גאיה נוטעים שורשים - גני אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

גאיה נוטעים שורשים

053-9418011
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • אולם, גן

  • קונספט
  • אירוע בטבע, עסקי, שישי צהריים

  • כמה מוזמנים
  • 50-800

  • מתי
  • קיץ, חורף

  • כשרות
  • כשר, כשר למהדרין

גאיה נוטעים שורשים

קצת על העסק

  • 053-9418011

    מספר מקשר
    זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
  • מספרי טלפון נוספים
  • חדרה

מצאתם טעות? ספרו לנו!

גאיה נוטעים שורשים - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

34 חוות דעת על גאיה נוטעים שורשים

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
גולש-תמונה
גולש
גאיה חדרה- המלצה חמה
1
20/12/2018

איציק וקרן היו מדהימים. זמינים ופתוחים לרצונות שלנו. לקחנו עיצוב של אליאור המעצב מטעם הגאיה שהפך את האולם למקום של נסיכות. קיבלנו ים מחמאות על האוכל. בקיצור מומלץ

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Ilya-תמונה
Ilya
חתונה גלי ואילייה
5
02/03/2017

התחתנו בגאיה ב27.2.17 והדבר הכי חשוב לנו זה להמליץ על האולם! הצוות של גאיה ערך לנו ארוע יוקרתי, יפהפה ומושקע עד הפרטים הקטנים! החל מאיציק מנהל המכירות שליווה אותנו ביחס אישי עד... רגע האחרון עם כל השינויים והעדכונים, המליץ לנו על מנות צמחוניות וללא גלוטן למקרה הצורך,רונן מנהל הארוע שברגע האמת תיקתק את כל המהלכים מאחורי הקלעים ולא פתח אף כסא רזרבה, אליאור מעצב האולם שעיצב את אולם קבלת הפנים למשפחתי וחמים בסגנון כפרי, והאולם בפנים לרומנטי ופרחוני!! האורחים ניגשו למשפחות שלנו והתפעלו מאיכות האוכל והעיצוב!! ללא ספק ארוע מושקע ומרגש שאורחינו יזכרו לזמן רב. תודה לצוות הגאיה תמשיכו לעשות חיל ולשמח משפחות!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
שני-תמונה
שני
החתונה של שני וצחי 25.09.16- יום ראשון
5
14/11/2016

כבר בתחילה, חשוב לומר שאחרי פגישות בשלל גני אירועים, הגאיה מדברת בשפה אחרת- כזו שאיתה מבינים את הדרך הנכונה להקמת חתונה! גאיה אירועים מכילה בתוכה צוות חזק, מקצועי, אנושי,... י, קשוב, וכנה!! אתחיל ברוני תורג׳מן- כבר מהפגישה הראשונה שידרה כנות אמיצה, חשבה על האינטרס שלנו בצורה חד משמעית!!!איפה שלא צריך להוסיף כספים וכד׳, רוני דאגה לומר את זה! -( שזה בכלל לא מובן מאליו מאנשי שיווק שחושבים רק איך הם מכניסים עוד ועוד דברים מיותרים לזוג גם כשאין בזה צורך בכלל)! כל חשש, והיו הרבה, רוני דרגה לבוא ולתת את המילה המדויקת שתביא להרגשת ביטחון אמיתית, מי שמעוניין לקבוע פגישה בגאיה- שיקבע עם רוני ויבין שזו אשת מכירות מסוג אחר! מיום הפגישה הראשונה ועד ליום תשלום אחרי החתונה, גאיה הרגישה לנו כמשפחה של ממש, אוירה טובה, חברית, קלילה, מקצועית... נהנו ממש ממש ממש מכל התקופה הזו איתם ואפילו יש געגוע מתוק :) רצינו ספטמבר, היום שהסתדר בשילוב כל הספקים שרצינו ממש הוא יום ראשון! החששות היו מטורפים וליוו אותנ המון, והיום, בדיעבד- יום ראשון זה יום מושלם לחתונה!! החתונה הייתה מטורפת, לא הסתיימה מוקדם, לא הלכו מוקדם, ולנו, בתור זוג, היה לנו שבוע שלם להנות ולעשות את כל הסידורים של אחרי בכיף ועד לשבת חתן- שאחרי שבוע הפרש הוא אירוע נוסף. יום ראשון- מומלץ ביותר!!! האוכל - מושלם!!כל האורחים ,כולם!! טרחו לציין שמלבד אירוע חזק, האוכל היה טעים מיוחד ועונה לכל הטעמים! חשוב לציין, שגאיה לא מאכזב, ולא לשווא כל המכרים, קרובים, חברים טובים- בוחרים בגאיה ליום החשוב והמלחיץ הזה, ועדיין, כל אירוע בצבע!! המלצות חמות: גאיה, יום ראשון! מזל טוב לכולם. הזדמנותלהגיד תודה ענקית על הכל!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ספיר-תמונה
ספיר
חתונה ספיר וניר
5
27/09/2016

וואוו וואו וואו. אין מילים. גאיה היה האולם השני שהלכנו לראות.. ואחרי שיחה קצרה עם רוני, אשת המכירות סגרנו איתה חוזה. האולם - מדהים - ברמה אחרת, האוכל - שלמות , אנשים לא מפסיקים... להחמיא. היה לנו פשוט אירוע מהסרטים והכל בזכות הצוות המהמם של הגאיה. רוני- האדירה שליוותה אותנו מהתחלה. רונן- מנהל האירוע-שהיה סבלני וקשוב ועשה לנו את החתונה הכי כייפית שיש. אליאור המעצב - שעשה עבודה פשוט מדהימה. ויקיר , בעל האולם שאין אנשים כאלה.. הוא בעצמו היה איתנו מתחילת הרומן ועד האירוע עצמו. אז מעבר לזה שהאולם מדהים ביופיו והאוכל ללקק את האצבעות , האנשים - הם שעושים את המקום. אין דבר יותר חשוב מזה בתהליך אירגון החתונה וכל הלחץ. היה לנו העונג להתארח אצלכם , האירוע היה פשוט מהאגדות , אנשים כל היום מדברים על האולם והאוכל. אתם מדהימים כולכם ופשוט תודה על הכל !

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Amir-תמונה
Amir
חתונה
5
22/09/2016

אני ואשתי הגענו למספר אולמות לאחר שהגענו לאולמי גאיה בחדרה החלטנו שזה המקום שבו אנחנו רוצים להתחתן מהרגע הראשון שנכנסו קיבלנו יחס אישי שלא נדבר על רוני אחת הבחורות המדהימות... יה שנתנה לנו יחס VIP הייתה איתנו מהתחלה ועד הסוף. זמינה בכל שעה וכל זמן לכל שאלה ועזרה שביקשנו . אנחנו רוצים להודות לה באופן אישי ולהגיד לה תודה ענקית. ובכלל לכל צוות הגאיה שהיה איתנו לאורך ארגון החתונה אחד אחד נתן לנו שירות מעולה רונן התותח שניהל את האירוע ליריב הברמן וליקיר מנהל הגאיה .

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים