רויטל טובול - אומנות השיער והאיפור - תסרוקות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 3 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על רויטל טובול - אומנות השיער והאיפור - עמוד 3

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

37 חוות דעת על רויטל טובול - אומנות השיער והאיפור

dana-תמונה
dana
אין על רויטל!!!!!
5
31/03/2014

לא יכולתי לבחור מאפרת ומעצבת שיער יותר מושלמת מרויטל, הן מבחינת האיפור והן מבחינת האישיות. בבוקר של החתונה ברגע האחרון נאלצתי לשנות את מקום ההתארגנות בגלל הפסקת מים. רויטל הכי... מה והגיע ישירות לצימר. היא באה עם אנרגיות טובות והרגיע אותי לגמרי. לא הפריע לה שהחתן נמצא ומלאאא חברות שלי מתרוצצות סביבי. האיפור יצא מושלם!!!! והשיער היה מהמם!!! האווירה הייתה כיפית וקלילה. רויטל הביאה מצלמה ותיעדה את כל התהליך ושלחה לי את התמונת בכיף גדול. בקיצור שלמות!!! ממליצה לכל אחת!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
jenni-תמונה
jenni
פשוט מהמם
5
30/03/2014

הדבר הראשון שעשיתי אחרי שסגרנו תאריך היה לסגור את רויטל לאותו יום. לא היה לי ספק שהיא תאפר אותי ותעשה אותי יפה וטבעית כמו שאני רוצה ובהתאם למה שמתאים לי. כמובן שלאולגה מוסר... בע לתסרוקות המהממות! האיפור שהיא משתמשת באיכות מאוד גבוהה והחזיק כל הערב כמו כן התסרוקת שרדה את הצילומים ואת ההינומה! רויטל הגיעה אלי הביתה והצליחה להרגיע את כל הלחצים של אותו יום עם הומור וקלילות המאפשרים להנות מכל התהליך. בקיצור גם איפור גם שיער וגם אישה מדהימה ומומלצת לכל אחת!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
יפה -תמונה
יפה
נתינה מכל הלב
4.2
12/03/2014

רויטל הגיעה אלינו ביום החתונה, עם הרבה שמחה ומרץ. היא התחברה מיד לאווירה המשפחתית ולהתרגשות שלנו, התוצאות לא אחרו לבוא! אחת אחת עברנו תחת ידיה המיומנות (היינו 5 נשים!), באיפור... יצוב השיער, במשך שעות השקיעה, מתוך הקשבה ונתינה אינסופית. כל הערב קיבלנו מחמאות, ברצוננו לומר תודה לך, רויטל, על המאמצים והסבלנות והתוצאות הנפלאות, אשרייך! יפה והילה ז.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ליה-תמונה
ליה
רויטל טובול
4.2
25/02/2014

רויטל איפרה אותי וכן עשתה לי סידור שיער לקראת החתונה. רויטל ידעה להתאים את האיפור והתסרוקת לשמלה וכן לאופי שלי וקיבלתי מחמאות כל הערב! רויטל הגיעה לאפר אותי במלון שהתארגנתי... רתה אוירה כיפית ומצחיקה בזמן ההתארגנות. היה לנו בוקר נהדר ביחד והרגשתי שהיא משקיעה בי ועושה את העבודה הכי טובה שאפשר. האיפור והשער יצאו מדהימים והחזיקו מעמד לאורך כל היום ועד לשעות הקטנות של הלילה. אני ממליצה עליה בחום רב ואין לי ספק שכל מי שתשכור את שירותיה תהיה מרוצה מאוד. המחירים שרויטל מציעה הם סבירים ביותר ומקבלים תוצאה מדהימה!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מורן-תמונה
מורן
איפור+שיער
4.8
22/12/2013

אהבה ממבט ראשון!מומלץ מומלץ מומלץ בנות!!!! לא לפספס אותה!!!!רויטל אדם נדיר!! כל מה שכלה מחפשת יש בה! אדם מוכשר בטירוף, מצחיקה ומרגיעה (מאוד מאוד חשוב) ואנרגיות עד אילת, על רויטל... שמעתי דרך המלצה של חברה. (גם ככה יש לי רגישות יתר לאיפור ולשיער שלי) ביום שהגעתי אליה לאיפור+שיער ניסיון ידעתי שאותה אני רוצה ביום הגדול שלי, הייתה קשובה למה שביקשתי.ביום של החתונה רויטל הגיעה בזמן, עם החיוך ,הצחוק והאנרגיות המטורפות שלה, הפכה אותי לנסיכה אמיתית. בדיוק כמו שרציתי!! הכל היה מתוקתק ומתוזמן נכון. מהאורחים ועד לצלם לא הפסיקו להחמיא כמה שזאת אני וכמה שהשיער והאיפור מושלמים. אם הייתה האפשרות לתת ציון יותר ממצוין הייתי נותנת!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Sima-תמונה
Sima
המלצה על רויטל טובול
4.8
11/11/2013

לרויטל הגעתי דרך המלצה של חברה,בפגישה איתה ועם אולגה היה חיבור נהדר שהוביל ליום הנסיון בו התנסיתי באיפור ועיצוב שיער. החוויה האמיתית הייתה ביום החתונה-יום מרגש ומשמעותי... רויטל... ואולגה קיבלו את פניי בחיבה ובאדיבות וגרמו לי להרגיש בנינוחות. עיצוב השיער היה מקצועי וברמה גבוהה ביותר,כך גם האיפור שהותאם לי. רויטל הפגינה אדיבות ומקצועיות רבה!!!! אני ממליצה בחום לכל אחת שרוצה יחס חם ואוהב ביום המרגש בחייה

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
יעל-תמונה
יעל
פשוט אמנית באיפור ושיער!
5
23/09/2013

רויטל אישה מדהימה, מצחיקה ומהממת, אבל הכי חשוב - אמנית בתחום האיפור והשיער. כל העבודה שלה לא שגרתית כלל. זה יותר סגנון אירופאי ולא ישראלי. מיוחד, מהמם, ייחודי לכל אחת שבאה... רויטל- אין עליך. את מדהימה, יצירתית, מוכשרת בטירוף ופשוט היה תענוג להעביר איתך את השעות!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
רוני וטל-תמונה
רוני וטל
רויטל טובול
5
03/09/2013

הגעתי לרויטל דרך המלצות מכל הכיוונים, נראה היה הרבה כלות עברו אצלה וכולן יצאו מרוצות, ואחרי אכזבה בניסיון אצל מעצב שיער אחר - יצאתי מהניסיון אצלה מרוצה. רויטל ואולגה הגיעו במצב... וח הכי טוב, הכי מוכנות, הכי מבינות, והכי מתחשבות. למרות שבשעה הראשונה הייתי קצת בהלם, לרויטל יש יכולת להרגיע ולהפוך את האוירה להרבה יותר קלילה. האתגר שלה היה אפילו יותר גדול, כי בתור בחורה שלא מתאפרת לעולם, ושמפחדת שיתקרבו אליה עם עיפרון, הייתי צריכה 'טיפול מיוחד'. בסופו של דבר, האיפור והשיער היו הכי 'אני', הרגשתי הכי בנוח, וכנראה גם שידרתי ביטחון כלשהו, כי ממה שראיתי עד עכשיו - התמונות יצאו מהממות וקיבלתי הרבה מחמאות. יש לציין שחמש דקות אחרי שהתחלתי לרקוד, התחלתי להזיע בטירוף, אבל האיפור, באופן מפתיע, נשאר! ממליצה על רויטל בחום לכל המתחתנות!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
יעל ויותם-תמונה
יעל ויותם
מומלץ!!!
5
12/08/2013

קיבלתי המלצות חמות על רויטל מכל מיני מקומות שונים ואכן לא התאכזבתי. רויטל ואולגה נהדרות! קודם כל הגעתי אל רויטל לפגישת ניסיון, ועשינו איפור לדוגמא ולגבי התסרוקת ראינו בערך את... וון. לאחר כמה ימים הרגשתי שאני לא מרוצה לגמרי מהכיוון הכללי של התסרוקת התקשרתי לרויטל והיא אמרה שבשמחה אני אוכל להגיע אליה שוב והרגיעה אותי ונתנה תחושה מדהימה! היא טרחה לציין שכל דבר שרק מטריד אותי אני יכולה לפנות אליה ולבוא שוב. הגעתי אליה בשנית ותוך רבע שעה יצאתי שמחה ומחוייכת. ביום האירוע עצמו היא ואולגה היו מדהימות (ובסוף עשינו תסרוקת אחרת מהממת!) והאיפור היה עדין ויפה כמו שקיוויתי, היא פשוט הבינה שאני בעצמי כלל לא מתאפרת וידעה לקלוע לטעם שלי. היתה כימיה מעולה ואווירה מצויינת, במספרה היה לי ממש כיף ובאירוע עצמו קיבלתי אינספור מחמאות על האיפור והשיער. אני ממליצה בחום!!! :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
noa-תמונה
noa
ממליצה בחום
5
25/07/2013

לנותני שירותים מקצועיים והגונים מגיעה המלצה ובגדול. זה מה שהותיר בי המפגש עם רויטל - מאפרת מקצועית מאוד, סבלנית, בעלת חוש הומור נפלא, נעימה. הקדישה לי זמן, מחשבה וסבלנות (אני לא... מהמתאפרות ביום יום..) גם באיפור הניסיוני טרם יום החתונה וגם ביום עצמו. הסטודיו שלה נעים ונגיש. מחיר הוגן. ממליצה בחום, על חוויה חיובית, מקצועית ונדיבה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה