מירי בן שימול - איפור כלות: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

מירי בן שימול

053-6130522
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • איפור כלה, איפור לאירוע, עיצוב שיער

  • שירותים
  • תוספות שיער, איפור ניסיון, ליווי בזמן האירוע

מירי בן שימול

קצת על העסק

מצאתם טעות? ספרו לנו!

כתבו עלינו

21.02.2022

איפור ושיער לכלות – המומלצים של מתחתנים

אחרי שבדקנו המלצות, ראינו תמונות ושמענו רשמים – הגענו להחלטה. זו נבחרת מאפרות הכלה ומעצבות התסרוקות לחתונה המצטיינת שלנו. אלו הסיבות שהן הטובות בתחומן

מירי בן שימול - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

11 חוות דעת על מירי בן שימול

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Tzlil-תמונה
Tzlil
מירי בן שימול מומלץ בחום !
5
01/11/2016

מירי הייתה הרבה יותר ממאפרת ומסרקת , היא הייתה גם סוג של גורו , סמכתי על הדעה שלה ועל הטעם הטוב שלה, היא ייעצה לי בהרבה דברים כמו נעליים, עגילים, צבע בשיער. כמובן שהאיפור והשיער... יצאו מושלם ! למירי יש כשרון טבעי , היא נעימה מאוד, וכיף להעביר איתה את היום החשוב הזה ! מומלץ בחום .

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Elior-תמונה
Elior
מירי בן שימול המקסימה-מומלצת בחום רב!
5
31/05/2015

הגעתי אל מירי המקסימה לאחר שיטוט באתרי האינטרנט ובעקבות המלצה של תופרת שמלת הכלה שלי. היה לי חשוב לבלות את בוקר החתונה שלי ברוגע כמו שמירי משרה. בבוקר החתונה, הגענו אמי ואני אל... סטודיו המקסים של מירי-הייתה אווירה נינוחה וכיפית, נהניתי מאוד מכל ההתארגנויות והייתי מאושרת מהתוצאה הסופית של האיפור והשיער: איפור עדין ומוקפד ותסרוקת אסופה עם צמה בשילוב פרחים-בדיוק מה שרציתי וחלמתי! מירי גם איפרה וסירקה את אמא שלי שהייתה מהממת וקיבלה אינספור מחמאות. מירי היקרה, תודה על הכל! את מוכשרת כל-כך! נשיקות :) אליאור.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
shira-תמונה
shira
המלצה על מירי..
5
13/07/2014

עשיתי אצל מירי איפור ושיער לחתונה, ואני רוצה להמליץ מכל הלב! מירי כבר משלבי הנסיון היתה סובלנית,משקיעה ונורא מקצועית, היא ידעה להתאים לי את האיפור והתסרוקת כך שיהיה עדין... עם זאת מאוד מרשים ,בקיצור -בדיוק לטעמי.. ביום החתונה מירי דאגה שהכל יהיה מושלם והתוצאות דיברו בעד עצמן (: מירי את מקסימה והיתה לי הזכות להיות כלה שלך!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
hadas-תמונה
hadas
מדהימה!
5
22/06/2014

הגעתי למירי אחרי חיפושים רבים ואין ספק שעשיתי את הבחירה הנכונה! מקצועית, מוכשרת ואדם מדהים מהפגישה הראשונה היא הבינה את הטעם שלי באיפור ובשיער.. ביום האירוע היא נתנה לי להרגיש... כי רגועה ונינוחה, בלי להלחיץ, הקשיבה לכל מה שביקשתי ברוח טובה ופשוט גרמה ליום להתחיל בצורה הכי חיובית שיש:) גם את אמא שלי ואחותי היא איפרה בצורה ממש יפה ומחמיאה והמחמאות לשלושתנו היו רבות.. ממליצה בחום!! :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מירב-תמונה
מירב
המאפרת הכי מקצועית שנתקלתי בה
5
08/05/2014

עד היום כאשר אני מסתכלת בתמונות החתונה שלי (התחתנתי לפני כחצי שנה), אני נהנית ומרגישה ברת מזל שמצאתי מאפרת כמו מירי. כלות יקרות, אל תתפשרו על מאפרת בינונית! מירי הבינה את הסגנון... שלי מיד: בלי הרבה צבעים ותוספות הזויות, טבעי, קלאסי ומחמיא. ידעה להדגיש את כל מה שטוב ולטשטש את כל מה שפחות. האיפור החזיק כל החתונה ויכולתי לקפץ ולהשתולל מבלי לפחד שמשהו ימרח או שהשיער יהרס ויפרע. יחד עם זאת גם לא הרגשתי שאני מאופרת בכבדות או שיש לי יותר מדי חומרים בשיער. ממליצה עליה בחום! גם אישיות מקסימה ומקצועיות שנותנת להרגיש כמו בבית (כשרציתי לשתות מים עם נענע היא הלכה עד למכולת לקנות לי! איזה מקסימה!) וגם בבעלותה סטודיו מקסים, נוח להתארגנות ומצטלם מעולה בתמונות, מואר ולבן. יצא לי מאז להתאפר אצל מס' מאפרות בשביל אירועים שונים, ופשוט הצטערתי שלא חזרתי אליה, אין מה להשוות ברמת האיפור ואיכות החומרים - שוב התמונות מוכיחות.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים