גילי שני מאפרת ומסרקת מקצועית - איפור כלות: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על גילי שני מאפרת ומסרקת מקצועית - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

33 חוות דעת על גילי שני מאפרת ומסרקת מקצועית

michalsh-תמונה
michalsh
איפור ושיער - מיכל 6/6/14
5
25/06/2014

כשחיפשתי מאפרת וסידור לשיער לקראת החתונה, קיבלתי המלצות רבות על גילי שני - על המקצועיות , היחס המקסים, מוצרי האיפור האיכותיים. פניתי לגילי , פגישת הניסיון שלנו הייתה נעימה, היא... ייתה מאוד קשובה לבקשות שלי, ידעה להציע דברים בהתאם למי שאני, לא ניסתה להציע דברים שלא יחמיאו או משהו שיגרום לה עבודה קלה יותר. לפגישה השניה הגעתי כי רציתי שינוי בשיער - גילי הייתה מקסימה והשקיעה את כל כולה כדי להכין לי תסרוקת חדשה שאוהב. בסופו של דבר התוצאה הייתה מופלאה, גילי היא בחורה מקסימה, חייכנית, מקצועית ביותר אני הכי שמחה שבחרתי בה וממליצה לכל הבנות לעשות כמוני :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
נועה ואביב-תמונה
נועה ואביב
את הכי יפה שנוח לך!
5
24/05/2014

אני גרה במרכז והתחתנתי בצפון אז אל גילי הגעתי דרך המלצה של חברה משותפת. מהמפגש הראשון עם גילי ידעתי שאני יכולה להיות רגועה, מעבר לכך שהיא מהממת בעצמה היא הייתה סופר סופר מקצועית!... וסגרתי איתה מיד אחרי הניסיון...היא המאפרת היחידה שנפגשתי איתה. ביום החתונה החלטתי לעשות איזה שינוי והייתי קצת לחוצה, כי אני לא מתאפרת בדרך כלל, אבל גילי הייתה נינוחה איפרה אותי הכי יפה שיש , בצורה קלילה ומהממת והכל החזיק עד לדקה האחרונה של האירוע (אפילו קצת אחרי) היא איפרה בנוסף את אמא שלי ואת אחותי. כל אחת מאיתנו קיבלה את כל תשומת הלב שלה, היא הייתה מקסימה והתאימה לכולנו את האיפור באופן מושלם. ממליצה בחום והרבה אהבה :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
mnaama-תמונה
mnaama
גילי שני מדהימה
5
18/05/2014

כמי שאוהבת וחובבת איפור אני מודה שנושא האיפור לחתונה ובחירת המאפרת הייתה משימה חשובה מאוד עבורי. כבר במפגש הראשון הבנתי שיש לי עסק עם מקצוענית! גילי הייתה מאוד קשובה לרצונות שלי... ולנתונים הטבעיים ואיפרה אותי בדיוק כמו שרציתי כך שאשאר אני באותו יום והמחמאות לא איחרו להגיע. גילי גם איפרה את המלוות שלי באותו יום והכל עם המון סבלנות ושלווה והמון המון כישרון. מזמן לא נתקלתי במאפרת שיודעת להתאים את האיפור בדיוק לנתונים ולאופי הבן אדם. מומלץ בחום!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
hadar.al-תמונה
hadar.al
אין כמו גילי!
5
09/04/2014

מעבר לעובדה שגילי היא מקצוענית אמיתית, נעימה ומוכשרת, היא משרה אווירה מאוד נינוחה והיה לי מזל גדול שהיא היתה שם כי היו לנו לא מעט דרמות ביום של החתונה! לא כל כך ידעתי מה אני... - מצד אחד רציתי איילנר, מצד שני רציתי איפור עדין, וגילי הצליחה ליצור מראה שמשלב בין השניים! האיפור יצא מושלם, החזיק כל הערב ובנוסף יכולתי לתחזק אותו בזכות שקית ההפתעות שקיבלתי ממנה. קיבלתי המון מחמאות וכך גם אמא שלי, אחותי והחברה הכי טובה! רק מילים טובות!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מאיה-תמונה
מאיה
גילי מאפרת מושלמת
5
04/09/2013

ראיתי עבודות שלי גילי עוד הרבה לפני החתונה וכבר לפני איפור הניסיון לא היה לי ספק שהיא תאפר אותי לחתונה. יחד עם זאת, ביום החתונה, הופתעתי עד כמה היא מקצועית ומוכשרת. אני וכל... ת יצאנו מגילי במיטבנו. האיפור שרד יום צילומים ארוך ולא מעט דמעות ועד סוף הערב נראה כמו חדש. ממליצה בחום.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Maya-תמונה
Maya
מקסימה ומקצועית
5
28/08/2013

התחתני בחמישי האחרון ואני כבר רוצה להמליץ על גילי המהממת. לגילי הגעתי דרך חברה של חברה שהתחתנה, לאחר ששמעתי מחמאות רבות עליה. הגעתי אליה לאיפור ניסיון, גילי היתה נעימה ומקצועית... דעה ישר איך לאפר אותי כך שאראה טבעי אבל מהמם. וכך היה ביום החתונה גילי הגיעה לביתי ואיפרה אותי ואת אמי ואחותי, לא הפסקתי לקבל מחמאות על האיפור וכך גם הן. מלבד הכישרון המובהק, גילי מקסימה, מרגיעה ומשרה תחושה טובה שזה לא פחות חשוב ביום אינטנסיבי כזה. אני ממליצה בחום לבחור בגילי ולקבל איפור מושלם, איכותי ומקצועי ולהנות מהמאפרת.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
יעל -תמונה
יעל
מדהימה!!!!!
5
26/08/2013

אין לי מילים לתאר עד כמה הבחירה בגילי היא הבחירה הנכונה . גילי מקסימה , קשובה , משרה ביטחון ורוגע, מקצועית ואדיבה . ביום החתונה גילי איפרה אותי ועוד שלוש מלוות וכל אחת מהן יצאה... מדהימה . האיפור התאים לסגנון של כל אחת מאיתנו , גרף מחמאות ולא ירד כל הערב , עם סטייל ואלגנטיות , גילי איפרה כל אחת ביעילות וזריזות . תודה ענקית על איפור מושלם !! ממליצה בחום לכל המתלבטות !!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
עינת-תמונה
עינת
מדהימה מדהימה
5
24/07/2013

לכל מי שמחפשת מאפשרת מוכשרת עם סטייל מטורף, הגעתם למקום הנכון! גילי איפרה אותי ביום החתונה, האיפור יצא מדהים מודגש אך, עדיין נראה טבעי וקיבלתי כ"כ הרבה מחמאות! היא גם עזרה לי... ון התלבטויות אחרות נעליים, שיער וכו', מקצועית ברמות עם טעם משובח אני כבר ידעתי שגילי תאפר אותי ביום חתונתי כבר לפני מספר שנים בזכות עבודתה המוכשרת וקיבלתי חיזוק לכך ביום האיפור ניסיון ובחתונה עצמה אין מה לדבר , היא עזרה לי להתלבש, לשים את התכשיטים, מקסימה, רגועה, משרה אווירה נעימה, בקיצר בחורה מהממת!! ממליצה מכל הלב.,

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מעיין-תמונה
מעיין
איפור מושלם באוירה מצוינת :)
5
22/05/2013

גילי איפרה אותי ביום החתונה, הגיעה בדיוק בזמן (אפילו קצת לפני!), וקיבלה אותי עם חיוך ובאוירה נעימה ורגועה, האיפור יצא מושלם, עדין ולא מוגזם, וקיבלתי עליו המון מחמאות! לגילי אין... עיה לעשות שינויים ולתקן עד שתהיי מרוצה, והכל עם חיוך ובלי לחץ. חשוב מאוד לבחור את הסובבים אותך ביום החתונה וגילי היתה בחירה מושלמת בשבילי!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
DOLLY-תמונה
DOLLY
גילי הנהדרת
5
20/05/2013

איכותית ומקצועית בעלת קסם אישי, משרה בטחון משתמשת במוצרים האיכותיים ביותר תוך התאמה מושלמת לסגנון ולאישיות. מבחינתי היא הבחירה האולטימטיבית ללא עוררין וללא התלבטות עד כדי כך... תי על איפור הנסיון למרות ששווה לעשות אחד והאמנתי שבמעמד עצמו תפגין בוירטואוזיות של אמן את היכולת והכשרון, ניתן לשוחח איתה ולראות עבודות שממחישות באופן הכי ברור כי מדובר בפיה שתחת שרביט הקסם שלה כל אחת הופכת נסיכה. היא מעודכנת עדכנית רלוונטית ובעלת יד מיומנת. ראויים לציון ובמיוחד כשמדובר ביום טיפל'ה לחוץ : השרותיות, זמינותה, גמישותה, תשומת הלב הטוטאלית ללא מסיחים אדיבותה וסבלנותה. משרה אוירה של זוהר סטייל ושיק. ממליצה בחום ובאהבה גדולה אפשר לעקוב אחר הבלוג שלה גם בפייסבוק היא אש!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה