בקתה ביער - גני אירועים ואולמות: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על בקתה ביער - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
4.5
שירות
4.5
זמינות
4.5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

14 חוות דעת על בקתה ביער

ליה-תמונה
ליה
בקתה ביער
4
25/02/2014

המקום מקסים, אווירה כפרית ונעימה והאוכל משגע!!! לא הפסקתי לקבל מחמאות על האוכל ובמיוחד על הקינוחים. מקום ישר והגון, מה שהובטח זה מה שקיבלנו והאוכל באירוע היה טוב כמו האוכל... ת. לא הרגשתי לרגע שמנסים לקחת ממני יותר כסף על דברים שלא סוכמו או שמנסים לעגל פינות. ביום האירוע סידרו את המקום בצורה יפה מאוד ואני הייתי ממש ממש מרוצה! מה שמעט הפריע לי הוא שלמרות שהבטיחו לחלק שמפניה (שאנחנו הבאנו) בקבלת פנים, לא עשו זאת.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Alina Gross-תמונה
Alina Gross
מושלם מכל בחינה
5
12/10/2013

התחתנו בבקתה ביער ב11.9.13, והחתונה יצא מדהימה, עבר כחודש והאורחים עדיין מהללים את המקום היפה, האווירה הקסומה והאוכל המדהים . זה אחד המקומות היחידים שאני מכירה שעונה על הצורך של... לשמח את הצעירים במוסיקה תוססת מצד אחד, ומאידך את המבוגרים שמעדיפים שיחה קלילה. המקום מספק אולם ריקודים בסטנדרטים הכי גבוהים, לצד גן אירועים מרהיב שזו האקוסטיקה מאפשרת גם שיחה נינוחה. החופה בנויה בצורה מאוד יפה, עדינה וקלאסית, בקושי נדרש עיצוב נוסף. אילנה, בעלת המקום, אדיבה ונדיבה - באה לקראתנו בכל מה שביקשנו (משקאות אנרגיה, מנות צמחוניות, בר אפטר פארטי וכו'). מעל הכל, ומה שהיה לי הכי חשוב, הרגשתי שאני בידיים טובות, אני יכולתי להיות רגועה כי המוניטין של המקום פשוט הצדיק את עצמו - "אלגנטי בכל מובן".

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
נועה-תמונה
נועה
מקום מהמם, אוכל מעולה!!
4.8
31/05/2013

ביקתה ביער זהו אחד מגני הארועים היפים באזור הצפון!! האוכל במקום מעולה והעיצוב גם של המקום וגם של החופה יפייפה!! קיבלנו יחס אדיב ומקצועי מאילנה. נפגשנו איתה כמה פעמים- היא תמיד... בה והקדישה לנו זמן רב, ענתה לכל שאלותינו וניסתה לבוא לקראתינו במה שאפשר. יצאנו מאד מרוצים מהאירוע, מהיחס האישי וקיבלנו מלא מחמאות על האירוע. תודה ענקית לאילנה, מיקי, מורן וערן שעזרנו לנו להרים אירוע מקסים שכזה!! נועה ואיתי 21/5/13

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Nimrod-תמונה
Nimrod
פשוט מדהים!
5
12/05/2013

שירות - את מרבית השירות קיבלנו מאילנה, אילנה הייתה קשובה אלינו מאוד ועזרה לנו ככל שרק יכלה. גם מבחינת התשלום וגם כאשר שאלנו שאלות רבות ומגוונות שלעיתים אף נשמעו קנטרניות, יתרה... ו, עוד אוסיף ואומר שאנחנו גרים מעט רחוק מהגן, גם אז כל דבר שביקשנו, נענינו, לא היה ולו רגע ואו פעם שלא קיבלנו תשובה ולחליפין שלא חזרו אלינו. ראוי עוד לומר אילנה והצוות שלה הם דקדקנים ביותר. לא היה דבר באולם שאיננו מסודר ומאורגן להפליא, אפשר לומר במידת ביטחון יתרה שהם "חשבו על הכל". אציין גם את ערן מנהל האירוע שהיה לרשותנו באירוע עצמו, כמו אילנה, שומר על קו של פדנתיות ודיוק, פשוט נפלא. אחרונה חביבה אציין את מורן, מורן האדמיניסטרטורית של הביקתה, עימה לא היינו בקשר מרבית מהזמן אבל כמו כן קיבלנו ממנה שירות יוצא מן הכלל. אוכל - ראשית, הבירה שנמזגת בבקתה ושהמחיר שלה כלול היא סטלה ולא קרלסבגר/הייניקן/גולדסטאר וחבריהם! המנות הראשונות - המנות הראשונות היו מאוד מאוד טעימות נקודה. התאכזבנו מאוד מההמבורגר טונה ומהאגרול הויאטנמי. לא טעים בעליל. ביקשנו שיורידו לנו אותם וכך הם עשו. כל השאר מעולה! במנות ההגשה, זה סיפור אחר לגמרי. כל המנות שאנחנו ביקשנו היו פשוט מדהימות, אנחנו מקבלים עליהם תשבוחות אין ספור! כנ"ל על התוספות והסלטים. יתרה מזו, המגוון אדיר, במנות הראשונות ובקינוחים אין בחירה הם מוציאים הכל! גם בתוספות הכל בנדיבות וביד רחבה.עוד פרט מאוד מאוד חשוב. הטעימות מתבצעות לפני אירוע כלומר, מה שתטעמו זה מה שיוגש! חשוב ביותר, חשוב לי לציין, רמת הנקיון גבוהה מאוד, הצוות מיומן ואדיב מאוד ומתודרך כהלכה. פשוט עונג גדול! הלוואי ומישהו/י ממכרינו יעשה שם אירוע על מנת שנוכל לשוב לטעום את האוכל.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Shay-תמונה
Shay
חתונה בבקתה ביער
5
08/03/2013

התחתנו בבקתה ביער לפני מספר ימים - המקום עצמו יפה מאוד, היחס מצד אילנה מנהלת המקום וערן מנהל האירוע היה מעולה והם עמדו בכל השינויים (כולל של הרגע האחרון) שהפלנו עליהם. האוכל... תה ביער מעולה - אהבנו אותו מאוד וגם מקבלים עליו מחמאות מהאורחים עד עכשיו. בקיצור - מי שרוצה מקום רומנטי שיוצא מהשטנץ של אולמות האירועים המצועצעים - זה המקום בשבילכם. צוות בקתה ביער - עשיתם לנו את החתונה המושלמת :-)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
דדו-תמונה
דדו
בקתה ביער
5
14/11/2012

מקום מעולה המקום. האוכל ואנשי הצוות. כשאשתי ואני תכננו את התחונה אנשי הצוות והפקת האירוע היו קשובים ועזרו לנו מאוד בתכנון. המלצרים היו נחמדים ואדיבים והכל הלך כשורה לסיכום... ה ביער זה אולם אירועים מומלץ שווה לכם

הוספת תגובה
ליאן ותמיר-תמונה
ליאן ותמיר
אין על בקתה ביער!!!
5
29/05/2012

הגענו לבקתה אחרי המלצות רבות אך עדיין לא תיארנו לעצמנו עד כמה ההמלצות האלו היו נכונות. אילנה קיבלה אותנו ביחס חם ואדיב, הרגשנו כאילו אנחנו מכירים אותה שנים, ממש יחס כמו למשפחה.... אורך כל תקופת ההכנות הארוכה אילנה תמיד הייתה זמינה, ענתה לנו על כל שאלה ותמיד נתנה לנו הרגשה טובה ובטוחה. החתונה הייתה מדהימה וקיבלנו תגובות מצד האורחים על היחס האדיב של המלצרים ועל היופי של המקום וכמובן על האוכל המעולה! התחתנו בשישי בצהרים - המקום אידאלי לחתונות צהריים! אוירה נעימה וקלילה בין האורנים. אנחנו בטוחים שאת האירועים הבאים שלנו נחגוג רק בבקתה :-)

הוספת תגובה
קארין ואורן-תמונה
קארין ואורן
קארין ואורן -חיפה
5
15/01/2012

התחתנו בשבוע שעבר בבקתה והאירוע היה מדהים. נתחיל בעובדה שהמקום מדהים ביופיו בחורץ , האווירה חמה ונעימה ויש קמין בכניסה. הבופה היה מרשים ,טעים, גורמה אך לא פלצני. על האוכל לא... ב כי כל מי שהתארח במקום יודע שאין לו מתחרים , האוכל משובח ביותר. הצוות מקצועי ביותר והשירות כולו אדיב ואיכותי. אנו לא מפסיקים לקבל פידבקים חיוביים על בחירת המקום המצוינת. תודה מיוחדת לאילנה ותמיר התותחים.

הוספת תגובה
איתמר -תמונה
איתמר
חוות דעת על "ביקתה ביער"
5
26/12/2011

אנו רוצים להמליץ בחום על "ביקתה ביער". התחתנו שם לפני כחודש וחצי. נתחיל מהמקום, עשינו אירוע חורף וקבלת הפנים הייתה בתוך הביקתה אשר יצרה אווירה אינטימית וחמה. החופה התקיימה בגזיבו... בחוץ והייתה מרהיבה! בכלל כל הסידור של הגן והרחבה בחוץ יצרו אווירה חמה ונעימה. ביקתה ביער ידועה בזכות האוכל המשובח שבמקום. לשמחתנו לא התבדנו. עד היום אנחנו מקבלים פידבקים על האוכל שהיה בחתונה. מיקי, מנהל הגן, היה מאד קשוב וידע להכווין ולעזור לנו בבחירת המנות, האלכוהול, ספקים שונים... מורן ליוותה אותנו בהרבה מאד סבלנות וזמינות. מנהל הארוע, תמיר, תיקתק את הארוע. לא היה חוסר במנות, במקומות, בתזמונים... תודה!!! איתמר ויעל.

הוספת תגובה