גאיה נוטעים שורשים - גני אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 4 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על גאיה נוטעים שורשים - עמוד 4

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

34 חוות דעת על גאיה נוטעים שורשים

ניצן-תמונה
ניצן
צוות יקר ומסור...
5
21/03/2013

הכל התחיל לפני כחצי שנה כשהגענו למשרדי הגאיה וקיבל את פנינו לא אחר מאיציק שפשוט השרה עלינו ביטחון. האמת? מהרגע שנכסנו לגאיה הבנו ששם אנחנו מתחתנים ואח"כ עשינו V על עוד שני אולמות... באזור כדי שלא יגידו שנדבקנו בראשון :) בכל שאלה, בקשה, טענה תמיד הקשיבו לנו ועשו הכל כדי שנצא מאושרים ומרוצים ואכן - היה אירוע לתפארת!!!! אין לי מילים... על הערב עצמו ניצח אביהו מנהל האירועים... מה אני אגיד לכם? באותו ערב הוא היה הכל בשבילנו, אמא, אבא, סבתא, הכללללל, בחיי איזה איש מוצלח!!! אני ממליצה בחום על הגאיה ליום חתונתכם - אתם פשוט תצאו מאושרים!!! תודה רבה לצוות הגאיה על האושר האינוספי :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
נורית ומיכאל-תמונה
נורית ומיכאל
המקום המדהים ביותר בארץ!!
5
20/03/2013

צוות גאיה היקרים- זיו, אביהו, יקיר וכל צוות העובדים המשובח!!! רצינו לומר לכם תודה רבה וענקית מכל הלב!!! כבר שבועיים אחרי ואנחנו לא מפסיקים לקבל טלפונים על החתונה המדהימה שהיתה... מון בזכותכם!! האוכל, השירות, הפינוקים!! את מדהימים ופשוט שאין מספיק מילים בעולם הזה על מנת להודות לכם על הכל!!! מהדברים הקטנים ביותר- אתם פשוט חושבים על הכל, עוזרים המון, תומכים, עונים על כל שאלה (גם בשעות אל שעות..) כל כך חבל לנו שזה כבר נגמר!! מה שבטוח, לא נשכח אתכם בחיים!! הייתם מושלמים!! לכל מי שקורא את חוות הדעת- שירות כזה בחיים לא תקבלו!!! אוכל כזה בחיים לא תטעמו!!! הנאה כזאת מארגון של חתונה לא תדעו בשום מקום אחר!! אין מספיק מילים לתאר כמה שהמקום והצוות מדהימים!!! פעם ראשונה שהדבר החשוב ביותר למקום הוא ההנאה של הזוג שחוגג!!!! אלף תודות!!! נמליץ עליכם בחום לכל מי שרק ישאל (וגם למי שלא...) אוהבים אתכם המון!!!!!!!!! נורית ומיכאל 7.3.13

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
גאיה-תמונה
גאיה
זוהר וחן
5
03/03/2013

טוב אז ככה ...... אנחנו חייבים לציין את האולם הכי הכי שבעולם אין כמוכם אולם אירועים מספר אחת בכל הארץ לא משנה מה תגידו אוכל מושלם, אמינות, סבלנות, יחס מדהים, מקום הכי יפה שראיתי,... בר נדיר מנהלי אירוע שאין כמותם אחד אחד! תודה לכל מי שטרח ועמל בזכותכם היה לנו אירוע מהסרטים ושלא נשכח בחיים!!!!! אולם גאיה אירועים חדרה אין עליכם אני ממליצה בחום ובאהבה רבה !!! ממליצה ואמליץ רק עליכם כי אין עליכם!!!!! אוהבים מכל הלב והנשמה ברמת באמת זוהר וחן זנגו

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
שי והילה-תמונה
שי והילה
החתונה של שי והילה
5
24/02/2013

התחתנו ב 4/2 בגאיה. האירוע היה מדהים,מוצלח ולא יכולנו לדמיין אחרת!!!!!!!!!!!! צוות הגאיה , החל מיקיר הבעלים , אביהו מנהל האירוע , ונותני השירות האחרים : מלצרים אנשי מכירות... ב האולם , ועד אחרון המנקים .. היו מדהימים לכל אורכו של התהליך ... הצליחו להפוך את היום המיוחד הזה עבורנו לבלתי נשכח במלוא מובן המילה!!!!! האוכל היה טרי ,טעים ונדיר!! מלצרים עשו עבודה מצויינת והשירות היה מושלם!!! לא להסס, אין מקום אחר!!!!!!!!!!! מומלץץץ בחום לוהטטט....שי והילה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Alon-תמונה
Alon
אין על גאיה חדרה גם לא בהלוויד:)
5
19/02/2013

המקום הראשון שאליו הגענו היה הגאיה לאחר מכן ראינו עוד מספר אולמות אך ידענו שנחזור למקום הראשון אליו הגענו, לאחר יחס חם תומך ומבין מצד איציק שהפך לחבר עבורנו, ההחלטה הכי טובה בכל... תהליך הפקת האירוע היה לסגור את האירוע בגאיה, לווה אותנו בערב האירוע אביהו מנהל האירועים שהתנהל בצורה מקצועית ביותר ונעימה עבורנו כזוג ביום כל כך מיוחד ולחוץ . כמובן שגם יקיר בעל האולם נתן תחושה של ביטחון ואמון אמתי שהערב יעבור כמו שצריך ובאמת כך היה, מתגובות שלאחר האירוע מהאורחים על מתן שירות יוצא מן הכלל ושפע מכל טוב הבנו שלא רק אנחנו שמנו לב לכל הפרטים הקטנים והטובים שהעניקו לנו גן האירועים גאיה, לכן אנחנו ממליצים בחם על משפחת גאיה כי זה באמת לא הבטחות שווא ולא מובן מאליו שגם אחרי האירוע היחס נשאר אותו דבר עם סבלנות והבנה. תודה רבה רבה רבה:)!!!! וכמובן מומלץ מומלץ מומלץ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אורן ומיאל-תמונה
אורן ומיאל
משפחת הגאיה המדהימה
5
26/10/2012

לגאיה הגענו ממש בטעות, בדרך חזרה מעוד אולם שלא הלהיב אותנו. למרות שלא היה מאורגן לאירוע, התאהבנו בו ממבט ראשון. מרגע סגירה החוזה מול יקיר, דרך כל התייעצות והכוונה, הדאגה בטעימות... והפינוקים בתפריט, העזרה במשא ומתן מול כל ספק וכמובן הסדר המופתי ביום האירוע, היינו תמיד מרוצים. לצערנו הרב, רק שלושה שבועות לפני האירוע זכינו להתחיל לעבוד מול אביהו שהוא לכשעצמו הנכס מספר אחד של הגאיה! האיש זמין בכל שעה, התחבר אלינו מיידית ואם נדבר על תכונותיו המדהימות לא נסיים את חוות הדעת הזו לעולם. רק שבוע לאחר האירוע, כשהגיעו התמונות, הצלחנו להבין שהאיש באמת הצליח להיות בכל מקום כל הזמן ולנהל את הערב המאושר שלנו כך שנוכל רק לחייך, לשבור כוס, לחבק, לרקוד, לשתות ושוב לרקוד. ממליצים בחום ובאהבה !

הוספת תגובה
ליטל ורועי-תמונה
ליטל ורועי
לערב בלתי נשכח!
5
17/10/2012

אם יש מקום שאפשר ללמוד ממנו על התנהלות ויחס זה הגאיה בחדרה, מהצעד הראשון שעשינו במקום, כאשר רק באנו לראות את הגן, ועד לאותו רגע שבו סיימנו את חובנו הכלכלי למקום קיבלנו הרגשה של... חברים וותיקים. התחשבות בצרכים בלתי מתפשרת, מעבר על כל הפרטים וזמינות ברוב שעות היום, הכל כדי שהארוע יהיה מוצלח. אומרים שכל עסק נבנה על ההון האנושי שלו, וההון בגאיה הוא האחד הנדירים. מהשומר בכניסה ועד לבעל המקום, ההכרות הפכה להיות אישית מאד כאשר גם אחרי הפגישות עוד נשארים לדבר ולהעביר חוויות. זאת בעצם החוויה הכי גדולה. החוסר התפשרות על האיכות מביאה את הגאיה לרמות אחרות. למרות שחששנו הרבה מהיום הגדול ומפאדיחות שעלולות לקרות מנהל הארוע אביהו דאג להכל, ולא זכור לי שכלל התעסקנו במשהו שהוא לא לשתות ולרקוד. הכל זרם חלק. ההגינות והיושר של גאיה הם סטאנדרט גבוה שיש להפנים וללמוד ממנו. ואם ביום בו שילמנו להם את חובנו היה לנו קשה להיפרד ורצינו להישאר עוד קצת, זה אומר הכל. כל ארוע בשבילהם הוא ממש כאילו המשפחה שלהם חוגגת במקום, ויש לתת את מלא הרצינות, הכבוד והאיכות. אז תודה רבה לכם שהפכתם את הערב החשוב בחיינו לבלתי נשכח!

הוספת תגובה
בטי ואיתן-תמונה
בטי ואיתן
מומלץ בחם, התחתנו בחודש יוני והיה מושלם
5
22/08/2012

אם יש משהו שידענו שיענה על כל הצרכים שלנו היה האולם-גאיה, השילוב בין קבלת פנים בגן מושקע והאפשרות לחגוג בפנים במזגן היו בהחלט בחירה נכונה, עד היום חודשיים אחרי אנשים מחמיאים לנו... על האירוע ובראש ובראשונה על האוכל!!! לחתונה הגיעו 620 איש, בגלל כמות המוזמנים אישרו לנו 10% רזרבה- שזה מאוד חשוב והיווה את אחד החששות הגדולים שלי בהתחייבות למספר המושבים, לאחר האירוע ההתחשבנות הייתה בדיוק כפי שסוכם מראש, במהלך האירוע הצוות נותן מעל ומעבר, יעל ליוותה אותנו ודאגה שכל הצרכים שלנו יענו החל משבועיים לפני האירוע וכלה ובמהלכו, באמת מומלץ!!

הוספת תגובה
עדי והדר-תמונה
עדי והדר
זה הדברים הקטנים שעושים את המקום גדול
5
16/02/2012

צוות גאיה ובראשו זיו בא לקראתנו בכל כך הרבה מקומות שאני אפילו לא יודעת איפה להתחיל... קודם כל המחיר היה מעולה כי נפלנו על דיל חורף בתחילת אוקטובר (מישהו ביטל) הדיל כלל די.ג'יי... וצלם, הלכנו אחרי זיו בעיניים עצומות, הוא קנה את האמון שלנו וזה השתלם בגדול.. שבוע לפני החתונה הודיע לי על מלא ביטולים ונכנסתי להיסטריה! זיו הלך לקראתי והוריד לי את התתחייבות של כמות האנשים 4 ימים לפני החתונה! היו עוד המון דברים קטנים , שהפכו לי את החתונה לחתונה שנראתה של "מיליון דולר" , וכל מה שזיו והצוות שלו נתנו היה מכל הלב

הוספת תגובה