לא להיראות מאופרת. ובשני הדברים גילי שיחקה... ה בגדול! הבחורה הכי מהממת ונעימה שיכולתי לבקש לעצמי שנותנת תחושה שהכי חשוב לה בעולם שתצאי כמו שאת רוצה עד הפיפס הכי קטן. ולאור העובדה שבכיתי כל החופה, אז אם אחרי זה עוד לא ירד הכל, היא בהחלט שיחקה אותה המלצה חמה חמה חמה!

הוספת תגובה
roni ורועי-תמונה
roni ורועי
גילי מאפרת מוכשרת מאד !!!
5
01/11/2010

גילי מביאה איתה המון כשרון והרבה אנרגיות חיוביות הייתי מאד מרוצה מהעבודה שלה. מהרמה והאיכות . בהחלט מומלץ בחום !!!

הוספת תגובה
קראו תגובה אחת