עיצוב שיער רמי - תסרוקות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על עיצוב שיער רמי - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

32 חוות דעת על עיצוב שיער רמי

ענת-תמונה
ענת
תודה - היה מדהים
5
14/01/2013

הגעתי לרמי לפני החתונה כאני בטוחה שאני יודעת מה אני רוצה בשיער אבל לא כל כך יודעת להסביר את זה ואחרי מספר דקות הוא פשוט הבין ועשה לי תסרוקת ניסיון מהממת. ביום של החתונה שיניתי את... דעתי ולא רק אני גם אחותי והמלווה שלי ואפילו התווספה עוד חברה ביום החתונה ( בערך כמו כל כלה ביום החתונה) וחשבתי שיהיה בעיות לעשות את זה אבל רמי וכל הצוות במספרה הצליחו לעשות את כל התיסרוקות יותר יפות ממה שחלמתי וגם באותו זמן ועם המון סבלנות. רמי הצליח להבין מה אני רוצה ויצאתי משם מאושרת ועם תסרוקת מעלפת .תודה רמי ולכל צוות המספרה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
רותם ואודי-תמונה
רותם ואודי
חוויה מדהימה
5
03/01/2013

ביום הכי מלחיץ בחיים שלוח הזמנים צפוף, במיוחד למי שמתחתנת בחורף, יצאתי בזמן ובתחושה שכלום כבר לא יכול לההרס לי. הגעתי לרמי בעקבות המלצה של המעצבת שלי. בדקתי באתר שלו וראיתי שם... צובי שיער שהתאימו לסגנון שלי. באתי לתסרוקת ניסיון והבנתי שאני בידיים טובות שאין לי מה לדאוג. ואכן ביום החתונה הגעתי קיבלתי חפיפה עברנו במהירות על מה שקבענו (שהיה רשום על דף - כפי שקבענו ביום של התסרוקת ניסיון). את התסרוקת עשה לי רמי במיומנות רבה. מה שהכי מדהים זה שאחרי שסיימנו חצי ראש משהו לא הסתדר לי. רמי פירק הכל והתחיל מהתחלה כדי שאני ארגיש מושלמת וזה אכן מה שקרה. אני ממליצה לכל אחת. והמחיר באמת ללא תחרות.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ornit-תמונה
ornit
הכי טוב שאפשר
5
21/12/2012

אני מכירה את רמי כבר שנים רבות, מסתפרת אצלו קבוע. הגעתי אליו אחרי תסרוקת שעשה לחברה טובה. מאז הספקתי לעשות אצלו תספורת לחתונה שלי, לחתונה של אחי ולשלוח אליו הרבה חברות... ה לי מאוד קשה לבחור תסרוקת לחתונה ורמי לא ויתר והיה סובלני מאוד. רמי לא מסכים שאף אחת תצא ממנו בלי להיות מרוצה לגמרי. בחתונה של אחי, אפילו לא עשיתי תסרוקת ניסיון ולא דאגתי לרגע. יצאה תסרוקת משגעת. כל מי שמתלבטת לאיזה ספר ללכת, אין מה. רמי הוא הכי מקצועי שיש!

הוספת תגובה
nili-תמונה
nili
במילה אחת.... וואו!!
5
20/12/2012

את רמי אני מכירה כבר למעלה מ- 10 שנים, כשאחותי התחתנה. מאז הוא הפך להיות הספר הקבוע שלי.... הוא מקצועי בטירוף, קשוב, עם המון ניסיון, סבלנות ויצירתי. עשינו מספר תסרוקות ניסיון,... עד שלא הייתי סגורה על עצמי ב- 100% הוא לא ויתר. פשוט מדהים !!! המחמאות לא הפסיקו להגיע... גם היום כשרואים את התמונות. את יעל ראיתי מאפרת במשך כל התקופה שאני במספרה... וכל פעם התלהבתי מחדש,ואז הגיע הרגע שלי. היא פשוט מקצועית, ומעבר לדיעה שלה, היא קודם כל קשובה למה שאת אוהבת ( איפור עדין או גס, סגנון... ). בקיצור צוות שחבל על הזמן. אם את עדייין מחפשת... זה הזמן להפסיק כי מצאת צוות כיפי, תחושה ביתית וקלילה, ויחד עם זאת מאוד מקצועית. פשוט יום כיף!

הוספת תגובה
Nataly Whitmarsh-תמונה
Nataly Whitmarsh
מדהימים!
5
05/12/2012

רמי ויעל פשוט מדהימים. הם סידרו את אחותי לחתונה שלה ואחרי 4 שנים הגיע תורי. מהרגע שנכנסתי אליהם עד הרגע שיצאתי רק צחקנו...הרגשה מאוד ביתית ונעימה אך מקצועית. הם יודעים מה מתאים... כל אחת אבל גם מוכנים לשמוע מה את רוצה...יש להם הרבה סבלנות. עד היום אני מקבלת קומפלימנטים על התסרוקת ואיפור. אני התארגנתי שם לפני שיצאתי לצילומים והיה מאוד נוח להתלבש שם והרגשה מאוד טובה כשבעלי בא ואסף אותי משם. האיפור ותסרוקת נשאר לי עד סוף החתונה..גם אחרי המקלחת. ממליצה על רמי ויעל ממש בחום...אין עליהם.

הוספת תגובה
חן קצמן- אמסלם-תמונה
חן קצמן- אמסלם
רגעים מדהימים של אושר עם רמי ויעל!!!
5
02/12/2012

קשה לתאר במילים את הכיף הגדול בלהסתדר לאירוע אצל רמי ויעל!!!! את רמי ויעל הכרתי לפני כ 12 שנה כשאחותי התחתנה וגם כן הסתדרה שם לאירוע שלה וכבר אז זו הייתה אהבה ממבט ראשון!!! מאז... ני שם כמעט כל חודשיים, לתיחזוק בשוטף של השיער וכבר הספקתי להסתדר שם לחתונה שלי, בריתה של ביתי הבכורה וחתונתו של אחי. המקצועיות, החום האנושי, ההבנה, ההקשבה- אלו רק חלק מהמעלות המשובחות של רמי, יעל והצוות כולו!!!! אני לקוחה קבועה של רמי גם בלי שום קשר לאירועים! המחיר אנו זול,אבל שווה כל שקל!!! אף אחד לא נוגע בשיער שלי חוץ מרמי והצוות ואף אחד לא יאפר אותי כמו יעל!!! רמי ויעל כל כך מבינים את הלקוחה שיושבת מולם ולא ינסו למכור לה תסרוקת ואיפור שהם אמנם אולי בצו האופנה אל ממש לא יראו עליה טוב! רמי ויעל משתמשים במוצרים ברמה הגבוהה ביותר וגורמים לכל פעם שאני שם לחגיגה של ממש!!! אני מחכה כבר שיהיה לי עוד אירוע!!!!!!!!!!! מומלץ בחום!!!!!!!!!!

הוספת תגובה
Hadas-תמונה
Hadas
אין על רמי
5
26/11/2012

אם את רוצה מעצב שיער שיהנהן ויגיד לך אמן, ושאת פשוט מדהימה ומהממת על כל דבר שתציעי, אז אולי רמי זאת לא הכתובת בשבילך, כי רמי יגיד לך את האמת! ואם משהו לא נראה לו, אז הוא לא יהסס... לומר. אבל אם אתה רוצה מקצוען, שלא יוותר עד שתהי מרוצה ותראי מושלמת לאירוע שלך ויתחיל את המסיבה והשמח כבר במספרה אז זו הכתובת

הוספת תגובה
שלי -תמונה
שלי
רמי ויעל
5
07/11/2012

יעל היא מאפרת מוכשרת ומקצועית בטירוף!! ורמי הספר פשוט אמן!! יעל מאפרת ברמה גבוהה ביותר עם תכשירי איפור מעולים כמו MAC.. האיפור שלי יצא מושלם ומתאים בדיוק לתווי הפנים שלי, השיער... יצא מהמם ומושקע ביותר- גם כן מתאים בול לתווי הפנים שלי.. קיבלתי אינסוף מחמאות על האיפור ועל השיער גם בחתונה וגם אחריה!! כמו כן האיפור לא נמחק כמעט בכלל גם אחרי כל הנשיקות והחיבוקים :) התסרוקת הייתה מושקעת ביותר.. דבר נוסף שאהבתי זה את האיפור נסיון ותסרוקת נסיון, שכלל איפור מלא של כל הפנים. בכל עין איפרה אותי בסגנון וצבעים שונים של צלליות על מנת שאוכל לבחור בדיוק את מה שמתאים לי :) כמו כן רמי הספר היה קשוב לרצונותיי ושנינו יחד מצאנו את התסרוקת המושלמת שתתאים לי בדיוק :) עשיתי את הבחירה הכי נכונה כשהלכתי לרמי ויעל ועד היום אני שמחה על כך!!! אני ממליצה בחום לכל אחת!!

הוספת תגובה
Or Benadiva-תמונה
Or Benadiva
מדהים מדהים מדהים!
5
17/09/2012

הגעתי אל רמי ויעל לגמרי במקרה אבל מהרגע שנכנסתי רק להסתכל ישר התאהבתי. ביום של החתונה רמי והצוות המדהים שלו נתן לנו הרגשה כל כך כיפית ונינוחה, רמי פשוט אומן בעיצוב שיער וקלע... וק למה שרציתי. יעל מדהימה וכל כך עדינה וגם היא הבינה בידיוק את האיפור שהתכוונתי אליו למרות שאני בעצמי לא הצלחתי להסביר. הצוות כולו מקצועי ומקסים ואין כמו רמי, מעבר לכך שהוא פשוט תותח הוא אחד המצחיקים והחמודים ופשוט הפך את יום החתונה שלי לפשוט מושלם! תודה תודה תודה! אור ועמית 23.8.12

הוספת תגובה
Michal Turiel-תמונה
Michal Turiel
רמי ויעל - מקצוענים ומקסימים
5
16/09/2012

רמי עשה לי תסרוקת לחתונת צהריים - תסרוקת מדהימה ומושלמת, כזו שלא הפסקתי לקבל עליה מחמאות ובמיוחד היתה מאוד עמידה ובכל שלב נראה כאילו השנייה יצאתי מהמספרה. כמו כן, רמי לא הפסיק... צחיק אותי במהלך כל הבוקר הכייפי שהיה לי אצלו, הוריד את המתח וההתרגשות וגרם לי להרגיש מלכה אמיתית :) בא לי שוב... יעל המקסימה - גם לה מגיעה תודה גדולה. כבר באיפור ניסיון ידעתי שאני בידיים טובות, מישהי מקצוענית עם אישיות מדהימה. כל כך התאהבתי בה שהבאתי אותה לעשות לי סדנת איפור חכם במסיבת רווקות, והיה מאוד מאוד מוצלח. ביום החתונה היא איפרה אותי מדהים ודאגה לתת לי ערכה ל"תיקונים" למקרה הצורך... אבל כמובן שלא היה צורך :) (פרט לגלוס שכל כמה שעות חידשתי). האיפור יצא מדהים ועמיד גם עליו קיבלתי מחמאות רבות ואנשים לא הפסיקו לומר לי שאני צריכה להיראות כך כל יום! האיפור באמת משנה את הכל כפי שיעל אומרת... תודה לשניכם על זה שהייתם חלק נכבד ביום המדהים והמרגש שהיה לי!

הוספת תגובה