עיצוב שיער רמי - תסרוקות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 3 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על עיצוב שיער רמי - עמוד 3

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

32 חוות דעת על עיצוב שיער רמי

Shaked Zak-Goldstein-תמונה
Shaked Zak-Goldstein
יש כמוך רק אחד-רמי
5
10/08/2012

רמי, ספר החתונות הנצחי שלי, תודה על השילוב הנהדר שבך, המקצועיות,חוש ההומור,הדיקנות,והאומן שבך ! אתה מפתיע מחדש כל פעם, כולם מסובבים את הראש לראות את ה-ר-א-ש... אין מילים לתאר... כמה כשרון וכמה כייף לחזור אליך! תודה מכל הלב, שקד,

הוספת תגובה
ishaivak-תמונה
ishaivak
תספורת מצויינת!
5
31/05/2012

מאוד נהנתי מהתספורת וכל הילדים בכיתה אמרו שהייתה לי את התספורת הכי יפה בכל הבת מצוות

הוספת תגובה
אורטל -תמונה
אורטל
לא תמצאו כזה צוות במקום אחר!
5
28/05/2012

הגעתי לרמי בעקבות אחותי שהתחתנה. אומנם הגעתי למספרה בתור המלווה של אחותי, אבל קיבלתי יחס כמו כל כלה. רמי היה מאוד סבלני, הוא לא ידע מה הסגנון שלי אבל מהר מאוד הבין מה אני רוצה... קבות הניסיונות שעשה לי (ותאמינו לי זה לא קל לקלוע בול לטעמי ורמי עשה זאת!). שמעתי על כמה תסרוקות שהתפרקו בחתונה אבל אצל רמי זה ממש לא ככה! בסוף החתונה התסרוקת שלי נשארה בדיוק כמו שרמי עשה אותה בתחילת היום, שום שערה לא זזה מהמקום. התסרוקת נשארה לי אותו הדבר במשך שבוע (פירקתי אותה בסופו של דבר) למרות שהייתי יכולה להישאר איתה יותר זמן והיא לא הייתה מתפרקת. לאחר שרמי סיים את התסרוקת פגשתי את יעל, שאיפרה אותי באופן שהכי התאים לי. לא היה לי ניסיון איתה (כי הייתי המלווה) אבל הייתי בניסיון של אחותי והבנתי שהיא מאוד מקצועית ולכן לא חששתי שתאפר אותי בלי ניסיון. בקיצור כל מי שרוצה ספר ומאפרת מקסימים ומקצועיים זה המקום!

הוספת תגובה
אפרת -תמונה
אפרת
הבחירה הטובה ביותר שלי
5
20/05/2012

הגעתי לרמי אחרי המלצות רבות שקיבלתי ומהרגע שנכנסתי למספרה ידעתי שהגעתי למקום הנכון. רמי ידע להתאים את התסרוקת בדיוק למה שרציתי. התסרוקת היתה מדהימה ומיוחדת וקיבלתי המון מחמאות.... מעבר לכך האווירה במספרה מאד כיפית, קלילה ונעימה. הכל נעשה במקצועיות וסבלנות והמון יחס אישי. הרגשתי שכל הצוות שם בשבילי ביום המרגש הזה. הכל היה עדין ומותאם לי. שנה לאחר מכן חזרתי לתסרוקת לחתונה של אחי ביחד עם אמא שלי ושוב לא התאכזבתי. רמי מקסים, מקצועי וגם המחיר הוגן. ממליצה בחום!!!

הוספת תגובה
דיקלה וינון-תמונה
דיקלה וינון
הצוות הכי נפלא שיש!! תודה!=)
5
17/05/2012

איך שהגעתי למספרה קיבלתי את היחס הכי טוב שיש! קבעתי עם רמי לתסרוקת ניסיון ויצאתי משם הכי מרוצה שיש.באותו ערב ישבנו ואמרתי מה אני רוצה והוא אמר מה נראה לו הכי מתאים וקדימה לעבודה!... הוא עשה לי איזה 4 תסרוקות ולא התייאש ממני עד שהגענו לתסרוקת המושלמת.חשוב לי לציין שבתסרוקת ניסיון הוא ממש בנה לי את התסרוקת ואפילו עשה לי קצת בייביליס כדי שאראה בדיוק איך זה יראה. (בשונה ממקומות אחרים שמרימים את השיער רק עם הידיים וחושבים שהלקוחה באמת מבינה איך זה יראה).לאחר מכן נפגשתי עם יעל והיא הייתה ממש מקסימה! היא איפרה כל עין בצבע אחר כדי שנחליט מה הכי כדאי. החתונה הייתה ביום שלישי (בד"כ המספרה סגורה) ורמי הגיע במיוחד בשבילי.ידוע שהיום של החתונה את ממש בלחץ,אבל לא אצל רמי ויעל.הם הביאו לי את היחס הכי טוב שיש! דאגו שיהיה לי תמיד נוח.אם מישהי רוצה יש אפשרות להתלבש במקום. למרות שהשתוללתי בחתונה התסרוקת בכלל לא התפרקה!אף שערה לא זזה ממקומה! (כמובן שאחרי זה בלילה בעלי היה קרוב לשעתיים כדי לפרק את התסרוקת-אבל שווה כל סיכה וסיכה שהייתה תקועה לי בשיער!) האיפור נשאר בדיוק כמו שיצאתי מהמספרה! ואם נמרח לי או ירד לי הליפסטיק-אל דאגה!יעל דאגה להשאיר לי את כל הדברים החשובים! אז באמת תודה רבה על היום הנפלא! ממליצה בחום לכולם! =)

הוספת תגובה
אדוה ונתנאל-תמונה
אדוה ונתנאל
יום נפלא וקסום
5
08/05/2012

רמי הוא הספר שלי ולכן הוא היה הבחירה הראשונה והטבעית,הוא נתן לי הרגשה בייתית וחמה וייעוץ אמיתי וכנה כמו תמיד... אני סמכתי וסומכת עליו בעיניים עצומות ולמרות שכבר סגרנו על... וא עשה לי אחרת שהתאימה לי ולאופי שלי,כמו כן האיפור של יעל שנעשה במיומנות ובדייקנות התאים לי מאוד וקיבלתי הרבה מחמאות!! היה לי כל כך כייף ונהניתי עם כל הצוות,הם נתנו לי הרגשה טובה ואת מלוא תשומת הלב,צחקנו המון כמו שנפגשים עם משפחה. תודה רבה לכם שרון,עדן,יעל ורמי על הנתינה מהלב על האמיתיות והכנות והחוויה הנפלאה שלא תשכח! ככלה שמרוצה מאוד!!

הוספת תגובה
ליאת וקובי-תמונה
ליאת וקובי
הבחירה הכי קלה שהייתה לי בחתונה!
5
29/04/2012

רמי הוא הספר שלי כבר שנים אז זו הייתה בחירה מאוד קלה :)ביום של החתונה נתתי לרמי לשנות קצת את התסרוקת ואמרתי לו שיעשה מה שהוא רוצה, העיקר שאני אהיה יפה, וככה זה היה.התסרוקת התאימה... לי מאוד, היא הייתה עדינה אך עם זאת מאוד מיוחדת, היא התאימה לי בצורה מושלמת והשתלבה מצויין עם האיפור והשמלה! וכמובן שהכל החזיק עד אמצע הלילה. לגבי יעל, וואו!!!!!! זה המילה היחידה שמתארת את ההרגשה שלי לגבי האיפור!הגעתי ליעל דרך רמי הספר שלי ואחרי איפור הניסיון לא היה לי שום צורך לבדוק מאפרת אחרת.אני מאוד אוהבת להתאפר והאיפור היה כל כך מקצועי עם המוצרים הכי איכותיים שיש בשוק. יעל הבינה ישר מה אני רוצה ונתנה לי שתי אופציות מדהימות לבחור מהן. גם אמא שלי שבדרך כלל לא מתאפרת נראתה מדהים והייתה מאוד מרוצה.האיפור היה כל כך נוח ועמיד, הוא החזיק מעמד למרות הדמעות! בסוף הערב נראיתי כאילו הרגע התאפרתי!יעל הייתה כל כך מקצועית ועדינה. היה ממש כיף, תודה רבה!

הוספת תגובה
ליטל ויוסי-תמונה
ליטל ויוסי
למי שרוצה להיות נסיכה ליום אחד
5
27/04/2012

ההכרות שלי עם רמי התחילה לפני מספר שנים כספר הקבוע שלי. כחודש לפני החתנה הגעתי לרמי לתסרוקת ניסיון. רמי ישב איתי, הבין את אופי השמלה והאירוע וביצע לי 3 תסרוקות ניסיון מפורטות... ורות. ביום האירוע הגעתי לרמי בשעה שקבענו והוא היה פנוי אלי בלבד. לאור ההיכרות הארוכה בנינו והידע כי אני סומכת עליו בעיינים עצומות, רמי התחיל את התסרוקת שקבענו ושדרג אותה תוך כדי עבודה. בהמשך הגיעה יעל המאפרת (אותה הכרתי לפני האירוע דרך רמי). יעל ורמי דאגו בשיתוף פעולה להוציא אותי עם תסרוקת מאלפת ואיפור משגע. התסרוקת והאיפור משכו תשומת לב לכל אורך האירוע. קיבלתי תשבוחות מכל האורחים. גם התסרוקת וגם האיפור היו בסוף האירוע כאילו יצאתי עכשיו מהמספרה. אין לי מילים להודות על העבודה המדהימה והמסירות של רמי ויעל, הם גרמו לי להרגיש נסיכה ליום אחד.

הוספת תגובה
שירן ודרור-תמונה
שירן ודרור
רמי ויעל - רעננה
5
22/04/2012

החוויה אצל רמי התחילה כבר בטלפון הראשון, בו הוא מסביר באופן מאוד ברור על התהליך והמחיר. במהלך פגישת תסרוקת הניסיון, לאחר בירור לגבי הציפיות שלי, הוא עשה לי ארבע תסרוקות ומתוך... תי את מה שאהבתי. את הקישוטים לשיער הוא נתן לי לשמור, כדי שלא יווצר מצב שביום החתונה פתאום חסרים לו הקישוטים שבחרתי. לאחר מכן הגיעה יעל, המאפשרת, ואיפרה בשני צבעים (חצי פנים), מה שקצת מקשה להבין איך זה באמת יראה. כשבוע לפני החתונה, באתי כדי לצבוע שיער ולהסתפר, והצבע יצא לא בדיוק מה שהתכוונתי, אז הוא עשה לי שוב, עד שיצאתי מרוצה. ביום החתונה (יום שלישי) בדר"כ המספרה סגורה, אבל רמי פתח במיוחד בשבילי ומשפחתי. הגעתי מוקדם, עשיתי פדיקור ומניקור ולאחר מכן תסרוקת ואיפור. למעט תקלה קטנה (הדוד התקלקל ולא היו מים חמים), האווירה היתה מאוד כיפית והמוסיקה לפי טעמי. בסה"כ מאוד נהנתי והתסרוקת והאיפור יצאו כמו שרציתי. חוץ מהשפתון, הכל החזיק מעמד עד הבוקר, למרות שרקדנו והשתללנו כל הלילה. דבר אחד קצת קילקל - יעל לא משאילה שפתון, כך שדווקא לפני החופה הייתי צריכה לחפש שפתון. אציין, שיש במקום תא הלבשה, למי שלא צריכה עזרה להתלבש, זה מאוד נוח.

הוספת תגובה
מורן ואלעד-תמונה
מורן ואלעד
ממליצה בחום!
5
04/04/2012

רמי מקצועי ויצירתי, הקשיב לרצונות שלי וידע להתאים לי את התסרוקת המושלמת. יעל עדינה, חייכנית וסבלנית. היה חשוב לי מראה טבעי, "שיראה כמה שפחות מאופר" מכיוון שאני לא נוהגת להתאפר... ומיום, והיא הבינה איתי ויצרה תוצאה מחמיאה והולמת.

הוספת תגובה