גל יאסנקוב סטודיו לצילום - צילום אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialAlbumStillsStillsnVideosVideomy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על גל יאסנקוב סטודיו לצילום - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

41 חוות דעת על גל יאסנקוב סטודיו לצילום

Jenny-תמונה
Jenny
באחריות - הצלם שאתם רוצים לאירוע שלכם!
5
21/06/2017

מאיפה להתחיל? המקצועיות, הירידה לפרטים, הליווי החם, העצות הטובות, והעבודה המדהימה!! המילים לא יספיקו בכדי לתאר את החוויה המדהימה שלנו, ניהננו מכל רגע וזכינו בצוות מקצועי, מקסים,... חם ומושלם! ממליצה בחום לכל מי ששוקל ומתלבט להגיע לפגישה עם גל, אין לי ספק שאחרי זה תבחרו לעבוד רק איתו.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אדוה וגיל-תמונה
אדוה וגיל
גל יאסנקוב- הצלם הנכון לחתונה שלכם!
5
02/06/2017

גל וצוות הצלמים דרור ויוסי צלמים בחסד עליון! פשוט מדהימים ויצירתיים ברמות מטורפות! הלוקיישן שגל בחר עבורנו לצילומי הנוף היה פשוט מושלם! לא היינו מצליחים להגיע לרמה כזו של איכות... יצירתיות עם שום צלם אחר! ערב החתונה עבר עם גל, דרור ויוסי בכיף ובהנאה מצידנו ומצד האורחים שלנו והתמונות יצאו מושלמות! הכל טבעי וללא ליטושים בדיוק כמו שרצינו...אנחנו ממליצים בחום לכל זוג מאורס שמעוניין להפוך את היום המאושר בחייו למושלם לבחור בגל יאסנקוב! פשוט צילום ברמה אחרת. אדוה וגיל 23.11.16 מוזמנים להיכנס אלי לדף הפייסבוק (adva shusterman) לראות את סירטון ההיילטס המהמם ולהתרשם בעצמכם מהיכולות של גל וצוות הצלמים שלו.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Irit-תמונה
Irit
ממליצים בחום!
5
04/04/2017

אחרי 10 דקות בפגישה הראשונה שלנו ידענו שגל יהיה הצלם שלנו! גל הקסים אותנו ברצינות ובמקצועיות שלו! אנחנו לא זוג שרגיל להצטלם וכדי להרגיש טבעי יותר ביום החתונה בחרנו בגל גם לצילומי... זוגיות שתרמו לאווירה ביום החתונה. גל והצוות צלמים מדהימים! הקלילות שלהם וההרגשה הנעימה אשר הקנו לנו גרמו לנו להרגיש בנוח לאורך כל היום המתוח. אתם תותחים וכשרוניים בטרוף! ממליצים בחום! אירית וערן שיים.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Alex-תמונה
Alex
ת ו ת ח י ם!!!
5
30/03/2017

הם פשוט תותחים! את המקצועיות הרבה רואים בתמונות, אבל גם מרגישים בכל אינטראקציה. הם ידעו להנציח את הרגעים הכי יפים של האירוע, להראות אותנו הכי יפים שאפשר, ובין השאר בזכותם ישאר... ו זיכרון מתוק מיום חתונתנו. אם נתקלתם בגל - אין סיבה להמשיך לחפש צלם. החיפוש נגמר כאן!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אושרת-תמונה
אושרת
גל והצוות מדהימים ומוכשרים בטירוף
5
27/03/2017

אל גל הגענו אחרי שראינו המון עבודות בפייס ואיך שהגענו אליו ידענו שזה מה שחיפשנו. גל הצוות שלו היו אחת הבחירות המצוינות שלנו אנחנו זוג שלא מצטלם ביום יום ונורא פחדנו מהצילומים,... ך שגל והצוות הגיע הכל נעשה באוירה טובה וקלילה הוא גרם לנו להשתחרר מהלחץ ובאמת לא חשבנו שיהיה כל כך כייף בצילומים והכל בזכות גל והצוות שלו.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Alma-תמונה
Alma
מעולה בכל מובן אפשרי!
5
22/03/2017

התחתנו לפני כחצי שנה בבית לחם הגלילית, והגיעו גל ושני אנשי צוות - צלם סטילס נוסף וצלם וידאו - כולם נחמדים, אדיבים וכיפיים, הבינו את ה"ראש" שלנו די מהר, וממש השתלבו היטב באווירת... חגיגה. יצויין גם שלא הרגישו אותם במהלך הטקס, לעומת הרבה אירועים בהם הצלמים נדחפים ומסתירים לאורחים. זוג חברים אחד סגר עם גל לחתונה שלהם עוד באותו הערב, רק על סמך הרושם הטוב שעשו! ההתנהלות הכספית היתה בדיוק כפי שסוכם, בלי שום "קונצים", ומספר התמונות הגדול, הסרטון והחומר המלא, הלא-ערוך, נעשו כולם בנדיבות ובכישרון. התמונות יצאו מדהימות! הן תפסו גם את הרגעים הקטנים וגם את הכיף, ההומור והקופצניות של המסיבה והריקודים. ובלי להיראות זולות או מאולצות. קיבלנו המון מחמאות, וכל אורח זכה לייצוג משמח. באמת שלא ראינו תמונות חתונה טובות מאלה, ואנחנו לא משוחדים... גם אחרי שהכל נגמר עוד המשכנו להציק לגל עם כל מיני בקשות, ושוב הוא התגלה כאדיב, קשוב ומקצועי, וסיפק כל רצון שהיה לנו. בקיצור - מומלץ בחום. אחד הגורמים שעשו לנו את החתונה, ללא ספק.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Inna-תמונה
Inna
החתונה שלנו 5/10/16
4.8
20/03/2017

גל והצוות שלו , היו בדיוק מה שהיינו צריכים ביום החתונה, זורמים, חייכנים, מכווינים, אכפתיים ומקצועיים. כבר בפגישה הראשונה עם גל הרגשנו שהוא בראש שלנו, ראינו את החומרים וידענו שלא... נתאכזב! הרבה חברים שלנו נכוו מההתקשרות דווקא עם הצלם בחתונה , שמחים שאצלנו הייתה חוויה אחרת לגמרי, לאורך כל היום היה ממש כיף ומשוחרר וגם התוצאות מדברות בעד עצמן , לא מפסיקים לקבל מחמאות. ממליצים בחום , גם המחיר מעולה :)!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
adar-תמונה
adar
צילום בחתונה שלנו בבאר שבע
5
16/02/2017

גל וצוות הצילום שלו נתנו לנו שירות מצויין הזמנו אותם מהצפון לבאר שבע ועם זאת המחיר היה משתלם ביותר. הם הגיעו בדיוק בזמן שנקבע עם מצב רוח מעולה וציוד מקצועי. בתמונות ובוידאו הם... ליחו להביא לידי ביטוי את האופי שלנו והשמחה שהיתה :) קיבלנו את התמונות והוידאו בדיוק בזמן שתוכנן והכל היה יפה ומשמח!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
עדי-תמונה
עדי
חברות.... זו המילה!
5
16/02/2017

אל גל הגענו דרך האולם שבו התחתנו. כבר מהטלפון הבנו שיש לנו עסק עם אדם בעל לב גדול ואהבה ענקית למקצוע. בפגישה איתו היה ברור שאנחנו בידיים טובות הכרנו חבר, אדם שמעבר להיותו צלם... כשר ומאוד מקצועי) הוא אנושי, חם ואיכפתי. ממליצים בחום! מאושרים מהתוצאה הסופית! ובנימה אישית..... גל, תודה על יום קליל מצחיק וכיפי! אושר ועדי.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Sagi-תמונה
Sagi
צלם וצוות מקצוענים
5
14/02/2017

הגענו לגל דרך אולם הינומה, שם בחרנו להתחתן. כבר בפגישה הראשונה הבנו שגל בחור רציני וצלם מעולה!! גל עובד עם צוות אנשים איכותי שלא מפספסים אף לא רגע אחד חשוב ומרגש! אין ספק שגל... ק שירות איכותי, אדיב ומקצועי. נהננו לעבוד איתך ביום הכי חשוב שלנו. שיהיה הרבה הצלחה!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה