מספרת רונן ונונו - תסרוקות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

מספרת רונן ונונו

072-325999
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1
  • אני רוצה...
  • עיצוב שיער

  • שירותים
  • סלון כלות

מספרת רונן ונונו

מספרת רונן ונונו - תסרוקות כלה

אחד ממעצבי השיער הצעירים והמוכשרים בארץ, נחשב בהחלט לכוכב עולה בתחום עיצוב שיער. מי שהחל דרכו במספרות ידועות בתל אביב והתמחה בצרפת, ממשיך כל שנה להגיע להשתלמויות באנגליה, באיטליה ובצרפת, כדי להוסיף ולתרום לטאץ' המקצועי שלו ולהתעדכנות מתמדת בכל מה "שהולך בראש".
המספרה בכפר שמריהו מעוצבת בסגנון איטלקי מודרני ובקווים נקיים ואלגנטיים, שמתמזגים לאווירה רגועה ונעימה. העיצוב היפה אינו משאיר את העוברים והשבים אדישים – רבים נכנסים למספרה כדי להחמיא על המקום המטופח והמיוחד.
התמחות מיוחדת רכש לעצמו רונן בהפקות אופנה ובהכנת כלות לקראת חתונתן. תחת ידיו של רונן עוברים ראשיהם של יפים ומפורסמים רבים, ובהם: סנדי בר, דליה קהלני, גליה אלבין, יעל אבקסיס, איבונה קרוגליאק, אינגריד פלדמן, איגי וקסמן, קרן ציקלובר, מאיה אופנהיימר, מירב לוין, רונית שחר, שגריר ארה"ב בישראל, שגריר דנמרק בישראל, שגרירת קזחסטן בישראל ועוד סלבריטאים רבים ומוכשרים, שמתלהבים מכישרונו של רונן, והופכים - כמו כולם - ללקוחות נאמנים.
במספרה של רונן מקפידים לא רק על עיצובים מיוחדים, אלא גם על שימוש בחומרים האיכותיים ביותר ובצבעים על בסיס טבעי, שהופכים את השיער לבריא ויפה. זו הסיבה שאחרי ביקור במספרה של רונן גם הגוונים נראים הרבה יותר טבעיים.
כל לקוחה ולקוח במספרה זוכים למלוא תשומת לבו האישית של רונן, שמתייחס לכל תספורת ותסרוקת כאל הפקה יצירתית, המותאמת לאישיות הלקוח ותווי פניו - עובדה המבטיחה תוצאה מושלמת תמיד.
מוזמנים לתאם תור למספרה וליהנות מפינוק מתמשך ומעיצוב שיער מחמיא ועדכני.

איך מגיעים למספרת רונן ונונו

;

מספרת רונן ונונו - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
זמינות
5

כתבו חוות דעת

5 חוות דעת על מספרת רונן ונונו

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
danielsadkin1-תמונה
danielsadkin1
משחור לבלונד
5
16/05/2019

החלטתי לבצע שינוי קיצוני ואין אדם אחר שיכל לעשות זאת יותר טוב מרונן והצוות המדהימים! היו קשובים לאורך כל התהליך שלקח מעשר בבוקר עד שמונה בערב!!! המספרה היא כמו בית חם שמקבל... , הומור וחום כל לקוח/ה. הכי חשוב אמינים ומקצועיים שווה כל שקל מבלי להתשץפשר על איכות מקסימלית. רונן דאג לכל שערה ושערה ולא ויתר על הפרטים הקטנים. תודה ענקית ממליצה בחום!

איכות
זמינות
הוספת תגובה
danielsadkin1-תמונה
danielsadkin1
הבחירה הכי מדוייקת לשיער שלכם!
5
16/05/2019

הגעתי בבוקר בשעה 10 ויצאתי השעה שמונה בערב. היה לי יום הכי מדהים, מצחיק ומהנה שחוויתי במספרה. רונן מדהים והצוות שלו מומחים אחד אחד. תודה על תספורת מושלמת ושירות חם וביתי, ללא... שרות על איכות! רונן ועובדיו עבדו בצורה מדוייקת, לא נחו ולא עיגלו פינות בשום מחיר, נשארתי עד הסגירה וקיבלתי המון פינוקים. ממליצה בחום!

איכות
זמינות
הוספת תגובה
carmit97-תמונה
carmit97
ממומלץ ביותר!!
5
15/05/2019

רונן ונונו מעצב שיער מקצועי!! עם המון מקצועיות . הייתי אצלו ועשיתי החלקה וצבע!! פשוט מספר 1!! השיער מבריק ומדהים. הכי ממליצה!! The one and the only one!!!!

איכות
זמינות
הוספת תגובה
aalaw7-תמונה
aalaw7
מספרה הכי טובה בארץ
5
14/05/2019

אחת המספרות הטובות בארץ . הגעתי עם שיער יבש כתום ויצאתי עם גוונים מושלמים , בלונד אלגנטי ושיער רך ונעים. אווירה חמה ומחיר הוגן ממליצה בחום

איכות
זמינות
הוספת תגובה
עינב-תמונה
עינב
אלופיים מקצועיות שירות ואמינות
5
14/05/2019

אלופים!! הצלתם לי את השיער סוף סוף אני יכולה לפזר אותו ולהנות ממנו כמו שצריך !!אין עליכם בעולם מס' 1 !! שמחה שהגעתי אליכם מהמלצות שנתנו לי לא עוזבת בחיים!!

איכות
זמינות
הוספת תגובה