גן אירועים שמורתה - גני אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 3 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על גן אירועים שמורתה - עמוד 3

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
4.5
זמינות
4.5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

86 חוות דעת על גן אירועים שמורתה

שני ציגלוב-תמונה
שני ציגלוב
החתונה שלנו בשמורתה:)
5
08/03/2017

החלטנו לערוך את החתונה שלנו בשמורתה גן יפיפה בקיבוץ אפק, לאורך כל הדרך היה תמיד מענה וכל שאלה תמיד נענתה באירוע עצמו כך הזמן דאגו לכל דבר שאמרנו הכל היה בזמן והצוות מאוד... לאחר האירוע האורחים שלנו מאוד החמיאו לשירות ואמרו שהצוות ממש נחמד שהאוכל היה מאוד טעים! אני חייבת לציין שהרבה החמיאו על האוכל ולרוב האוכל באירועים גדולים הוא לא להיט לפי נסיוני אבל באמת שגם קיבלנו מלא מחמאות אז כנראה שזה לא היה סתם!! בקיצור אני מסכמת את החוויה למעולה גם מחיר הוגן גם אווירה טובה מקום יפיפה וצוות מקסים:)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Tslil-תמונה
Tslil
חתונה בשמורתה
5
14/01/2017

מקום מדהים, בדיוק מה שרצינו. מהרגע הראשון שהגענו רק לראות את המקום ועד סוף האירוע עצמו הכל היה בדיוק כמו שדמיינו. עומרי וכולם זרמו עם כל הדרישות שלנו ושל המשפחה, ברוגע ובאווירה... ובה. ביום האירוע עצמו המקום היה מעוצב מדהים, כל מה שביקשנו קוים ורועי מנהל האירוע וריי דאגו שהכל יתנהל בדיוק לפי התוכנית...האורחים לא הפסיקו להחמיא לנו על המקום, על האוכל ועל האווירה הטובה! בקיצור נהנינו בטירוף ואנחנו שמחים שבחרנו בשמורתה!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Rina-תמונה
Rina
חתונת חורף
4
12/01/2017

שהתחלנו להסתכל על אולמות לפני החתונה אני מאוד רציתי גן, למרות שזה היה חתונת חורף. התעקשתי והלכנו לכמה מקומות באיזור ובסוף סגרנו עם ״שמורתה״ כי קיבלנו רושם טוב מעומרי, המנהל... ים. בפגישה ראשונה איתו הבנו שיהיה כיף לעבוד איתו ושהוא ממש מנסה לבוא לקראת הזוג. התקדמנו בתהליכים די מהר (טעימות, מעטפות, סדר הושבה וכו). הדבר היחד שאני רוצה לציין שהמחיר לצלחת כולל עיצוב בסיסי, וזה אומר רק מפות ומפיות. כל השאר צריך להיוסיף דרך מעצבת שעובדת עם האולם וזה עלול לעלות הרבה כסף. עבדנו עם לריסה, (יש לה חנות פרחיפם בקריות) והיא מתוקה מאוד וקל לדבר איתה. תודה לכל הצוות ב״שמורתה״! אנחנו רוצים לבוא לעוד אירוע רק כדי לאכול כי לא הספקנו בחתונה שלנו!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ORTALnMAOR-תמונה
ORTALnMAOR
איך בכלל אפשר להתלבט?!
4.8
29/11/2016

הדבר הכי חשוב ביום הלחוץ הזה - זה הצוות שסביבכם! צוות שמורתה ובייחוד עומרי (שליווה אותנו מהרגע שהתעניינו ועד החתונה) נתנו לנו נחת, תחושת ביטחון והכי חשוב - כתובת לפנות בכל... גם שחשבנו לשנות דברים עומרי היה שם בשבילנו וייעץ לנו בלי לחץ להגיע להחלטות. כשהגענו לטעימות לא היינו בטוחים בתפריט ובשמחה הזמינו אותנו לעוד אירוע לטעום ולראות איך האוכל בזמן אמת! עד היום לא מפסיקים לומר לנו כמה שהמקום יפה והאוכל מעולה!! ביום הכי חשוב ולחוץ רועי (מנהל האירוע) נתן לנו להיות רגועים ולהנות מהאירוע - אין דבר יותר חשוב מזה. הכל תקתק באופן מדויק, כל בעיה ואפילו הכי קטנה שצצה רועי ידע לפתור אותה בלי שמישהו בכלל שם לב... אני יותר ממליצה על השמורתה ולא רק כי זה המקום הכי יפה בצפון עם אוכל נדיר אלא בזכות הצוות שמרים לכם את האירוע והופך את היום הזה למושלם! תודה :-)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
יעל וניקו-תמונה
יעל וניקו
המלצה חמה!
5
19/09/2016

התחתנו ב16.9.16 בשמורתה, חתונת שישי צהריים. הגענו לשם לאחר חיפושים רבים. הגן עצמו יפה מאוד ופסטורלי. קיבלנו עליו המון מחמאות על העיצוב שלו ועל האוכל. היחס של נותני השירות היה... יין. עמרי, חגית ורועי היו מקסימים ונדיבים, כל מה שביקשנו הם הביאו בשמחה. המחיר יחסית לחודש ספטמבר היה זול ונהנו מכל רגע במהלך ההכנות והחתונה עצמה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
yael.v93-תמונה
yael.v93
חתונתנו בשמורתה
4.8
11/09/2016

חיפשנו מקום פשוט, גן אירועים ולא אולם שיכיל לא הרבה אורחים ויקלע לטעמנו. מצאנו את המקום דרך האינטרנט ונסענו לבדוק. שמחנו להגיע לאולם ולפגוש את עומרי עם חיוך גדול וגישה חיובית... ה. הרגשנו שמצאנו מקום שקולע לטעם שלנו וכך היה! המקום יפה (במיוחד בשקיעה) מלא עצים וירוק ומשרהה אווירה נעימה וחגיגית אשר גרמה לנו להרגיש שהחתונה אינה אירוע זר ומנותק (מה שקורה לטעמנו בהרבה אולם מפוצצים) אלא אווירה שמתוכה צמחנו. האורחים החמיאו רבות על הבחירה וכן על העיצוב היפיפה. שמחנו מאוד להתחתן בשמורתה והיינו נישאים שם בשנית!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Shahaf-תמונה
Shahaf
חווית החתונה שלי עם שמורתא
4.8
09/07/2016

יצאתי מאוד מרוצה מהחתנוה שלי בשמורתא. הרגשתי שמנהלי המקום באים לקראתי בכל דרישה ובקשה, אם זה מבחינת מחיר או השירותים הניתנים באירוע. במהלך האירוע הניהול היה מושלם, הרגשתי... ים את העבודה ופתרו כל בעייה מבלי מעורבות שלי. האוכל היה מעולה, היו מספיק עמדות ואני שומע תגובות מאוד טובות מהאורחים. המקום עצמו היה נעים, באוויר הפתוח, יחד עם זאת דאגו למספיק מאווירים שיקררו וישרו אווירה נעימה באירוע ממליץ לכל זוג !!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
hezi-תמונה
hezi
מקום מ-ע-ו-ל-ה-!
4.8
24/06/2016

לשמורתה הגענו דרך המלצות מהאינטרנט (פייסבוק ואתרי מתחתנים). סגרנו את האירוע איתם כשנה לפני. לאורך כל התקופה תמיד היה לנו למי לפנות (עומרי/גיל) - הייתה מולם זמינות מקסימלית ותמיד... נתנו תחושה של רצון רב לעזור לנו (אנחנו הבאנו את העיצובים לאירוע והם זרמו איתנו (:). לאחר האירוע קיבלנו מלא פידבקים על האירוע - מהאווירה הרגועה, המיוחדת והמרהיבה שהגן נותן ביופיו ועד האוכל הטעים והמיוחד! חשוב לנו לציין גם את הבר - הבר יחסית עשיר לעומת אולמות אחרים באיזור (חשוב לקחת את זה בחשבון!) ונותן מ-ל-א סוגי אלכוהול והכל כלול במחיר (אנחנו רק חיזקנו את הבר בון גוך ובגק דניאלס כי היה די והותר). כמו כן, אנשי הקשר של הגן היו קשובים ותמיד לצידנו (שמענו ביקורות לא טובות על אנשי קשר במקומות מפורסמים אחרים באזור). קיצר מילה אחת על המקום - מצוין!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ענבל-תמונה
ענבל
חתונת שישי צהריים
4.8
12/06/2016

מהפגישה הראשונה שלנו מול עומרי המקסים, מיד הבנו ששמורתה זה המקום בו נחגוג את החתונה. הליווי המסור לאורך החודשים (10 חודשים מראש), ובכלל החיבור מולו היה כאילו חבר קרוב מלווה אותנו... מרוב שהיה זמין בכל עת, תומך, מפרגן, נותן עצות שהיו לטובתנו גם מבחינה כלכלית (כמו התחייבות ראשונית מינימלית של מספר מוזמנים), ועוד... לאחר המלצות מחברים שכבר נשאו, כמעט ושכרנו מנהל אירוע חיצוני על מנת שיהיה "לטובתנו", אך לאחר שיחה מול רועי, מנהל האירוע של שמורתה, הרגשנו שאנחנו יכולים לחסוך את אלפי השקלים ולסמוך עליו- ואכן כך היה! רועי תקתק את האירוע בצורה מושלמת, החל מקבלת הפנים והחופה ועד הריקודים, והמתנות לאורחים, דאג לכל אורח כאילו הוא לקוח VIP! העיצוב היה מדהים, האווירה הייתה קיצית ונעימה, קיבלנו פידבקים מהאורחים על אוכל מצוין, שירות מלצרים אדיב ובכלל- שזאת לגמרי חתונה השנה! ממליצים לכל זוג שאוהב יופי נקי, אווירה איכותית וליווי שהוא באמת מכל הלב- שמורתה! ענבל וירון לוי

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
דקלה וגידי-תמונה
דקלה וגידי
חתונה של גידי ודקלה
4.5
11/06/2016

הגן מקסים ביופיו, הצוות מהמלצרים דרך מנהל האירוע, הבר, המעצבת, וכלה במפעילי המקום (עומרי וגיל המקסימים) נגיש, תומך וישר, במהלך האירוע הכל תיקתק ועמד כפי שרצינו . המיקום של הגן... עולה, קרוב לכבישים ראשיים. קיבלנו אין סוף מחמאות על האוכל על הסאונד שאפשר לקהל היושב דיבור חופשי ולרוקדים להרגיש במועדון. ממליצים בחום דקלה וגידי

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה