יניב הראל-סטודיו לכלות ועיצוב שיער - איפור כלות: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 6 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על יניב הראל-סטודיו לכלות ועיצוב שיער - עמוד 6

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

70 חוות דעת על יניב הראל-סטודיו לכלות ועיצוב שיער

liorabiri-תמונה
liorabiri
מומלץ בחום
5
30/03/2014

הגעתי אל יניב הראל דרך ג'ולי וינו, יניב סירק אותי וליווה אותי לאולם. התסרוקת הייתה בדיוק מה שרציתי כל שערה במקום, יניב הבין, הקשיב הצחיק והפך את היום הזה למושלם יותר ממה שהוא היה... בלעדיו באמת שהייתי כלה הרבה פחות שמחה. מה גם שהמאפרת שהוא עובד איתה, יערה מרדכי הייתה מקסימה פשוט אלופה גם היא קלעה בול למה שהכי יפה ויתאים עבורי. הם באמת צוות מנצח ומי שרוצה להיות מלכה אמתית ביום שלה, אין ספק שאני יותר ממליצה על יניב ויערה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
יפעת-תמונה
יפעת
ללא מילים!
5
25/03/2014

אם נשים רגע בצד את החיבור איתך, החיוך, הסבלנות והצחוקים... אתה פשוט מוכשר, כל נגיעה שלך בשיער פשוט אמנות! מההתחלה קלטת מה אני אוהבת, והצעת לי אפשרויות רבות שהתחברתי אליהן... והכי... חשוב השארת אותי אני ! כמו שרציתי! היה לי יום מקסים איתך ועם יערה! בכל הרמות! אנשים לא מפסיקים להחמיא לי על השיער והאיפור!! זה היה באמת מיוחד!!! אני ממש שמחה שנפגשו דרכנו, יצאתי ממך פשוט כמו שחלמתי ! תודה! יפעת

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ענת אזרד-תמונה
ענת אזרד
פרפקציוניסט
5
13/03/2014

אל יניב הגעתי דרך חברה שגם התפנקה אצלו ביום חתונתה. יניבו, עצוב לי שנגמר.. ממש בא לי להתחתן מחדש רק בשביל להיות מופקדת בידך . לא ידעתי מה לעשות עם השיער, אסוף? פזור? פשוט נתתי... ניב להחליט , זו היתה החלטה נכונה- הוא עיצב את שיערי בצורה האידאלית והטבעית ביותר, עם התאמה מושלמת של תוספות השיער לפי הצבע שלי כך שאף אחד לא שם לב שהשיער שלי הרבה יותר קצר!! אין מילים לתאר ואין מספיק תודות שיוכלו להביע, בזכותך נראיתי כמו נסיכה, השיער פשוט לא זז מילימטר למשך כל האירוע, היה נוח מאוד! היום הזה מלא בריגושים ודפיקות לב, כל כך חשוב לבחור מישהו שיקל עלייך, יפיג מהלחץ וייתן תחושה טובה, לא יכולתי לבחור טוב יותר מיניב הראל. יניב היה נטו שלי, ללא כל עיסוקים אחרים והסחות דעת. אין לי ספק שבאירועים עתידיים יניב יראה אותי שוב. אלף תודות!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
שיר ואורי-תמונה
שיר ואורי
שיר ואורי
5
05/03/2014

הגעתי אל יניב ויערה דרך המלצות מהאינטרנט ומהרגע הראשון שהגעתי לפגישת ניסיון התרשמתי! היחס היה אישי, התאימו לי את מה שרציתי והכווינו אותי כשרציתי איפור שפחות התאים לי! הם צוות... לם, מקצועי וכל כך הרגיעו אותי ביום החתונה, השרו שלווה! האיפור והשיער היה מווווששללם! כולם החמיאו לי ללא הפסקה, הכל היה כמו שצריך ובזמן! ממליצה בחום! שווה את המחיר שהוגן לעומת מה שמבקשים בשוק! יצאתי מרוצה וממליצה לכולן לעשות את הבחירה ולבחור ביניב ויערה :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
michal aharon-תמונה
michal aharon
יניב הראל מספר 1
5
04/03/2014

יניב קצת באיחור אבל רציתי להודות לך על תסרוקת מהממת, יחס חם ואוהב..תודה שהעברת יחד איתי את היום הכי מרגש שלי בכיף,צחוקים והורדת מתח ולחץ. לא הפסקתי לקבל מחמאות... אני ממליצה בחום... לכל כלה לעתיד. המלוות שלי גם מאוד היו מרוצות מכל הבחינות. תהיה בטוח שאנחנו עוד ניפגש באירועים הבאים שאני אעשה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Michal-תמונה
Michal
החתונה של דניאל ועטר
5
03/03/2014

הגענו ליניב ויערה לתסרוקת ואיפור ניסיון מיד הבנו שמדובר בשני מקצוענים ופשוט לא הלכנו לראות אף אחד נוסף מיד סגרנו. ובאמת הם עשו עבודה נהדרת לי ולאחותי. המחמאות לא הפסיקו לרגע על... יך שאנחנו נראות. הצלחתם להגשים את חלום הכלה ולהראות מושלמת ביום שמחתה כל זאת באדיבות ונחמדות והרבה סבלנות. ממליצות בחום רב לכל מי שרוצה להראות מושלמת ביום שמחתה. החתן שחשב שלא יופתע ממראה הכלה לבסוף הופתע ואף לא הפסיק להחמיא. מעריכות מאוד דניאל הכלה ומיכל המלווה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Meital-תמונה
Meital
אין מילים!
5
03/03/2014

התחתנתי ב-19/2/14 בחרתי ביניב הראל בעקבות המלצות שקיבלתי. ואני שמחה על כך- מאוד! יניב- מוכשר ומקצוען ברמה גבוהה מאוד!! פרפטציוניסט ממש! השיער שלי היה נראה מדהים- אין אחד ואחת... א החמיאו ושאלו מי המעצב שיער שלי. בלי קשר בן אדם מקסים עשה לי את ההכנות לנעימות ורגועות. בנוסף, לקחתי ליווי לאולם כדי לעשות תסרוקת שנייה- אחת ההחלטות הכי נכונות שעשיתי בחתונה הזאת. היה מהמם וכיף- להרגיש כמו נסיכה אמיתית :) אין ספק שיניב (ויערה) הם הבחירה הכי נכונה שלי בחתונה! אוהבת מלא... מיטל בן עזרא (גובהרי :))

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Regina-תמונה
Regina
ליניב ויערה המדהימים!
5
01/03/2014

רציתי להודות לכם על החוויה המדהימה שעברתי איתכם ביום הכי מאושר בחיי בו ליוותם אותי לאורך כל היום ובזכותכם הרגשתי פשוט מלכה! תודה על זה שהגשמתם לי חלום, עמדתם בכל הציפיות ומעבר,... והתוצאה הייתה פשוט מושלמת!!! אתם צוות מוכשר בטירוף,מקצועי, סבלני, ואמיתי. הייתם קשובים לבקשותיי מהרגע הראשון שהגעתי לסטודיו ועד הערב שנפגשנו באולם, נתתם לי הרגשה של בטחון וידעתי שאני בידיים טובות! הייתם פשוט מדהימיםםםם!!! המחמאות והתגובות על השיער והאיפור לא מפסיקות להגיע, אני מאושרת שבחרתי בכם וממליצה בחום לכל כלה!!! לא יכולה לתאר את היום הזה בלעדיכם! אוהבת אותם!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Ester-תמונה
Ester
אין מה להתלבט!
5
26/02/2014

יניב,מעצב מוכשר,מרגש,מקצועי..! גרם לי להרגיש כ״כ בנח,אמר לי מה מתאים לי,ונתן לי טיפים חשובים.. היתה אפשרות לחזור לצילומים לתיקונים קטנים,למרות שלא היה צריך.. התסרות החזיקה כל... רב!! בקיצור,בדיוק מה שכלה צריכה! אוהבת,תודה!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אט-תמונה
אט
יניב ויערה
5
19/02/2014

מדובר במעצב שיער ובמאפרת מס' 1!!! המחמאות היו מדהימות והתוצאה הייתה מושלמת!!! לא יכולתי לבקש יותר טוב מזה! יניב היה שירותי ונעים לאורך כל הדרך וידע להרגיע גם בשעת לחץ והיה קשוב... לבקשותיי. שניהם ליוו אותי לאורך כל היום והיה מדהים! מומלץ בחום! לא לפספס!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה