גן אירועים שמורתה - גני אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על גן אירועים שמורתה - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
4.5
זמינות
4.5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

86 חוות דעת על גן אירועים שמורתה

Adil-תמונה
Adil
אירוע מושלם
5
09/12/2017

הגענו לשמורתה לאחר שהיינו במספר אולמות אירועים ולא הצלחנו להתחבר לאף אחד מהם. ברגע שנכנסו לשמורתה ידענו שהמקום מתאים לנו. כשהלכנו לראות את המקום זה היה בקיץ, כשהוא עדיין היה פתוח... אך סגרנו תאריך לחורף - עומרי ורועי אמרו לנו שהמקום יפה יותר אפילו בחורף כשהוא סגור, סמכנו עליהם וסגרנו. הגן מהמם והכי חשוב זה שהיחס הוא אישי. הגענו למקום בפעם הראשונה, עומרי קיבל את פנינו, עשה לנו סיור במקום והסביר לנו את כל מה שצריך לדעת בפרטי פרטים וענה בסבלנות לכל מה ששאלנו. בניגוד לשאר המקומות, בשמורתה האירוע הוא אירוע יחיד, אין עוד אירועים מסביב וכל תשומת הלב מתמקדת באירוע של אותו הערב. עומרי בא לקראתנו עם כל הבקשות השונות שהיה לנו ואמר שאת כל מה שחלמנו עליו אפשר לעשות אם רק נבקש. בהמשך התהליך נפגשנו עם מנהל האירוע - רועי - שהיה גם הוא מקסים, עזר לנו בכל מה שרק רצינו והתייחס לאירוע כאילו זה אירוע של המשפחה שלו. ההרגשה הייתה לאורך כל הדרך שהצוות יעשה את הכל כדי שהאירוע יהיה מושלם וכך היה. רועי ניהל את האירוע מא' עד ת' בצורה יוצאת מן הכלל, דאג לכל הפרטים כולל כל צרכי המשפחה והחברים והיה שם איתנו לכל אורך הערב. השתמשנו גם בשירותיה של חגית המעצבת לעיצוב האירוע שהיה גם הוא יוצא מן הכלל, חגית השקיעה זמן רב והייתה זמינה לכל שאלה או בקשה שהייתה לנו בימים שלפני האירוע. תודה לכל הצוות על אירוע מושלם, אם היינו צריכים להתחתן שוב היינו בוחרים באותו המקום ואותו הצוות בדיוק:)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Meital Miscovich-תמונה
Meital Miscovich
שמורתה המקום שעשה לנו את האירוע המושלם!
5
04/11/2017

הצוות בגן אירועים שמורתה הפיק לנו אירוע מעולה! הכל היה מושלם, מוקפד ומדוייק עד הפרט הכי קטן, האוכל, הבר, הארגון ובעיקר היחס המדהים שקיבלנו מהם מכל הלב ולכל בקשה והערה שלנו. אחת... המעלות של המקום היא להתאים ולשנות אירועים מובנים לרצונותיהם של הזוגות המתחתנים, וכך באמת היה. ביקשנו שינויים במנות האוכל, שדרוגים באלכוהול ובקשות נוספות על ההתנהלות וקיבלנו את כל מה שביקשנו. האירוע היה מתוקתק, הכל התנהל עפ"י התכנון והלו"ז. האוכל היה מצויין בכל המנות (קיבלנו פידבקים חיוביים מאוד מהאורחים), האלכוהול היה בתפריט המשודרג כפי שסגרנו, המלצרים והברמנים היו מאוד אדיבים ושירותיים, המקום היה נקי ומסודר והאווירה הייתה שמחה וכיפית! הרגיש לנו שהצוות במקום (עומרי, רועי מנהל הבר, רועי מנהל האירוע, יורם השף, המלצרים והברמנים) עושים הכל מהלב ונותנים את הנשמה. הם שירותיים ואדיבים והכל באהבה. הרגיש לנו שאנחנו לא עוד אירוע בשבילכם. אנחנו *ה*אירוע שלכם. המון תודה על הכל ואנחנו ממליצים בחום לבחור בשמורתה בלי שום ספקות!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Adi-תמונה
Adi
הבחירה המוצלחת ביותר!
5
19/09/2017

מעל לכל ציפייה! קודם כל, מיד שנכנסתי לגן האירועים שמורתה אמרתי לבן זוגי "כאן אני רוצה להתחתן!" ואת החלום הזה אנשי הצוות הגשימו לי מעל לכל ציפייה! את ההיכרות שלנו עם גן האירועים... מורתה ערכנו עם עומרי - בן אדם מקסים! מקצועי, אדיב, ישר, סבלני וקשוב לכל דבר ודבר! תמיד היה זמין, זרם עם הבקשות שלנו והיה שם לכל עצה. חשוב לי לציין גם את רועי - שלמרות שהוא לא היה מנהל האירוע שלנו, היה לו חשוב לדבר איתנו טלפונית ולתת לנו טיפים. כמובן, בני - מנהל האירוע שתקתק את הכל בצורה מושלמת! הכל בחיוך, בחיבה ובכיף! הבחירה המוצלחת ביותר - להתחתן בשמורתה!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Mordi Levi-תמונה
Mordi Levi
מקום מושלם לחתונת צהריים
4.8
10/06/2017

חיפשנו מקום לחתונת שישי בצהריים והגענו לשמורתה. עומרי היה מאוד שירותי, דאג לפרט ולהסביר הכל, גם דברים שלא חשבנו עליהם בעצמנו, הוא היה זמין לאורך כל התהליך עד ליום החתונה וגם... ו. החתונה עצמה הייתה מדהימה! האווירה במקום בצהריים מאוד מיוחדת, הגן מאוד יפה ומטופח, האוכל היה מעולה, השירות אדיב, רועי מנהל האירוע עשה הכל כדי שנהיה רגועים ונתרכז בליהנות ולא בשום דבר אחר. האירוע היה מושלם ואנחנו ממליצים בחום! מורדי ולירז.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Ester-תמונה
Ester
החתונה שלנו!
4.8
06/06/2017

אנחנו הגענו לשמורתה לפני שנה וחודשיים בערך. קיבל אותנו עמרי (שאין לנו מילים כמה הוא היה זמין מקסים ונהדר כלפינו) אחרי שהבאנו את ההורים לראות מהר מאוד הבנו שזה המקום חתונה שלנו.... מקום פסטורלי, מלא בפרחים וצמחים בדיור כמו שרצינו. החתונה שלנו התקיימה יום לפי ערב חג שבועות ועיצבנו את כל המקום בהתאם. האוכל היה ברמה גבוה, המנהל אירוע, רועי היה מדהים!!! דאג שהכל יתנהל בצורה הטובה ביותר, כל דבר קטן שרק חשבנו, רצינו, ביקשנו קרה. הוא באמת דאג שהאירוע שלנו יהיה הכי מדהים שאפשר. הוא אמר לנו בפגישה אני מתייחס לאירוע כאילו אחי ואחותי מתחתנים, ובאמת ככה זה הרגיש. השף הוציא מנת נהדרות, המלצרים היו מקצוענים ואפילו ביום התשלום יצא לנו להכיר את הבעלים של המקום שגם הם אנשים נפלאים. תודה גדולה לשמורתה, לכלל הצוות הנפלא. יצאנו עם טעם של עוד.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
gilibara-תמונה
gilibara
חוויה מדהימה!!
5
26/05/2017

הגענו לשמורתה דרך חיפוש באינטרנט, אחרי שכבר ראינו מספר מקומות. התאהבנו במקום מבמבט ראשון, הגן פשוט יפהפה מטופח ופורח, נראה לגמרי טבעי ומושלםם. קיבל את פנינו עמרי שהראה לנו את הגן... והסביר לנו הכל מהתחלה ועד הסוף בהמון סבלנות וכבוד. עמרי גם ליווה אותנו לכל אורך התהליך, היה מאוד מרגיע, ובא לקראתנו בכל דרך אפשרית!! באירוע עצמו מנהל האירוע רועי ליווה אותנו ותיאם איתנו מראש את כל התהליך מבחינת זמנים ודברים שחשובים לנו או שנרצה שישים לב אליהם. רועי דאג להכל בדרך הטובה ביותר, הכל טיקטק מושלם! רואים על כל פן בגן שהאנשים מנוסים ויודעים להתמודד עם הכל :-) המעצבת שלנו חגית הייתה מקסימה ועשתה עבודה מעולה! האוכל היה טרי וטעים! כל בקבוקי האלכוהול שנשארו דאגו שנקבל אותם בחזרה, גם מהמתנות שהכנתי לאורחים, מה שנשאר חזר אלי. האמינות והיחס האדיב הסבלני והמקצועי היו מה שגרם לנו להתאהב במקום ובאנשים. הרגשנו שהחתונה מנוהלת ע"י בני משפחה, לא היינו צריכים לדאוג לכלום, רק להנות מהחתונה!! פשוט מומלץ בחום!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
רותם-תמונה
רותם
שמורתה-גן אירועים אטרקטיבי גם בחורף!
4.5
14/05/2017

אל שמורתה הגענו אחרי שראינו תמונות באתר של שמורתה..עמרי קיבל אותנו ומההתחלה היה מאד אמיתי וייעץ לנו לאורך כל התהליך. המקום יפה ומיוחד אפילו בעונת החורף כאשר הגן סגור בקירות... ת..אנחנו התחתנו בחורף והיו שאמרו לנו שהמקום אפילו יפה יותר בעונה זו. את החופה עשינו בחוץ (עם פטריות חימום)..וקבלת הפנים הייתה חצי חצי..בקיצור המקום משלב הכל. פסגת המקום בעיננו הייתה רועי, מנהל האירוע, דאג לכל פרט ופרט, ניהל גם אותנו במהלך האירוע כי חייב אדם חיצוני שיאפס ודאג אפילו לצ'ייסר משותף איתנו אחרי החופה-בקיצור מדהים. בקיצור יצאנו מרוצים מאד! נקודה לשיפור- בטעימות שיהיו יותר מנות מקבלת הפנים..לא היה לנו מושג לגבי האוכל בקבלת פנים..עם זאת חשוב לציין שקיבלנו ביקורות טובות מהמשפחה ושאר האורחים

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מיטל-תמונה
מיטל
שמורתה-גן אירועים מדהים
5
06/04/2017

וכשמדובר בצוות כזה של תותחים,אתם לגמרי יכולים לישון בשקט, בנימה אישית,אני באופי שלי חייבת שהכל יהיה מתוקתק עד הפרט האחרון בכל דבר שאני עושה,שכולם ייהנו,שכולם יקבלו התייחסות... ו מהאירוע מרוצים. עד היום(ובטוח שאשמע עוד הרבה),אני לא מפסיקה לשמוע מהאורחים שלנו מחמאות ותשבוחות על הצוות המדהים הזה,שהיה כה מסור מרגיע הוגן אנושי אכפתי וקצרה היריעה מלהציג אותם. זה מתחיל בפגישה עם עומרי,שברגע שראינו אותו ואת הראש שלו,הבנו שהגענו למקום בו נתחתן.עומרי היה סבלני קשוב לכל שאלה בכל זמן,מרגע הפגישה הראשונה ועד יום האירוע. את רועי הכרנו בטעימות,שם הוא היה אכפתי,דאג להכל,ועשה רושם מצויין. אבל הכי חשוב היה ביום החתונה,רועי דאג בשניות לכל בעיה הכי קטנה שצצה,ארגן לנו את הזמנים באופן מעולה,הרגיע התייחס בחום לכולם(כל האורחים שלי מדברים על כמה הוא מקסים),עבר בין שולחנות ובדק שכולם מרוצים. אני מעידה על עצמי כאדם לחוץ ,במיוחד באירוע כה גדול ומרגש,שיש בו הרבה משתנים,רועי היה שם בשבילי בענק,ידע להגיד את הדבר הנכון ולהרגיע ואפילו להעלות חיוך. חגית המעצבת של שמורתה הכינה את המפות המפיות ושביל העששיות בדיוק כפי שתכננו,בנוסף לעיצוב שהוספנו אצלה(עציצי מרכז שולחן וקישוט חופה),היא עבדה במקצועיות רבה והוצאה הייתה יפהפייה. הטבח הכין אוכל מעולה(וגם זרם על הקוסקוס שביקשתי במקום אחת התוספות),כולם מהללים את האוכל כמה היה טעים. המלצרים עמדו בבופה ונתנו שירות מסור אכפתי ונעים הליכות. ראויה לציון,הילה מלצרית המשפחה,שדאגה לכל מה שהיינו צריכים,ועזרה לנו המון. *כדאי לבקש מהצוות להיערך לימים חמים או קרים גם בעונות מעבר(צ'ילרים,) אין על הצוות הזה,,וכמו שהתחלתי כך אסיים,הכל מתחיל מצוות מקום האירוע,ואנחנו בורכנו בו.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
alexandra-תמונה
alexandra
חוויה מדהימה
4.5
06/04/2017

בפעם הראשונה שהגענו לשמורתה התלהבנו מאוד מהמקום . אחרי פגישה ראשונית עם עומרי (מנהל עסקי) התרשמנו מאוד מהגישה, רצינות וגמישות לכן ישר קיבלנו החלטה לסגור כאן.התחתנו ב30.03.17 ,... ום חמישי. ארוע היה מושלם, כולם החמיאו לנו על הארגון, פדנטיות ואוכל טעים. הארוע זרם מאוד טוב. רצינו להודות לרועי-מנהל הארוע שניהל את הארוע בצורה אדירה. ממליצים בחום.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Gabriel-תמונה
Gabriel
מומלץ בחום למה ? כי בשמורתה מדובר
5
13/03/2017

לאחר שיחה קצרה עם עמרי, מייד הבנו שהגענו למקום הנכון. מקום מקסים, יפיפה ובעיקר מזמין. האוכל איכותי וטעים מאוד, הצוות מקצועי ונותן הרגשה טובה ונעימה. רועי מנהל האירוע, נתן לנו... פחה להנות מהאירוע ולא לדאוג כלל לכל המסביב, בקיצור מומלץ בחום למה ? כי בשמורתה מדובר

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה