גלי ענבר מאפרת מקצועית - איפור כלות: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

גלי ענבר מאפרת מקצועית

053-9425336
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • איפור כלה

  • שירותים
  • איפור ניסיון, ליווי בזמן האירוע, מגיע/ה עד אליך

גלי ענבר מאפרת מקצועית

קצת על העסק

איך מגיעים לגלי ענבר מאפרת מקצועית

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

גלי ענבר מאפרת מקצועית - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

12 חוות דעת על גלי ענבר מאפרת מקצועית

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Yulia-תמונה
Yulia
איפור מקצועי ואיכותי
4.5
04/11/2013

את גלי פגשתי בביתה ברמת פולג בנתניה, היא הייתה אדיבה ונחמדה וכבר באיפור הניסיון ידעה בדיוק למה אני מתכוונת. ביום החתונה גלי הגיעה מלאת אנרגיה עם מזוודה ענקית מלאה בכל טוב :)... י כמו ילדה בחנות צעצעוים :) גלי איפרה אותי במהירות (יחסית), ידעה להתאים את האיפור לתכשטים שענדתי. החתונה הייתה ביום גשום, יש לציין שיצא לי לעמוד דקות ארוכות תחת טיפטופים עד שהצלם בנה את הפריים הרצוי והאיפור לא זז מילימטר! הגעתי לחופה בדיוק כפי שיצאתי לצילומים. האיפור החזיק מעמד בזמן כל הרקודים,הוא לא נמרח ולא היה בכלל צורך בתיקונים. חוץ מהאיפור המקצועי גלי הייתה נפלאה, הוסיפה המון לאווירה כייפית ונינוחה (לא קל לשחרר כלה להצטלם ככה בגשם..). היה תענוג לעבוד איתה!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ליאת-תמונה
ליאת
כשרון נדיר, יכולת לזהות בכל אחת את הייחוד שלה ולבטא אותו
5
22/10/2013

גלי מוכשרת ויצירתית בצורה נדירה. תמיד קשובה, מתבוננת ולומדת את המאופרת, לא מרפה עד ש"יורד לה האסימון", והמוזה שורה עליה. בשנה האחרוה זכיתי לחתן את שתי בנותי. אחרי שנהנינו... ה בפעם הראשונה, הבחירה בה היתה אך מתבקשת מאליה. אני לא מדברת רק על האיפור המיוחד שהבליט את יופיין של הכלות ושנראה רענן עד הרגע האחרון. בשני הארועים האלה ראיתי את גלי מאפרת 10 איפורים שכל אחד היה מיוחד ושונה מהשני, שזה מדהים בפני עצמו. האיפור שעשתה לי בחתונה הראשונה היה מ-ה-מ-ם ומיוחד, ובחתונה השנייה היא עשתה משהו אחר לגמרי ומהמם לא פחות. אני מתאפרת לא רע בעצמי, וראיתי הרבה איפורים, אבל מעולם לא ראיתי מישהי כל כך רבגונית, כל כך לא שגרתית, פתוחה, קשובה ויצירתית כמוה. כל אשה יצאה ממנה מאושרת. גלי ידעה איך לתת לכל אחת בדיוק מה שמתאים לה. רוצה להיות יפה וטבעית, יש. רוצה דרמתית ונועזת - יש ויש! גלי מקצוענית שאין דברים כאלה. צריכה לדבר איתך, לדעת מה את אוהבת, מה תלבשי, אפילו איזה נעליים תנעלי, ואיך תסדרי את שערך. רואה הכל, ומספקת בדיוק את הלוק המתאים, זה שיוציא ממך את כל היופי החבוי בך. נעימה, עדינה, רכת-מגע, מאפשרת וביחד עם זה גם יודעת לתת כיוון וחיזוק בדיוק במידות הנכונות. בשמי ובשם בנותי, הגיסות והחברות שלהן אני אומרת בפה מלא: גלי זה חוייה חד פעמית ומפנקת! מהמקרים הבודדים שאת משלמת בשמחה, כי קיבלת תמורה מלאה לכספך. תמשיכי ככה, גלי. כבוד.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
הדר-תמונה
הדר
גלי ענבר - אישה מדהימה ומוכשרת, והאיפור - WOW!
5
13/03/2013

מהרגע שנכנסתי לאתר שלך היתה לי תחושה שאת האחת בשבילי. חיפשתי איפור שיעשה - WOW! מצד אחד משהו מיוחד ויוצא דופן ומצד שני לא מוגזם. רציתי איפור מעושן עם קצת צבע ולא איפור פשוט... י" ובנאלי כמו שרוב המאפרים והמאפרות הציעו לי. כשנפגשנו, היה קליק מהרגע הראשון. סוף סוף מצאתי מישהי שלא ניסתה לשכנע אותי שמה שהיא חושבת זה הנכון ונתנה מקום לצרכים ולרצונות שלי (וכמה חיפשתי...!!). גלי, את כל כך מוכשרת וכל כך צנועה שלא יכולתי אפילו לדמיין בחלומות את ה-WOW שעשית לי! וכשעברת לאפר את המלוות שלי, המשכת להפתיע פעם אחר פעם - ובגדול! מדהים איך שהצלחת להתאים את עצמך לרצונות של כל אחת ואחת בסגנונות כל כך שונים ובצורה כל כך מקצועית ויפה. את פשוט אמנית. אהבתי את הטיפים הקטנים שנתת לי עוד בשיחת הטלפון הראשונה, לפני שבכלל נפגשנו, את הרוגע ששידרת לאורך כל היום הסוער ומרגש שעבר עלי, את המקצועיות, את הרגישות, את היכולת להבין בדיוק מה רציתי ולהביא את זה לידי ביטוי בצורה מושלמת, את המתנות הקטנות שהשארת לי לכבוד אותו היום. גלי, את פשוט מקסימה. אחת ויחידה! עכשיו אחותי מתחתנת בעוד כמה חודשים ואת על הכוונת - ראי הוזהרת! ;-)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מיקה וגיא-תמונה
מיקה וגיא
הבחירה הנכונה שלי
5
14/10/2012

אל גלי הגעתי אחרי שקראתי עליה ביקורות טובות ואחרי שהתלבטתי בינה לבין אחד הסלונים הגדולים והנחשבים בשוק. בשלב ראשון קפצי לבדוק את הסלון הנחשב ומצאתי שם הרבה מוזיקה, אנשים ואקשן,... ו כמו שאני קוראת לזה - בלגן. אני העדפתי את הבחירה השפויה והרגועה, מה גם שיחס כמו של גלי, בוודאי לא מקבלים בסלון גדול. כשהגעתי אל גלי כדי להתרשם ממנה, היא ישר הציעה שנעשה במקום איפור ניסיון, בלי התפלצנות של קביעת תור וכו'. האיפור כמובן יצא מהמם. אני כנראה קצת בעייתית וקצת לפני החתונה החלטתי שבא לי סגנון אחר לגמרי וכששאלתי מה דעתה, היא ישר הציעה שנעשה עוד איפור ניסיון וכל מה שנצטרך שאהיה רגועה. החתונה היתה באוגוסט ואני די חששתי שאחרי איפור החוץ אהיה כולי מרוחה, אבל גלי עם ידי האומן שלה, איפרה אותי בצורה הורסת, האיפור החזיק עד סוף הערב (האמת שהיה קשה להוריד אותו גם אז), היא איפרה גם את אימי בצורה מופלאה ושתינו קיבלתנו מחמאות רבות ורואים את זה גם בתמונות. אני הקפדתי להקיף את עצמי באנשי מקצוע טובים בחתונה, אבל בנוסף לזה דאגתי שישרו עלי אווירה כיפית ורגועה. אין לי ספק שגלי הוסיפה לאווירה הקסומה של אותו היום ואין לי ספק שבחרתי בחירה נכונה.

הוספת תגובה
Hadas Arad-תמונה
Hadas Arad
מדהימה!!
5
11/10/2012

גלי הייתה מדהימה, רגועה ומאוד קשובה אלי.. מההתחלה ידעתי שאני רוצה הרבה צבע על הפנים ולא משהו עדין וגלי פשוט זרמה איתי והפכה את האיפור למושלם.. קיבלתי עליו מחמאות כל... ות שקצת בכיתי הוא נשאר ללא תזוזה... גלי מדהימה עם יחס אישי שכל כלה צריכה וחייבת ביום חתונתה.. מומלצת בחום!!!

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים