מירי בן שימול - איפור כלות: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על מירי בן שימול - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

11 חוות דעת על מירי בן שימול

אתי -תמונה
אתי
מאפרת מקצועית ביותר גם בעיצוב שיער ובעלת אישיות מדהימה
5
11/04/2014

ממליצה בחום על מירי בן שימול כמאפרת ערב/כלה ועיצוב שיער ובליווי כל יום החתונה ועד כמעט לסופה. חשוב ביותר לתיקוני איפור ושיער לאחר צילומי הנוף ושוב לאחר החופה. מירי בעלת ניסיון... יר ומקצועית ביותר בתחום האיפור וסידור תסרוקות ערב. בנוסף למומחיות באיפור ושיער מהמם ומותאם בדיוק לאישיות של הלקוחה, מירי מקסימה במיוחד באישיותה. היא נחמדה ולבבית וחמה ומשרה אוירה מאוד נינוחה ורגועה ביום מיוחד ומרגש - יום החתונה ובעיקר שלווה וביטחון שהכל יהיה מושלם ! לא נשכח יום מרגש זה גם בזכותה של מירי שליוותה אותנו ביום משמעותי זה ונכנסה לנו עמוק ללב !

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Ksenia and Etai-תמונה
Ksenia and Etai
ושוב תודה ענקית למירי המקסימה!!!
5
23/11/2013

אין ספק ששלב של בחירת איפור ושיער לכלה הוא אחד השלבים החשובים וגם לא קלים. קיבלתי המלצה על מירי מצלם וידאו שלנו. לפני קביעת הפגישה, עיינתי באתר האינטרנט של מירי. התרשמתי מאוד... בודות שלה, כל כלה שלה הייתה יפה ומיוחדת, והחלטתי לקבוע פגישה. כבר משיחת טלפון הראשונה הבנתי שמירי מאוד נעימה, קשובה ואמפתית. היה לי חשוב שאיפור יהיה עדין וטבעי, אך עדיין אראה מאופרת ושונה מאיך שאני נראית ביומיום שלי. שיער שלי לא היה ארוך והיה לי חשוב לא להשתמש בתוספות שיער בתסרוקת. בפגישת ניסיון היא מיד הבינה מה בדיוק אני רוצה ותוך זמן קצר כבר ידעתי איך אני הולכת להיראות בחתונה. מירי מקצועית על, עובדת בצורה אישית מאוד, היא יודעת להדגיש את היופי הטבעי, מתאימה את האיפור ושיער לשמלה, תכשיטים, מקום האירוע והכי חשוב לאישיות של הכלה, מלאת סבלנות ופשוט מקסימה. היה לי כל כיף וקל לעבוד איתה, נהניתי מכל רגע. התוצאה הייתה מושלמת!!! עד היום אני מקבלת מחמאות על המראה שלי בחתונה. ולא פחות חשוב, הכל החזיק עד סוף האירוע, למרות שרקדתי עד 2:30 בלילה. אני ממליצה בחום על מירי המקסימה והמדהימה לכל כלה!!! היה שווה כל שקל!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
רותם-תמונה
רותם
אין מה להתלבט- מירי בן שימול !!!
5
18/06/2013

החלק הכי קשה בעיני הוא לבחור מאפרת ומעצב שיער לחתונה.. כי את רוצה מישהי מיקצועית, בעלת ניסיון, עם איפור טוב שלא ירד אחרי שעה, שלא תשים לב שפכטל על הפנים, שהמחיר יהיה הוגן, שתתאים... את האיפור לפנים שלך , מישהי נעימה ורגועה, שהשיער לא יראה כאילו סירקת אותו לבד ועוד המון חששות שעלו בחיפוש אחרי המישהי המושלמת שתבלה איתי את היום המיוחד הזה. הגעתי למירי דרך הקטלוג שראיתי אצלה באתר, והגעתי לאיפור ניסיון. אני יודעת שזה נשמע קלישאתי אבל באמת מהרגע שנכנסתי אליה לסטודיו ידעתי שהיא מושלמת בשבילי ובשביל היום המיוחד הזה. ביום של החתונה היא הגיע אלי הביתה , היתה סופר מיקצועית, מרוכזת ומפוקסת, היא השרתה אווירה מאוד נעימה ורגועה בהכנות, היא דאגה שארגיש בנוח , ווהכי הכי חשוב - היא פשוט אומנית!! יש לה ידיים מדהימות ! היא נותנת את כל כולה והיא פרפקציוניסטית ודורשת מעצמה כאילו היא מאפרת את עצמה ליום החתונה :) האיפור מהחברות של השורה הראשונה, לא ירד גם כמה ימים לאחר החתונה, היא התאימה לי את האיפור לפנים בצורה הכי מחמיאה , המייקאפ היה נראה כל כך טבעי ומתאים לפנים , והשיער היה מושלם !! החתונה היתה על חוף הים והוא החזיק לי ממש יפה ובצורה מאוד מחמיאה ואצילית. אחרי חודשים של חיפושים אחרי כל הקטלוגים בארץ אני שמחה שהיא זו שהיתה איתי ביום הזה. אין מה להתלבט !!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Lena-תמונה
Lena
אינסוף תודות למירי היקרה
5
15/05/2013

אני קיבלתי המלצה על מירי מחברה. משיחת טלפון ראשונה כבר לא היה לי ספק שאני הולכת לעשות איפור ושיער כלה אצלה ואחרי פגישה ראשונה של איפור ניסיון הבנתי שמירי היא מקצועית על. עוד לפני... זה בעבודות שלה שראיתי באינטרנט, מאוד אהבתי שהיא לא משחזרת את אותו ה"איפור כלה" המקובל על כולן (אייליינר שחור ששמים באותה צורה בלי להתייחס לצורת העין, או צלליות לבנות זוהרות מתחת לגבה, למשל). מירי עושה עבודה אישית מאוד, מדגישה את תוי הפנים המיוחדים של כל אחת ואת היופי הטבעי, כך שאיפור ותסרוקת מתאימים לסגנון השמלה ולמראה הכללי באופן מושלם. אני ניהניתי מאוד לבלות איתה ביום החתונה, יצאתי ממנה בהרגשה מדהימה, ואני ממליצה עליה לכל כלה!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Lee-תמונה
Lee
קשה לתת לכל כל הרבה כישרון כותרת
5
12/04/2013

מהשיחת טלפון הראשונה עם מירי לקביעת פגישת היכרות כבר היה ממש נעים לדבר איתה. בפגישה הראשונה מירי ישר קלטה בדיוק מי אני ומה אני אוהבת, בלי שהייתי צריכה להסביר לה. מירי כל כך... ה, אדיבה, מקצועית ברמה אחרת לגמרי.ביום ניסיון הגעתי לסטודיו שלה, שהוא כל כך נעים ומעוצב באווירה חמה ומזמינה. נהנתי איתה כל שנייה שביליתי שם (שהבאתי גם את אמא לחוות דעת מהצד על האיפור שיער-ואמא יצאה מאוהבת במירי!!!).היא פגעה בול, והכל יצא מושלם. ביום חתונתי מירי לא רק סירקה ואיפה , היא גם דאגה להרגיע, להצחיק ובדקה שאני אוכלת ושותה ופינקה מכל הלב.האיפור והשיער, הכל יצא פשוט מושלם!!! בדיוק כמו שרציתי, עדין אבל מרשים. כל היום קיבלתי ים של מחמאות וזה ממשיך עד עכשיו. החתונה נגמרה ב 2 בלילה וגם איפור וגם שיער נראו שרק עכשיו יצאתי ממירי ,גם מחרת בבוקר :-) כמובן שגם המחיר היה מאוד מאוד הוגן ושווה! מירי את פשוט מדהומה, מקצועית ורואים ומרגישים את את עושה הכל מאהבה ענקית! ממליצה בכל הזדמנות אפשרית בטוחה שנראה עוד הרבה. אוהבים מאוד גל ולי :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
יעל ושי-תמונה
יעל ושי
מירי -כזאת יש רק אחת !!!
5
28/11/2012

קשה לכתוב כמה מילים על מישהי כול כך טובה !!! אבל בכל זאת אנסה , לאחר חיפושים רבים של מאפרת ומעצבת שיער הגעתי למירי שברגע קטנטן קלטה בול מה אני רוצה ויותר מזה מה מתאים לי... תי למישהי מקצועית ישר הבינה מה אני אוהבת והתחלנו לזרום עם זה . ביום החתונה מעבר לכל הסבלנות של מירי התמיכה והיום הכיפי ,האיפור יצאה מושלם (בסוף האירוע האיפור נראה כמו בשעה הראושנה ) והשער יצא מושלם וגם בסוף האירוע לאחר קפיצות רבות סיכה לא זזה משערי . קשה לי לתאר לכם כמה מירי אלופה והכשרון שלה גדול אבל קל להגיד שאני ממליצה בחום לכל כלה שרק רוצה להיות הכי יפה הכי שקטה והכי רגועה ,מירי זכתה בכשרון והיא עושה את זה באהבה וככה גם העבודה שלה נראית !! ממליצה בחום ותודה רבה מירי שזכיתי להיות כלה שלך :)

הוספת תגובה