יניב הראל-סטודיו לכלות ועיצוב שיער - איפור כלות: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 5 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על יניב הראל-סטודיו לכלות ועיצוב שיער - עמוד 5

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

70 חוות דעת על יניב הראל-סטודיו לכלות ועיצוב שיער

Efrat-תמונה
Efrat
יניב ההורס!!!
5
03/11/2014

יניב קיבל את פניי כשנכנסתי לסלון כלות ומיד התחיל לטפל בי. יניב מאוד מוכשר ומאוד פדנט ועד שהתוצאה לא מושלמת את לא משוחררת :) ידעתי מהרגע הראשון שאני בידים טובות והשתדלתי לא... . בסופו של דבר יניב בשיתוף פועלה של יערה מרדכי (מאפרת) הוציאו אותי בצורה הכי מושלמת שיכולה להיות , הרגשתי כמו נסיכה . עבודה מקצועית ומושלמת !!! מומלץ בחום !!! נשיקות יניבוססס

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ויקה סלינס-תמונה
ויקה סלינס
יניב התותח!
4.8
23/09/2014

מהרגע הראשון שנכנסתי לסטודיו שלך ביום החתונה נתת לי להרגיש כמו נסיכה אמיתית!!! לא נתת לי לצאת עד שהתסרוקת נראתה מושלמת! אתה איש פרפקציוניסט, מוכשר, מקצוען וכיפי!! כל היום הזה עבר... ברוגע ובצחוקים נהניתי הכי בעולם והמחמאות בערב פשוט לא הפסיקו!! אוהבת ומקווה לעשות עוד הרבה תסרוקות אצלך, ויקה סלינס (קרפ) ;-)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
שני -תמונה
שני
יניב הראל אלוף העולם!
5
19/09/2014

תודה שהפכת אותי למושלמת ביום המושלם שלי!! ככ הרבה מחמאות, תחושה נוחה, מצחיק בטירוףףף בקיצור באמת השילוב המושלם!!!!!!! תודה שהיית חלק גדול ביום שלי!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
sapir-תמונה
sapir
ליניב הראל המקסים
5
08/09/2014

את יניב פגשתי לפני שנה ומאז כל חתונה אנחנו ביחד,אז ברגע שסגרתי את האולם הטלפון הראשון היה ליניב להודיע שהוא מלווה אותי באירוע כי לא היה ספק בכלל לא תסרוקת ניסיון ולא חוות דעת... י האירוע ידעתי שאני הולכת על בטוח והיום הגדול הגיע וכמובן שפתחנו את הבוקר אצל יניב,היה מדהים כל כך סבלנות עד אין סוף רוגע והמון ביטחון המחמאות לא הפסיקו לרגע במהלך האירוע וגם לאחר מכן יניב היה צמוד אליי כל הערב דאג שהכל יהיה מסודר שאהיה מרוצה וכמוהן שיהיה לי טוב,אז אני רוצה להודות לך על חוויה מושלמת על יום מדהים על שעשית אותי כל כך יפה ועל כל התגובות שקיבלתי אתה מספר 1 ואני ממליצה באהבה גדולה

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Sharon-תמונה
Sharon
יניב הראל עיצוב שיער
4.8
03/09/2014

יניב הראל היה הספק הראשון בתחום עיצוב שיער אליו הגעתי על מנת להתרשם מעבודותיו יניב הפגין כישרון עצום, רק ממגע של כמה דקות בשיער הבנתי כבר שללא ספק יניב הוא זה שיעצב לי את השיער... יום חתונתי... אחרי שפגשתי את יניב נפגשתי עם ספק נוסף רק כדי להרגיש בטוחה אך ללא ספק הרגשתי שאין ספק ויניב הוא אחד!!! במהלך התקופה עם החתונה התקשרתי מספר פעמים ליניב על מנת לשתף בחששות ועצות לקראת יום החתונה, יניב היה מקסים אמיתי, איכפתי תקשורתי, הרגיע אותי ונתן לי את ההרגשה הכי טובה בעולם!!! ביום החתונה יניב הקדים בכמה דקות ( דבר שאני רואה כחשוב מאוד!!! כל איחור של ספק ביום הזה מלחיצה וקריטית להתנהלות של היום) במהל ההתארגנות יניב נתן לי את מלוא תשומת הלב, שם לב לפרטים הקטנים ולא הרפה עד שלא נראתי כמו נסיכה אמיתית!!! יניב הוציא אותי לחתונה בצורה הכי טובה ומושלמת שיכולתי לבקש נראתי פשוט מדהים כמו נסיכה אמיתית ולא הפסקתי לקבל מחמאות על השיער!!! ממליצה בחום על יניב הראל המקצועי המקסים והמדהים!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Danit-תמונה
Danit
מספר 1!!!
5
24/08/2014

דרך הסלון כלות הגעתי ליניב ויערה-המאפרת המדהימה ויש לי רק מילים טובות לומר על שניהם, היחס ההשקעה והסבלנות לא מובנים מאליו וראויים להמון המון תודה!!! יניב ידע להתאים לי את התסרוקת... בעצמו ולהבדיל מפעמים קודמות אצל מעצבי שיער אחרים פשוט לא היה לי צורך לדבר ולהסביר מה אני רוצה... הכל יצא מושלם הרבה מעבר לצפייה וזאת באמת הפעם הראשונה שיצאתי מרוצה ללא שום ביקורת או משהו שהייתי רוצה לשנות... קיבלתי המון המון מחמאות ולמרות החששות שמשהו יתפרק התסרוקת נשארה כמו שהיא גם אחרי כל הבלאגן בריקודים :) בקיצור ממליצה לכולן בחום!!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Moran-תמונה
Moran
יניב הראל -מעצב שיער מס' 1!!
5
10/07/2014

אני רוצה לשבח את יניב הראל שליווה אותי ביום הכי חשוב בחיי מהבוקר בסלון עד הלילה בליווי לאולם עצמו וגרם לי להיות הכלה הכי מאושרת ומרוצה שיש! יניב קשוב לצרכים של הכלה, פרפקציוניסט,... גמיש, מלא בחוש הומור, והכי חשוב לכל אורך הערב התסרוקת לא זזה לי במילימטר ולא הפסקתי לקבל מחמאות!! מומלץ בחום!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
leeker-תמונה
leeker
יניב הראל המהמם!
5
28/06/2014

הגעתי ליניב לאחר שסירק חברה בחתונתה וגם קיבלתי המלצה חמה ממנה, ואכן, אין על יניב! ביום החתונה נתן את דעתו האישית, אך גם היה קשוב לכל דבר ועניין. פרפקציוניסט מושבע שהיה גם כייף... ול להעביר איתו את היום. רואים שיניב עושה משהו שהוא מאוד אוהב ולכן גם משקיע בזה את כל כולו. מביא איתו אנרגיה חיובית והמון אהבה. אין ספק שהוא בחירה מעולה לכל כלה!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
lirond-תמונה
lirond
ממליצה בחום!!!
5
12/06/2014

מהפגישה הראשונה שלי עם יניב היה לי ברור שהוא יהיה איתי ביום החשוב בחיי. ישר היה חיבור בינינו. קודם כל יניב הוא בן אדם מדהים!!! ביום האירוע כששאל אות מה אני רוצה עניתי לו מה שאתה... חושב אני זורמת איתך, וטוב שהוא החליט. הא אלוף במה שהוא עושה!!!!!!!!!!! לכן לא ויתרתי עליו והוא היה איתי גם כל הערב וגם בתסרוקת השנייה הוא שחק אותה! אנשים לא מפסיקים להרעיף מחמאות על איך שנראיתי וזה רק בזכותו. והכי חשוב גם המחיר שלו ללא תחרות!!!!! מחכה כבר לארוע הבא שלי :-)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
chen-תמונה
chen
מומלץ באהבה !!!!
5
31/03/2014

יניב ויערה המדהימים, אל יניב ויערה הגעתי דרך תמונה ובאותה שניה ידעתי שמצאתי את האחד והיחידה, שני מוכשרים , אמנים שיודעים בדיוק אבל בדיוק מה כלה צריכה באותו היום המיוחד שלה, יניב... אתה מוכשר בטירוף עד היום אני לא מפסיקה לקבל מחמאות על 2 התסרוקות שלי, היית איתי לאורך כל הדרך מהבוקר ועד החלפת התסרוקת השניה דאגת לכל פרט ופרט ושערה לא זזה ממקומה.. שלמות,ואין דברים כמוך, יערה המדהימה - מהרגע הראשון ידעה להתאים לי את האיפור המושלם עבורי, היית איתי מהובקר ועד הערב חיזקת אותי בכל רגע ורגע ואפילו עזרת לי עם השמלה, היית שם לצידי , את פשוט נדירה, המחמאות הבלתי פוסקות גרמו לי להבין שהייתה לי בחירה מושלמת! אני רוצה להודות לשניכם, הפכתם אותי לנסיכה!!!! אתם פשוט מלאכים, זכיתי! ממליצה לכל אחת בחום!!!!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה