רויטל טובול - אומנות השיער והאיפור - תסרוקות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על רויטל טובול - אומנות השיער והאיפור - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

37 חוות דעת על רויטל טובול - אומנות השיער והאיפור

chana-תמונה
chana
שירות מעולה באווירה מעולה
4.8
20/07/2016

כל החוויה אצל רויטל היתה מדהימה. כמובן שהשיער ואיפור שלי יצאו מעולה וקיבלתי רק מחמאות כל הלילה אבל יותר מזה היה באמת תענוג להתארגן אצלה, היה כיף איתה והיא דאגה להרגיעה אותי... שיב לי והוסיפה מלא אנרגיות טובות ליום החתונה שלי. אני ממליצה בחום רב!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Donna-תמונה
Donna
איפור, שיער, חוויה - שלמות!
5
14/05/2016

לרויטל המדהימה הגעתי אחרי שאחותי התאפרה והסתרקה אצלה בתור כלה. לרויטל כישרון להבין מהר מאד מה יתאים לכלה ואיך לשלב זאת כדי להגשים את חלומה. בבוקר החתונה הגעתי יחד עם 10 (!)... ת והכל פשוט תקתק. כל אחת הייתה יפה יותר מהשניה תודות לידי הזהב של רויטל ואולגה. כמובן שיחס מיוחד ואוהב שמור לכלה. רויטל ואולגה היוו חלק בלתי נפרד מפמליית החתונה שלי - באווירה הכיפית, ההבנה, הסבלנות והמקצועיות חסרת הפשרות. תודה רבה רבה!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ענבר-תמונה
ענבר
רויטל טובול המהממת!
5
11/04/2016

רויטל המדהימה! אין מילים לתאר את העבודה המושלמת שעשית עבורי ועבור אחיותיי ואמי. יצרת בשבילי את המראה שכל כך רציתי, בטונות של כישרון והמון חיוך ומצב רוח נהדר! אולגה המקסימה- תודה... לך על העבודה והכשרון! אתן פשוט אלופות וכשרוניות ברמות, ממליצה עליכן בחום!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Polina-תמונה
Polina
התאמה מושלמת של איפור ושיער
5
13/04/2015

הגעתי לרויטל דרך המלצה של בת דודה של בעלי. התרשמתי מהאופן שבו היא איפרה אותה לחתונה ואת האימהות וזה היה מדהים. בפגישה הראשונה שלנו מאוד התחברתי אליה וראיתי שהיא קשובה לבקשותיי... רצונותיי. באיפור הניסיון לא ידעתי מה אני רוצה ולכן היא איפרה אותי בשני אופנים על מנת שאוכל לבחור את זה שימצא חן בעיני יותר. סמכתי עליה גם מהפן המקצועי והן מהפן האישי וידעתי שביום החתונה נבחר את הדבר הטוב ביותר עבורי. ביום החתונה הראיתי לה כמה תמונות מאינטרנט ובחרנו יחד את הסגנון המתאים לי. כמו כן, מסרתי לה את בקשת בעלי – לאפר כך שניתן לזהות ולא אהפוך לאדם שונה. רויטל הייתה מאוד קשובה לרצונות שלי ונענתה לכל בקשותיי. האיפור וסידור השיער היו מושלמים – הרבה יותר טוב ממה שציפיתי וחלמתי. רויטל הצליחה להדגיש את הדברים היפים ולהסתיר בצורה עדינה את הפגמים. האיפור נראה חלק טבעי ממי שאני ולא מסכה /שכבת "טיח" (דבר שקורה להרבה לכלות). הצילומים בחוף היום נלקחו כאשר נשבה רוח חזקה וחול שעף ובחלק מהזמן ירד גם גשם. האיפור היה עמיד גם בצילומים וגם לאחר מכן בחופה ונראה רענן. לא היה צורך בחידוש האיפור והתסרוקת החזיקה מעמד עד סוף האירוע. קיבלתי מחמאות מכל המוזמנים, כולם פשוט נדהמו לראות את העדינות של המראה הכללי. אני רוצה להודות מעומק ליבי לרויטל על העבודה הנפלאה, על מצב הרוח הנעים שהשרתה עלי במהלך האיפור. הייתי במתח והיא חייכה והצחיקה אותי וזה הרגיע אותי. בעלי אהב את האיפור והשיער ואמר שהיא עשתה פשוט עבודה נפלאה. אחרי החתונה הוא התקשר אליה בכדי להודות לה אישית פעם נוספת. הוא הודה כי פחד שהאיפור יהיה כבד מידי אך כל המראה היה טבעי והשתלב בצורה מושלמת עם השמלה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מיה-תמונה
מיה
רויטל טובול = איפור שווה לחתונה
5
23/11/2014

רויטל עשתה עבודה פשוט מעלפת! מעבר לחוויה חיובית ומעולה ומחיר ששווה כל שקל (ואפילו מנצח מחירים מופקעים אחרים) היה פשוט נחמד שהיא הייתה שם איתי בבוקר של החתונה, אשת שיחה עניינית... עימה שרק מחפשת איך לעזור ולעשות את החוויה לטובה יותר. היא איפרה וסידרה את השיער בנוסף אליי גם לשאר בנות המשפחה משני הצדדים (8 נשים נוספות) ביחד עם העוזרות שלה. יש לה סטודיו חדש ומרווח, מסודר ומעולה. היא הגיעה עד לבית שלי בבוקר של החתונה, בלי לחץ, בדיוק בזמן (בבנימינה), עם כל הציוד, ואני רק הייתי צריכה לשבת ולהביט קדימה איך אני נהפכת לכלה :) היא גם מביאה איתה מצלמה מקצועית שחברה שלי צילמה אותי איתה בזמן שרויטל עבדה - ככה שהיה לי תיעוד עוד לפני שהצלם הגיע וזה ממש הוסיף לדעתי. קיבלתי המון מחמאות על האיפור והשיער. הדבר היחידי שהיה חסר לי נגיד דוגמית של השפתון לקחת איתי למהלך היום. אבל בסופו של דבר זה ממש לא היה לי קריטי.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
naliak-תמונה
naliak
במילה אחת - מ-ד-ה-י-מ-ה
5
28/09/2014

כשהגעתי לרויטל התאהבתי וסגרתי איתה אפילו לפני ניסיון. כל כך צדקתי. רויטל מוכשרת ברמות שאי אפשר לתאר, היא ריגשה אותי, הרגיעה אותי, ובעיקר גרמה לי להרגיש הכלה הכי יפה שיש. היה לי... כל כך כיף איתה שאפילו ביקשתי שתישאר כאורחת בחתונה:) קיבלתי המון מחמאות על התסרוקת והאיפור והכל החזיק ושרד עד סוף האירוע ללא שום צורך בטאצ'אפים.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
didi-תמונה
didi
תסרוקת לשיער
4.8
21/09/2014

הגעתי לרויטל דרך האתר פעם ראשונה לתסרוקת. הייתי לקוחה לא פשוטה.. ורויטל הייתה ממש סובלנית עד שהגענו לתסרוקת הרצויה. התסרוקת הייתה פשוט מדהימה ולא זזה לי לרגע כל האירוע. אפילו... תבאסתי להוריד אחרי זה את התסרוקת:) קיבלתי המון מחמאות!! אני באמת ממליצה בחום לכל מי שמחפשת תסרוקת לאירוע לפנות אליה ותאמינו לי שלא תתאכזבו. היא מקצוענית ומקסימה ולרגע לא התאכזבתי. ובטוח שעוד אחזור בעתיד.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
שמרית-תמונה
שמרית
רויטל טובול- מאפרת מספר 1!!!
5
11/08/2014

מקסימה ומדהימה! כבר מהאיפור ניסיון רויטל הבינה את הסגנון שלי. אני מתאפרת עדין ביום-יום, ורציתי איפור שיהיה עדין ויפה, והאיפור היה מדהים והחזיק עד אשר הורדתי אותו. השיער- חצי... ף עם בייבי-ליס שלא הפסקתי לקבל עליו מחמאות! היה ממש כיף להעביר את יום חתונתי עם רויטל ואולגה הייתה אווירה קלילה, כיף וצחוקים והיא גם הכינה לי סלט :) אני חייבת לציין שהאיפור והשיער שרדו את כל היום, את חום יולי, ואת כל הנשיקות והחיבוקים ובסוף האירוע עדיין נראיתי נפלא! וחשוב לי גם לציין לטובה את אולגה שעשתה תסרוקות מדהימות לאמי וחמותי! ממליצה בחום!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Polina-תמונה
Polina
רויטל ואולגה אתן מלכות אמיתיות!!!!
5
30/05/2014

בתור בחורה שלא יודעת להתאפר ולא עושה זאת לעיתים קרובות,כל הקטע של הכלה קצת הלחיץ אותי... הגעתי לרויטל דרך 4 המלצות שקיבלתי ברצף,פגשתי בחורה מדהימה חייכנית ואיכפתית שלאורך כל הדרך... התעניינה ודאגה שאני אהיה מרוצה. האיפור והשיער היו מדהימים קיבלתי מחמאות מכל האורחים שהגיעו והמחאה שעשתה אותי הכי מרוצה היא: "זאת פשוט את" והכל בזכות רויטל ואולגה שדאגו לי ולאחותי ועשו אותנו הכי יפות שיש. הגדולה של רויטל בעיקר שהיא לא מנסה למכור שהיא קשובה ומנסה להכיר אותך באמת כדי לדעת איך להתאים הכל. והכי חשוב מקצועיות,שערה לא זזה לי מהראש עד שתיים וחצי בלילה והאיפור נשאר כמו שהוא אחרי כל הנשיקות והחיבוקים...ממליצה בחום!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
יוליאנה אילין-תמונה
יוליאנה אילין
חתונה
5
26/04/2014

רביטל היא חייכנית ומקסימה ביום הגדול בחייך היא תהפוך אותך לנסיכה. את שיערך המקורזל והנפוח, תאסוף לתסרוקת מדהימה וזה דבר בטוח. גם מברשת ומכחול ירקדו לה בידיים, את פנייך תייפה... ם ימחאו לך כפיים. כמובן שלא נשכח את יד ימינה , הרי זו אולגה המתוקה. ממליצה לכן בחום בשביל כל אירוע, כי מהסטודיו לא תצאו עם שיער פרוע!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה