גל יאסנקוב סטודיו לצילום - צילום אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 3 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialAlbumStillsStillsnVideosVideomy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על גל יאסנקוב סטודיו לצילום - עמוד 3

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

41 חוות דעת על גל יאסנקוב סטודיו לצילום

Shiran-תמונה
Shiran
גל יאסנקוב צילום בחתונה בבקתה ביער - שירן וזיו
5
08/02/2017

נתקלנו בגל ביום שישי בצהריים ב'בקתה ביער' בזמן שהגענו לפגישה עם בעל האולם כדי לסגור פרטים אחרונים על המקום. גל פנה אלינו, הציג את עצמו ונתן לנו כרטיס ביקור. לאחר מכן קבענו פגישה,... ומשם העניינים התגלגלו :) מן הפגישה הראשונה גל עשה עלינו רושם הן כצלם מקצועי, שירותי ומוכשר והן כבנאדם אמין, בעל אנרגיות חיוביות ואף איש שיחה זורם (בצפון כולנו כאלה :) ) ביום של החתונה, לפני האירוע גל הפגין כישורי צילום יצירתיים עם כישורי ניווט לעבר לוקיישנים מדהימים לשביעות רצוננו והשתמש בעדשות מצלמה ובכלים שיצרו איכות תמונה מושלמת. חווית הלקוח הייתה חשובה לגל, והוא הפעיל ומיקם אותנו בפוזיציות מעניינות על רקע פסטורלי. בזמן האירוע והחופה הוא תיעד ו"לכד" כל רגע למען יצירת תמונות מרגשות בעלות משמעות סמלית. בזמן הריקודים, גל השתמש בזוויות ובעדשות מיוחדות כדי ללכוד את האווירה השמחה. זה נראה כי גל עצמו מאוד נהנה מעבודתו. חשוב להדגיש כי גל הגיע ערוך ומוכן עם הצוות המקצועי שלו שפרגן לנו. סרט החתונה היה ערוך בטוב טעם ושיקף את התחושות ואת רגעי ההיילייטס הנפלאים. מבחינת האלבומים, הלכנו על אלבום חתונה ואלבום נוף קטלוג שיצאו מהממיםםםםם. נותרנו ללא מילים המעצבת הגרפית פנינה בונד הייתה סבלנית ונענתה לכל בקשותינו. בשורה התחתונה, אנו ממליצים בחום ובהרבה אהבה על גל יאסנקוב!!! :) תודה רבה לך.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אביגיל לנדמן-תמונה
אביגיל לנדמן
חוויה נעימה מאוד עם גל :)
5
02/02/2017

לבחור בגל והצוות שלו הייתה אחת ההחלטות הטובות שעשינו בתכנון החתונה. הגענו לאירוע אחרי שכבר בעצם באופן רשמי התחתנו בפראג. כבר שם צילמו אותנו קצת, ומהר מאד נמאס לנו וחשבנו אפילו... טל את הצילומים בארץ (!!!) אבל אז הגיע יום החתונה, גל הגיע עם צחוקים והמון מצב רוח טוב, והעביר לנו את הזמן כל כך בנעימות שככה זרמו לנו כמה שעות של צילומים בלי ששמנו לב! מיותר לציין שהתמונות שהתקבלו יפהפיות ואנחנו מאוד שמחים שיש לנו אותן כמזכרת ליום המיוחד הזה. גם הסרטים מדהימים והאלבומים מעולים! מההודעה הראשונה בווטסאפ, דרך הפגישה הראשונה, האירוע וכל מה שאחריו: גל היה זמין, אדיב ומגניב :) אנחנו ממליצים בחום לכל זוג שרוצה שכל האירוע הזה יהיה קצת יותר מיוחד, ושכל ההתעסקות תהיה קצת יותר קלילה ונעימה: לכו על גל!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
שחר-תמונה
שחר
אלופיםםם
5
09/01/2017

אל גל הגענו דרך "סטודנטים נישאים" וכבר מהפגישה הראשונה ידענו שאנחנו נסגור איתו! גל עצמו לא יכל להגיע לאירוע כיוון שהיה תפוס אז הוא שלח צוות מושלם!!! והפך את היום שלנו לבלי... !! היחס האישי, הרגישות והאכפתיות היו חלק מאוד משמעותי מהיום המיוחד שלנו! התמונות יצאו מדהימות!!!!!! תודה!!!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Sapir-תמונה
Sapir
צלם אמיתי
5
07/01/2017

את גל פגשנו אחרי שהצלם שלנו הבריז לנו חודשיים לפני החתונה. הגענו לפגישה שנקבעה במשרד של החברה, שם גם פגשנו את הצלם שילווה אותנו לאורך האירוע- אמיר שטרן. לאחר שיחה קצרה על מי... ו ומה אנחנו רוצים, גל ואמיר הראו לנו את העבודה שלהם, מאלבומים ועד לוידאו קליפים, ככה שנדע למה לצפות. האווירה הייתה ממש טובה והשיחה זרמה. ביום החתונה אמיר הגיע בדיוק בשעה שקבענו ביחד עם צלם הוידאו שהיה מעולה באותה רמה. כל היום עבר בצורה רגועה ונינוחה, עם צחוקים והכל לפי הזרימה של ושל בעלי. אנחנו בחרנו מספר מקומות ואמיר הכיר את האיזור ככף ידו, כך שלא הייתה בעיה לרגע. מומלץ בחום לכל מי שמחפש שירות אמיתי, מצלמים איכותיים ומקצועיים שלא מתפשרים על התמונות שלהם.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Rindala-תמונה
Rindala
הגיע הזמן לחוות דעת שלנו :) פשוט תודה ענקית !
4.8
20/10/2016

פשוט תענוג, תענוג לזכות להיות עם אנשים שכל כך אוהבים את העבודה שלהם! גל והצוות המדהים שלו הנציחו לנו את הערב המושלם שלנו, היה כל כך כיף איתם שאת כל הלחץ של היום של החתונה הם... עו בקלות עם אווירה כיפית ומצחיקה לאורך הצילומים, שהגיעו במצב רוח מעולה מהבוקר וליוו אותי לאורך כל היום הארוך הזה..הם התנהלו לאורך האירוע בצורה מצויינת- התחשבו בכולם, לא הסתירו לאנשים במהלך הצילומים, הסתובבו כל הזמן ולא נחו לרגע... והכי חשוב כל האורחים שלנו החמיאו לנו על הצלמים, "איזה חמודים" "איזה יצירתיים" "איזה כיף ,הוא נמצא בכל מקום" , "לא צריך לקרוא לו כל הזמן"... הצלמים המקסימים לא ירדו מהרחבה, צילמו את הדברים החשובים מבלי לעצור את הכל כדי לצלם, תמונות היו פחות "מבויימות" בדיוק כמו שאנחנו אוהבים... שבוע אחרי החתונה , כשהיינו עדיין בחו''ל , קיבלנו מגל אפליקציה מסודרת עם כל התמונות שם, הרגשה הכי כיפית ונוחה בעולם לקבל את התמונות ולהסתכל עליהם כל הזמן בטלפון... הוידיו והעריכה פשוט מ-ע-ו-ל-י-ם , מקצועניות , יצירתיות , וסבלנות :) חברים אנחנו פשוט אוהבים אותכם , ושמחים שלקחתם חלק גדול מהיום החשוב שלנו ! פשוט תודה על הכל :) אוהבים , רוג'ר ורנדלה 13.06.2016 הצג פחות

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Yuval-תמונה
Yuval
תודה לגל התותח!
5
07/10/2016

ממליצים בחום על גל יאסנקוב! אין מה להגיד, גל הוא פשוט מקצוען ואחד שעושה את העבודה מכל הלב. אנחנו מאוד מרוצים מכל התוצרים – התמונות, האלבום והווידאו יצאו ממש מעולה ובקיצור עשינו... חירה מצוינת. אהבנו את ההתאמה האישית של הכל אלינו ולאופי של האירוע. תודה רבה לגל ולכל הצוות המנצח שליווה אותנו – שחר וין המלך, סניה וארתור וכמובן למעצבת האלבום ולעורכת הוידאו התותחיות. אין עליכם! ליאב ויובל

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Noa Kosto-תמונה
Noa Kosto
הבחירה המושלמת!
5
01/09/2016

ישר כשהגענו לגל, אני ובעלי החלפנו מבטים וידענו שהוא הצלם שלנו (וישר ביטלנו את שאר הפגישות שהיו לנו באותו שבוע...). גל מקצועי, עושה את העבודה שלו באהבה ומעל הכל הוא פשוט אדם שכיף... להעביר איתו יום כל כך אינטנסיבי - בהנאה ענקית! מצילומי ההכנות, צילומי הנוף (שם גל גרם לנו בכל תמונה להרגיש כאילו אנחנו הזוג הכי מדהים שהוא אי פעם צילם!), החופה והמסיבה - גל ויוסי תפסו רגעים כל כך יפים, שפשוט הנציחו בצורה מושלמת את כל האושר והאהבה שהקיף אותנו ביום שלנו :) אנחנו לא מפסיקים להתפעל מהתמונות, באמת שאין לנו מילים לתאר כמה אנחנו מאושרים על הבחירה בגל!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Seth-תמונה
Seth
גל כל כך מדהים!
5
21/07/2016

גל ממש מוכשר ויודע את העבודה. הוא עשה לנו אווירה מאוד טובה וזרם איתנו, אבל גם נתן הוראות וכיוון מתי שהיינו צריכים. גם דרור הצלם וידאו היה מקסים ואנחנו מאוד מתרגשים לראות את כל... מונות ואת הסרט חתונה! ממליצים בחום!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Chen-תמונה
Chen
צלם תותח ובן אדם עוד יוותר :)
5
07/07/2016

גל יאסנקוב הוא הבחירה הכי אדירה שעשינו בארגון החתונה! כבר בפגישה הראשונה היה לנו חיבור טוב והבנתי שיושב מולי בן אדם אדיר, יוזם, שאוהב מאוד את העבודה שלו ושהולך פשוט לעשות לנו... ! כל זה בתוספת מקצוענות על, מלא ניסיון וגישה חיובית ומדבקת! לא הבנתי על מה מדברים שאומרים שצלם יכול לעשות מעל ומעבר עד שפגשתי את גל- חשבתי שצלם יכול לצלם יותר טוב או פחות טוב, או להיות יותר או פחות נחמד- אבל גל באמת הוכיח לי שאפשר לעשות הכל מעל ומעבר! כל היום איתו היה תענוג! הייתי נבוכה מהצילומים ופחדתי שאני לא ממש אתפקד שם מול המצלמה אבל הוא עשה הכל כדי שהאוירה תהיה נינוחה וכייפית ופשוט הרגשנו בנוח! בנוסף- גל ארגן לנו צלם וידאו וצלם סטילס נוסף שלא הכרתי אבל ישר ידעתי שהוא יבחר אנשים מקצוענים ונעימים כמוהו. וכך היה- כל הצוות היה אדיר! ואם כל זה לא מספיק- זה היה המחיר הכי שפוי ומשתלם שמצאנו, ובטח ובטח שווה כל שקל! תודה רבה גל! ממליצה בחום!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אלי-תמונה
אלי
אחד הצלמים אם לא ה... :) מומלץ! מומלץ! מומלץ!
5
06/07/2016

אז לגל הגענו אחרי שנתקלנו בשמו בפורומים שונים של מאורסים בפייס ובאתר סטודנטים נישאים ואחרי קצת רפרוף באתר שלו ראינו שיש דברים בגו וקבענו פגישה. כבר מהטלפון שומעים שמדובר במישהו... יוחד, נחמד, נעים , סבלני ומקצועי. גל אוהב את מה שהוא עושה ורואים את זה בכל תמונה ותמונה. הוא משרה אווירה נעימה, קלילה וכיפית. שובר את המתח בקלילות, מעניק מנסיונו הרב ומתחבר לכולם. בצילומי הסלון והנוף , גל עזר, כיוון, ייעץ, הזיז, הקפיץ,הרגיע שצריך ונתן תחושה של כיף והנאה. הכל בסבלנות, נחמדות ואוזן קשבת. באירוע עצמו גל והצוות לא הפסיקו לצלם מכל זווית אפשרית ועם הכישרון הרב והעדשות המיוחדות שלו דאגו להוציא תמונות מהממות, צבעוניות, ייחודיות ויפיפיות. בקיצור, הילד ענק! ענק!!! ;) המון המון תודה על הכל אוהבים אליעד וטניה

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה